timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2011.10.25. 14:02:53 (18588
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Pumaaaaa...

Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót? Mosolyog

Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen.... 
Re: Fapuma8 (18587)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 13:00:16 (18587
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Aztán rajtban meg mi az a füstoszlop? :-)

Szerintem a külföldiek nem olyan kezdetlegesen nitróznak mint itthon hogy rányomom a shotot aztán majd kialakul és megy egy 50-150-300 as adag fixen....

Nekik gondolom szépen a motorvezérlő progi mellé meg van írva a komplett nitro adagoló tábla is és együtt, pontos értékekre tolják be az anyagot....profin....padon leprogramozva előre...

Talán ezért tartanak előrébb és füstmentesek.... 
Re: MarcoR5 (18584)
válasz erre 2011.10.25. 08:09:11 (18586
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A kedvencem, csakis full hangerőn szabad hallgatni:

http://www.youtube.com/watch?v=1W1yLkKJhoI

 
válasz erre előzmények 2011.10.25. 08:08:42 (18585
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ha jól tudom akkor itt nincsen nitro, nem biztos, mert nem tudom pontosan itt milyen kategóriában indult éppen, de nitro nélkül "csak" metanollal is tu egy-két motor 600+ lovat.
Füst azért nincsen mert vagy 2.5-3.0 barral fújják meg (giga levegőmennyiséggel), és át is megy rajta 24 szelep miatt a levegő, na meg a rev limit az 6800... 
Re: Maico685 (18581)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 08:06:38 (18584
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Itt nagyon durva mennyire nem füstöl....

http://www.youtube.com/user/jeemu79#p/u/10/MNaY4fAFwK4

 
Re: Jeri (18580)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 21:38:43 (18583
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Persze, hogy tudnak... annyi nitrót tolnak hozzá, amennyivel a magyarok a holdra mennek! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Jeri (18580)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 21:10:11 (18582
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Én nagyon kíváncsi vagyok!
sok sikert hozzá! remélem Szentmiklósra is kihozod majd. 
Re: MarcoR5 (18574)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 20:54:12 (18581
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Gondolom megfújják vagy 3-3.5 barral+szarrá nitrózzák! Cartman  
Re: Jeri (18580)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 20:28:42 (18580
Felhasználói profil
15.24 @ 145
És milyen érdekes h ez se füstöl..... Akkor csak tudnak valamit nem ??? 
Re: Maico685 (18573)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 12:26:15 (18579
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Ha biztosra akasz menni,akkor szerezz egy Nohab kéményt,
azon tuti kifér az összes korom! Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18578)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 09:38:48 (18578
Felhasználói profil
14.77 @ 157
van olyan félelmem,h kicsi lesz, akkor jó lesz kerítésnek... Széles vigyor  
Re: Maico685 (18577)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 08:37:49 (18577
Felhasználói profil
12.69 @ 172
88-as??? Összezavarodott
Csak nehogy túl szűk legyen! Széles vigyor
 
Re: MarcoR5 (18576)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 22:16:49 (18576
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jaja,5000 felett egy allat...jo pofa ez a kemeny dolog,de en utcan szeretnem mozgatni,marad a 88as rendszer.
Vagy nagyot szol v nagyot szivok... Mosolyog  
Re: Maico685 (18575)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 21:01:02 (18575
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Drukkolok neked nagyon,bejön ez a nagy dög kaszni,
meg az is,ahogy viszi a dízel,a nagy turbóval.
A hangja meg odabasz rendesen. Cool  
Re: MarcoR5 (18574)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 17:55:23 (18574
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez Osmo gepe,O most a leggyorsabb,komoly a technika, az o faterja ennek az egesz mercedes superturbonak az atyja. Ha jol tudom ez Street class B,ami azt jelenti,h a sulyhatar 1350 kg,senkit ne tevessszen meg a slick es a kemeny,kint kicsit masok a szabalyok,mint nalunk. A legnagyobb kulonbseg az a kasztni,ez ugye 124 nekem 190be epul. Motor ua,annyi,h ott Myna technika van az adagoloban,nekem Krezi. A valto az hasonlo, 3 sebesseges. Van par 100 kilo elonyom,cserebe a turbo kisebb egyenlore joval. Itt ilyen HX55 (105 nagykor komp oldalon pl) nekem GT35. Ez forog vagy 6500ot en elsore 5800at tervezek.
Marciusban lesz egy terdmutetem, nem hiszem,h az elso versenyen kint leszek vele,de remelem majus fele mar meglepodhetnek paran... 
Re: Maico685 (18573)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 08:05:33 (18573
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Re: MarcoR5 (18538)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 15:06:40 (18572
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nem ertem,h jon ide,h mennyi munka meg mi a jo ido? En csak azt mondtam,h a benya gyorsabb lehet,mint a diesel...mi koze van hozza annak amit Te irtal?most akkor Zrpi Te is ilyen Magadra vevo leszel ahelyett,h azt olvasnad ami oda van irva???csalodnek.... Mosolyog  
Re: Master3v (18569)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 13:06:00 (18571
Felhasználói profil
15.58 @ 140
6 óra volt kipakolni :P

Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért űridőnek nem mondható Szomorú
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó Mosolyog
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.  
Re: Master3v (18569)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 12:54:16 (18570
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Re: Master3v (18569)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 12:38:02 (18569
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Jól van Marco.. látom hülyébb vagy mint a sokéves átlag!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor


Kérdezd talán meg Lizardot, hogy milyen idő a 15.8 egy Yarisnak.. főleg DÍZELNEK! és hányan szárnyalták túl már.. ... és hogy mennyi áldozat árán jutott el Lozard 15.58ig...

