timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2012.01.23. 08:45:06 (18788
Miért nem úgy írtad inkább hogy a gyári 200-as audi... 
Re: MarcoR5 (18785)
válasz erre előzmények 2012.01.23. 08:41:26 (18787
Én nem azért írtam hogy kemény gép mert milyen űridőket ment stb hanem mert van olyan elmebeteg aki ilyen motort is beépít más kaszniba! 
Re: Jeri (18783)
válasz erre előzmények 2012.01.23. 08:38:09 (18786
Én nem azt írtam hogy szép autó! Meg abban az időben amikor új autók voltak ezek pl a fordok sem voltak szépek! 
Re: szabyk RST (18782)
válasz erre előzmények 2012.01.21. 21:41:24 (18785
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a szepseg relativ,sztem pl az egyik legszebb kockaauto a brinkmann... 
Re: Jeri (18783)
válasz erre 2012.01.21. 18:39:29 (18784
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Valakinek megvan ez a trackmaster application android mobilra? Megköszönném ha átküldené.. Mosolyog
gmalma@gmail.com 
válasz erre előzmények 2012.01.21. 18:17:45 (18783
Felhasználói profil
15.24 @ 145
ja és 500kg a motor plusz még ronda is... mi az ideje mert sehol nem irták??? 
Re: zsolap406 (18778)
válasz erre előzmények 2012.01.20. 09:49:52 (18782
Felhasználói profil
9.78 @ 238
inkabb rondanak neveznem
 
Re: zsolap406 (18780)
válasz erre előzmények 2012.01.20. 07:32:12 (18781
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jajj jajj...itt ilyen linket ne,mert itt egy egy 1.5os motor helyere egy 2.0 motort tenni is egy eletrevalo teljseithetetlen kihivas,amit csak igazi orultek mernek.... 
Re: zsolap406 (18780)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 17:11:09 (18778
Vagy 6.0 v12 TDI! 500le 1000nm Mosolyog  
Re: Fapuma8 (18767)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 15:54:50 (18777
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát ha am m1-nél akkor inkább vigyáznék... Széles vigyor  
Re: zsoltgti (18775)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 14:29:14 (18776
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Széles vigyor Széles vigyor  
Re: zsoltgti (18775)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 14:00:11 (18775
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Az apukája pedig  TVnél dolgozik, úgyhogy vegyél vissza, mert bármit elintéz! 
Re: MarcoR5 (18773)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 13:49:55 (18774
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mit macska? Tigris!
Ja és tegnap hívott a Chuck Norris, de nem volt kedvem beszélni vele, ezért kinyomtam! Kétszer! 
Re: MarcoR5 (18773)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 13:01:43 (18773
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Macskád is van? Mosolyog  
Re: Robi-ka (18771)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 12:20:13 (18772
Felhasználói profil
13.40 @ 166
jah az más, akkor visszavontam Széles vigyor  
Re: zsoltgti (18770)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 12:13:42 (18771
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Az haggyán, de még gyúrok is, és anyámmal lakom! 
Re: zsoltgti (18770)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 11:40:53 (18770
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Kombi subaruja van a srácnak, én a helyedben nem szólnék be neki, mert még morcos lesz. 
Re: hori (18768)
válasz erre 2012.01.13. 09:12:35 (18769
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Ez meg mi ez? Ki tud erről bővebbet, pontosabbat? Kohári Úr! felhomályosítana minket?

"...A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség – továbbiakban MNASZ – január 7-én a Hungaroringen megtartotta közgyűlését, amelyen elfogadták Gyulay Zsolt elnöki beszámolóját, és többek között arról is szó volt, hogy az autósport kifehérítése érdekében április 1-től bevezetik az úgynevezett sportrendszámot...
...Ezen kívül az autósport kifehérítése és a rend megteremtése céljából április elsejétől bevezetjük az úgynevezett sportrendszámot a Nemzeti Közlekedési Hatóság támogatásával. A vizsgabázis az említett dátumtól itt a Hungaroringen kezdi el a működését, ahol a rendszám odaítélésén kívül az autók műszaki vizsgáztatását is elvégzik..."

 
válasz erre előzmények 2012.01.13. 01:24:52 (18768
Felhasználói profil
13.40 @ 166
kötekedős . 
Re: MarcoR5 (18766)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 23:19:45 (18767
Felhasználói profil
10.01 @ 219
5.0 V10 a Poloba kellett volna :-) 
Re: MarcoR5 (18766)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 22:14:50 (18766
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem az én autómról van szó, ilyet pedig sosem mondtam, de tény,h 50 V10 TDi-t tettek 200asba...Te ilyen kötekedős gyerek vagy, amúgy vagy csak elfelejtettél pár Mosolyog -t beledobni? Mosolyog  
Re: Robi-ka (18765)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 22:09:30 (18765
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem dobjál bele egy W12 Phateon motort, hisz Te emlegetted, hogy a legnagyobb köbcentivel kell kezdeni! Nem lehet nehéz, hisz konszern, simán rácuppan a gyári bakra! 
Re: MarcoR5 (18759)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 21:48:06 (18764
Felhasználói profil
12.16 @ 181
Az én úr quattromra az előző tulaj bmv 320 befecskendezőt meg vezérlőt gányolt rá.Működött vele. 
Re: MarcoR5 (18763)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:47:36 (18763
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Köszi Robi, nem versenyre épülne, csak menjen vhogy egy szép, restaurált élményautó, és viszonylag könnyű, gondoltuk olyan 300 lóval már haldósabb lenne, az alul leírt kis recepttel. igen, a 20vt biztos sokkal jobb, de abba a kocsiba nem korhű, és sok komoly teljesítményt találok a neten a 10VT neve alatt is... 
Re: demerobi (18762)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:43:00 (18762
Felhasználói profil
10.06 @ 229
Helló !

