timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2011.06.03. 08:07:28 (18126
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi mindkettőtöknek! 
válasz erre 2011.06.02. 22:22:55 (18123
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Meg tudja nekem mondani valaki,hogy ez a kifejezés a kuplung melyik részét/alkatrészét takarja?
fork/pivot ball 
válasz erre 2011.06.01. 13:12:58 (18108
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Látom pang a fórum..Akkor egy jó hír! Kivittem Érdre BMS-hez (injektor.hu) és 1nap megtalálták a problémát. Ahogy itt páran tippeltek elektromos gondjai voltak az autónak. A főrelé a kormány alatt szarakodott és ahogy nőtt a hő meg a terhelés, az úgy csökkentette a feszültséget és a régebben problémát okozó ECU földkábelein is kellett javítani. Most rózsaszín a világ ismét,bár még nem teszteltem Mosolyog  
válasz erre 2011.05.25. 09:10:13 (18092
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ismét megkérdezném,nincs valakinek RC 750 injektora egy-két napra próba erejéig? AZ is jó ha egy van,de jöhet 4is Mosolyog Köszönet! 
válasz erre előzmények 2011.05.09. 17:09:43 (18031
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nulláztam az ECU-t és persze hibakód egy darab sem.. 
Re: MarcoR5 (18028)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 17:08:37 (18030
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kimentem,adtam neki,toltam egyik pillanatban szar volt a másikban nem.. Jobbra kanyarra elég érzékeny,ahogy fordultam be az utcámba,megint elkezdte és csinálja. Ilyenkor amikor ez van az alkohol tartalma az üzemanyagnak eléggé ugrál,ami nem normális és ugye a lambda szintén.
Az is eszembe jutott már,hogy mivel a  lambda figyeli hogy mennyi az alkohol az üzemanyagban,lehet az csinálja a fesztivált..Mindjárt megyek oszt kicserélem. Ha semmi sem jön be,Szerdára be van jelentve Érdre,Bms-hez..Majd csak kitaláljuk valahogy 
Re: MarcoR5 (18028)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 17:03:36 (18029
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Haha.lehet megszívatott,mert amikor múltkor húzogattam le,azokat tárolta el és mégsem ott van a hiba Szomorú  
Re: MarcoR5 (18028)
válasz erre 2011.05.09. 10:33:24 (18024
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Végre dobott hibakódot ez a buzi komputer Mosolyog Úgy tűnik az injektor vagy injektor kábel lesz a  bűnös. Azt nem mondta meg melyik injektornál van a gond,de így azért már kicsit könnyebb lesz megtalálni a problémát..Köszönet a  segítségekért! 
válasz erre 2011.05.08. 12:52:54 (18013
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Csak én már voltam Érden (BMS mesternél az ilyen hibák diagnosztizálásában Ő a király) és mértek ott feszültségeket,meg jeleket a gyújtásvezetéken,meg az injektorok vezetékén és minden okés..Valahol hibádzik a dolog az biztos,de miért mindig velem történik ilyesmi.. Dühös  
válasz erre 2011.05.07. 17:46:10 (18009
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na akkor az én problémámhoz visszatérve,ha csapágyas lenne a motor,akkor ugye ez mindig,folyamatosan jelen lenne ugye? Csak mert ma simán indult,nem maradt ki henger,nem torpant meg,gázon is jól ment,semmi jele a hibának..
Akkor hogy is van ez? Tanácsot kérnék..Köszönet! 
válasz erre előzmények 2011.05.06. 17:03:41 (18002
Felhasználói profil
14.25 @ 173
UGYAN OLYAN SZAR,mindegy melyiket injektor csatolom le..Legalábbis nekem nem tűnt fel nagy változás..Szerintetek,mi tévő legyek? 
Re: powered (17997)
válasz erre előzmények 2011.05.06. 15:14:12 (18000
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megyek,csinálom amit mondtál.. 
Re: powered (17997)
válasz erre előzmények 2011.05.06. 15:13:43 (17999
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szerelőm nincs,ha nagyobb dolog van,akkor Saab szervíz vagy ha olyan nehezen diagnosztizálható hiba,akkor BMS Érden. Kis dolgokat,megcsinálom magamnak.Sajna nincs emelőm,meg nem is értek hozzá ugye,de gyorsan tanulok Mosolyog
Olaj mindig rendesen cserélve van,most legutóbb amikor a hengerfej le-fel volt rakva..Ez a hiba utána jött be pár nappal,amikor az első alkalommal meghajtottam kicsit. Most éppen már az alapjárat is nagyon szegény (1.1x felett) és az ECU megint ilyen 48% alkoholtartalmat mutat az E85ben.. 
Re: MarcoR5 (17998)
válasz erre előzmények 2011.05.06. 11:06:19 (17996
Felhasználói profil
14.25 @ 173
És ha járó motornál egyesével elkezdem  lehuzni az injektorokat,hogy derül ki melyik henger a rossz? mI kell történjen? Gondolom ha lehuzom,nincs üzemanyag és akkor nem jár.. 
Re: powered (17994)
válasz erre 2011.05.06. 08:36:19 (17993
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megmértem a kompressziót ismét,teljesen jónak tűnik! 11, 10,5 11, 11
Ezt már korábban is mértük,nem mutatott semmi gyanúsat. 
válasz erre előzmények 2011.04.27. 18:44:44 (17985
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Lehet egy jó is elég lenne Mosolyog  
Re: GMalma (17983)
válasz erre 2011.04.27. 09:27:04 (17983
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Van valakinek 4db RC 750cc injektora? Próba erejéig kellene.. 
válasz erre előzmények 2011.04.11. 13:54:42 (17950
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor szerinted mit csináljak? Szedessem le ötödjére a kuplungot és cseréltessem ki a nyelestengely csapágyat? 
Re: szabyk RST (17949)
válasz erre 2011.04.11. 13:13:48 (17948
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Beszéltem egy rallys emberrel. Azt mondta azonnal,hogy ez azért van,mert nem elég erős a szerkezet,hogy odanyomja a tárcsát a lendkerékhez és mivel lassan engedem fel,fém a fémmel találkozik és mivel megcsúszni nem tud rajta,ezért van. Azt mondja le kell ugrani a kuplungról,akkor nem fogja ezt csinálni.
Jöttem hazafelé kipróbáltam párszor és tényleg nincs daralás,ha gyorsan engedem fel,csak nyikkan és ˝ugrik˝ egyet az autó.
Vagy le kell még köszörülni a lendkerék felületéből,hogy nagyobb legyen az előfeszítés. Szerinte ha így járok vele dadogósan,akkor tönkre fogja tenni a váltót,nyelestengelyt (akkor valószínű múltkor is ezért ment tönkre gyorsan..) 
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:38:38 (17911
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudom,de szerintem ez nem normális dolog..Ahogy Te is írtad,nálam nagyon durván csinálja! 
Re: sh adam (17909)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:07:07 (17905
Felhasználói profil
14.25 @ 173
sima
 
