Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
Kiskunlacháza, 2008. október 11.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.00 @ 177 - 2008.10.11.
7.27 @ 170 - 2008.09.27.
8.77 @ 154 - 2005.04.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szeptemberben már tudott 10.3-at a Viper hivatalos mérés szerint, de csak egy 10.6-os futamát mértük. Egy teljes kipufogórendszer csere, plusz némi berhelés után már már 10.18-as futamot is futott, de "csak" egy
10.31 @ 219
-at mértünk műszerrel.
Ezúttal hibátlan futamot mértünk, nem volt gond a váltással. Nagyjából 30 lóerővel erősödött, szóval a nitrórendszer még mindig nem volt az igazi, a növekedés valószínüleg a kipuffnak köszönhető.
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2008.10.23. 18:52:25
(
1534
)
10.92 @ 200
Igen, ez így van.
Re:
(1528)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2008.10.23. 10:54:57
(
1529
)
12.25 @ 180
valóban, ha így nézzük 50LE-vel.
Re:
(1528)
Csak az ő hozzászólásai
audi
válasz erre
előzmények
2008.10.23. 04:00:31
(
1528
)
9.46 @ 248
Akkor csak erősödött a rába óta, ha akkor még kézi váltós volt nem? a keréken ugyanaz de a veszteség jóvaL KEVESEBB. kvázi gyengébb volt a motor. a veszteséget meg behozta azzal, hogy csak a gázt kell nyomni....
Re:
(1517)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 19:25:01
(
1527
)
15.97 @ 139
Az se piti az a 5.5sec 100-200-ra azzal a tömeggel
Gratulálok!
Lesz ez még jobb is!
Re:
(1520)
Csak az ő hozzászólásai
B_Csaba
válasz erre
2008.10.22. 18:28:14
(
1526
)
Nagyon brutál ez a gép, és nem utolsó sorban nagyon szép!
Csak az ő hozzászólásai
carlosracing
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 18:00:42
(
1525
)
13.20 @ 166
Beindul a nagyvas!
"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."
Kezdjed magaddal először!
Lehet olcsóbb!
Re:
(1520)
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 15:18:39
(
1524
)
7.01 @ 337
az nagyon jó lenne :-)))
Re:
(1523)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 15:05:21
(
1523
)
12.88 @ 175
Hat igen, anno meg a Rabaringen mertuk egyszer, lehet elo is asom, hogy lassuk mennyire nem a teljesitmeny a legfontosabb.
Re:
(1520)
Csak az ő hozzászólásai
RT_
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 14:54:14
(
1522
)
10.20 @ 227
fasza cucc
Re:
(1521)
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2008.10.22. 14:08:18
(
1521
)
7.01 @ 337
köszi
Re:
(1518)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!