timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2013.10.10. 15:46:13 (74883
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Én nem szeretem az index idős kategóriákat, és nem is szeretnék olyanba versenyezni, a Farkasfalva táblázata jól mutatja, hogy milyen közel lennének egymáshoz az autók.
Van egy áthidaló ötletem, mi van akkor ha meghagyjuk a a profi kategóriákat és a street közül oda soroljuk akik elérik az profi időket mindegy milyen autó, de mondjuk a Fapumával menne a román porshe ha 10.1 megy és streetbe nevez. aki nem fér bele a profi katokba azt pedig időalapú streetbe raknánk, tehát mindenki megy kvalit és az alapján eldöntjük a street autókat melyik profi katba kerüljenek 12.00 alatt 
válasz erre 2013.10.10. 15:11:30 (74882
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Itt van külön is.


Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros időmérő és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntő nekik és vége.

Autós időmérő és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggő, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntők....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidőt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD 
válasz erre 2013.10.10. 15:07:46 (74881
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Zoli, mikor lesz versenyzői megbeszélés?

Másik, mi a terv amiért feldobad ezt a kategóri átszervezősdit?Nyilván úgytűnik mintha Farkasfalka nyomná, de az csak egy dolog.

Mert ha te akarsz változtatni akkor fogsz is...ha meg nem akkor úgyis mindegy itt a sok beírás.

Induljunk ki a hozzászólásodból, idő alapú...beszéltem közben DCS-vel is ezzel kapcsolatban és Demeter Robi is beírta kb amit DCS mondott nekem, hogy ha idő alapú lesz akkor az újak már nem fognak fejleszteni és autót építeni mert minek....És igazuk van.
Amikor megvettem az evót 13.6-ot ment.Pici pénzzel ment volna 13.0 és 13.1-et és kész, ott meg ellehettem volna és utcán is járok, nyerhető a 13-14 kategória.A Subaruk is 13.1 környékét tudják 1db kuplungcserével és megírt Ecutek tuninggal azt csókolom...

Lehet nem gyorsítottam volna rajta 10.0-áig.

Idő alapú megint csak nem érdekel amikor padlón kell a gázon állni, ne vacakoljunk, ha időalapú meg játsszunk az idővel kategóriák lesznek akkor valami utcaival jövök, meg GPS alapú real time szarral ami majd méri nekem az időt hol tartok és pontosan annyit fogok menni amennyit akarok.....de ne IT fejlesztésekkel kelljen már gyorsulást nyernem.
Ez sem tetszik.

Superfinale elég jó arra hogy a gyors autók egymással csatázzanak szoros versenyeken, de ez meg nem adatik meg az oda be nem jutóknak valóban.

Azaz szerintem vagy sűrítsük bele a streeteket profi kategóriákba ha gyorsak mondjuk 11sec alatt és akkor nem zavarja a Streeteket az irreálisan gyors autó sok pénzből vagy a profi maradjon így, a sztreetet meg időalapúzzátok le ha nekik az tetszik, de 11 sec alatt P3 meg P4...P3-at meg ccm emeléssel sűrítsétek meg és az egy fasza kis versenyes 8-as fa lenne mondjuk 2500ccm-ig engedve.

Mehet külön is a 2 sorozat....Profi autókkal nem fogunk időre szarakodni szerintem....se brakettelni....hamár gyors az autónk és kikönnyített, nyilván nem máshogy akarunk nyerni, hanem padlón.

Lényeg, mi itt a kérdés és mi legyen?Mit szeretnél?Szorosabb versenyt?Tömött kategóriákat?Több versenyzőt?Nem irreálisan túl gyors streetet?

Mit?

Másik, lábon jövő street autóba szerintem elengedhető hogy ne legyen overál, utcán sincs neki, ott is eléghet...sőt... és akkor lehet szívesen átjön profiba is akár...



Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros időmérő és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntő nekik és vége.

Autós időmérő és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggő, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntők....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidőt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD

 
válasz erre előzmények 2013.10.10. 14:33:28 (74880
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát a gépátvétel az ilyen,sokszor így is túl sok idő elmegy reggel ezzel. Általában 1 óra telik el a megérkezéstől addig,hogy egyáltalán oda lehet állni a rajthoz. 8kor van nyitás,de mire jönnek a gépátvevők,addigra már 20-30-40 autós sor van. Mi,versenyzők tudjuk a legjobban,mennyire kevés egy versenynap. KKL-en is lehetne 2 napos verseny,mert hely van hozzá,legalább egyszer egy évben. 
Re: glo (74878)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 14:30:26 (74879
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ezt én személy szerint úgy tudnám elképzelni,ha átfedés lenne a katok között:

Mondjuk kvali alapján berakják a versenyzőket az időkategóriákba. Példa legyen 13.5s. Ő mehet 13-13.99s katban. Ha évközben fejlődik,és bemegy 12.8-ba,akkor se lépjen kategóriát,hanem mondjuk csak akkor,ha 0.5s-el megy túl a limiten. Mert egy 12.4-es idővel ott nem az utolsók közé,hanem a középmezőnybe esik. Visszafele is mehetne ugyanez
egy most 9.8-as kocsi akkor mehetne a 10-esben,ha 10.5-öket szórna,így ő is középre esik,és talán el lehet kerülni a "fékezéseket". Így talán,(de ezt még nagyon át kell gondolni) mindenkinek több ellenfele lenne,megszűnik a pro és street kategória,a gyenge street-eseket se kedvetlenítik el az erősebb kocsit a katban. Így lenne 1+/-0.5s ablak,és világos lenne az átsorolás szabálya is. Évközben aki katot lép,természetesen vinné a pontjait,így nem lenne az,h aki nagyot fejlődik,az bukja az évet. Aki most meg épp a határon van,annak nem kell aggódnia,hogy döntőben becsúszik határ alá és azért veszít,mert jobb lett. 
Re: wolf (74876)
 glo
válasz erre előzmények 2013.10.10. 14:26:51 (74878
Felhasználói profil
14.10 @ 174
Az akksival csak arra celoztam, hogy mennyire komolytalan a gepatvetel.
Ezert mondtam, legyen dragabb a nevezes, a szervezok ki tudjak szamolni, hogy mennyivel terhelne meg az autosok nevezeset, a motorosok nelkuli gyorsulas. Az teljesen mas, hogy a profiknak van kulon edzes idejuk, abszolut ertheto. En is azon gondolkozom egy ideje mint amit leirtal... Elengednek egy parost, az elengedes utan 2 seccel a kovetkezo mar gumit melegithetne, majd miutan megvan az elso paros eredmenye mar lehetne stage-elni.. Szereny velemenyem szerint renteget idod lehetne ezzel nyerni, ami pont a nevezoket boldogitana es sokkal porgosebbe valna a nezok szamara is maga a verseny. 
Re: radics1 (74877)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 14:13:05 (74877
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez az akksi dolog régi téma,de szerintem érthető,annak leszorítva kell lennie,mert ha letestel,akkor könnyedén kigyulladhat az autó.

