timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.02.28. 16:37:13 (17615
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Visszatérve Skodára, megkérdeztem és az itteni  130LR is karikás. Mosolyog

Tényleg durva árkülönbségek vannak bmw és japó tuning között, de ha mondjuk úgy közelítjük meg, hogy pl. egy e30 338i vagy 340i mennyiből hozható ki, akkor megfordul az állás. 
Re: Turboá (17613)
válasz erre előzmények 2011.02.28. 10:08:10 (17603
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Jah, de nektek meg minden RWD , én ezt irigylem Széles vigyor Rwd honda az nem az én pénztárcámhoz van méretezve Szomorú Hozzáteszem, eszembe nem jutna vele driftelni, csak én személy szerint az rwd-t tartom legjobban kezelhetőnek. Mosolyog  
Re: Turboá (17602)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 21:41:40 (17600
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Persze, igaz nekem nincs tapasztalatom Cometic-el, mivel eddig megfelelt az itthon kapható fos tömítések mindegyike.  
Re: tommyt (17599)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 18:34:01 (17592
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Őszintén szólva én sem hiszem, hogy a Cometic foglalkozik Skoda tömitéssel.
Az itteni 130LR-nek nem is tudom milyen tömítése van, lehet karika van benne, majd megkérdem kíváncsiságból, hogy ő mit is alkalmaz. 
Re: Turboá (17590)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 17:36:42 (17587
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ez durva, akkor tényleg nem sok sz@rt érnek az ilyen wg kivezetéssel rendelkező leömlők. 
Re: szabyk RST (17584)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 17:33:45 (17585
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Amúgy milyen skodával versenyzik barátod? Nekem egy ismerősöm rallycrossban, aztán pályán nyomta egy 130LR-el ami meg is van még, csak már nem jár versenyekre, inkább épít.  
Re: Turboá (17583)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 16:31:45 (17582
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ez a tűzkarika más néven nem?
B16-os motornál szerintem fölösleges, mivel ha jól tudom, az összes létező hozzá való hf tömités  több rétegű fém, legalábbis én még nem találkoztam mással Mosolyog
Én se szívóban, se turbosban nem használtam spéci tömitést. Ismeretségemben aki épített már komolyabb turbost, vagy 10ig forgatott magas comp. -os szívót, se használt Nasa tömítést, a leg-leg is a Cometic volt.
Nyugodt szívvel berakhatja a 10-15 közötti bárhol kapható tömítéseket. A felületek legyenek megfelelőek, mert akkor rakhat oda bármit ha szar. Mosolyog  
Re: Turboá (17581)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 15:46:35 (17580
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szerintem tökmind1. Nekem a turbosban is hol ajusa hol reinz volt, amit éppen venni tudtam. Ha annyira tökéleteset akarsz vegyél Cometic-et, de szerintem fölösleges. Mosolyog  
Re: hori (17579)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 12:20:03 (17577
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Áh a belső wg az papis...had szóljon az kifelé Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17576)
válasz erre előzmények 2011.02.23. 21:10:41 (17573
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az ok, hogy miért oda tették nemtom. Mintha a collectoron nem lett volna neki hely, vagy olyan a collector kialakitása, ha oda teszik csak annak a 2 henger csövét szellőzeteti meg.
Az okosabbak hátha megosztják velünk Mosolyog  
Re: ave (17572)
válasz erre előzmények 2011.02.23. 20:11:24 (17570
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Olyat hogy a wg-t a turbina házra rakták?  
Re: ave (17567)
válasz erre előzmények 2011.02.18. 11:00:39 (17563
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hali!

