timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  15  16  17  18  19  20  21  22  23  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
181.

diagram
 9.84 @ 122       0-100:  6.86       80-120:  4.57
BMW E30 M3 sport evolution
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

2002.08.27.

Ez egy nagyon sportos gép, igazi hegyes teljesítménygörbével. Ez a legerősebb E30 M3 változat, 2500 ccm, gyárilag 238 Le, amit most 160 000 km után is produkál.
Induláskor a hatalmas teljesítményt elég nehezen sikerült az aszfaltra ragasztani, csúszkált az autó jobbra-balra rendesen.
Érdemes nézni, hogy a 2. fokozatban a g érték milyen vízszintes! Tehát minden fordulatszámon egyforma jól "húz" a gép.
Fordított váltókar (Az 1-es a normál 2-es helyén van), nagyon szép motorhang, szóval egy igazán sportos autó.

182.

diagram
 9.86 @ 124       0-100:  6.83       80-120:  4.32
BMW E30 M3 (ESI)
(1 személlyel)  

2003.11.08.

Már sötétedés után, csipős hidegben, téli gumikkal.
Tulajdonképpen nem rossz rajt ezen körülmények között, az eredmény pedig egyenesen kiváló, főleg a másik két E30 M3-hoz hasonlítva.
Ez az autó egy 200 Lőerős, gyárilag még katalizátor nélkül kijött szériából való.

183.

diagram
 9.87 @ 136       0-100:  6.29       80-120:  3.39
Nissan 300ZX
(1 személlyel)  

2004.04.23.

Csak egyetlen próbát tett, inkább a teljesítmény ami ütős, a rajtot nem forszírozta túlzottan. Ekkora teljesítmény mellett nem csoda, hogy eltekeri a kerekeit, még ha hátsókerékhajtású is, de azért ennél jóval nagyobb tapadásra kellene képesnek lennie.
A célvonali sebesség viszont impresszív, főleg ha a jármű tömegét is nézzük.

184.

diagram
 9.88 @ 117       0-100:  7.20       80-120:  5.07
Peugeot 405 T16
(1 személlyel)  

2006.10.28.

Igazi ritkaság az összkerékhajtású turbófeltöltős 405 T16, végre sikerült egy ilyet is megmérnünk.
Így gyári motorral, kissé csúszó kuplunggal persze nem szedi szét az aszfaltot, de azért így is lazán összehoz egy 9-es nyolcadot.

185.

diagram
 9.89 @ 128       0-100:  6.85       80-120:  4.02
Honda Civic VTI turbo
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2004.10.28.

Hoppá, egy turbós Civic! Nem is lép rosszat. A motor gyári, csak egy T3/T4 turbó került rá alacsony 0.4 bar körüli turbónyomással.
Az indulás sem rossz a körülményekhez képest, egész remek eredmény.

186.

diagram
 9.90 @ 128       0-100:  6.82       80-120:  3.72
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.10.19.

Éppen túl a bejáratáson, talán az első igazi rajt. Hozza a 0.5g-s referenciaszintet, kicsit még többet is. A nem túl gyors váltás után még kettes elején is van ereje elforgatni a hatalmas 18-as kerekeket. Hármas és négyes elején is van egy kis tanakodás, talán elektromos gázpedál próbálja megóvni a hajtást?

187.

diagram
 9.93 @ 118       0-100:  7.34       80-120:  5.13
Mazda MX-5 (VDaNi)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2008.10.19.

2 liter 16v, hátsókerekhajtás, sperdifi. Egész jó megindulás, szinte rögtön megvan a 0.6g és ez felkúszott 0.7g-ig, aholis elfogyott az erő a kerekek elforgatásához. A határozott váltások után jó nagy csúcsok láthatóak, ezeket ugybár nem kell figyelembe venni az egyébként szép teljesítménygörbén.

188.

diagram
 9.93 @ 117       0-100:  7.37       80-120:  5.23
VW Touareg V10 TDI
(2 személlyel)  

2003.05.29.

A tízhengeres nyomatékgyár nem semmi produkcióra teszi képessé a 2 és fél tonnás monstrumot.
Turbós és összkerekhajtású lévén a GMC Syclone-hoz hasonló rajtot produkál, igaz csak az első másodpercben. Aztán 1.5 mp után már váltja is a második fokozatot, és innen már keményen látszik a hatalmas tömeg negatív hatása.
Amúgy van benne minden, mi szem-szájnak ingere.
Jó kis autó. Kb. 20 millió Forintért.
A mérés videófelvétele is letölthető.

189.

diagram
 9.94 @ 121       0-100:  6.79       80-120:  4.73
Lancia Delta HF Integrale (Golyó)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.04.21.

8, a gyárinál nagyobb szelep, chip, egy szivómotorból származó vezérműtengely, és csúszos kuplung.
Nem az az erezd el a hajam rajt, de azért egy átlagos elsőkerekesnél így is jobban teljesít.
Váltások után nagyon prominens a turbólyuk, több mint fél másodperc, mire magához tér.
Harmadik vége felé, 12 másodpercnél van egy kisebb teljesítményesés, de nem jelentős.

190.

diagram
 9.97 @ 128       0-100:  7.31       80-120:  3.89
VW Golf GTI 1.8 8v turbo
(1 személlyel)    fotó 1

2002.06.23.

Immár harmadszor mértük a Golfot. Eddig a körülmények nem voltak ideálisak a méréshez, ezúttal a motor rendetlenkedett.
A váltások után eléggé dadogott, ennek főleg a 0-100 gyorsulásra van hatása, de persze az 1/8 méröldet is hamarabb tette volna meg, ha nincs gond.
Az indulás a slick gumiknak köszönhetően viszont nagyon jó.
(A hivatalos mérés 1/8 méröldön 9.96 @ 131)

összesen 498 jármű
Előző   [...]  15  16  17  18  19  20  21  22  23  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!