Tűzálló overál meg másik kérdés. Van olyan pro autó,amibe tényleg kell,mert melletted van a tank.De valószínűleg,ha egy GTR megy pro-ban a street helyett,ő az utcán se veszi fel. A bukócsőről nem tudom hirtelen mi a szabály,de gyanítom,hogy 9s-re már az is kötelező.

Motorosokat sokan nem csípik,de ők is befizetik a belépőt és nevezést,valószínű kell ez a pénz ahhoz,hogy fenntartható legyen a verseny. Én sem szeretem,hogy bukóban ülve a motoron úgy csinálnak,mint aki süket. Ha 11-ig csak ők mehetnek,akkor ne álljon még 20 páros a burnout zónában. Kunmadáron jó volt a lezárt terület. Aki ott benn van,az elmegy,aki kívül,az vár. Az időmérő vége előtt már nem engedték vissza a motorosokat,ha tudták,h nem fér bele.De nem kellene semmi autós meg motoros eddzés,ha szépen beállnának ők is a 3 órás sor végére. Ott én még sose láttam motorost.

Ezt meg mindenki tudja,hogy akkor tudsz menni,ha reggel ott vagy. Szerintem idén nem nagyon volt olyan,hogy nem a xx01-es lett volna a rajtszámom. El kell indulni hajnalban,ha 2 futamnál többet akarsz. Vagy fel kell pörgetni a futamokat,mert szerintem sem kell 60mp-nél több ehhez. Be lehetne hívni a következő párost még azelőtt,hogy végigérne az előző. Ha akkor hívnak,amikor már jönnek vissza,akkor még burnout,aztán kapu alatt megállás és utána stage.Ez is holtidő ilyen szempontból. 
Re: glo (74875)
válasz erre 2013.10.10. 14:05:51 (74876
Felhasználói profil
11.40 @ 197
P7 KOHÁRI ZOLTÁN 8,332 272,78
P7 KÁLDY PÉTER 8,501 263,22
P7 RÉVHELYI PÉTER 8,884 244,94


P7 THOMAS TASCHNER 9,420 229,72
P2 IGOR KOVACIC 9,425 258,14
P3 CSOLTI ÁDÁM 9,518 229,11
P4 SZABOLCSI ZSOLT 9,794 229,06
S8 POP GHEORGHE 9,817 233,69


T0 DEMETER LORÁND 10,028 228,54
P4 VANO GÁBOR 10,029 216,84
P4 DEMETER ROBERT 10,062 229,28
P6 BENJAMIN KAVAS 10,231 6,82
P2 STEFAN HOLAKOVSKY 10,243 240,61
S8 PÉTER NORBERT 10,525 218,74
T0 BOJTOS ANDRÁS 10,527 217,02
P3 RADICS GÁBOR 10,685 213,01
P3 TOTH JOZSEF 10,818 213,35
S8 PARANICI NELU 10,876 212,77
S8 OREHOVSZKI VILMOS 10,915 207,35


P5 KISS GYÖRGY 11,412 189,85
S8 TOTH JOZSEF 11,442 202,26
S7 KISS ZOLTÁN 11,460 216,44
T1 ANDOR TAMÁS 11,488 210,36
P5 GONDI MÁTÉ 11,611 184,43
T0 MICHAL CEHULA 11,624 199,25
S8 LOVAS MERCEDES 11,653 201,76
P6 FARKAS PETER 11,713 184,38
T0 BALÁZS PÉTER 11,790 170,62
P5 KUTSÁGI BÁLINT 11,840 176,77
S8 TOTH JOZSEF 11,916 192,82
T0 ARTHUR KRATOCHWILL 11,952 182,37


P5 APPEL JÁNOS 12,053 175,23
S6 RADICS ÁKOS 12,150 177,62
P6 FELKER ISTVÁN 12,323 181,31
S8 GOMBOS GÁBOR 12,410 174,76
S8 BÁGYI TIBOR 12,454 179,22
T0 SCHÁFER VIKTOR 12,518 177,30
T0 MEDGYES BARNA 12,673 177,37
S3 ZÖLDI ISTVÁN 12,819 178,07
S7 MEZEY KRISZTIÁN 12,871 190,42
T0 BODIZS ATTILA 12,931 168,56
P2 ZLATARICS BOTOND 12,943 181,63


S3 BERKES NÁNDOR 13,073 173,89
S8 MATEJ FARKAS 13,140 172,80
S9 KARSAI ZSOLT 13,204 173,92
S6 KÜRTI ZSOLT 13,281 177,04
S9 FELKER PIROS 13,303 166,53
T0 HUSZTI GÁBOR 13,383 175,06
S9 KIS LUDOVIC 13,468 162,50
T0 SOVÁK CSABA 13,553 161,58
S3 HORVÁTH DÁVID 13,557 162,83
S5 ANGYAL ANDRÁS 13,614 169,67
S7 KISS GYÖRGY 13,633 174,73
S8 TURZA LÁSZLO 13,707 173,55
S9 PERÉNYI BENJAMIN 13,717 161,61
S9 BALOGH SÁNDOR 13,730 163,98
S9 TOTH SÁNDOR 13,775 165,42
S3 NAGY ZOLTÁN 13,799 157,18
S9 SZIVAK ROBERT 13,920 160,77
T0 BENES ÁDÁM 13,977 172,92
S3 SÁLYI ZSOLT 13,980 163,24
T0 PATAKI MIKLOS 13,982 161,50