Re: radics1 (17904)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 13:48:02 (17903
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A bakok egy próba erejéig ki voltak cserélve vadi újra és ugyan úgy csinálja akkor is..Egyértelmű,hogy amikor engedem fel és el kezdene megtapadni,akkor csinálja ezt,ahogy azt Radics kollégának is leírtam. A hang az egy másodlagos dolog,de az érzés az iszonyú 
Re: sh adam (17901)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 13:44:29 (17902
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Addig hallani,amíg el kezd fogni és fel nem engedem teljesen,akkor el is múlik..Nem a hanggal van a gondom,hanem rázza az egész motort,autót! Mintha szét akarna esni. Indulásnál egyesben és hátramenetben csinálja ezt durván,néha  a váltásoknál meg nyekken egyet,de nem mindig. 
Re: radics1 (17900)
válasz erre 2011.04.08. 12:29:34 (17899
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tudtok olyan embert ajánlani,aki meg tudja mondani,hogy mi a lófasz baja lehet a kuplungomnak??
Mert most már kicsit sok,hogy 4.csere után is jön ez dadogás. Közben már volt Whistlernél és Szabinál is,nem hiszem,hogy bármelyikük is rossz munkát végzett volna!
A szervízben meg gőzük nincs róla..csak ez így nem állapot és már sokba fáj Dühös  
válasz erre előzmények 2011.04.07. 15:22:41 (17886
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az enyémhez egy SRE szerkezet olyan 260euro körül van.Nem egy horror, a tiedhez meg biztos van.. 
Re: radics1 (17884)
válasz erre 2011.04.06. 22:57:14 (17871
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na akkor most jövök én Mosolyog Nekem volt/van mind a három gyártó kuplungja 228mm-es Kacsint
A tuning után kezdtem a  SPEC stage3-al szinter,mentem vele úgy 12.000km-t és nagyjából el is kopott
és városban iszonyatos nehéz volt vele közlekedni,mert nem lehetett felengedni rendesen,úgy ugrott fel és harapott,szinte kilőtt az autó.
Aztán jött a Sachs racing organikus tárcsával az ment vagy 60.000km-t.hibátlan,minden szempontból,le lett véve a váltó,meg lett csinálva a felülete és vissza,hibátlanul futott.
Átálltam ugye e85-re és jött a nagy gondolat,hogy nem lesz elég erős (kb 500-550nM kéne átvinni) és kicseréltem egy gyári nyomólapra és clucthmaster tárcsára,800km alatt elfogyott!! és a lendkerekemből is ledarált..Tény,ha felpörgettem tapadt mint állat. Be lett rakva egy spec stage 2+ szinter,valami miatt az is nyekergett és leszedtük,de nem kopott olyan mértékben,majd vissza fel lett csiszolva  a lendkerék,de így sem a maradt abba. Most pár napja rakattam vissza egy vad új SPEC lendkereket felcsiszolva a régi SACHS racing nyomólappal és a SPEC szinterrel,de most sem okés a dolog. A lényeg,lehet hogy nem a kuplungokkal van a  gond ( 4csere volt pár hónap alatt),de a SACHS racing nyomólap és egy SACHS organikus tárcsa volt az eddigi legjobb párosom! A SPEC kuplung van akinek bejön,de vannak akik nem ajánlják! Nekem mind a kettőre van példám és tapasztalatom is,amint látjátok (sajnos) 
válasz erre előzmények 2011.04.05. 22:44:50 (17847
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Te vízzel jársz vagy mi? Bár lassan már az is drágább lesz.. 
Re: MarcoR5 (17846)
válasz erre előzmények 2011.04.05. 17:15:56 (17844
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én meg 270ért tankolok Nyelvet ölt  
Re: MarcoR5 (17842)
válasz erre előzmények 2011.04.05. 15:58:15 (17841
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem 14l körül van városban és olyan 12-12,5 pályán 
Re: radics1 (17840)
válasz erre 2011.04.03. 19:47:16 (17831
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Csak lejutottam vele Egerbe,normális tempóban,de az alapjárat még mindig nem oké,várom hogy ürüljön ki és soha többet Auchan! Az Agip eddig bevált és az Üllői ut végén a kis Avia kut is rendben volt eddig. MÉg1x köszönet mindenkinek a  segítségért!  
válasz erre 2011.04.03. 12:31:44 (17827
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most járattam még egy ideig,úgy tűnik az a vizes rész eltűnt és most már 78-79%ot írkál,de az alapjárat még néha bedadog simán. Kicsit meghajtom,meg rátankolok majd..
Köszönet a  segítségért!! 
válasz erre előzmények 2011.04.03. 12:03:41 (17823
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A tank az 65 liter,de hát félig van és ezt a motorral nem fogom benyeletni,mert akkor motorcsere lesz az tuti
Felháborító,hogy a 80-85% helyett 22% alkohol van benne!! Gondolom a többi víz..de ezt nem hagyom annyiba az tuti 
Re: Belfegor (17821)
válasz erre előzmények 2011.04.03. 12:02:00 (17822
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Belső AC-m van és rohadtul nem értek az ilyen áramos dolgokhoz.. Szomorú
Re: radics1 (17819)
válasz erre 2011.04.03. 11:36:30 (17818
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na most segítsen valaki gyorsba,hogy mi a szart csináljak??! Elsején tankoltam az Aucahnnal 37liter E85öt és tegnap már dadogott az autó,ahogy jöttem vele hazafelé,de még észrevehetetlen volt,ma viszont amikor indítanai akartam,csak csattog és köhög a kipufból inkább víz jött,mint gőz és 22% az alkoholtartalma a kompueterem szerint.

