timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  18  19  20  21  22  23  24  25  26  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
211.

diagram
10.10 @ 119       0-100:  7.43       80-120:  5.01
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.10.19.

Pityukaaa másik 323-as kasztija (ez zöld) egy 1.8-as V6-os motorral! A világ egyik legkisebb V6-os motorja egy MX-3-ból származik, gyárilag 136 lóerőnek mondták. Hogy mi van módosítva rajta nem tudom, de a hangjából arra tippelnék, hogy kipufogórendszer az elég nyitott.
Egészen jól megindult, 0.55g-t is elérte a gyorsulás.
A váltások után látható csúcsok kicsit eltérnek a szokásostól, nem hegyesek. Ezt a némileg megcsúszó kuplung okozhatta, így lassabban fékeződött vissza a motor a váltás után.

212.

diagram
10.10 @ 117       0-100:  7.22       80-120:  5.47
Honda Civic VTI (Petros)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

Hát, igen az eddig mért leggyorsabb VTI. Ráadásul utcai gumikkal, télen. Nagyon szép rajtot nyomott, 2.5 másodpercig elpörgő kerekekkel, gyors és kemény váltásokkal, még hármasban is nyikkanó kerekekkel! Összeségében remekül teljesített, ráadásul nem is erősebb a többi mért VTI-nél.

213.

diagram
10.10 @ 116       0-100:  7.90       80-120:  5.54
Audi A4 1.8T 20V (Fish)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.02.17.

Kicsit javult a rajt a tavalyi méréshez képest, de még mindig nem az igazi, ráadásul a kuplung csak egyetlen rajtot bírt, a további próbálkozások rosszabbul sikerültek.
Az eredmény javulásában a chipelt motorvezérlés játsza a főszerepet.
Kell egy rendes kuplung és jó lesz ez!

214.

diagram
10.11 @ 127       0-100:  6.96       80-120:  3.98
Mercedes C36AMG (dkpisti)
(1 személlyel)  

2011.09.24.

Egy automata C36 AMG. Szép gyári állapotban van minden, azon kívül, hogy módosítottak valamit a computeren. A rajt nem a legjobb, csak egy kímélős, elgurítós elindulást produkált. Váltásidő természetesen nincs, a görbe szép egészségesen növekszik végig.

215.

diagram
10.12 @ 127       0-100:  7.03       80-120:  4.15
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.10.24.

Egy viszonylag ritka, 2 literes 8 szelepes turbómotor lett beépítve egy 406-osból. (XE10 J2TE motorkód)
Papíron 150 lóerő, hát ez jóval erősebb, hiszen a 150 keréken mérve is megvan.
A nem is rosszul teljesítő egyes fokozatot túl hamar elváltotta, egy másik, összességében rosszabb futamban 50 fölé is elért. A váltások egyébként egész jók, csak az ötödik kapcsolása lettegy kicsit elkényelmeskedve.

216.

diagram
10.12 @ 123       0-100:  7.29       80-120:  4.55
Ford Sierra RS Cosworth
(1 személlyel)  

2006.02.06.

4 ajtós, hátsókerékhajtású és elégge megviselte az idő vasfoga, de azért szépen dolgozik.
A rajt az első másodpercet leszámítva egész jó, főleg ha figyelembe vesszük a nyári gumik viseltes állapotát, no meg a kemény hideget.
Ennél a futamnál a váltó sem rendetlenkedett, így onnantól, hogy megtapadtak a gumik, szépen teljesített.

217.

diagram
10.12 @ 118       0-100:  7.96       80-120:  5.29
Honda Civic VTI (1.6vti)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2005.08.06.

A futam legnagyobb hibája az elrontott váltás kettesből hármasba. Sajnos mivel csak 99 km/h-ig nyúlt a kettes, így a 0-100 sprint "szenvedett" a legtöbbet ettől a váltási hibától.
A rajt sem valami fényes figyelembe véve, hogy ezek slick gumik voltak, ez egyáltalán nem nevezhető jó tapadásnak.
Mégis, mindezek tükrében is jól helytáll az eddig mért VTI-k között. Igaz, ebben fontos szerepet játszik az is, hogy versenyre felkészítve jóval könnyebb az eddig mért hasonló Civiceknél.

218.

diagram
10.15 @ 121       0-100:  7.25       80-120:  4.56
Renault 5 1.7i turbo
(1 személlyel)  

2006.12.02.

Egy Renault 5 egy Volvo 480 turbóból származó Renault motorral. Ez egy 1.7-es, OHC motor, 8 szeleppel és elektronikus befecskendezéssel.
Sajnos a turbó ami rajt van, túl kicsi egy ekkora motorhoz, kettesben nagyon jól látszik, hogy mekkora teljesítmény veszik el a fordulatszám növekedésével.

219.

diagram
10.16 @ 124       0-100:  7.24       80-120:  4.39
Fiat Uno Turbo Racing
(1 személlyel)  

2004.02.08.

Sokat javult az autó. Jobb a rajt és jelentősen erősebb is, mint korábban. A csúszos kuplung miatt azonban időt vesztett a meginduláskor és a váltások után is kellett némi idő, mire megszünt a csúszás.

220.

diagram
10.16 @ 119       0-100:  7.50       80-120:  4.82
Mazda RX-8
(2 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2004.05.15.

Ez az erősebb, papíron 231 Lóerős változat.
Nem lehet azt mondani, hogy ütös a rajt, de nem is gyenge. Egyetlen kisérletből, elsőre, ez nem rossz.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  18  19  20  21  22  23  24  25  26  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!