S7 KOCSIS ATTILA 14,024 164,43
S8 NOVINICS ROLAND 14,104 156,20
S9 DOMOKOS CSABA 14,107 156,80
T0 PETI FERENC 14,146 161,16
S8 MALOMI KOVACS KRISZTIAN 14,149 157,14
T0 NAGY ÁDÁM 14,177 173,25
T0 TOMBOR ISTVAN 14,191 167,89
S2 GONDI PÉTER 14,199 153,31
S3 HORVÁTH GÁBOR 14,209 157,96
S3 TOLNAI KRISZTIÁN 14,218 156,04
S9 HOMOKI DÁNIEL 14,243 159,08
T0 HORVÁTH NORBERT 14,359 152,68
S4 KÁRAI KRISZTIÁN 14,394 153,61
T0 KOVÁCS PÉTER 14,408 157,15
S3 VIDA RENATO 14,412 152,76
T0 NIKODÉMUSZ GÁBOR 14,477 157,67
S3 MOHAROS GÁBOR 14,483 150,72
T0 SZITA LÁSZLO 14,483 154,00
T0 HODIS LASZLO 14,495 148,88
S9 MÁRTON KRISZTIÁN 14,498 152,18
T0 KUTASI RICHARD 14,506 161,63
T0 MIZSÁNYI KRISZTIÁN 14,525 152,65
T0 HERCZEG ZSOMBOR 14,534 152,63
S7 TAMÁS LAJOS 14,587 145,73
T0 BARANYI DÁVID 14,590 149,80
T0 ZSOMBOK FERENC 14,613 153,87
S3 RACZ JOZSEF 14,626 149,51
S7 LENGYEL ZOLTAN 14,658 148,86
S8 KUPECZ IMRE 14,759 156,89
S3 MACARIE KORNÉL 14,829 150,86
S5 PROVITS ZSOLT 14,840 156,33
T0 APKO PÉTER 14,938 153,45
S6 VÁGNER PÉTER 14,961 152,49
S3 KISS MIKLOS 14,993 150,15


T0 WÉBEL ZSOLT 15,001 156,44
S2 HAVAS LÁSZLO 15,065 143,86
S3 SZOMBATI GERGELY 15,079 147,67
T0 SUBECZ GÁBOR 15,108 147,50
T0 STUHL PÉTER 15,142 141,96
S1 KAPUVÁRI TAMÁS 15,181 139,66
S2 KOCSIS ISTVÁN 15,255 143,55
T0 BUN ZOLTÁN 15,264 153,16
S2 PÁSZTOR TAMÁS 15,291 142,06
S2 VARGA PETER 15,302 137,07
T0 PAPP DÁVID 15,310 146,00
T0 CSATÁRI TAMÁS 15,311 142,70
S4 SOLYMOSI LÁSZLO 15,356 145,32
S9 NÉMETH MÁRK 15,360 144,82
T0 BÁNFI JOZSEF 15,369 143,59
T0 FABOK FANNI 15,373 143,26
T0 VARGA ATTILA 15,379 148,74
T0 GERENCSÉR LEVENTE 15,391 144,04
T0 SONKOLY SOMA 15,410 145,63
S2 NÉBL ANDRÁS 15,422 144,54
T0 VINCZE ZSOLT 15,433 142,30
S3 SZOBOSZLAI TIBOR 15,557 142,54
S9 SZILI PÉTER 15,564 143,89
T0 VIKTOR PÉTER 15,566 146,06
T1 NAGYPÁL VINCE 15,646 146,53
S3 BELENYESI ADAM 15,660 141,01
T0 SISKA GÁBOR 15,707 134,19
T0 BELLUS MÁRK 15,762 139,40
P6 FEKETE TAMÁS 15,806 144,87
S1 MÉRY ÁDÁM 15,811 137,05
S3 ROM NORBERT 15,886 138,27
S4 DR KISS NÁNDOR 15,895 136,91
T0 FARKAS TIBOR 15,914 135,57
T0 NOVÁK ZOLTÁN 15,939 135,06
S3 SZANISZLO TAMÁS 15,953 137,28
S3 KOMÁROMI ZOLTÁN 15,978 141,33


T0 SZEKERES GABOR 16,147 134,57
T0 FABOK NORBERT 16,202 131,79
S6 DOMOKOS DAVID 16,238 132,95
S2 FAZEKAS PÉTER 16,313 134,62
P7 MARCUS BUCHNER 16,352 140,87
T0 KOSZO GÁBOR 16,373 138,08
S1 TÜZKÖ ZSOLT 16,576 136,75
S9 VANO GÁBOR 16,648 135,72
T0 BARTHA LÁSZLO 16,669 133,45
T0 HORVÁTH VIKTOR 16,715 131,32
T1 HIDVÉGI BÉLA 16,717 130,60
S2 KISS NORBERT 16,732 131,48
S3 BARABÁS BENCE 16,786 130,55
T0 TURBUCZ ZOLTAN 16,805 153,43
S1 KECSKÉS FERENC 16,821 132,16
T0 KÁDÁR TAMÁS 16,948 137,34
S9 RIEDER KÁROLY 16,960 132,26


S3 UNGÁR MÁRK 17,079 128,99
T1 SZOKE TIBOR 17,082 131,06
S2 TAKÁCS FLORIÁN 17,094 124,82
S3 PATO LÁSZLO 17,186 126,69
T0 PADOS MÁRK 17,202 126,20
T1 SZÜCS ZITA 17,233 127,85
T0 MURÁNYI ERÖS LEVENTE 17,243 125,75
S2 PATAKI DAVID 17,262 133,93
T0 DAUBIYER KAROLY 17,344 132,84
T0 MÁTÉ LÁSZLO 17,493 122,49
T0 SZEKELY JAROSZLAV 17,666 124,76
T0 KISS CSABA 17,806 121,17
T0 TOTH VIKTOR 18,863 140,74
T0 FEKETE ZOLTÁN 19,122 126,29
T0 FLAISZ VIKTOR 19,124 111,96


Ez a legutóbbi kiskunlacházi verseny eredménytáblájából van gyorsan összeollózva csak a magam kíváncsiságát kielégítve hátha mást is érdekel, nem tudom mennyire ollóztam pontosan és volt akit kivágtam mert egyedül lett volna a kategóriában(bocs Zoli, feljebb tettelek majd nem melegítesz gumit Széles vigyor )
Összefoglalva 7-es csoport ha igény van és több mint egy ember vagy akár lehet 9 alatti mint superfinal csoport is az akár mert 10s-os időig 8fő. 10s-es csoportban 11fő 10,5-tel döntözhetsz; 11s ~12fő 11.7-tel döntőzhetsz; 12s ~12fö 12,8 döntő; 13s ~20fő 13,5-tel döntő; 14s ~30fő 14,2-vel döntő itt már van kacifánt Széles vigyor ; 15s ~40fő 15,2döntő; 16s ~15fő 16,6döntő; 17s 17,2 döntő és 12fő... és csak kevesen mentek 18 18-es időt...
Mint mondtam csak érdekességképpen és itt nem hiszem hogy valaki is fékezett volna 😃... 
 glo
válasz erre előzmények 2013.10.10. 13:31:55 (74875
Felhasználói profil
14.10 @ 174
En szivesebben neveztem volna profikategoriaba, csak nem volt nalam tuzallo overal. Igaz en nem jarok rendszeresen otthoni versenyekre, de ha megengeditek elmondanam a velemenyem.