1 métert sem tettem meg vele,egy kis idő után leállítottam.

Hogy lehet kiszívni az üzemanyagot a leggyorsabban az autóból és mi legyen a jogi teendőm ezután?? Ilyen a mesébe nincs..Beszéltem a köcsög Auchan biztonsági szolgálattal,akik üzemeltetik a kutat és azt merte mondani,hogy írjak be a panaszkönyvbe vagy az oldalra és majd elkezdik kivizsgálni..

Szerintetek?

A Fogyasztóvédelem azt mondja,hogy az üzemanyag nem hozzájuk tartozik.. Szomorú (( 
válasz erre előzmények 2011.03.29. 11:05:07 (17796
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Még az én gondjaim sem oldóttak meg a kuplunggal kapcsoltaban, viszont nekem van mindenem (szerkezet,tárcsa és lendkerék is), rá tudnál nézni? Átugranék hozzád,ha bent vagy?! 
Re: szabyk RST (17793)
válasz erre előzmények 2011.03.29. 11:02:50 (17795
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem 2 új kuplungkészletem van lendkerékkel,mind a kettő csinálja ezt: http://www.youtube.com/watch?v=nUEU-5r3RsE

3x volt már leszedve a régebbi szett volt a Whistleréknél és azóta is csinálja Szomorú Nem csak a hang a gond,hanem az érzés és hogy nem lehet vele gyorsan elindulni,mert befullad,mindegy milyen fordulatszámon pörög..

