timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  13  14  15  16  17  18  19  20  21  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
161.

diagram
 9.56 @ 122       0-100:  6.61       80-120:  4.53
Alfa Romeo 155 Q4 (Lacus)
(1 személlyel)  

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Összkerékhajtás, szinterkuplung és mérsékelt teljesítmény, nagy tömeg. Ezek kombinációja folytán fordulhatott elő ez a befulladós rajt.
Nagyon szép, magas a gyorsulási csúcsérték, de alig pár tizedmásodpercig tart csak.
Ezen kívül a húzott motor karakterisztikája sem az igazi, a váltások után folyamatos esik a teljesítmény.

162.

diagram
 9.63 @ 132       0-100:  6.49       80-120:  3.64
Rover 216 GTi turbo (glo)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2008.10.19.

Eredetileg szívó 130 lóerős Honda D16 motor immár KKK hibrid turbóval. (részletes lásd a carstyling oldalon)
Nem rossz rajt, bár a kis gödörke az egyes közepén valószínüleg kiküszöbölhető lett volna, valószinüleg finom kis gázelvétel okozta. Van ereje szépen, a teljesítménygörbe sem csúnya, nem vészes az esés.

163.

diagram
 9.65 @ 134       0-100:  6.39       80-120:  3.55
Pontiac Firebird Formula
(1 személlyel)    fotó 1

2005.03.16.

Sajnos nem sikerült egyetlen igazán jó rajtot sem venni, még ez, az első kisérlet volt a legjobb. Pedig ez gyakorlatilag álló helyzetben a fékpedál felengedése, a láb áthelyezése a gázpedálra, majd a gáz adlózása, aztán az automata váltó tette a dolgát. Így elég sokat benthagyott a rajtban.
De hamarosan újramérjük. :)

164.

diagram
 9.65 @ 121       0-100:  6.73       80-120:  4.66
Audi A4 1.9 PD TDI quattro
(1 személlyel)  

2006.07.06.

Az eddig mért egyik legerősebb 1.9-es dízel, ráadásul valódi Torsen quattro hajtással.
Ráadásul nem füstöl. Plusz pont.
A nagy teljesítményt azonban nem igazán sikerült az aszfaltra letenni, indulás után befulladt egy kicsit.
A teljesítménygörbe némi esést mutat a fordulatszám növekedésével, de ez húzott turbós motoroknál elő-elő fordul. Van rá gyógymód, lesz ez még jobb is.

165.

diagram
 9.66 @ 130       0-100:  6.27       80-120:  3.79
Honda Civic '91 1.8 16v VTEC (CCH)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.09.25.

CCH új autója a régi piros Coupe motorjával, váltójával. Kicsit csúnyább és ismeretlen okok miatt egyelőre gyengébb is. Viszont könnyebb, és a mérés napján több, papíron esélyesebb ellenfelet legyőzve nyerte a kategóriát.
Mi lesz itt, ha előkerülnek az elkóborolt lovak?! :)

166.

diagram
 9.67 @ 119       0-100:  6.58       80-120:  5.03
Subaru Impreza WRX
(2 személlyel)    fotó 1

2001.12.26.

A régebbi GT tipushoz hasonlóan, ez a gép is 0.8 g felett produkál az 1. fokozatban. AWD rulez!
A 0-100 km/h érték csak elméleti, mert a méréskor sajnos 98.6 km/h-nál történt a váltás. (6.42 mp-nél)
Láthatóan hosszabbak a WRX fokozatai mint a GT-é.
Az autó jelentősen nehezebb is, mint az elődje.
Érdekességképpen megemlítem, hogy letaposott havon is 0.3 g feletti gyorsításra képes az autó. (Sajnos a havas útszakasz túl rövid volt egy rendes méréshez.)

167.

diagram
 9.69 @ 137       0-100:  6.17       80-120:  3.11
Peugeot 205 GTI T16 (Misa)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2008.10.24.