Nem is olyan regen a szabalyzatban volt, hogy csak az dontozhet akinek legalabb 2 mert ideje van, most mar csak egynek kell lennie... Mert egyszeruen nem tudja biztositani a szervezo a legalabb 2 futamot mindenkinek. 2008-ban volt olyan verseny, ahol del korul ertunk ki es meg igy is legalabb 4 futamot lehetett szaladni. A versenyzok szemszogebol ezen lenne mit fejleszteni, mert a sorban ha nem is hangosan, de mindenki morog. Egy verseny, legyen ket napos, vagy legyen valamennyivel dragabb mind a belepo mind a nevezes, de ez esetben nem lennenek motorosok. Konkretan agyonkurt az ideg, mikor be lett jelentve, hogy 13:40-ig van motoros quali es 13:47-kor meg van 3 motoros paros akik el lesznek engedve... A timekeeping-en sem artana javitani, mert mint nezo en sem szeretem, ha 2 percenkent megy le egy futam. Nyaron voltunk a Shakespeare County Raceway-en, 35-40 masodpercenkent jottek a futamok.
Meg a gepatvetelrol mondanek annyit, hogy a szervo pumpam gyorskotozovel volt rogzitve, direkt. A kedves gepatvevo ur, a motorterbe sem nezett, nem hogy tuzetesen atvizsgalja a nevezett autot... Regen azert kuldtek haza, mert nem volt elege leszoritva az aksim, rogzitve volt, de nem volt eleg szoros a gepatvetel szerint... 
Re: radics1 (74861)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 13:17:35 (74874
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A nyolcas táblák kihirdetésekor lehet átvenni a dial-in matricákat, tehát tudni fogjuk, ki áll rajthoz, és ki ment haza! 
Re: v8drag (74872)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 13:12:04 (74873
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Másik problémára is álmodtam megoldást, van olyan motoros, aki 16 kvali időt ment, míg ugyanaznap autós társa csak 1-et tudott, és sokan csak kettőt.

A nevezési díj adott számú kvalit tesz lehetővé mondjuk 11 óra után! Mondjuk 3-at.
Így mindenkinek jut idő, és aki korán jön, mehet szabadon.

( ennek a bevezetését indítványozom! ) 
Re: v8drag (74872)
válasz erre 2013.10.10. 13:03:58 (74872
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy leckét én is adok fel, nem én találtam ki, de ez a legnépszerűbb versenyzési forma odakint:

PRO ET.
Nagy előnye a brackettel szemben, hogy látványosabb, izgalmasabb, fejlesztésre inspirál, emberi tényezőt is figyelembe vesz.
Lényege, aki nem ismerné:
Benevezel egy időosztályba.
Qvali alatt fejleszted a reakciókészséged, és a legjobb időre törekszel.
Qvali lista a reakcióidő alapján - nincs bealvásos rajtolgatás
döntőben te adod meg a dial-ined, azaz te mondod meg, mennyit fogsz menni, a két versenyző közti dial-in különbséggel fut le a lámpa, a gyorsabb később indul.
Az nyer, aki előbb beér, és nem lépi túl a saját dial-in-jét. Ha csak az egyik versenyző lépi túl a saját idejét, akkor a másik nyer, ha mindketten, akkor az nyer, aki kisebb mértékben lépte át.

osztályok:
6-8,99
9-10,99
11-12,99
13-14,99
15-16,99
17-

A döntőben lehetsz gyorsabb, mint a kategória alsó idő, de az idexidők kategóriánként kötöttek, tehát pl 11-12,99.-ben nincs alacsonyabb index mint 11,00. By futamban lehetsz gyors.
Csak a vezető tudás, és a stabil autó a nyerő, mindegy ki mennyit megy!
NAgyon kell figyelni, hogy a lassúbbat pont a cél előtt érd be, és persze annyira nyomod neki, amennyire akarod, hisz Te adtad meg az index időd, amit az adott versenynaphoz szabhatsz, azaz időjárás, pálya és az autód aznapi teljesítménye.

Én ezt szerencsésebbnek tartom, mint a sima bracketet, és ezeken a versenyeken a legszínesebb a mezőny, és a leglátványosabbak a futamok!

Ez nem több, mint egy ötlet, senki ne vegyen még dia-in táblákat!!!! Mosolyog
Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2013.10.10. 10:45:48 (74871
Felhasználói profil
11.40 @ 197
streetderby@web.de 
Re: FM2000 (74870)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 09:56:52 (74870
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Peti, telefonszámod szeretném elkérni, alkatrészbeszerzésben kellene segítség. köszönöm, FM Miki 
Re: wolf (74865)
válasz erre 2013.10.10. 08:59:28 (74869
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ott a nagyon jó példa,hogy az időalapú kat visszabutítást eredményez.A profik is inkább mennek egyel feljebb,mint hogy a kat közepén kullogjanak. Mert akárhogy is,mindenki azért megy ki,hogy sikeres legyen a sportban (és nem kupagyűjteni).
AS7-ben 3 éve 12.5-el király lehetett bárki,most 11.4x a rekord. Magyarul fejlődnek az autók,ki gyorsabban,ki lassabban. 
válasz erre előzmények 2013.10.10. 07:50:13 (74868
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ezt arra vélem, hogy te kezdted az Ákossal, más meg folytatta!

Ne maradj csendben, csak érvelj, de ne bántsál meg senkit, ez így fordítva sül el! 
Re: wolf (74867)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 07:31:48 (74867
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Ok Fonok....
Ezt mire vélnéd:
"Nem értem miért kell minden évben vkinek (wolf) a feje tetejére állítani a kat.okat."
De leírtam amit akartam,innentől csöndben varom a történteket...
Bocs 
Re: v8drag (74866)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 07:13:29 (74866
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Peti!
Tudod nagyon jó, hogy ha valaki, akkor én képben vagyok!