 
Re: radics1 (17775)
válasz erre előzmények 2011.03.22. 21:55:39 (17763
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,gyorsak nagyon! Ha megjön,másnap már kapod az értesítést,hogy mehetsz érte. Attól függ mekkora  a csomag és mivel küldik. Ez nem egy nagy tétel,lehet simán elhozza a posta és átcsúszik,nekem már jöttek így injektorok,meg más is Mosolyog  
Re: Lizard21 (17760)
válasz erre 2011.03.19. 16:17:35 (17722
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szeleprugóra senki? 
válasz erre előzmények 2011.03.18. 21:44:32 (17711
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mivel mész ebben a katban? Én ugye AS7 lennék?! Velem lenne egy katban.. 
Re: radics1 (17710)
válasz erre előzmények 2011.03.18. 21:17:04 (17709
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudom hová lett állítva,pont pár napja kérdeztem rá a svédnél,hogy mennyi,mert tesztelés közben folyton 6.500fölé mentem,ami ezelőtt nem volt normális. Válasz nem jött,most már utánanéz,persze már baszhatom Dühös Valószínű belebegtek a szelepek, a kompresszió a 2-es,4-es hengerben 0 volt.. 
Re: Robi-ka (17706)
válasz erre előzmények 2011.03.18. 20:09:11 (17704
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jövő hétvégén azért ott leszek..de szerintem csak nézőnek,majd drukkolok! 
Re: Master3v (17703)
válasz erre 2011.03.18. 16:56:17 (17702
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szeleprugókat lehet nálunk kapni valahol? Ma jól megszívtam,mert 6.500nál fel akartam rakni 4ből -5be,kicsit gyorsan akartam és visszadobta,de ráléptem a gázra kajakra és elszálltak a szelepeim.. Szomorú
 
válasz erre 2011.03.15. 11:27:00 (17679
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akit érdekel,itt vannak képek a genfi kiállításról: https://picasaweb.google.com/108769749284981559840/Autokiallitas2011_GENF?authkey=Gv1sRgCOis9rTYn_LoCw# 
válasz erre előzmények 2011.02.13. 17:05:39 (17561
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mennék,de nem leszek itthon..A kocsit odaadom,nem gond,de vigyázzál,mert ebben erő is van Széles vigyor
Ha minden jól megy  a második futamon már kint tudok lenni,majd keressük egymást..Köszönet a nagylelkű felajánlásért Kacsint  
Re: Master3v (17560)
válasz erre 2011.02.11. 22:58:36 (17557
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kérdés,van-e benne váltás?! De hát a Saabnál sosem az erővel volt gond,hanem nem tudtam levinni az útra. 1-2. fokozat nem lenne,akkor egész jó 1/4 időt tudna futni. Azért az utcán megállja a helyét Mosolyog

 
válasz erre előzmények 2011.02.11. 21:23:26 (17555
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi a  segítséget,de nem igazán értem én ezt..Inkább mondanék adatokat,nektek biztos könnyebben megy. Szóval 100-150km/h az 3,5X és kb 1500kg (attól függ,mennyire van feltankolva) az autó súlya velem együtt. 
Re: ave (17554)
válasz erre 2011.02.09. 09:18:22 (17551
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tudtok olyan oldalt vagy szoftvert,ahol gyorsulásból lehet teljesítményt számolni? És most nem 1/4-es időre gondolok,hanem mondjuk 100-150km/h gyorsulásból.. 
válasz erre 2011.02.02. 17:06:52 (17536
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ki lett cserélve egy teszt erejéig a 3 három motortartó bak,de semmi Szomorú Viszont az a megfigyelés,ha normálisan vagy lassan engedem fel a kuplungot,akkor csinálja,ha viszont kicsit (2.500-3.000ford) felpörgetem a motort és gyorsan vagy hirtelen engedem fel,akkor alig észrevehető vagy egyáltalán nem csinálja és kilő!
Csak hát az ember a vadi új cuccokat nem szívesen bántja,ugye kéne neki összekopni,de lehet pont erre van szüksége,akkor megkapja Mosolyog  
válasz erre előzmények 2011.02.01. 21:02:16 (17533
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,minden vadi új. Azt mondták esetleg nézzem meg a motortartó bakokat.. 
Re: radics1 (17531)

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!