Nekem volt ilyen kit és hát el kell hogy keserítselek ha ettől idő vagy teljesítmény javulást vársz. Én csak azért cseréltem, mert letérdelt a gyári.
Amúgy a trafó, fedél, rotor ami jó, de a kábelek felejtősek. Gagyi, lötyögős. Ha lehet inkább hagyd a gyári kábeleket. Ha muszáj cserélned a kábeleket vagy gyári, vagy MSD, mert a képen nem MSD van. a gyertyák is ha jól emlékszem 6os ngk-k amik megint csak nem sokat érnek.  Inkább külön vedd meg a trafót fedéllel, meg a rotort. Gyertyát meg vegyél NGK Bkr8e11-est 1300ft/db vagy Bkr8eix-et, ez iridiumos de egy darab annyi mint a normálból 4 Széles vigyor

üdv. 
Re: hori (17562)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 11:50:27 (17458
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Re: Sefig60 (17454)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 17:11:57 (17436
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egyszer nem kapott senki semmit mert sperrt vettem magamnak Széles vigyor Mi balhé volt belőle....hiába mondtam majd kipróbálhatják ők is Cool  
Re: radics1 (17435)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 16:30:55 (17434
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én is üzemanyagban és alkatrészben mérek mindent Nyelvet ölt  
Re: radics1 (17433)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 16:22:03 (17432
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Főleg a dieselesek. 3 tdi fej fog érkezni az itteni szakihoz túrásra Mosolyog Ez is nagy szó mert eddig csak a gétébéhuszonkettő meg a nagyadagoló volt a menő....rájöttek hogy nem csak abból áll egy jó motor? Mosolyog  
Re: balu (17430)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 16:03:01 (17428
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Elajándékozgatod a csiga árát Széles vigyor  
Re: radics1 (17427)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 13:58:24 (17425
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Te alakítasz valamit a gépen? 
Re: radics1 (17424)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 13:48:20 (17423
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Titokban folynak a fejlesztések tuti! Széles vigyor Meglepit akarnak....  
Re: radics1 (17422)
válasz erre előzmények 2010.12.04. 20:19:36 (17398
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Mennyi szokott lenni általában a beszívott levegő hőmérsékletetek? 
Re: Master3v (17396)
válasz erre előzmények 2010.11.13. 20:43:06 (17329
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Volt aki az r888 ellenfeleként említette. Ha közel olyan szintű megéri az árát.
Ha 1x megint mész Paksra sikíts...meglesném a gépet Mosolyog  
Re: GMalma (17328)
válasz erre előzmények 2010.11.13. 16:11:50 (17327
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Jól látom, hogy már az advan neova ad08 van fent? Mi a véleményed róla? Mosolyog  
Re: GMalma (17326)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 19:06:28 (17289
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Valamelyik nap, mikor írtad , hogy karbi spec ember kell, elküldtem az elérhetőségét a ragoattila(kukacos A betű)gmail(pont)com -ra. Nem kaptad meg? Összezavarodott  
Re: GodRat (17288)
válasz erre 2010.11.09. 10:42:41 (17287
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, rá gondoltam. Kacsint  
válasz erre előzmények 2010.11.08. 20:34:55 (17281
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hát, ezt így én nem tudom megmondani neked. Az biztos, hogy szokott ide írni egy srác, sárga crx-el. Ha jól emlékszem 14közepe körül fut ami nem egy rossz idő. Nem tudom mi lett módosítva a motorján, milyen gumival megy....stb. Ha olvassa akkor talán reagál rá valamit. Mosolyog  
Re: dani1121 (17279)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 19:52:03 (17278
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Különbözik. Nem kombinálható.  
Re: dani1121 (17277)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 18:42:47 (17276
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Képem sajna nincs róla. Ő úgy készíti ahogy te szeretnéd. Ha úgy szeretnéd, hogy gyári rugóval lehessen összekombinálni olyanra csinálja. Úgy marja ki a tányérokat. Odamentem elmondtam mi az elképzelésem, milyen rugóval rakom össze és úgy készítette el. Nem akartam ilyen verseny rugókat, mert a mostani Civic már utcai. Inkább vettem egy komfortosabb "gagyi" Koni-t mint pl. Tein-t 3-4x-es áron ami inkább csak pályán használható. Mosolyog  
Re: GMalma (17275)
válasz erre 2010.11.08. 18:20:31 (17274
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Azért nem olyan rossz az a karbi....egyik ismerősömnek 1.5 150LE a skodája (nem drag-ra van). Azért nem elhanyagolható időket tettek le az asztalra a drag-ra készült skodák sem. Az anyagiakkal kapcsolatosan nem vagyok mostanság képben, hogy mi pénz a karbi...de így vakon is meg merem kockáztatni, hogy olcsóbb mint egy ITB és hozzá ecu. Hozzáteszem ez csak az én véleményem. Kacsint  
válasz erre előzmények 2010.11.08. 18:15:04 (17273
Felhasználói profil
13.05 @ 186
De, nekem együtt van a rugó a gátlóval mind2 tengelyen. Mosolyog  
Re: GMalma (17271)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 16:45:35 (17270
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem 120 volt a 4db magasságban es keménységre is állítható egy csöves gázos. Én nem vittem gyári gátlót mindent ő csinált. Ezt követően koni rugoval raktam össze igy még aránylag használható. :-)
 