 
Re: MarcoR5 (18563)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 13:00:54 (18567
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ők nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Mosolyog Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.

A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tőle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van. 
Re: GodRat (18564)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:58:14 (18566
Felhasználói profil
18.45 @ 115
túl ritkán járunk sajnos!

Az egész 2010 szept.-ben kezdődött akkor 2 FRT-n és 5 Minirallyn (H6 kat. 2.-ja lettem) indultunk, 2011 áprilisban volt az utcsó, aztán most 10.hó16-án voltunk az első pályázáson az Euroringen, idén már lehet nem is megyünk többet, reményeim szerint mielőtt beindul a 2012-es Drag szezon még megyünk pályára vagy rallyra a BMW-el Kacsint  
Re: MarcoR5 (18548)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:55:21 (18565
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Azért Árpi dezső yarisától sokáig kikaptam volna én is....
930 kg papíron, most 900 körül van, ehhez jön a 120 japcsiKó Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18563)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:53:09 (18564
Felhasználói profil
18.45 @ 115
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsős van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani időd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én később fékezek, de ő gyorsabban kanyarodik és erőből jön ki, legközelebb megnézem alaposabban! 
Re: Lizard21 (18549)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:46:04 (18563
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sztem ez mindent elmond... Széles vigyor

http://www.youtube.com/watch?v=ZrIckEo_sn0

 
Re: Master3v (18550)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:06:33 (18562
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Persze,h az a lényeg, ez tény,de azért a kényelmes fullos autóról sem szeretnék lemondani, sztem jó lesz az a tervek szerint, ez 1475 kg . A Yaro mennyi? 
Re: Lizard21 (18558)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:04:51 (18561
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát köszönöm, de sztem az nem lesz az én autóm sosem, tudom,h jó, csak nem vok olyan... Széles vigyor
Golf/Bora futóműben a tapasztalatok szerint nagyon sokat számít a merevítő elől hátul... 
Re: sh adam (18559)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:02:07 (18560
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pedig sokat számít, és rajtba nem pattog el az eleje.

Nélküle:
http://www.youtube.com/watch?v=yL3pp32axzI

Vele:
http://www.youtube.com/watch?v=jBU78TcYqis&feature=related
 
Re: sh adam (18559)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:41:54 (18559
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Akkor a honda integra a te autód Széles vigyor elől hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro,  2+2 szmély stb... Széles vigyor
Amúgy én nem vennék előre-hátra erősebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18557)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:17:11 (18558
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es időt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült.... 
Re: MarcoR5 (18557)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:10:26 (18557
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A jó isten mentsen meg tőle Széles vigyor Széles vigyor (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futóművet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítő elől fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elől hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló 
Re: Lizard21 (18556)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:38:04 (18556
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Rövid 6-os váltó, némi súlycsökkentés és fel kéne programozni végre.
Ha csak pályára akarsz autót, akkor honda. Könnyű, olcsó és minden van hozzá.  
Re: MarcoR5 (18554)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:34:34 (18555
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz. 
Re: Master3v (18553)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:31:19 (18554
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövőre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezősködöm,h majd ebben is jól képben legyek.... Széles vigyor  
Re: Lizard21 (18552)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:27:12 (18553
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Miért nem vagy rajta azon a Hringes listán amit linkeltél? :O Hö?  
Re: Lizard21 (18552)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:24:46 (18552
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón. 
Re: MarcoR5 (18551)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:18:44 (18551
Felhasználói profil
14.77 @ 157
HALLOD EZ VMI KURVA JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beszarás hogy megy ez kis matchbox, ahogy mondtad...meg ahogy terelgeted az sem semmi...az 1.25öt már turbósan várod vagy még szívóban? Anti roll kit, vagy plusz merevítő van a futóműben? 
Re: Lizard21 (18549)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:11:48 (18550
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Vettél volna Dízel Yarist.. egy hajszálnyi okosság... és máris ugyanott vagy, ahol most! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

Az én 15.8am... 139el.. nem volt olyan rossz Mosolyog   gyári futóművel.. nekem csak egy csipp kipuff szűrő volt rajta.. Mosolyog  
Re: Lizard21 (18541)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:11:03 (18549
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Jó lesz az!
Utcai gumin, kisebb fékkel határon autózva ilyen volt:
http://www.youtube.com/watch?v=dVRFmuhMC_M

Most sok minden nem stimmelt, jövőre szeretnék 1:25-öt menni Kacsint  
Re: GodRat (18546)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:59:35 (18548
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ahogy így beszélgetünk nagyon megtetszett nekem ez a pályázgatás dolog, tavasszal eladom az audit úgyis, vmi jó kis hajszolható vasat veszek akkor helyette...

