en nemreg talalkoztam egy sraccal veletlenul - basszusgitar erositot vettem tole - es meglepodtem a nappalijan amikor ket db 2m-s bicikli fogadott. A konyhaban volt meg ket parszazezres bringa,a srac downhillezik.
A red szerencsere nem chipfat,szoval nyomjad nyugodtan. a kiskapu arra van,hogy hasznaljak! a szomszed kinaikajalda fonoke is erre eskuszik az A mergaba...
jol gondolom,hogy pd a verda? SVO-t neki,azt meg szard le mennyit eszik! chipshopokba jarj tankolni! meg ha adsz is erte egy minimalis osszeget,meg mindig messze kevesebbre josz ki meg ha adsz neki adalekot is!vagy ha nem jon be,meg mindig fozhetsz belole biodieselt!evi 2400km jovedeki adomentes,de senki se ellenorzi mennyit mentel.
Chipfatexpress rulz! :P
Cryigenic treatmenten gondolkoztal mar? Nem tudom,hogy csinalja e vki magyarorszagon(esetleg olasznemet tengelyen vki),de sokan hasznaljak pl mocibelsot erositenek,vagy fektarcsat. Lehutik a cuccost minusz 190fokra es sokkal ellenallobb es kemenyebb lesz tole az anyag.
Sajnos nem tudok vikingül és így nem derül ki milyen váltó(az biztos, hogy rwd) és difi kombót használ az arc az audi 20vt motorral... ugyanúgy az sem,hogy miért használja ezt az "érdekes" megoldást.
Ha tényleg célgépet akarsz, akkor szerintem nem gazdaságos egy már megépített utcai autóból kiindulni. Ráadásul nem tudod mi mennyire "nagy" rajta. Szerintem ha igazán ütős dolgot akarsz, akkor a nulláról kell kezdeni.
Ott van AFeri... Számolgathatnátok, hogy az ő átlépőjéből becsült erejével egy kipakolt egyesgolf mit menne. Persze csak elméletben, mert ilyen már nem igen lesz. Mondjuk, hogy legyünk nagyvonalúak, adjuk hozzá a Koe FWD csapat rajtképességének átlagát!
Majd elárulod, hogy mi a helyes megoldás?Láttam a diszkávörin egy hot rod car-os mesét(boyd coddington??) Ott a profik úgy köbölték a hengerfejet, hogy vízszintezték a hengerfejet, majd egy pc lapot ráraktak amiben volt egy lyuk. A mérőberendezés annyi volt, hogy egy átlászszó mércés "lombik",aminek az alján volt egy csap. Talán víz volt benne, de nem biztos. Addig engedték bele amíg nem volt bubi. A mérce meg megmutatta, hogy mennyi ment bele. De a srác szerencsétlenkedett vele keményen, meg talán még a szelpeket is megkenték vmi zsírszerűvel, meg a lap szélét is.
Szóval ne feledd elmondani mi a helyes megoldás!
A kint tartózkodó én vagyok, de nem tudok minden percben hazaugrálni. Esetleg megbízható futárszolgálatok?Kicsik a jobbak(mert hallottam ilyenről is,de ritka aki K-re is szállít), vagy országos, ne adj isten világszintű?
Nincs vkinek ötlete(hint, tipps, knowhow) arra,hogy hogyan lehetne gyorsan, egyszerűen, biztonságosan, vámmentesen angliából magyarhonba csomagot küldeni?Az ötleteket várom az alábbi mélre. Jelige: jó tett helyébe jót várj!
Akkor nézz szét alaposan mert elég sok érdekes dolgot találni az ebayen vagy a mobile.de-n. Te most azt mondtad, hogy a vw-ből bmw-ből nincs limitált szériás, vagy kevés darabszámú autó.
Nézegess,mert szerintem nagyon sok érdekes darab van, ugyanúgy mint a te autód is, ami egy full gyári clionak látszik egy hasonlóan nem hozzáértő embernek mint te vagy. Attól még hogy te nem tudsz bizonyos típusokról még nem jelenti azt, hogy nem léteznek.
Jó példa erre: nemrég láttam ebay.co.uk-n egy vw léghűtéses koncepcióautót ami előlről typ3 hátulról meg majdnem úgy nézett ki mint egy porsche 924. Teljesen elérhető áron. Az biztosan nem jön veled szembe. És még mindig csak egy fócvágenről van szó, nem egy rég kihalt angol sportkocsimanufaktúra egyedi kasztnijáról.
Ennyiből max egy dízel kettesgolfot kapsz 200 lóval, viszonylag egyben.
Mást ennyi pénzből nem hiszem,hogy érdemes megvenni, mert ami ennyiért eladó arra még egyszer rá kell költeni az árát. Ha lehet egy tanácsom, mint aki belebukta az árát az autójába:
-válassz egy mestert amivel általában a márkát is választod. Infozd le soksok oldalról a bácsit.
-válassz egy neked tetsző típust, amit szeretni fogsz sokáig.
-keresd meg az adott márka vagy típus törzsgárdáját, akiknek a tanácsait fogadd meg!
Pl én nagyon szívesen vennék:
bmw-t pedig sosem volt kenyerem, de erős a klubélet és összetartanak
minit(csakis régit) mert kevés ember foglalkozik vele, de azok mind nagyon lelkesek
léghűtéses bogarat aminek megintcsak erős a háttere
ennyi pénzből TALÁN összejönne egy turbós honda is...
De a legtutibb, ha hozzátolsz még egy milliót és akkor már sokfelé gondolkozhatsz. Mert 2,2-2,5 között szvsz elég sok olyan autót lehet megvenni, amivel már érdemes foglalkozni.
Amúgy meg amíg nincs szilárd elhatározásod, addig SZVSZ ne vegyél ilyen autót,mert nagyon hamar utálni fogod! De úgy látom,hogy lassan kitalálod, hogy merre kapirgálj. De nem hiszem,hogy hatalmas dózis szerencse nélkül ennyiért turbós fiat coupet, vagy lanciat tudnál venni ami ne lenne leharcolva...
Ha jólemléxem - amit nem szoktam - egy chip is elég ehhez a teljesítményhez(180le) a 130as pdből... Időt inkább a tulajok mondjanak. A legjobb ha visszaolvasol, meg a keresőbe is beleásod magad, mert már soxor le lettek írva ezek a dolgok.
Ez a T1 annyira kemény!!!!Egy ilyen nyomta a gumball-on is. Valszeg hasonló projekt, csak az a csávó tudta, hogy hogyan szép egy T1-es.(fuchs, gyári two-tone festés) A műsorvezető srác kicsit parázott a dobozban 270-nél.
A dízel topicban "micar"-t keresd. Ha minden igaz, akkor torsen difit tud intézni.
Krézi regélt egy haverjáról is, aki szorított(lapkázott) difit csinált(?), vagy csináltatott(?) a váltójába. Több versenyen is volt a srác egy vízforraló kamrás egykilencessel...közepes 14es idővel ami elég baráti a motor teljesítményéhez képest, tehát jól működik a difi. Szerintem krézi szívesen helyreigazít, ha felhívod!
Ha vmire véletlen rosszul emléxem, akkor elnézést!
Ha jólértem a bácsit, akkor utcára is akarja vinni, meg pályára és dragra is. Street legal lesz, vmi ellenőrzést is emlegetett... Ez a svéd valóság: csövázas autó utcán. Ahogy elnézem, tulajdonképpen egy allround versenygépezet lesz, mert akár még drift-re is potens lehet, bár rövid a tengelytáv. De a megvalósítás... szeretnék én ilyen futóművet, meg vázat tervezni és így kivitelezni...