timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)
Tkl, 2007. mjus 27.
    
Keresek neki egy virtulis ellenfelet.
Alapknt felhasznlom a futamtervezben.


diagram
Tmeg
kg
reset
Idtartam
Clvonal (s Y skla)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-vgig
 Korrekci%


Komment: A vilgon egyedlll ez a C3-as Corvette, ugyanis sszkerkhajts. Az els hajts egy Syclone-bl szrmazik, ami TH400-as automata vlthoz csatlakozik. Az 5.7-es motort egyetlen hatalmas turb llegezteti. Akkora ez a csiga, hogy mg egy ekkora motor sem tudja felprgetni a rajtnl, ezrt nitrt hasznl a rajt megsegtsre.
Nitrzni viszont nem lehet ll helyzetbl azonnal, ezrt a kiss elnyl meginduls, az els fl msodpercben nem gyorsult mg igazn.
A transbrake miatt hiba automata a vlt, kzzel kell vltani a fokozatokat, elszr kevssel 100 eltt, majd 140-nl vlt, onnan vgig a harmadik fokozatban megy egszen a clig.
Nem tudom egyesben meddig ment a nitr, de az biztos, hogy kettesben egyltaln nem, csak hrmasban nyomta r 5 mp krl, ez nagyon szpen ltszik is a diagramon.
A magas negyedmrfldes clvonali sebessget figyelembe vve meglep, hogy nem tolta vgig a futamot, a nitrt mr 320 mter krl elvette, majd 360 krl a gzt is.
Grzegorz elmondsa alapjn azrt, mert egyelre eddig r a vlt, a motort egyelre nem lehet tovbb forgatni (6500) s ilyen teljestmny mellett a limiterbe belekergetni nagyon kockzatos.
A hivatalos mrs szerint ez volt a legjobb auts eredmny aznap, 9.546 @ 236.
A dntben kevssel kapott ki csapattrstl, Marcin -tl (GMC Typhoon), gy a msodik helyet szerezte meg.
fot 1  _2_  _3_

videk a jrmrl

vlasz erre 2007.11.05. 10:05:19 (671
Felhasznli profil
12.17 @ 204
Ht nem rossz egy rajt de nekem mg mindik a cj7 a favorit. 

vlasz erre elzmnyek 2007.06.11. 00:07:32 (303
Felhasznli profil
10.92 @ 200
En meg egy olyan eros jarmuvet szeretnek amibe Lenco kell...

Csak el ne kiabaljam...  
Re: (302)

 ave
vlasz erre elzmnyek 2007.06.10. 17:46:14 (302
Felhasznli profil
12.88 @ 175
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.  
Re: (301)

vlasz erre elzmnyek 2007.06.10. 17:21:18 (301
Felhasznli profil
12.25 @ 180
"A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  "
Mert az jobb? Akkor inkbb olyat krek karcsonyra!!  
Re: (300)

vlasz erre elzmnyek 2007.06.10. 11:02:48 (300
Felhasznli profil
10.92 @ 200
Igen, ha nem is egy SyTy-bol valo a vaz, hanem inkabb egy sima S10-bol vagy Sonomabol.

A TH400 valoban olcsobb, fullosan megepitve is kevesebb mint a fele, de ez ezen szinten mar nem lehet kifogas. A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  
Re: (296)

vlasz erre elzmnyek 2007.06.08. 21:16:11 (299
Felhasznli profil
7.01 @ 337
Pedig ez se vletlen :-))))) 
Re: (295)

 ave
vlasz erre elzmnyek 2007.06.08. 20:56:40 (298
Felhasznli profil
12.88 @ 175
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs. 
Re: (297)

vlasz erre 2007.06.08. 20:24:47 (297
Azt nem ertem, hogyha ezt az oriascsigat meg ez a moci sem tudja felporgetni a rajtnal, akkor minek kell ekkora?
Kisebbel is el lehetne erni ugyanezt, nem? 

 ave
vlasz erre elzmnyek 2007.06.08. 20:15:37 (296
Felhasznli profil
12.88 @ 175
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?

Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem?   De egyszerubbnek biztos egyszerubb. 
Re: (295)

vlasz erre elzmnyek 2007.06.08. 19:24:45 (295
Felhasznli profil
10.92 @ 200
Nemi plusz info a C3-rol. Nem  csak SyTy elso difi, hanem egy komplett 4x4 alvaz van alatta. Csak a felepitmeny Vette. Erdekes. Ugyanakkor ezt a TH400 valto dolgot nem ertem. Ott a 4l80e, ugyan olyan erosre megepitheto, elektronikusan programozhato, van hozza trans break es manual valve body es egy negyedik fokozat... Na mindegy. 
Re: (293)




                 2009
    Augusztus 2 Vasrnap
   
        Kis beszmol
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning s Gyorsuls! lmnybeszmolk, technikai infomcik a csapatrl.

KISKUNLACHZA
OB ZZ FUTAM PART 1
Frisstve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszmol az oktber 16-i dragracing.hu megbeszlsrl.

Tervek 2010-re, szablyvltozsok, versenynaptr...
2013 mrcius 23.Kiskunlachza





               2011 - 2012!