DE!
Tiszteljük már mind a sportot, mint sporttársainkat annyira, hogy engedjük megszólalni!
Mindannyian - pár kivétellel - erő felett tolunk a hobbinkba, időt, pénzt, feladva sok mindent!
Vagyunk páran, akik a rendezvényekbe is komoly pénzt tolnak, ami sosem fog visszajönni, de van verseny, reményeim szerint egyre jobbak!

Hallgassuk meg egymást tisztelettel, becsüljük meg egymás eredményeit, ne menjünk késélre!

Tudod, hogy én fogékony vagyok mindenre, van elképzelésem és tervem is dolgokra, ami nem fog bántani senkit, de ez nem publikus még.

Zolival is beszéltem, jelenleg az a cél, hogy ezt a vitafórumot szélesítsük ki minden érdekeltet vonjunk be, kérjük ki azok, és csak azok véleményét, akik kijárnak rendszeresen, fejlesztenek, alázattal vannak a sportért!

Pro és kontra jöjjenek az érvek, de ne személyeskedjünk!
Tudom, érzem a bőrömön, hogy nem tehetünk mindenkinek kedvére, ezért folyamatosan célkeresztbe vagyok, bármilyen vitám volt akárkivel, nem maradt bennem harag, valakinek fel kell vállalni, hogy kimondja : ez van, ha tetszik, ha nem, más csak mosolyog, és döntésképtelen, ezért nem is kerül konfliktusokba. Nem kell, hogy szeressenek, csak annyi, hogy belátják, nem önös érdekből teszem, amit teszek!

ui: ha nem tolod ide a képed, megkereslek és megütlek! Mosolyog Mosolyog
 
Re: wolf (74865)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 05:10:34 (74865
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Végképp nem ertem...
Mindenki háttal ül a moziba?!
Miert fekeznel???miert nem hozod ki magadból és az autóból a maximumot???
Most mar tényleg le kell írnom minden részletet:
Tehát-adott a Diesel kispok a szinte mindenpalyan 11.60 idejével és néha bemegy 11.40 ba--
also...benevezek megyek kvalit egész nap stb
Tételezzük fel fejlesztek így talán állandó lesz a 11.40--ez mit is jelent?
Döntőbe hivasnal Szomorú 11s-12s)!!!
Szinte biztos a 8-as tábla...
1-8
2-7
Stb
A példa kedvéért vegyünk 1xu példákat:
11.40-val 4-ik kent jutok a döntőbe...
Ugye a 4-5 megy egymás ellen!
Tételezzük fel nyerek...tovabbjutok stb
Ha mazlim van és legalább meg1x nyerek-akár 3-ik is lehetek az idő alapján...
Kvázi a hőn áhított dobogó megvan!igaz csak 3.-ik hely de dijjaztak...
Ha te ezek után ahelyett hogy -a 2-ik helyre torekednel-beleraksz ülést..atprogizod..stb-hogy a következő versenyen,ahol mar okosba a 12-13 katba regisztralsz-akkor Te kupagyujto vagy!
Inkabb vegyél magadnak 3500.Ft-ert a boltba...
És itt jön a fejlődés!
Mindenki a jobb időre fog törekedni!
Miert? Mert a 8-as táblák olyan szorosak lesznek hogy nem kell milliókat ujra beleolni a verdaba!!!
Jön a másik példa-mielőtt jonnetek a kovetkezokkel:
Piros corsa férfin pl 17,8-at ment a döntőbe...
És mint tudjuk a Szlovak El Nino tud ennél masodpercekkel jobbat....
Ezt most miert írom?
Azert mert eddig mindig azok kommentálták akik valamilyen magas idővel vannak jelen a versenyeken..
De corsat se a 18-19s katba fogjuk nevezni jövőre!hanem fejlesztunk hogy minnel közelebb legyen a 17hez...pl
A gyorsulási verseny időre megy!
Ezt a visszabutitast meg Igor barátom mesélte Horvatba divat!de miert is?
Válasza:
30-40 euróért megéri benevezni 1gyengebb kategóriába mert az első 3-500 eurót kap!
Hülye lenne kihagyni...
És ő is a 10-és katba indult--pedig az corsa lassan Breki szorongató időt tud...
De ugye a pénz nagy Úr!
Erről ennyit...ez Magyarorszag!
Bár az igazat megvalva Kaldy Petivel valo beszélgetések során-még a komolyabb penzdijjazas se kizárt esetleg a közeljövőben...
1szo mint 100!
Aki bepakol és visszabutit az nem előre viszi a sportot!
Az idő a cél!mindig is az volt!
Akinek nem annak a rendezosegben rendelkezésre áll a kupaboltok címei...
De jobb példám is van!olyan aki mindenki számára Hiteles!!!
Kérdezd meg Zolit mi volt a nitroolimpian a nyáron a Ragaccsal!!!
Úgy jött haza hogy 7.0 és 300 km/h feletti sebesség 402m-en!
Senkit se erdekel hogy -ha jól tudom-3.-ik lett a kat.ba(mondanom se kell valami idő alap van ott is ...de ő mindent jobban tud--ha nem ő volt az első magyar aki ment ilyen időt!
És mit irt a legelső kommentbe?:
3db 6-os auto is lesz jövőre!!!nem azt hogy felprogizza 7.000ra és nyer majd állandóan...
Hosszu és zavaros lett...
De aki tudja rakja vegre össze fejbe és gondolkozzatok el
Hogy 1mp-n belüli 8-as táblák komoly döntők új autók mellettetek!!!
Vagy
Kupagyujtes-és ugyanazok ellen 1-2mp-es biztos győzelmek?!
Halllllllllloooooooooo
Ébresztő !!!!!
De én befejeztem...unom
Aki meg mindig nem érti ---kupabolt---- Dühös






Akkor te kupagyujto vagy 
Re: gpetee (74864)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 04:04:16 (74864
Felhasználói profil
13.87 @ 156
Én nem azt mondtam hogy te nem raktál bele pénzt, de azal érvelsz hogy ez azért jó mert milyen egyenlő (pénztől függetlenül)...
És pont ezért jó hogy végre nincs állandó kat módosítás, mert lehet rá építeni. De a te mostani javaslatod alapján veszek vmi gyári vasat ami xx,05-öt tud azt goooo... Akkor minek építeni???
Utcára már felesleges? Drag-ra IGEN, de azért hogy nyerj, nem pedig azért most milyen lett az időm, hanem a győzelem örömért....
Nekem is jó lenne az idő alapú ha azt nézem, hogy ú milyen izgi hiszen nekem se túl izgalmas így, de arra meg kár pénzt pazarolni hogy gázt kelljen elveni, meg fékezni kelljen.. Ráadásul streetben mehet bárki aki beesik egy ilyen napra, hogy elmenne a kedve ha azért nem nyerne mert túl gyors.

