alul a képen is látszik hogy fekete, mert az elején megfulladta benzinben és lerakódott a korom. (utána kiégettük a gyújtógyertyákat.
középen hófehér, a behajló rész és középen a fehérből kiálló rész, fémtiszta (szakszavakat nem tudok sajnos)
most járatom 2500rpm körübelül a max fordulat.
az autó hidegen melegen elsőre indul, csak ez zavar. hogy ilyen színű
az autóm b16a1 b16b dugókal, integra szívósor és fojtószelep.
eddig bkr6 gyújtógyertya vaolt benne, ez mindig őzbarna volt.
most összeszerelés után bkr7-el járatom és ilyen színű a gyújtógyertya.
ez normális? nincsen itt valami probléma, talán szegény keverék?
hát jah, igaz célszerszám nélkül én még senkit nem láttam aki visszatette az ékeket.
én hétvégén rakom össze, van sok ismerősöm, még nekem sincsen célszerszámom, de mindig kapok kölcsön.
az enyémek is, én pont most végeztem a becsiszolással.
most síkolják. itt felénk (sopron) 4-5 ezer a síkolás.
utánat összefűzöm kiváncsi vagyok így mennyi benzint enged el.
MÁR TÖBB EMBERT KÉRDEZTEM, MINDENKI MÁS VÉLEMÉNNYEL VOLT, GONDOLTAM MEGKÉRDEZEM ITT IS.
B16A1 MOTOR, B16B DUGÓVAL, 0.03mMM-RE ILLESZTVE, MENNYI JÁRATÁST IGÉNYEL ÉS MILYEN MÓDSZEREKET JAVASOLTOK??
a főtengely végén az olajpumpának van 2db lemarás, az olajpumpán pedig 2db kiugrás ami illeszkedik a főtengelyhez. az egyik kiugráson (olajpumpán) van egy boltív alakú bemarás. annek merre kell néznie? vagy mindegy?
kösz.
"de abból a pénzből van más "kicsi" ami hoz is"- próbálom megtalálni a lehetőségeket
de inkább kérdezek, mielött megvennék valamit amiben nem vagyok biztos.
hol csinálnak ilyen keményítést? tudsz linket?
király!! remélem most már hamarosan megyek érte!
hát igen sokan sokat mondanak. amit írsz nekem reálisnak tűnik és logikusnak.
"így ez nagyon keveset hozhat." -sok kicsi sokra megy
ilyen keményítés mennyiba kerül 4db lengéscsillapítóra kb.?
sajnos most nincsen pénzem komoly futóműre, ezért keresek valami olcsóbb megoldást, gyári futóművel nem akarok gyorsulni.
hf port és bandázsolás vitát nem értem teljesen. mik voltak a negatív érvek?
én se akarom alacsonyan hagyni.
gyári lengéscsillapítók vannak, csak valami sport rugó van benne.
a sima civic és ivt spirálrugók között van különbség?
meg valami olyanra gondoltam hogy kb. gyári magasság, de sokkal keményebb futómű mint a gyári.
halottam olyat hogy a gyári lengéscsillapítókat felkeményítik. csak nem tudom hol...
vagy valami más ötlet, tipp?
szóval minden cserélve lesz ahonnan olaj kerülhetett a harangba csak a nyelestengely szimering nem.
de mivel nyár végén vagy még lehet elöbb is új kuplung kell, ki fog derülni hogy megszünt e az olajfolyás...
főtengely szimering cserélve lesz, a motor gépműhelyben van. úgyhogy ha onnan szivárgott az megszünik. az alkatrészekért szerintem jövő héten megyek, hétköznap vagy hétvégén jó neked? mikor talállak otthon??
köszönöm! nem egyedül akartam neki állni.(még nem szedtem szét váltót) de már kérdezgettem mások is azt mondták hogy valószinüleg nem innen szivárog be az olaj.
középen hófehér, a behajló rész és középen a fehérből kiálló rész, fémtiszta (szakszavakat nem tudok sajnos)
most járatom 2500rpm körübelül a max fordulat.
az autó hidegen melegen elsőre indul, csak ez zavar. hogy ilyen színű