Én már ilyesmin nem pöccenek be csak fáraszt a sok névtelen irigy ember.
Az arcond arcot akar jelenteni?
Mert nem értem mit akarsz ezzel.
Pont ezért mentem át profiba mert túl sok volt a rosszindulatú negatív vízhang, igaz ez mostis megvan.
Egyszer egy okos ember azt mondta hogy ez mindíg így lessz amíg az ember a dobogón áll ,
igaza volt.
Te egy vicces gyerek vagy no meg rosszindulatú is.
De te biztos jöbban értesz hozzá mint én .
Megkérdezhetem a becses nevedet?
Mennék hozzád tanulni mert én még csak tanulom ezt a szakmát.
Szeretném tudni te eddig mit tettél ezért a sportért és milyen eredménnyel??????
Lekéstél róla decemberben volt domonyvölgyön aki követte az eseményeket az tudta.
Előzetes regisztráció volt és úgy lehetett résztvenni a rendezvényen.
Rosszul értelmezed, mivel az én autóm is és Józsié is le van papírozva így nem feltétlenűl profi.
Én mehetek AS7-be vagy P6-ba ,ha nitrózom P3-ba ha Nitró és metanol akkor P4.
A Józsi AS8 A 2500ccm miatt vagy P6......stb.
Köszönöm a pontosítást így érthetöbb.
A felvetésem a ccm emelésről arra irányúlt hogy a széria (Golf 5, Passat B7 Alfa 1.9 JTD.........)
Nem akarnak versenyezni a maguk 140 pacijával az összkerekes Evokkal így szerintem el sem jönnek.
Zoli azt szeretném tudni hogy a megváltoztatott motorizáltság alatti kategóriában nem tesztek külömbséget a papirozott és a nem papírozott között?
Jól gondolom hogy a papírozatlan autók csak teszt vagy profi?
Az AS9 kategória azért nem világos mert nincs benne hogy a "megváltozott motorizáltságúak" nem mehetnek ott.
Az AS6,7,8 kategóriákban 1990ccm-nél huzzátok meg a határt igy a Golf 5 ,B7 passat ami 1968ccm az AS8-ba megy a 2200ccm feletti benzinesekkel (EVOK) és akkor még nem beszéltünk az egyébb márkákról pl Alfa JTD 1910ccm.
Szerintem a ccm határt is feljebb kéne itt tolni.
A streetben engedélyezitek a nitró használatát de a dízelek ha használni akarják akkor profiba kell menniük és a benzines szívó, turbós motoroknak miért nem ?
Így az ünnepek elteltével ismét rákérdeznék hogy mi újság a szabály tervezettel.
Végleges mikor lessz ?Szeretném ha valaki tájékoztatna hogy most a kategória besorolás még nyitott kérdéseiről.
Nem szeretném ha márcusba derűlne ki hogy milyen kategóriabesorolásba esek.
Köszi , látom , már leírtad a választ!!
Ezek szerint a benzines szívok használhatnak nitrót külömben profi katban lesznek besorolva.
Akkor miért van külön kiemelve hogy a dízel autókat átsorolják profiba ha nitróznak?
Nem tudom hogy melyik kategóriára gondolsz ahol ekkora lenne az előnyöm.
De a lényeg amit már kérdeztem hogy én nem használhatok nitrót a benzinesek pedig igen (streetben).
Metanolt se használhatok strytben?
Csak én érzem úgy , hogy a dízelekel szemben hátrányos megkülömböztetés van?
A benzinesből sokkal nagyobb teljesítmény kihozható , ugye ez nem kérdés ráadásul ők versenybenzint is használhatnak .
Pár kérdés felmerűlt még:
-Street kategóriban az utólagos feltöltés és a nitró használata engedélyezett.........
pár sorral alatta pedig azt irjátok hogy:
Turbódízel autók esetében egyébb hajtóanyag-befecskendezés(víz,metanol,nitro).....profi benzines kategóriába sorolását eredményezi.
Miért csak a dízelt büntetitek a benzines strytbe használhat utólagos turbósítást is és nitrót is?
Az AS7-be szerepel az 1900ccm alatti és feletti eggyaránt így ez nem világos hogy pontosanki is mehet itt.
Azok az autók amelyek nincsen bepapírozva a "módosított motorizáltságuk" azok hol mennek?
Az AS9-be nincs olyan kitétel hogy a módosított motorizáltságúak nem mehetnek ott.
Tényleg nem értelek téged , meg lett amit akartatok akkor miért bántod Józsit. Mindíg szabályok szerint korrekt módon versenyzett nem érdemli meg a fikázást.
Miért hülyülsz meg a számítógép előtt?
Ő nincs regisztrálva itt ezért így nem védheti meg magát bezzeg a szemébe másként beszélsz.
Igen igazad van csak abba bízhat hogy nem járnak ki minden versenyre.
Az utolsó mondatoddal nagyon eggyetértek de szerintem ezt Zoliék is
látják és ezért van ez az ötletbörze.
Még semmi nem végleges, szerintem.
Én nem tudom haogy a többiek hogy vannak ezzel, de sajnos mi akik utcán is járogatunk az autóval de már erősen tuningoltak vagyunk, igazából nem nagyon férünk be sehova esélyesként ami profi.
-Sokan értik amit mondasz (írsz) de én át is érzem hiszen én is hasonló cipőben járok.
Azaz mivel nem férek be profiba normális helyre az utcán is menő autómmal ezért vagy teljesen használhatalanná kellene tennem utcai közlekedésre és szétkönnyíteni, vagy nem fejleszteni és amatőrben menni.
-Tőlem még ezt is el akarják venni , hogy amatőrbe (strytbe ) indúlhassak!
Hát legyen meg az örömük : max 1 versenyzővel kevesebb lesz.
Ilyen ez a pop szakma.
Én is-én is és nem kellett hozzá csak 2.5-év munka 2 KOE , 2 ESLC , 2 OB győzelem meg pár millió.
Király , és én sem vagyok a fűstől boldog.
A videó pedig nagyon jó.
Dumbi az álltalad készitett videókat hogyan lehet letölteni , elmenteni.
Örömmel láttam hogy felvetted a KOE dízel döntőt ahol én és Maki mentünk ezt a videót szeretném .
Zoli mint orgyi belinkelte fel lett rakva a pontverseny állása , amiből hiányzik az első március 27.-i verseny potoljátok légyszives hogy kerek legyen a történet.
Szuper hogy ilyen gyorsan felkerűltek az idők de a kunmadarasi időkre még mindíg várunk.
Zoli azt nem lehetne megoldani , hogy aki nem ragacsról szeretne indulni annak ne keljen ilyen szűken fordulva , tolatgatva bohockodni a beállással?
Elég sokan mennek a ragacs mellől.
Lehet hogy az én gépemmel van baj de a nevezett főoldalon május-9-én van Sármellék és Fertőszentmiklós is.
A két helyszin közűl melyik OB.
Május 15 Lacháza az oké.
Május 22 szintén Pécs és Szlovákia egyszerre.
Hogy van ez akkor?