Az autó 2 literes 16 szelepes turbós T16 motorja egy 405-ből származik és elvileg teljesen érintetlen. Ráadásul a gyári 205 GTI rendszeren keresztül pufog ki, a hangján is hallatszik, hogy ez elég jelentős fojtás.Nem rossz tapadás, amit tud, kár, hogy ilyen visszafogottan éri el a csúcs g értéket. negyedmérföldes cél előtt 15 méterrel már elvette a gázt, így a célvonali sebesség jóval alacsonyabb, mint lehetne. Egy másik kevésbé jól sikerült futam végén majd 171 km/h feletti célvonalit is elért.

168.

diagram
 9.69 @ 121       0-100:  6.90       80-120:  4.88
BMW E34 525i Touring biturbo
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2002.10.03.

Egy felturbózott BMW. Meglepően jó indulás, 0.7 g egyes fokozatban. Mivel az autón vadi új gumik voltak, azt kell mondjam ez főleg ezen múlik. (Lásd a többi mért BMW-t, használtabb gumikkal)
A jó időeredmény elérését biztosan segítette a késő esti időpont is, a levegő meglehetősen hűvös volt,
kb. 10 °C. Alig 2 század mp-vel volt csak lassabb az összkerékhajtású Impreza WRX-nél!
Nagyon szép eredmény, főleg ha figyelembe vesszük, hogy nagyon nehéz az autó. (1700 kg)
Pontosabban 1800 kg!
A zöld csíkon látható, hogy egy icipicit megcsúszott a kuplung, mind a 2., mind a 3. fokozatban.
(A szürke csík az 1700 kg-mal számolt teljesítményt mutatja.)

169.

diagram
 9.70 @ 131       0-100:  6.46       80-120:  3.64
Fiat Punto GT (RAFi)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2004.12.11.

Egy épülő 1.4-es turbós autó, jelenleg még csak a mechanikai változtatások vannak készen, a motorvezérlés még "szűz". Izgalmas lesz, az biztos, már most is remekül megy.
A körülményekhez képest egész kitünő volt a rajt is. Nyári gumik, 0 C közeli hőmérsékleten, mégis egész jó a tapadás. Épphogy eltekerte a kerekeit, így tudott egy ponton picit több, mint 0.58 g-t összehozni, de a lényeg, hogy nagyjából végig 0.55 g felett van egyesben. Az első másodperc sajnos az ára az ilyen rajttechnikának. Ha "hirtelen" próbál indulni, akkor nem lehet ilyen szépen a csúszáshatáron tartani a gumikat. Mértük úgy is, akkor 0.4 g-ről "mászott fel", már az első 60 lábon 1 tizedet veszítve ezzel.
Jól látható, hogy a 100 km/h-t pont nem sikerül megütnie kettesben, ennek figyelembe vételével a mért 6.46-os adat igazán remek.
Bővebben olvasni és kérdezni az autórol a carstyling linken lehet.

170.

diagram
 9.71 @ 143       0-100:  6.62       80-120:  2.73
VW Golf III VR6 turbo
(1 személlyel)  

Rábaring, 2007.09.29.

A Rábaringen egy osztrák vendégversenyző eredményei nagyon megleptek, a célvonali sebességhez képest elég gyenge időeredmény kiváncsivá tett. Hát a grafikont elnézve, már nem csodálkozom! Borzasztó ez a rajt, nagyon elóvatoskodta.Persze a kopott utcai gumik se segítettek, de azért így is tudott 0.5g felett húzni.
A kettest szerintem egyértelműen túl hamar váltototta el, a hármas elején szép turbólyuk van, majd lassan erőre kap. Érdekes, hogy hármasban 100 és 140 km/h között végig ugyanúgy gyorsul. Negyedikben még nagyobb teljesítményt tud leadni, de ki tudja, talán ötödikben még erősebb lenne...

összesen 498 jármű
Előző   [...]  13  14  15  16  17  18  19  20  21  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!