Ti milyen gyakran jártok?jó lenne ismerős társasággal, mégis csak akkor jobb minden... 
Re: GodRat (18546)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:58:18 (18547
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Kitartás az van, már "csakazértis"-ból , másból kellene több... Széles vigyor  
Re: Crybaby (18545)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:28:07 (18546
Felhasználói profil
18.45 @ 115
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az időben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idődet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futóműve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most űridő az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es időt, most stabilan körről körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy első alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta Szemforgató  
Re: Lizard21 (18529)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:22:14 (18545
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Az biztos, hogy egyszer majd kiderül.
Egy zsák kitartást kívánok a projecthez! 
Re: MarcoR5 (18544)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 08:15:08 (18544
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Veled és sok más emberrel együtt én is kíváncsian várom,h mit fog hozni. Az,h a nevem alatt egy 14es idő szerepel (ami azért szinte full gyári motortól és 1.6 tonna FWD-től nem rossz) ne tévesszen meg, több év rally és autóépítés áll mögöttem, a most épülő autó mögött pedig nagyon sok év és munkaóra tervezés van, mielőtt nekiálltam volna építeni, nem a nagy semmiben történik. A megbízhatóság és a jó teljesítmény sok mindentől függ még, de bizakodó vok eddig nagyon, olyat fogak látni jövőre amit eddig nem.

A sorban állós hasonlatomra való reagálásoddal mondjuk teljesen igazad van, sor elejére ugrani és komoly dolog, és amit pl Te csináltál az minden elismerést megérdemel, de én máshogy gondolom és csinálom, majd kiderül... 
Re: Crybaby (18543)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 01:01:14 (18543
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud,"

Kíváncsi vagyok mit fogsz mondani 2-3 év múlva, mikor már elköltöttél egy vagyont a kocsira, nyakig hugyos vagy, és még mindig nem azt fogja futni, mint amit kitűztél magad elé oly bátran, kb 0 versenytapasztalattal. A megbízhatóságról már nem is beszélve.
Persze merjünk nagyot álmodni, de hidd el a sorba beállva sem olyan könnyű a dolog, mint azt te és sokan mások elképzelik. De ha így gondoljátok lehet mások után csinálni, esetleg kicsit túl is lehet szárnyalni a sor elején állókat. 
Re: MarcoR5 (18538)
válasz erre 2011.10.19. 23:23:19 (18542
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Féknél szempont volt, hogy legyen nagy és sok dugós, és hogy férjen be a 15-ös felni alá.
275-ös a tárcsa... Asszem jó darabig nem kell nagyobb. Besza, behu! 
válasz erre 2011.10.19. 23:21:24 (18541
Felhasználói profil
15.58 @ 140
A sport cliót utsó 2.0 szívót megettem hungaroringen Mosolyog Egy Corolla TS motor 3 kiló e-bayen (onnan indul gyári kivitelben) ennyiért majdnem veszek egy yaris motort és kovácsolt belsőt hozzá. 7000 körül van a lift a corollába, és már nem sokat forog fölötte, alatta viszont nagyon nem megy. Nekem nem tetszik a karakterisztika és az ára sem, nem beszélve arról, hogy már nem sokáig lehet húzni, mivel nagyon ki van hegyezve. A CTS egy nagyon jó autó annak, aki dinamikusan akar közlekedni közúton akár családdal, és gyorsan be akarja fejezni az előzést. Nagy fékkel fél évig szívtam, mire végre találtam egy jó nyereg tárcsa kombót. Celica 2.0, Corolla Ts és Nissan skyline fék is játszott, de nem sikerült összehozni. Magyar turbós yarisról nem sokról hallottam. A TTE féle kompresszorosat (összes gyorsulási adat alapján) papíron verem most is. Köszi srácok, hogy segíteni akartok, de azért ne szívjátok egymás vérét a matchboxom miatt.  
válasz erre előzmények 2011.10.19. 22:27:01 (18540
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a clio sport sem kifejezettem egy palyagep.attol,h a Yaro 1.8 nem 1.5 mondjuk attol miert valna azza?ezt nem ertem...egy tok "alap" motorcsere,nem egy komplett autoepites,futomu maradhat,nagyobb fek elore es kesz.
Bar mind1,mert Tomi turbot akar,szoval O dont,bar tartom,h palyazgatasra mit emlitettem szeret nagy jobb egy szivo karaktere, 180 loval meg ultrabrutal lenne...ultrabrutal!! 
Re: Robi-ka (18539)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 22:02:11 (18539
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Egy főként utcai versenyautóról beszéltünk, nem egy épített pálya gépről, ezt ne feledd el! 
Re: MarcoR5 (18538)

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!