timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
131.

diagram
 9.33 @ 130       0-100:  5.89       80-120:  3.76
Honda Civic VTI (Attis)
(1 személlyel)    fotó 1

2009.08.09.

A dragracing.hu sorozat S1 kategóriájának rekordtartója, a pontverseny éllovasa, sima aszfalton mérve. Dragra épített motor, Toyo R888 gumik, önzáró difi, sportfutómű.
Egész szép tapadást hozott össze egyesben, 2.5 mp után már nem is forogtak el a gumik. A váltások gyorsak, a hármas pedig pont elég a célig.
Szép, tiszta futam.

132.

diagram
 9.34 @ 134       0-100:  5.81       80-120:  3.45
Nissan 200SX S13 (pista200sx)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2009.05.16.

DS Pista aka pista200sx Szlovákiából rendszeresen jön Magyarországra versenyezni. Ezúttal a Rábaringen mértük, szerencsésen pont a nap legjobb futamát. A hivatalos mérés szerint 13.65 @ 166 -ot futott. Látványos és hatásos gumimelegítés után a Rábaringen egészen jónak számító rajtot vett, 0.7g körüli csúccsal. A váltások utáni hegyes tüskék arra utalnak, a kuplunggal sincs semmi gond, fog az rendesen.

133.

diagram
 9.34 @ 133       0-100:  6.05       80-120:  3.59
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)
(1 személlyel)    fotó 1

Kiskunlacháza, 2007.10.13.

A leggyorsabb kétkerékhajtású Alfa, legalábbis egy nagy Alfástól ezt hallottam! :)
A slick gumik nagyon ragadtak, túlságosan is. Hamar megtapadtak a kerekek, leesett a fordulat.
De a motor erős, a váltások gyorsak, az eredmény szép! A hivatalos mérés szerint 13.78 @ 166 km/h.

Korábban
már mértük ezt az autót, még az előző tulajdonosnál, de mivel az autó ugyanaz, egybe vettem a két mérést.

134.

diagram
 9.34 @ 130       0-100:  6.23       80-120:  3.93
Tatra drag ("Űrszekér")
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2007.09.29.

A Rábaring állandó felvidéki résztvevője a léghűtéses Tatra V8 motoros csőrös szöcske. Igazi kuriózum, a komoly dragokra hajazó felépítéssel és külsővel.
A tapadással vannak gondok, túl sok van belőle.
Az erejéhez képest legalábbis. Persze így is egész szép ez a rajt és tudott ennél (hivatalos mérés) sokkal jobbat is a kisebb gumikkal. (2.04 vs 1.88 60', 13.89 vs 13.33)
Egyébként meglepően nehéz is az autó, 800kg a söfőrrel együtt. A motorról elfelejtettem megkérdezni hány köbcentis, de ha máshonnan nem, a nevezési lapról kiderül. Azt megtudtam, hogy kb. 170 lóerős papíron és ezt a hajtáslánci veszteség saccolása alapján tudja is.

Mint megtudtam, az "Űrszekér" elnevezés a korábbi, Skoda motoros szöcskére vonatkozott csak, ennek még igazából nincs neve.

135.

diagram
 9.35 @ 130       0-100:  6.12       80-120:  3.54
Subaru Impreza GT
(2 személlyel)    fotó 1

2001.11.29.

Igaz, hogy csak nagyon rövid ideig, de az Impreza több mint 0.8 g-t produkált az 1-es fokozatban!
A 1-2 közötti váltás sajnos nem sikerült túl jól, 1-2 tizedet biztos veszítettünk emiatt.
Az autó egyébként nem gyári állapotú, kissé tuningolt.
A mért teljesítmény (zöld vonal) szerintem ennek ellenére kissé túlzott, ezt talán a valósnál nagyobb össztömeg megadása okozhatta.

136.

diagram
 9.36 @ 136       0-100:  6.01       80-120:  3.17
VW Golf II 1.9 PDTDI (Visor)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Egy teljesen utcai dízel Golf II átlagfogyasztás mérővel, tempomattal és sok más kényelmes dologgal. :-) És még a virgácsait is szedi rendesen. A rajt kifejezetten jó még úgy is, hogy nyári gumik voltak elég hideg időben attól függetlenül, hogy még kettesben is végig pörögnek a kerekek. A váltások is jónak mondhatók.

137.

diagram
 9.37 @ 133       0-100:  5.81       80-120:  3.60
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kiskunlacháza, 2007.10.13.

Jóval könnyebb formában, egy új, szintén Mi16 motorral, slick gumikon. Ezúttal nincs gond a váltással és hozza is a remek eredményt az autó.
Persze a váltsokon lehetne még némi időt fogni és a rajt se volt olyan jó, mint a múltkori.

138.

diagram
 9.37 @ 127       0-100:  6.02       80-120:  4.02
Honda Civic VTI (Pelyvi)
(1 személlyel)  

Kiskunlacháza, 2007.06.09.

Közel gyári motor, de az autón van pár érdekes könnyítés, pl. a tetőn nem tapadt meg a mágnes, mint kiderült üvegszálból van.
Nem rossz rajt, de az egyest kicsit túrforgatta. Kettes elején még mindíg tudott kapirgálni a slick gumikkal. Ez volt aznap a legjobb időmérő futama.

139.

diagram
 9.38 @ 134       0-100:  5.83       80-120:  3.48
BMW E46 M3 SMG
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

Rábaring, 2004.05.15.

A 343 Lóerős M3-as a híres SMG váltóval. Sajnos a rajtautomatika használatát megnehezítette a kopott gumi és egyéb problémák is felmerültek. Bekapcsolt kipörgésgátlóval jobbat sikerült menni, így ez került most ki ide. Az első másodperc nem igazán tökéletes, de utána egészen szépen ment minden. Érdemes tudni azt is, hogy ha a kipörgésgátló aktiválva van, akkor nem lehet a leggyorsabb, legkeményebb váltási fokozatot választani, tehát ennél némileg gyorsabbat is tud váltani az autó.
Azért, hogy az autó képesseiről jobb képet alkothassunk, kreáltam egy elméleti diagramot, ami 30 km/h-ig a rajtautomatikás onnan pedig a kipörgésgátlós mérés mérésekből áll össze. Ha új, üzemmeleg gumikkal mértünk volna, a gyorsabb váltásokkal a gyári 5.2 mp-s 0-100 gyorsulás egész reálisnak tünik. (Az elméleti számítás 5.58-ra jön ki.)

140.

diagram
 9.39 @ 133       0-100:  6.23       80-120:  3.29
Mazda 323 GTR (DOHC)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2006.10.28.

Nagyon óvatos indulás, ami végülis érthető, a GTR-ek váltója híres arról, hogy nem nagyon bírja a komoly rajtokat. De a teljesítmény azonban rendben van, bár jól látható, hogy inkább csak esik a fordulatszám növekedésével, ha nem is túl sokat.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!