|
KOE 2.nap2008.04.13. 22:24 -
szabyk RST
3. lettem..... Reggel kimentünk már az időmérő elejére,hogy fussunk párat. első futam,tapadás semmi.éreztem valami nem stimmel hűtővíz szag árad az utastérbe,de a műszerek semmi extrát nem mutattak.beérek kézben a timeslip 12.0,kiru még benne sem vagyok a katba:) visszamentem a "bázisra" feltépem a reaktorteret.....látom elől spriccel a víz.....generátor hűtőventillátora ledarált egy vízcsőböl kicsit.király legalább nem nagy a baj.hagytuk hűlni.közben az első gumit nézegettem amit cipőkanállal kellett feltenni mert beleért mindenbe.jól bele is gyalult a sárvédő pereme(és mint késöbb kiderült ennek is volt köze a lassítóban a szitálásnak amitől halálfélelmem volt) jött a vízcső propject.mivel 8-as toldó nem volt nálam de T igen ezt használtuk fel és az egyik ágat ledugóztuk. beállok oldalról(mivel előfutási lehetőségünk volt)leállítom a kocsit.töltéslámpa nem világít.....fasza. igen ám,de mit tegyünk?generátorhoz hozáférni horror,hely semmi.generátort is kéne lőni. soma,sanyi,dávid egyből nekem estek simán leszedik pikk,pakk....... irány a munkahelyem mivel a generátor tárcsát csak ott tudom leszedni. első futam 12.0 fasza.....gyorsan vissza a rajthoz mentem 5 futamot egymás után és a technika végíg jól viselte a gumi kivételével......egyszerűen nem tapadt megfelelően. a döntős ellenfelem próbálkozott párat még de láttam hogy 12 közepénél nem tud jobbat menni.cserélgették a kerekeket össze vissza hátha,de nem....... döntő: többiek is mennek. @nyádér mondom,szerinted mennyire foglalkozom én ezzel?mennyire az én feladatom ez? ez volt az első KOE versenyem így sikerült. köszönöm mindenkinek aki segítet,hogy ott legyek és versenyezzek! |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlő egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idővel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócső (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) első_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elődöntő (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |