timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  24  25  26  27  28  29  30  31  32  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
271.

diagram
10.40 @ 122       0-100:  7.70       80-120:  4.60
Fiat Punto GT (Dzsimmi)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2009.08.09.

60-as kipuff, K04 hybrid turbó, 1.2 bar maximális töltőnyomással. A téli gumikon nem igazan tapadt meg az autó, kettes elejére is jutott egy kis gumielforgatás. Egészen gyorsak a váltások is, igazából csak a rajton lehetne javítani, vagy teljesítménynöveléssel.

272.

diagram
10.40 @ 110       0-100:  8.50       80-120: -
Skoda 100 Dög-Drag
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Rábaring, 2002.09.29.

Dög-Drag főleg kis tömegének, jó súlyeloszlásának, és persze hátsókerékhajtásának köszönheti ezt az időeredményt.
Az egyes fokozatban bemutatott gyorsulással nem igazán tudnak versenyezni a kategóriatársak. Utána már hiába erőlködnek, nem nagyon tudják utólérni.

273.

diagram
10.41 @ 125       0-100:  7.38       80-120:  4.14
VW Golf II 1.9 PD TDI (PD Gabi)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.08.19.

A motor erősödött, a rajt romlott. Sajnos a gumik nagyon nem voltak alkalmasak a jármű gyorsítására.
Ráadásul a rövid váltó miatt az egyes fokozat teljesen haszontalannak bizonyult, ezt a rajtját kettesben nyomta. (Az egyes 30 km/h körül fogy el.)
Ez sem tökéletes rajt, de 2 egyesből indulás és 2 kettesből indulás közül ez volt a legjobb.

274.

diagram
10.42 @ 119       0-100:  7.63       80-120:  4.83
Toyota Corolla TS (Falco)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.11.23.

Sajnos messze nem alkalmas terepen mértünk, de a mérés legérdekesebb részlete így is nagyon szépen látszik. Kettesben 5.5 másodperc után a teljesítmény nagyon durván, 30 lóerővel ugrik meg.
A Toyota váltózó szelepvezérlése ugy tűnik messze nem olyan finom, minta a Honda vtec motoroké...
Utasként olyan ez a váltás, mint egy gyengébb nitrószett hatása.
(7 másodpercnél csak egy bukkanó nyoma látható)
Amint lehet ideálisabb körülmények között is megmérjük.

275.

diagram
10.43 @ 115       0-100:  8.06       80-120:  5.54
Fiat Uno Turbo IE (AdiUno)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.01.05.

Egy rövid időre befullad egyesben, ez a gond mindhárom próbánál jelen volt, csakúgy, mint a magas fordulatszámon jelentkező gyujtáskiesés. Csak egy-egy hengerben volt gond, látható, hogy igazán nagy gond nincs a teljesítménygörbével, de azért látszik, hogy pl. a 9. másodperc után csökken a gyorsulás üteme a korábbi, közel egyenletes szinthez képest, és csökken a számított teljesítmény is.Amúgy érdekes project, az 1.6-os Lancia Delta HF turbo motorvezérlésére és befecskendezőrendszerére lett cserélve a gyári konfiguráció. Biztos lesz ez jobb!

276.

diagram
10.43 @ 115       0-100:  8.01       80-120:  5.44
Honda Civic VTI (Farky)
(1 személlyel)  

2005.10.12.

Ismét egy tipikus VTI rajtgörbe, jó irányba halad a gyorsulás egészen 2.5 másodpercig, ahol elhogy a szufla és megtapadnak a kerekek.
A kettesből hármasba váltás lehetne gyorsabb picit, egyébként szép futam.

277.

diagram
10.44 @ 115       0-100:  8.10       80-120:  5.67
Fiat Bravo HGT (Rendy)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.03.28.

A hideg aszfaltot figyelembe véve ez egész jó rajtnak számít egy elsőkerékhajtású autótól.
A 20 szelepes, 5 hengeres motor szépen dolgozik, csak sajnos a fordulatszám skála vége felé kicsit konyul a teljesítménygörbe.

278.

diagram
10.45 @ 132       0-100:  7.89       80-120:  3.77
Saab 93 (GMalma)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.05.15.

Ez egy 2002-es 2literes, fullosan átépítve a svéd Maptun cég licensze alapján, dugattyúk, hajtókarok, GT28 turbó, modosított motorvezérlés. És ebből kivülről belülről semmi nem látszik, amig el nem kezd gyorsulni. Márpedig ha lassan is, de elkezd és igen szép csúcsteljesítményt varázsol az útra hármasban. (Negyedmérföldes nézet kell, hogy látszódjon.) Elég "hegyes" konfig, igaz ebben közrejátszik, hogy minden valószínüség szerint túl korán váltott fokozatokat. Valószínüleg csak rutintalanság, hisz nem könnyű tudni, mikor kell váltani egy erős elsőkerekessel. Érezni kell, az meg csak gyakorlással jön.

279.

diagram
10.45 @ 120       0-100:  7.89       80-120:  4.97
VW Passat GYTDI
(1 személlyel)  

2003.04.26.

1.9 TDI, pontosabban GYTDI. Igazi füstokádó sárkány!
Persze nemcsak füstje, lángja is van! :)
Csak a gyengusz rajt miatt nem tudott jobb időeredményt elérni. A váltások eléggé ott vannak!
A mérés videófelvétele is letölthető!

280.

diagram
10.45 @ 120       0-100:  7.86       80-120:  4.87
Honda Civic 1.4i turbo (CCH-Lilu)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2008.12.13.

CCH legújabb kreálmánya ez az eredetileg 75 lovas 1.4-es SOHC motoros Civic. Nem tudom meglepő-e, de ez is turbós. :) Greddy kit, jó kis masszív öntény leömlővel, 0.5 baros töltőnyomással, ESI szívóoldallal. Egyébként gyári motor, csak az ECU lett meghekkelve, már szekvenciális befecskendezést használ. Mellesleg eladó.
Sok tapadás persze nem volt a nagy hidegben. Az ereje talán egy kicsit egy VTI alatt van, viszont jól láthatóan ezt a 120WHP körüli értéket nagyon széles tartományban produkálja. Így aztán kb. egált megy egy VTI-vel. Viszont alacsonyabb fordulaton biztosan előnyben van a kis turbós.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  24  25  26  27  28  29  30  31  32  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!