Farkas Isti csinált nemrég egy ilyet, a 10V sok konstrukciós hátrányát nem lehet kiküszöbölni, de sokon lehet javítani. Erőre nem tudom, mit lehetett kihozni belőle.

Robi 
Re: MarcoR5 (18761)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:39:06 (18761
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Utána jártam a neten, és beigazolódott amit gondoltam,h a K-Jetronikot olyan 15-20 méteres távolságba kell elhajítani rögtön a kiszerelés után...akkor 10VT motronic, akkor viszont mehet a ló feljebb..


Akkor a következő kérdés...
mit bír a 10VT full felújított motor? 300? 
Re: MarcoR5 (18759)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 17:04:46 (18760
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Köszi Kacsint  
Re: Sanyi00 (18758)
válasz erre 2012.01.12. 17:04:36 (18759
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Audisokat kérdezném.

Egy barátom épít egy gyönyörű 81es Coupet. 10VT motor kerül bele, de azért ne 165 lovas legyen (azt hiszem akörül van gyárilag). szóval olyan 220-250 ló lenne a cél... A "szokásos" fogásokat végre lehet hajtani rajta? hf portolás, csőleömlő, nagy cooler, kipuff, ilyenek...de ott van az a csodás K-Jetronic..hogy lehetne több anyagot bejuttatni? tudom Nánássy Petiék tettek fel anno dupla Jetronicot, ezt azért nem akarom, de vmi kellene..

Ötletek?

Köszönöm előre is. 
válasz erre előzmények 2012.01.12. 14:39:02 (18758
Felhasználói profil
14.63 @ 151
persze! voda/392-1230 
Re: MarcoR5 (18757)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 14:22:14 (18757
Felhasználói profil
14.77 @ 157
hello,adsz nekem egy telefonos elerhetoseget? Koszi 
Re: Sanyi00 (18756)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 02:33:29 (18756
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Ahogy jönnek a kiszámíthatóan jobb idők lesznek mérésnapok megint, lehet rá számítani. 
Re: MarcoR5 (18755)
válasz erre előzmények 2012.01.11. 11:00:14 (18755
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mert ahogy Tomi is mondta már még lehet optimalizálni, a leömlőt is, és akkor nem menne fel az ellennyomás. egy keresztmotoros kisautó soha nem lehet rendes leömlőt csinálni a tűzfal felé meg főleg nem, ez egy örök hátrány a hosszmotorosokkal kapcsolatban...na igen a kisebb cooler is kell, nekem is a gyári 115 lovas cooler kerül most vissza nagyobb bemenetekkel meg egy vízburokkal, majd én is benne lennék egy méregetésbe a sok változtatás után március április környékén, mehetnénk együtt páran, mint már párszor.. 
Re: Master3v (18752)
válasz erre előzmények 2012.01.11. 10:31:54 (18754
2-3 verseny napon volt vele lényegesen javúlt az autó hamarabb indúl meg de szerintem még kellene coolert cserélni fele ekkora is elegendő lenne.12.1 vele eddig csúcs. De még áttétel gondok is vannak. 
Re: Master3v (18752)
válasz erre előzmények 2012.01.11. 08:23:56 (18753
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Tudom, hogy ezért raknak wg et.. még a geos csiga mellé, de ez is csak beállítás kérdése...hoygan van állítva a turbó... nekem líneáris a teljesítménygörbém, szóval ilyen gond nincs....vagyis a kisebb cooler miatt némileg változott az autó karaktere.. de így szimpatikusabb...szét nem esett még kergetőzés közben, 200tempomatnál is kibírt 100km ert pályán... szóval úgy gondolom, hogy nem rosz a beállítás! Széles vigyor
A Józsi autóját elvihetnétek fékpadra, rohadt kíváncsi lennék mit tud, hány Le hány Nm ezzel a turbóval! Tavasszal én is rászánom magam újra, kíváncsi vagyok mi fán terem a dió! Mosolyog  
Re: person11 (18751)
válasz erre előzmények 2012.01.11. 08:12:00 (18752
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Mióta van fent ez a turbó Józsinak? Mosolyog
Tehát akkor valószínüleg ott van egy nagy váltás... 2.5bar nal elugrik a ellennyomás.. hát van ilyen! Mosolyog
Nekem most rohadt jó a konfig... ez is elég ütős.. :P Majd meglátjuk mennyire, mindenesetre ki lesz próbálva az évben! Remélem! Mosolyog Mostmár van kisebb cooler, gyári lökhárító... szóval már a szél sem kapaszkodik bele a vasba annyira! Széles vigyor Ez is lehet 1 2 tized :P Széles vigyor    Széles vigyor Széles vigyor  
Re: person11 (18751)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 21:37:21 (18751
Üdv mindenkinek.