Persze, hogy megtalál, te 5leted volt te álltál ki mellette.... 
Re: wolf (74863)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 02:23:37 (74863
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Te meg miről beszélsz??????
Pontosan én szoptam a legnagyobbat ezek miatt a bevezetett kategóriák miatt!!!
Állnak a garázsba az autók:
B corsa V6
Vw derby
Lipu corsa
usw..
De ha mindenki megtalál a faszsagaival...
Akkor majd meglátjuk marad-e a F1 feeling..
Üres kategóriák...és ugyanaz a 10-15 profi...
Stb 
Re: gpetee (74862)
válasz erre 2013.10.10. 01:53:01 (74862
Felhasználói profil
13.87 @ 156
Nem értem miért kell minden évben vkinek (wolf) a feje tetejére állítani a kat.okat.

Szerintem ha új arcokat akkarunk ebbe a buliba akkor őket fogja leginkább vissza riasztani az hogy csak azok fognak nyerni (márpedig azért megy az ember és nem csak az időért) akik évek óta versenyeznek és tudnak min 0,2es reakciót...

Legyen súlyhatár és az eddigi katok ahogy idén év elején meg lett beszélve.
Időhatáros verseny is van MO-ban akinek az kell menyen oda aki viszont kitűzött cél (kat) alapján csinálta az autóját az meg menyen oda, minek kéne két egyforma verseny jeleg.
Az meg hogy időt számolgassak meg mérjek magamnak meg fékezzek vagy butitsak az autón azért hogy 14 alja legyen és ne 13 teteje az egy vicc lenne...

Arra, hogy vkinek vmi 5let kipattan a fejéből és ezért fel kell borítani mindent kat, egy kicsit unalmas már...

ÉS igen ez a sport pénzbe kerül (én se vagyok egy gazdag gyerek) akinek erre nincs pénze (technika sportra) az ne csinálja!!!

Nekem ahhoz, hogy legyen egy olyan autóm ami a saját katjában jól szerepeljen ahhoz nekem is le kellett mondanom a minden hétvégén buliba járásról és az állandó "mekizésről"...

Na mind1, Kohári-úr azt mondta időben szól (novemberben) így lesz időm vagy tovább tervezni vagy teljesen más verseny sorozat után nézni.... 
válasz erre 2013.10.09. 23:16:23 (74861
Felhasználói profil
10.97 @ 200
67 teszt versenyző volt 09.07-én. Őket kellene megkérdezni,miért nem férnek be street vagy pro katba. Ezzel szemben mindössze 105 rendes versenyző volt kategóriába sorolva. 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:53:38 (74860
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Tudod jól mindig vannak célok Emberek...akiket éveken át próbál megszorítani a "zartosztaly"...
Először jött "Sanyika"
Zoli az Audival
F1 Pityesz
Szabik stb...elnézést akit kihagytam...
Ujjakrol nem is beszélve:
Adam
Breki
G1
És az az "új Gyerek" valami dragaccsal... Cool
Ráadásul Te is és Pd Gabi is ide tartoztok mar 1ideje
Ha a "szívós" oldalamat nézem-Gyuri a hondaval---
Tehát mindig kitalalunk "valakit"-de igazából az Ideje a cél-mert lehet a legjobb haverja stb
És az az új cél a Zartosztalyon...
Good luck
Mindenkinek
 
Re: demerobi (74857)
válasz erre 2013.10.09. 21:51:53 (74859
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Üdv!

Én elégedett vagyok a kategóriákkal.
Ha emlékeztek még,tavaly Én kezdtem el "morogni" Káldy P-nek az ömlesztett kat-ok miatt.
Idén már volt Profi,és Street ,Fertőn,és Écsen is.Köszönet érte!Sztem a döntők is jobban teli voltak,mint előtte,és azt gondolom,nézők is többen voltak a döntőkig,mint előtte.
Én nem kevernék idő alapú kat-okkal,mert megint csak összefésülné az egész mezőnyt.Tudom,hogy ..."de időkategória"..., tökmindegy.Végre rend lett,nem kell a kavarás.
Nézők szempontjából,egy kivetítő,biztos,hogy előnyös lenne,de azt Ti szervezők érzitek,hogy belefér-e.




 
válasz erre 2013.10.09. 21:30:47 (74858
Felhasználói profil
11.40 @ 197
En a sertodest szeretem a legjobban!!!
Mert azzal nem jar jol senki!!!
Pont.
Új Ötletem támadt!!!!
Bar előre még nem 1eztettem a "Vezerkarral" de:
Jövőre az első versenyen -mivel a puding próbája az evés-bárhogy is alakulnak a szabalyrendszerek kipróbáljuk!!!
Lemegy a kvali....
Program osszefesuli a mp alapján a legjobb 8-at és megcsináljuk úgy a döntőt!!!
Persze 1"semleges" területen nehogy gondot okozzunk bármelyik Bajnoksagba!!!
De persze ehhez az kell hogy pro és kontra mindenki ott legyen és kipróbálja megnézze stb!!!
Reagáljon és ne itt legyen a szajkarate...
Ennél jobb ötletem(tunk) nincs... 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:23:54 (74857
Felhasználói profil
10.06 @ 229
Nem mondom, na ... de én elmebeteg vagyok, mint itt az osztályról talán mások is :-) 
Re: wolf (74855)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:20:29 (74856
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Igen, az utcai 11.0, nal gyorsabbak kerüljenek at profiba, egyetertek.
De P4 meg határtalan, évek óta...most egy dolog hogy nem járnak folyamatosan a gmc, vette, nitros amcsik, meg a porsche S8-at terheli magával, de azonos ccm-ek mennek az alsóbb kategóriákban, itt meg a csillagos eggel is menni kell ha épp kitalál nyáron...

