timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


miszter gecijó...

2008.04.20. 21:42 - civiccoupe

biztos ami ziher a mai nap volt az über.

Stephanie Eggumra ébredtem...

tud segiteni váltót szerezni nekem,egész értelmes áron,illetve nem 4 hónap alatt hanem ha minden igaz pár napon belül..
olyan villámcsapás szerüen ért a dolog hogy időt kellett kérnem hogy pénzt szerezzek rá,muszály is lenne meg most gecijóáron van a usd...
szóval.

Bárki aki tud segiteni valamilyen szinten anyagiakban azt szivesen fogadom.
ezt ha lehet olyan mértékben tegye hogy ne kelljen visszaadnom,mert már igyis több saram van a barátaim felé mint amennyi belátható időn belül meg tudok tenni.
részleteket az info kukkac ssfwd  pöttty hu cimen tárgyaljuk meg
előre is köszönöm mindenkinek!

a "check engine"-es pólómat vettem fel a verseny tiszteletére.
délelött szépen bepakoltam a kocsiba minden vackomat,majd délben elindultam.
az m0-áson check engine dobott a gép...
milyen jó nekem,na sebaj megfordultam,aztán gyorsba diagnosztizáltam a bibit.
egy stekker valamilyen számomra felfoghatatlan okból ugy eloxidálódott hogy a sebességjeladót nem látta az ecu.
ez teljesen érthetetlen mert a Honda sose csinál ilyet.
na sebaj kábelköteget kerestem,csatit levágtam,csokival összeraktam go.
minden ok volt amig lacházára kiértem,átszereltem a kerekeimet,megtankoltam,gondoltam megyek egyet izibe.
gumimelegités,rajt majd 100méter után nem igazán akart menni a vas
árpival gyorsba megleltük a hiba okát.
az üzemanyagpumpa biztije elszállt,ami izgi mert direkt megmértük hogy mekkora áramot vesz fel és aszerint tettünk biztit
amint ez meglett mentem mégegyet
ez nem is lett rossz bár mentem már jobbat is,10,7 gondoltam ma max nem döntök rekordot.
hagytam hülni a vasat,majd ugy döntöttem megpróbálom megint.
na ez volt a megagigacsászár /tm by szabyk/

10,4@234kmh!!!

sikerült az eddig nem gyenge rekordomat túlszárnyalni.
sőt  ha minden igaz soha magyarországon nem ment utcai autó 234kmh val 1/4mérföldön.
nagyon elégedett vagyok,főleg igy hogy a tákolt váltóm még mindig megy!/ki tudja meddig még/
mellesleg igy a dragtimes-on bekerültem az első tizbe...buta magyar parasztgyerekként:)

a döntö szokás szerint 2 résztvevös volt szabykkal odab@asztunk a lovaknak!
sikerült tök egyforma rajtot huzunk,majd én megismételtem szinte századra a 10,4es futamom ö meg übergiga egyéni rekordot ment! 11,1!!!gratula érte neki!

szinte minden magyar profi versenyző ott volt ma köszönet nekik nagyon szépeket autóztak!
és grat mindenkinek aki eredményt ért el illetve elégedett a teljesítményével!

a verseny szervezése is remek volt egyetlen galiba volt hogy vaéaki rossz hejen/a pályá a barom/fordult meg és tönkretette az időmérö rendszer vezetékét.
ahoz képest hogy 400méterröl beszélünk sikerült 40perc alatt meglelni és orvosolni a hibát

 

az mnasz gyorsasági kupájában pedig az egyik általam dédelgetett kocsi első helyezést ért el ma.
gratula Max1 furomtársunknak!!!

 

mára ennyi:):)

 








támogatás
Ha van kedved támogasd a Boosted csapatot! /szabyk,civiccoupe/
Gyorskeresés
Honda Civic dx turbo Koe edition
Kanadai 1,5dx civic karosszéria b18c blokk Darton Hüvelyekkel CP dugattyúkkal Eagle Hajtókarok Whistler Racing hengerfejjel
Honda Civic dx coupe 2,0turbo
az egyik legmunkásabb autóm... 8 éve épül és mindig más mindene:) Jelenleg: B18C6 2.0 Crower stroker kit Spoolin performance leömlö Custom downpipe Garrett turbo Itr ülések Full fekete belsö
Honda Civic Lsi játszósautó
1993as Honda Civic B16A2 blokk Darton Hüvejek Cp dugattyúk Eagle hajtókarok Whistler Racing hengerfej Omni szeleprugók/retíinrek AEBS szívósor Spoon pillangószelep 3Bar map Tubonetics turbo RC 750ccm injektorok Walbro 255lph pumpa Custom leömlö Custom downpipe 600Hp core Intercooler Custom intercooler piping Hondata S300 Skunk2 kipufogó rendszer Cusco full alu gátlószett Mugen 300mm első fékrendszer Integra Type-r hátsó fékrendszer Energy suspension szilentek mindenhol Ctr kanyarstab elöl Gsr kanyarstab hátul Carbon géptetö Carbon Spoon tükrök Carbon csomiajtó Clear elsö lámpák Cleat hátsó lámpák Momo 35mm kormány Bride carbon/kevlár ülések Bride csuszós sineken Best ET: 11.959
Kedvenceim

eBay (ha nagyot akarsz szakítani vagy esetleg bukni...)
Whistler Racing Co.
akik segítenek alkotni

Tájmszlip(ezt ugye nem ke magyyaráznom:)!?)
TunerShop (A munkahelyem) Tragacs.com (éljen falco:))

 

Youtube klipp
Cimkék
2.0 (1) 2liter (39) afr (1) amszterdam (1) ave (1) baleset (2) bee (1) belgium (8) big_brake (2) blog (2) bonyodalom (1) boosted (1) brustem (4) brutál (1) cch (1) cimlap (1) civic (4) coupe (1) cumi (1) debütálás (2) drag (1) dragracing.hu (2) dragtimes (1) dugó (1) eb (1) első_bejegyzés (1) eső (3) felni (1) fia (1) for (1) fun (1) futómű (2) fwd (2) fék (3) féltengely (1) g1 (2) gumik (2) gyorsasági (1) győzelem (3) hegesztés (1) hollandia (1) honda (2) hondatali (1) hring (1) hungaroring (2) hétfő (1) inspekció (1) interview (1) izgalom (1) just (1) játsszóasutó (1) játszós_autó (3) kerék (1) killer (1) killer_bee (1) kiskunlacháza (1) kkl (4) koe (23) kulinpapa (1) kunmadaras (1) leömlő (2) lilu (2) loe (1) logo (1) low-011 (1) magyarok (1) mesekör (1) mfactory (1) mgysz (1) mnasz (1) mta (1) mérés (3) műszer (1) nono (1) pakolás (1) paypal (1) pogány (1) programozás (2) pécs (1) red_rocket (14) rekord (9) rekordok (1) románia (1) rábaring (1) santa_pod (1) santapod (1) suzuki (2) szabyk (1) szerelés (1) sztrájk (1) szállitás (1) szállítás (1) tesz (1) teszt (7) tnt (1) toldy_mozi (1) track_day (1) tracking_number (1) turbo (5) tv (1) támogatás (4) támogatók (1) tököl (1) upgrade (2) vems (1) verseny (8) versenyató (1) versenyautó (10) versenyzés (1) video (1) viszonteladó (1) váltó (7) várakozás (2) west (1) xyz (3) összejött (1) üzemanyag (1) 2008 (1)


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327