Ezzel a kipuff gáznyomás állítással vitatkoznék.
Spinyónak a GT3076R 2.4bar boost 2.1bar kipuff gáznyomással .Légnyelés-öblítés -megfelelő keresztmetszetek-irányok És a turbo megfelelő méretezése nem utolsó sorban.
Ezért raknak ugye WG-t geós turbhoz még pluszban.

Ja és 2.5 bar boost hoz már 2.8 bar gáznyomás párosul. 
Re: Master3v (18747)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 17:00:23 (18750
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Illetve módosítsuk úgy a kijelentést,h PD-nek nem, villanyosnak nehéz, mechanikusnak lehetne adni annyit, én most GT3071R tervezek feltenni, Józsinak már az van fent és fenomenális!!!!!! 
Re: Master3v (18749)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 16:27:23 (18749
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Volt rá próba...nekem volt fent WG turbó.. és jól is működhetett volna, egyedl egy gáz van vele... hogy előtöltést nem lehet neki adni annyit, amennyire szükség lenne, hiába írják oda neki, fizikailag nem valósul meg.. mechanikusan pedig nem tudsz belenyúlni  a PD be legalábbis... de elég sokminden kell ám hozzá... Hengerfejtől kezdve elég sok mindent át kell faragni, hogy jók legyenek a gázreakciók... igazából nekem már csak az előtötöltésen múlt... 3700tól kevés volt..és fehéren füstölt... kb 200 LE lehetett az autó ... sajns a többi bentmaradt... ez van...  viszont kisebb wg es turbó jól tud üzemelni szerintem PD .. állítólag van ilyen az országban.. de az nem racséra van..  racséra egyelőre 4hengeres dezsőre jobb a geos! Biturbó is jó lehet.. soros feltöltés.. csak csinálja meg valami vállalkozó szellemű!   Széles vigyor  
Re: sh adam (18748)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 14:40:51 (18748
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hát ja, elméletileg úgy lenne az optimális, ha picit füstöl, mert a többlet anyag hűt, de a dízelnél a túl sok anyag meg már növeli az EGT-t. Igen, az imap-emap akkor lenne az igazi, ha közel egyformán mozognának, mondjuk ez a geo beállításától is függ. Miért nem dobtok fel egy gt2560r-t? 4 hengeres motoroknál van aki próbálkozik wg-s turbóval? Hö?  
Re: Master3v (18747)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 13:22:09 (18747
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ha mennék boltba én is úgy mennék érte, hogy egy raklap AFR szondát kérnék!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Egyébként az éppen füstölő konfig a legjobb, mert ott kb a boost és a kipuffgáz ellennyomás még azonos... és nem feszíti a tengelyt...  azt mértem anno.. ha nagyon füstöl...és nagyon korán megvan a teljes boost .. akkor 2.5ös töltőnyomásnál 4bar a kipuffgázellennyomás..
az ideális ami jó utcára is.. az a lineárisan növekvő teljesítménygörbe....alig füsttel...  
Re: sh adam (18746)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 11:31:43 (18746
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lehet pár szonda kelleni fog mire valaki megtalálja az optimális értékeket. Mosolyog Amúgy meg dízeleseknek pénz-ékszer nem számít....nemhogy a szondák száma Széles vigyor Kilóra veszik majd Cartman  
Re: ave (18745)
 ave
válasz erre előzmények 2012.01.10. 10:36:22 (18745
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tulelne egyetlen futamot is a szenzor? 
Re: MarcoR5 (18744)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 07:01:03 (18744
Felhasználói profil
14.77 @ 157
EGT mar hal' Istennek sok autoban van,nekem is van mar, itt aa AFR lenne a legfontosabb,amit viszont meg mindig nem mer senki...sajnos.. 
Re: Master3v (18736)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 06:59:43 (18743
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jajj ne mar EMBER..azt gondoltam a Széles vigyor jel vmennyire ertelmezheto...ne kelljen csalodnom.. Mosolyog  
Re: GMalma (18740)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 22:45:59 (18742
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Látod,ezért kéne az AFR Kacsint  
Re: Master3v (18739)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 22:41:26 (18741
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Talált! Köszönöm Mosolyog Van róla pár képem galériában,ha érdekel..?! 
Re: orgyi (18737)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 22:38:27 (18740
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az csak a  baseboost ember! Ne szivass már..Egyébként nem én mondom,hanem a Garrrett!!
De ha nekem nem hiszel,akkor itt van,tessék: 743347-1 features a high boost actuator adjustable down to 12 psi 743347-3 features a low boost actuator adjustable down to 6 psi  
Re: MarcoR5 (18731)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 20:11:25 (18739
Felhasználói profil
12.80 @ 173
az enyém a koromtól matt fekete LOL   Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor    Amúgy már alig füstöl.. Mosolyog ;-) 
Re: orgyi (18737)

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!