Tehát én mennek szívesen hasonló com-el mint én, profiban, de nem irreális ccmesekkel hozzám képest.

Szerintem jó lenne eltolni a ccm határt kicsit és akkor az S8ból is befernek meg ide, de mégsem kell a 7.8sec-es corvette, meg Gmc, 500kilós nitros kharman...ellen mennem 1200 kilosan 2.3ccm-el....meg az S8 atsoroltaknak sem.... 
Re: demerobi (74848)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:19:07 (74855
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Robi!
Nem ismerjük 1mast csak "láttuk"...
De ne mond azt nekem hogy:
Jövőre a 9-es Audi(k)kal és a Fapumaval ...inkabb írtok 1 új progit a gépekre...
Minthogy az idő ellen ill új célként:Breki ellen nem kuzdenel inkabb...
Nem hiszem el!!! 
Re: demerobi (74848)
válasz erre 2013.10.09. 21:18:47 (74854
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Most komolyan, megint megy itt a "személyes" vitatkozás? Mi van már srácok, hagyjuk már ezt...
Szerintem az idő alapú versenyzés kontra kategória versenyzésről beszélünk ennek érveiről és ellenérveiről és nem arról hogy ki milyen reakcióval mer rajtolni, mert leginkább a "mer"-ről van szó, mert nekem nem meséli be senki hogy a 0.011-es meg még a 0.1-es reakció zöld lámpára indulás...
Aki itt van azért mindenki tisztában van a rollout stb. fogalmával, és igen, elő és középdöntőben én sem szoktam 0.4-0.6 nál jobb reakciókat venni, egyrészt mivel nem szeretnék beugrani másrészt idő amíg rajtprog.-on felpörög a csiga és nem szeretem csak ha muszáj rajtprogramon kuplunggal és kézifékkel beengedni a kocsim 2lámpára. De mivel a döntő futamban már általában minimális a különbség az ellenfél ellen akkor elrajtolok így, és minél kisebb, de biztonságos 0.2-0.3 reakcióval.. Szerintem mindenki maga dönti el hogy hogyan akar versenyezni. És a rajtprocedúra meg simán betanulható pár futam alatt ki tudod tapasztalni hogy hogy tudod levinni beugrás határra az indulást, ezen kár lovagolni.... Nyílván ha idő kat. lenne időben egymáshoz szorosabb kocsikkal, jóval nagyobb lenne a beugrások száma is, mivel századok döntenek.. 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:16:55 (74853
Felhasználói profil
14.44 @ 151
Én Köszönöm Peti hogy foglalkoztál a kérdéssel! :-) 
Re: v8drag (74777)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:06:13 (74852
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Örülnék ha kijönne. Nem tudom mit ment a low 11 a végén,de legalább lenne cél,h hova kell eljutni.
Ozoli 11.8-at ment,ha jól tudom jövőre valaki indulni fog a konfigjával,jó csaták lesznek.
Nem fogok új katokért sírni,még ha dobogóra se jutok,mert elismerem,h erősebbek,jobbak. Kacsint  
Re: wolf (74850)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:03:00 (74851
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A G1 team akkor ugyanaz,mint én,vagy tévedek? Mert gyorsabbak,mint a többi versenyző a kategóriában,sokkal (itt 0.6-0.8s arányosan olyan,mint nálunk 1.2-1.5 szerintem,mert sokkal több erő kell ekkora különbség leküzdéséhez)

Nem írtad h fasz vagyok,valóban,csak félek az igazságtól.
Szerintem meg nem akarok időlimitre menni,mert nem fogok fejben mp-eket számolni.Hadd legyen nekem is véleményem,még ha nem is vagyok ebben a sportban senki. 
Re: wolf (74849)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 21:00:52 (74850
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Szerintem beszélj "Sanyikaval"...
Ha komoly ellenfelet akarsz!
Ha jól tudom és emlékszem (LOW-011) az utcai auto és eléggé Goromba...
Meg van kb 2 mp-ed addig!
Csak hogy ne kelljen "visszabutitani" a konfigot....
Zokog  
Re: radics1 (74843)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:55:21 (74849
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Kimasoltam a tényeket!!!ennyi történt...
Ha azt akarom írni hogy "fasz vagy"
Azt le fogom írni nyugi... 
Re: radics1 (74842)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:51:07 (74848
Felhasználói profil
10.06 @ 229
A tisztán időalapú kategóriák talán szorosabb döntőket hoznának, de a fejlesztési igényt is minimalizálnák, megszüntetnék. Így viszont a kevésbé jó/épített autók nem tudják tartani a lépést a jó/jobban épített autókkal.
Az, hogy egy-egy kategóriában vagy egy-egy nagyon jó autó, és a többiek miattuk nem tudnak nyerni, ne legyen már azért indok.
Viszont a jelenlegi kategóriák szabályzását ki lehetne egészíteni, hogy a komolyabb technikák számára is legyen kihívás, legyen minden kategóriában alsó időhatár, aki annál jobbat fut, kerüljön át feljebb, streetből a hasonló profi kategóriába, esetleg könnyített műszaki előírásokkal. Így egyrészt erősödhet a verseny streetben, illetve több autó lesz profiban, nyilván ott elsősorban P1,2,3,4-be kerülnének át a nagyon jó streetesek.
Ez versenyzői oldalról.
Aztán, hogy mi kell a nézőknek ? Fogalmam sincs :-)
Na jó, talán, hogy többet, jobban lássanak, halljanak, a pálya végére egy kamera tényleg nem rossz ötlet egy kivetítővel, mármint a kivetítő előre. 
Re: Fapuma8 (74845)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:43:06 (74847
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nálunk sincsenek rönó jeles csajok, pedig a mitsubishi jel 3db renault 120 fokonkent....azaz ahány fuszal annyi faszall....:-))))) 
Re: Thomas73 (74846)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:34:42 (74846
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Az AS7-ben is faszok vannak! 
Re: radics1 (74844)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:33:54 (74845
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ötlet s8 konnyitesere is.

Zoli, tavaly már kértem hogy a P3, P4 határt toljuk feljebb.
Mondjuk 2500ccm-re...ekkor P3 telelenne lehet...sor5 audik is jöhetnek S8ból, én is P3-as lennék eddigiek is...akár subaru is...stb, de tele lenne...
P4 maradna a 2500ccm feletti Nissan Gtr, 997biturbo, amerikai nitro nagy ccm, kharmann...stb.