Re: GMalma (17268)
válasz erre előzmények 2010.11.07. 16:52:44 (17259
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem a jelenlegi Civic alá ő csinált állítható magasságú és keménységűt. Igen, Bilstein alapú, egycsöves gázos. Eddig semmi gondom nincs vele, igaz még csak 1évesek. Mosolyog  
Re: GMalma (17258)
válasz erre előzmények 2010.11.07. 10:57:28 (17256
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az Széles vigyor  
Re: tRebroN (17254)
válasz erre előzmények 2010.11.06. 18:06:33 (17252
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Katona Gábor is csinál Dömsödön. Mosolyog  
Re: tRebroN (17246)
válasz erre előzmények 2010.10.14. 17:34:41 (17111
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ha a vtec szelep tömítése ereszt oda lehet érdemesebb lenne NSX-et venni, azzal általában eláll. A dugót külön nem tudom hogy kapni-e, lehet jobban jársz ha visszarakod a régit, amivel nem eresztett, vagy adjál neki kis loctite-ot Mosolyog  
Re: hori (17110)
válasz erre előzmények 2010.07.12. 16:13:09 (16418
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ha csak közel olyan jó mint az r888 már megéri Mosolyog  
Re: GMalma (16417)
válasz erre előzmények 2010.07.12. 15:58:33 (16416
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Kis beszámolót majd ha már felkerültek Mosolyog  
Re: GMalma (16414)
válasz erre előzmények 2010.07.09. 23:09:13 (16413
Felhasználói profil
13.05 @ 186
jah, én hülye hogy miért nem vontam ki belőle Széles vigyor
tisztán egyáltalán nem volt itt, de Dunaföldváron eaz Agip kúton úgy néz ki van már.
Eddig urban legend volt Széles vigyor Széles vigyor  
Re: hobizoli (16411)
válasz erre előzmények 2010.07.09. 23:02:06 (16410
Felhasználói profil
13.05 @ 186
tiszta e85-el már van tapasztalat, csak keveréssel nincs.
mind1 majd a tengelyekkel együtt lesz E85 Mosolyog
köszi! 
Re: radics1 (16409)
válasz erre előzmények 2010.07.09. 22:16:11 (16408
Felhasználói profil
13.05 @ 186
a lambda ki lett kapcsolva. nem kell.
akkor a lényeg hogy semmilyen arányban nem keverhető az e85 a benzinnel megfelelő progi nélkül.
Akkor majd a következő progizásnál tiszta E85-re meg lesz írva Mosolyog  
Re: radics1 (16407)
válasz erre előzmények 2010.07.09. 21:36:27 (16406
Felhasználói profil
13.05 @ 186
de nemáááá Széles vigyor a hétvégén lett módosítva a progi Mosolyog
Most lett berakva az írható ECU, mert eddig a gyárival mentem, de kapott pár dolgot az autó és muszáj volt már bele az írható, mert szerintem ezek az átalakítások miatt már nem tudott akkorát korrigálni mint amekkorát kellett volna. Most tudtam meg hogy van felénk is e85 eldugva egy csöppnyi kúton Mosolyog
 
