Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót?
Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen....
Szerintem a külföldiek nem olyan kezdetlegesen nitróznak mint itthon hogy rányomom a shotot aztán majd kialakul és megy egy 50-150-300 as adag fixen....
Nekik gondolom szépen a motorvezérlő progi mellé meg van írva a komplett nitro adagoló tábla is és együtt, pontos értékekre tolják be az anyagot....profin....padon leprogramozva előre...
Ha jól tudom akkor itt nincsen nitro, nem biztos, mert nem tudom pontosan itt milyen kategóriában indult éppen, de nitro nélkül "csak" metanollal is tu egy-két motor 600+ lovat.
Füst azért nincsen mert vagy 2.5-3.0 barral fújják meg (giga levegőmennyiséggel), és át is megy rajta 24 szelep miatt a levegő, na meg a rev limit az 6800...
ez Osmo gepe,O most a leggyorsabb,komoly a technika, az o faterja ennek az egesz mercedes superturbonak az atyja. Ha jol tudom ez Street class B,ami azt jelenti,h a sulyhatar 1350 kg,senkit ne tevessszen meg a slick es a kemeny,kint kicsit masok a szabalyok,mint nalunk. A legnagyobb kulonbseg az a kasztni,ez ugye 124 nekem 190be epul. Motor ua,annyi,h ott Myna technika van az adagoloban,nekem Krezi. A valto az hasonlo, 3 sebesseges. Van par 100 kilo elonyom,cserebe a turbo kisebb egyenlore joval. Itt ilyen HX55 (105 nagykor komp oldalon pl) nekem GT35. Ez forog vagy 6500ot en elsore 5800at tervezek.
Marciusban lesz egy terdmutetem, nem hiszem,h az elso versenyen kint leszek vele,de remelem majus fele mar meglepodhetnek paran...
nem ertem,h jon ide,h mennyi munka meg mi a jo ido? En csak azt mondtam,h a benya gyorsabb lehet,mint a diesel...mi koze van hozza annak amit Te irtal?most akkor Zrpi Te is ilyen Magadra vevo leszel ahelyett,h azt olvasnad ami oda van irva???csalodnek....
Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért űridőnek nem mondható
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.
Jól van Marco.. látom hülyébb vagy mint a sokéves átlag!!!
Kérdezd talán meg Lizardot, hogy milyen idő a 15.8 egy Yarisnak.. főleg DÍZELNEK! és hányan szárnyalták túl már.. ... és hogy mennyi áldozat árán jutott el Lozard 15.58ig...
Ők nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.
A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tőle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van.
Az egész 2010 szept.-ben kezdődött akkor 2 FRT-n és 5 Minirallyn (H6 kat. 2.-ja lettem) indultunk, 2011 áprilisban volt az utcsó, aztán most 10.hó16-án voltunk az első pályázáson az Euroringen, idén már lehet nem is megyünk többet, reményeim szerint mielőtt beindul a 2012-es Drag szezon még megyünk pályára vagy rallyra a BMW-el
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsős van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani időd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én később fékezek, de ő gyorsabban kanyarodik és erőből jön ki, legközelebb megnézem alaposabban!
Persze,h az a lényeg, ez tény,de azért a kényelmes fullos autóról sem szeretnék lemondani, sztem jó lesz az a tervek szerint, ez 1475 kg . A Yaro mennyi?
Hát köszönöm, de sztem az nem lesz az én autóm sosem, tudom,h jó, csak nem vok olyan...
Golf/Bora futóműben a tapasztalatok szerint nagyon sokat számít a merevítő elől hátul...
Akkor a honda integra a te autód elől hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro, 2+2 szmély stb...
Amúgy én nem vennék előre-hátra erősebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es időt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült....
A jó isten mentsen meg tőle (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futóművet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítő elől fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elől hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz.
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövőre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezősködöm,h majd ebben is jól képben legyek....
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón.