És streetbol automatan a 10 seces vagy gyorsabb autókat at kell küldeni profiba...utcai forgalmasokban pl nem kellene tuzallo ruha, csak sisak vagy barmi...

Én erre gondoltam és így P3 is telne mert kibovitened, meg nem kellene a nagy ccm-esekkel menni eselytelenul és az S8 is porsche mentes lenne, mehetnek az 1000 lovukkal meg a dupla turboikkal P4ben...S8 10-esek így atjonnek P3-ba hozzánk ha en is odakerulok, 9-esek meg P4be..a nitrosokhoz...így se tobb kategória nincs, nem is kell nekem sem 3.8biturbo...Gmc, Corvette ellen menni, S8 is könnyebb lenne, és lenne verseny S8, P3 szinten szorosabb, P4-be meg hasonló autók mennének....én a 2270-esemmel nem tudok mit kezdeni a 8 környéki adósokkal, meg a 9 aljakkal a kis com-és porszivommal :-)))

Na? Zoli? A street 10-es vagy jobb idotlenitve?Jobban street lenne mint most...igazságosabb.P3 meg 2500ig.Akkor kilesz a 8-as fánk, 10-es autókkal....ha meg jön Ádám 9-es is lesz benne... 
Re: oioio-1 (74840)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:12:17 (74844
Felhasználói profil
10.97 @ 200
74831

Ez a hozzászólásod semmi másról nem szólt,mint az én eredményeim becsmérléséről. Akárhogy is próbálsz majd most ezen szépíteni.

Ez egy 17.4s-es autó a gyári adatok szerint. Én büszke vagyok arra,ami lett belőle. Lehet mondani,h nem érdemeltem meg azokat a helyezéseket,amit idén elértem,mert nem volt ellenfél.Nem ez az egyetlen ilyen kat,ahol a legjobb elhúzott a többi mellett. 
Re: wolf (74841)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:09:04 (74843
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Képzeld,nekem se tetszik,h nincs a katomban komoly ellenfél,illetve kb év középétől nincs,addigra értem el ezt a szintet. Jöhetne pár turbo honda,máris lenne verseny. Ezt is írtam.

De hogy nekem miért fáj az igazság,azt nem értem. Nincs értelme időkorlátra versenyezni,mert az nem más,mint taktika. Vagy azt feltételezed,hogy minden katban a limit felett lesznek a kocsik 0.3s-el? Akkor lenne verseny,valóban.Az összes többi meg lassítva egy 1mp-vel feljebb. 
Re: wolf (74841)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:00:25 (74842
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem esünk egymás torkának,de a személyeskedést mellőzni kellene. Kicsit felment a pumpa bennem,mert nem jogosan lettem én a fasz.

Természetesen nem szeretném,ha az a pénz meg munka 1 év után kárba veszne. 
Re: oioio-1 (74840)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 19:58:31 (74841
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Senki nem káromkodott-eddig-és senki nem fikazta a másikat!!!
Tulajdonképp semmit nem értesz...vagy nem akarod megérteni...
Később próbálok minden"aranyos" megjegyzesedre reagálni...
Most az jön le így elsőre:
"faj az igazság"...
Ezt vártam már és a szajkaratet is...
Ezt megelőzve írtam oda:
Bocsi 
Re: radics1 (74833)
válasz erre 2013.10.09. 19:55:48 (74840
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Egyenlőre nincs eldöntve semmi, csak beszélgetünk és volt egy ötlet, azt beszéljük át. Értem a pro és kontra érveket, de ne esetek egymás torkának, mert ez a beszélgetés csak a jobb versenyekről szól akár mi lesz 2014 ben. A rendezőknek se érdeke olyat csinálni ami nem jó a nagy többségnek ( kivétel biztonsági előírások ), tehát semmi nincs eldöntve, de megígérem, hogy legkésőbb november 15 ig mindenki tudni fogja a 2014 évad szabályrendszerét, amelyet természetesen mint eddig egyeztetünk a versenyzőkkel. 
válasz erre 2013.10.09. 19:55:12 (74839
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Srácok!
Sajnos nincs pénzem 9-es vagy 10 aljás autót építtetni, mert több millió forintba kerül (street kategória), az autómat pedig nem adom el, mert imádom Széles vigyor Maradok lelkes néző Kacsint Vagy irány a teszt kategória Cartman  
válasz erre előzmények 2013.10.09. 19:49:48 (74838
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Pár éve volt valami,ahol ilyen betétszámként lehetett rá nevezni 13 15s katokba. Vajon mi az oka,h erre már senki se emlékszik? Lehet el se indult. 
Re: gmatee (74837)
válasz erre 2013.10.09. 19:47:53 (74837
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Jöjjenek be szépen a súlyhatárok köbcentihez mérten és akkor mindenki építhet "egyforma" autót és máris szorosabb lessz a verseny.Ennyi ez az időalapú verseny meg annak jó aki nem akar fejleszteni vagy mert nincs pénze vagy mert nincs tudása vagy mert nem akar!Igaz h ez csak az én véleményem de én is kategóriára építettem az autóm betartva az adott kategória szabályait nem lettem első mert még ki kell forrjon de ha ez az időalapú bejön gyakorlatilag dobhatom el az egész éves munkám...
Még egy olyat ki lehetne próbálni h legyen mindkettő és melyikre neveznek többen...Itt kiderülne h menyire tetszik az embereknek. 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 19:41:23 (74836
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Remélem még időben ki lesz találva a jövő évi időalapú rendszer,aztán mennek az alkatrészek racing bazárra.

Ennek gyorsulás vagy mi a fene a neve,nem sebességi taktikabaszás... 
Re: radics1 (74833)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 19:37:12 (74835
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ennyi. Szemforgató  
Re: radics1 (74833)
válasz erre 2013.10.09. 19:34:46 (74834
Felhasználói profil
12.52 @ 177
Sziasztok!
Mindig olvasom a fórumot, de ritkán írok.
Időalapú besorolásnál milyen szájízzel mennek majd azok haza, akik nem kerülnek be a 8-as táblába. Lehet, hogy Ő megfutotta a rekordját aznap és éjszaka is, csavarozta az autóját, hogy ott legyen, jobb legyen.  De egy ugyanolyan gyári autó, ami 2s rosszabb az feljebb lévő kategóriába döntőzni fog. Ez az eset megtörténhet bárkivel.
Lehet rosszul, gondolom... 

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!