Re: radics1 (16405)
válasz erre 2010.07.09. 18:15:21 (16404
Felhasználói profil
13.05 @ 186
E85-ben jártasaktól kérdeném, hogy kb. milyen arányban érdemes tankolni benzint + e85-t? szonda off-on van, de enyhén dúsra van írva.
 
válasz erre 2010.05.16. 15:42:36 (15937
Felhasználói profil
13.05 @ 186
őőőőő.....nem tud valaki Fejér megyében kuplungost? újra kellene szinterezni a tárcsámat. esetleg köszörülni a szerkezetet és a lendkereket.....
Lehetséges ez a környéken, vagy csak Pest? 
válasz erre 2010.05.11. 18:11:06 (15904
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én se hallottam a ford dieselekről sok jót.
A vw tényleg nem rossz, több ismerősömnek is van, de tényleg ha valami baj van velük a sarki fűszeresnél is van hozzá cucc Széles vigyor és kombinálni is lehet....
a toyota az toyota...japán, szar nem lehet Széles vigyor Széles vigyor
Fél évet voltam anno gyakorlaton fiat szervízben, hát az 1.3 multJ-kkel azon kívül hogy 2db autóban 10,000 alatt full tropa lett a motor nem volt gond. Általában összeszerelési gondok, meg hát a jó öreg elektronika Mosolyog
...a lényeg hogy az előző tulajok hogy bántak vele. Eleve egy turbós diesel nagyobb odafigyelést igényel....szerintem. 
válasz erre előzmények 2010.05.10. 19:36:20 (15884
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szívó hondánál is volt már olyan eset hogy a hiper szuper szívócsonkból tört le egy darabka és okozott hasonlót. Ilyenkor para van letörik e megint, vagy van e még benne. Azon kívül hogy patikára takarítja az ember mást nagyon nem tud tenni. még reménykedni.....esetleg. Mosolyog  
Re: LacUS (15883)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 14:24:29 (15881
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Így a lapátokat elnézve elméletileg kintről vagy a turbó és a szűrő közti szakaszról érkezett és apránként belapátolhatta. A szűrő és a turbo közt mi van? azt átnézted, nem e onnan esett le valami kis kiálló darabka?
A képek alapján még elég tűrhető a sérülés. a hengerek nem sérültek?

egyéb:
Én egy hete láttam durvát egy ducato-nál, kb egy 50ft nagyságú és kb 3mm vastag fém darabka került be a hengerfejbe, de a szelepszárnál megakadt és koptatta a szelepet és magát is egy darabig, aztán megakasztotta és jött a baj Széles vigyor    
Re: Bkori (15880)
válasz erre előzmények 2010.05.09. 15:44:15 (15871
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Te csak méricskélsz, vagy esetleg tárcsákat is csinálsz? Mosolyog  
Re: szabyk RST (15870)
válasz erre 2010.05.07. 16:21:21 (15860
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nincs valakinek 2.5" < 3" 45fokos szilikon csöve? ha nincs akkor hol lehet kapni itthon? Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.04.05. 14:55:35 (15742
Felhasználói profil
13.05 @ 186
www.porfesto.hu náluk Mosolyog ... csak többe lenne a leves mint a hús....ha ismét oda vinném Szomorú  
Re: bodoba (15741)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 19:43:38 (15702
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Attól függ mire gondolsz. én anno porfestőkkel csináltattam. nagyon korrekt volt és hibátlan minőség. 2 év alatt egy karc vagy sérülés sem lett rajta, nagyon strapabíró. ha jól emlékszem 16.000 volt a 4db felni kívül belül fényes feketére. Elég sok szín van. Szelepfedelem pl. narancs sárgára lett. Most is szeretném megcsináltatni, de elég messze van Pest nekem hogy felvigyem aztán 3nap múlva érte. Fejér megyében szeretnék találni ilyet, ha valaki tud síkítson Széles vigyor  
Re: GMalma (15701)
válasz erre előzmények 2010.03.25. 22:23:00 (15653
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem is ugyan ez volt a jelenség anno. rajt után ha sokáig tiltattam az istenért nem tudtam 2-esbe rakni de 1-2 másodperc után már lehetett. 
Re: pista200sx (15652)

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!