HALLOD EZ VMI KURVA JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beszarás hogy megy ez kis matchbox, ahogy mondtad...meg ahogy terelgeted az sem semmi...az 1.25öt már turbósan várod vagy még szívóban? Anti roll kit, vagy plusz merevítő van a futóműben?
Ahogy így beszélgetünk nagyon megtetszett nekem ez a pályázgatás dolog, tavasszal eladom az audit úgyis, vmi jó kis hajszolható vasat veszek akkor helyette...
Ti milyen gyakran jártok?jó lenne ismerős társasággal, mégis csak akkor jobb minden...
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az időben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idődet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futóműve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most űridő az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es időt, most stabilan körről körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy első alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta
Veled és sok más emberrel együtt én is kíváncsian várom,h mit fog hozni. Az,h a nevem alatt egy 14es idő szerepel (ami azért szinte full gyári motortól és 1.6 tonna FWD-től nem rossz) ne tévesszen meg, több év rally és autóépítés áll mögöttem, a most épülő autó mögött pedig nagyon sok év és munkaóra tervezés van, mielőtt nekiálltam volna építeni, nem a nagy semmiben történik. A megbízhatóság és a jó teljesítmény sok mindentől függ még, de bizakodó vok eddig nagyon, olyat fogak látni jövőre amit eddig nem.
A sorban állós hasonlatomra való reagálásoddal mondjuk teljesen igazad van, sor elejére ugrani és komoly dolog, és amit pl Te csináltál az minden elismerést megérdemel, de én máshogy gondolom és csinálom, majd kiderül...
"en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud,"
Kíváncsi vagyok mit fogsz mondani 2-3 év múlva, mikor már elköltöttél egy vagyont a kocsira, nyakig hugyos vagy, és még mindig nem azt fogja futni, mint amit kitűztél magad elé oly bátran, kb 0 versenytapasztalattal. A megbízhatóságról már nem is beszélve.
Persze merjünk nagyot álmodni, de hidd el a sorba beállva sem olyan könnyű a dolog, mint azt te és sokan mások elképzelik. De ha így gondoljátok lehet mások után csinálni, esetleg kicsit túl is lehet szárnyalni a sor elején állókat.
Féknél szempont volt, hogy legyen nagy és sok dugós, és hogy férjen be a 15-ös felni alá.
275-ös a tárcsa... Asszem jó darabig nem kell nagyobb. Besza, behu!
A sport cliót utsó 2.0 szívót megettem hungaroringen Egy Corolla TS motor 3 kiló e-bayen (onnan indul gyári kivitelben) ennyiért majdnem veszek egy yaris motort és kovácsolt belsőt hozzá. 7000 körül van a lift a corollába, és már nem sokat forog fölötte, alatta viszont nagyon nem megy. Nekem nem tetszik a karakterisztika és az ára sem, nem beszélve arról, hogy már nem sokáig lehet húzni, mivel nagyon ki van hegyezve. A CTS egy nagyon jó autó annak, aki dinamikusan akar közlekedni közúton akár családdal, és gyorsan be akarja fejezni az előzést. Nagy fékkel fél évig szívtam, mire végre találtam egy jó nyereg tárcsa kombót. Celica 2.0, Corolla Ts és Nissan skyline fék is játszott, de nem sikerült összehozni. Magyar turbós yarisról nem sokról hallottam. A TTE féle kompresszorosat (összes gyorsulási adat alapján) papíron verem most is. Köszi srácok, hogy segíteni akartok, de azért ne szívjátok egymás vérét a matchboxom miatt.
a clio sport sem kifejezettem egy palyagep.attol,h a Yaro 1.8 nem 1.5 mondjuk attol miert valna azza?ezt nem ertem...egy tok "alap" motorcsere,nem egy komplett autoepites,futomu maradhat,nagyobb fek elore es kesz.
Bar mind1,mert Tomi turbot akar,szoval O dont,bar tartom,h palyazgatasra mit emlitettem szeret nagy jobb egy szivo karaktere, 180 loval meg ultrabrutal lenne...ultrabrutal!!
Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót?
Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen....