timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  14  15  16  17  18  19  20  21  22  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
171.

diagram
 9.71 @ 116       0-100:  6.67       80-120:  5.72
Mitsubishi Eclipse GSX
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Rábaring, 2004.09.25.

Egy igencsak félkész autó. Még optikailag sincs kész, nem hogy motorikusan, de külsőre már így is elég szemrevaló. (Lásd a fotókat)
Á, hogy valahonnan ismerősnek tűnik? ;)

Sajnos a kuplung csúszik és a gyári teljesítmény is épp, hogy megvan.
Szóval ez az autó igen sokat fog tudni még fejlődni, ezzel a motorral és hajtáslánccal 8-9 mp-s időket is futkároznak az USA-ban. 1/4 mérföldön... :)

172.

diagram
 9.72 @ 131       0-100:  6.44       80-120:  3.62
Alpina B12 6.0 L (BMW)
(1 személlyel)  

2007.02.17.

Egy igazi ritkaság, egy hatalmas bálna, ráadásul ez a hosszított változat!
Az Alpina vesz egy komplett BMW 750-et, ezt-azt lecserél rajta, a motort felfúrja 6 literesre, aztán mehet a piacra az inyenceknek...
5 fokozatú autómata váltója van, teljesítménye pedig bőven elegendő ahhoz, hogy szépen elinduljon mindenféle trükközés nélkül. Igen szép görbe, majdnem inkább egyenes. :)
A teljesítménye viszont jóval szolidabbnak tünik a gyári katalógusadatnál.

Német nyelvű oldal a tipusról.

173.

diagram
 9.74 @ 133       0-100:  6.62       80-120:  2.89
Fiat Uno Turbo IE (Jajga)
(1 személlyel)    fotó 1

Tököl, 2008.10.26.

Nem egy jól sikerült rajt, pedig slick gumik voltak az autó alatt. 35-nél elváltani nem túl jó ötlet, de kettesben még így is van elég erő, hogy nagy torpanás ne legyen belőle. Hármast rakni 70-nél viszont már nagy hiba, hatalmas turbólyuk tátong, két másodperc is beletelik mire erőre kap az autó. A helyzetet mentendő valószínüleg megpróbált rákuplungolni (ez 5.2 mp körül), de ezzel sem sikerült lendületet nyernie.
De még mindig nincs vége a megpróbáltatásoknak, úgy fest a hármas végén elég rendesen belecsapott a limiterbe. Negyedikben is ott a turbólyuk rendesen.
Hogy valami pozítumot is írhassak a végére, meg kell hagyni ereje az az autónak rendesen!
A Hivatalos mérés szerint hét időmérőből ennek a futamnak a 14.188 @ 168 eredménye volt a legjobb.
(A futam időmérő rendszerének adatvesztése miatt egyelőre még mindig nincsenek online az aznapi eredmények)

174.

diagram
 9.74 @ 123       0-100:  6.70       80-120:  4.48
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2008.08.16.

A tavalyi mérés óta változott a kocsi tulaja és új motorja is van. Nagyjából ugyanazt a teljesítményt produkálja ez is, de némileg nagyobb tömeg mellett. Az időeredmények sem sokban térnek el. A picit jobb 60 lábon főleg a rövidebb váltási idővel sikerült javítani az eredményen.

175.

diagram
 9.75 @ 124       0-100:  6.60       80-120:  4.42
BMW E36 M3 cabrio
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2004.11.11.

Nem sokkal az új, 800 lóerős turbós "szív" beültetése előtt még megmértük az eredeti, 3 literes szívó motorral is a fehér kabriót.
Sajnos rendes tapadást az első két másodpercben nem sikerült összehozni, ez részben a meglehetősen hűvös időnek köszönhető.
Utána már nincs gond, húz a motor, ahogy tud.
Kicsáncsi vagyok, mire lesz képes az új motorral.
Meglátjuk! :)

176.

diagram
 9.76 @ 127       0-100:  6.68       80-120:  4.17
BMW E34 M5
(1 személlyel)    fotó 1

2003.04.13.

Ez még egy korai E34 M5, a 315 Le-s verzió.
De egyáltalán nem gyenge.
Az viszont jól látható, hogy bár jóval erősebb, mégis a gyengébb rajt miatt 1/8 mérföldön kikapna a fentebb látható biturbós 525i-től.
A mérés videófelvétele is letölthető.

177.

diagram
 9.79 @ 125       0-100:  6.65       80-120:  4.29
Audi S8 (quattroV8)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.02.17.

Igazából ez egy A8, de S8 technikával, a motor és a váltó, kihajtás is S.
Nagyon meglepő a váltások alatt ezek a nagy gödrök, nem is tudom mikor láttam ilyet utoljára automata váltós autótol.
De meg kell hagyni, hogy a közel 2 tonnás vas (izé, alu) azért igy is nagyon jó eredményt produkál.
A rajt nem a megszokott quattros, de ugye az automata váltó miatt itt jóval kevesebb lehetősége van a pilótának befolyásolni a megindulást.

178.

diagram
 9.82 @ 121       0-100:  7.02       80-120:  4.70
Lancia Delta HF Integrale (Gergievo)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.10.14.

Egy nagyon szépen felújított 8 szelepes Integrale, érintetlen motorral és hajtáslánccal. Sajnos a gyári teljesítmény nem elég arra, hogy igazi összkerekes "gumisfüstölő" rajtot vehessen, a kuplung pedig a csúsztatást nem tolerálta. 1.5 mp-nél a "gödröt" a gáz rövid visszavétele okozta, így legalább a kuplung csúszása megszünt.
Hármasban 110 km/h körül valami miatt a töltőnyomás visszaesett pár tizedet, valószinűleg valamilyen biztonsági okból, jól láthatóan kb. 20 lóerőt vesztett egyből az autó. Négyesben aztán megkerült a ménes.

179.

diagram
 9.82 @ 117       0-100:  7.27       80-120:  5.34
Lancia Dedra Integrale
(1 személlyel)  

2003.03.13.

Hát kérem, 2 liter 8 szelep, turbó, összkerékhajtás.
Nem rossz rajt, bár ennél sokkal jobbat is indult az autó, csak akkor sajnos nem volt benn a műszer :(
De azért ez a rajt sem rossz, tessék megnézni!

Ha ezt a rajtot tudná a 16 szelepes, húzott Dedra, akkor ez lenne belőle. Sőt, ha egy igazán jó összkerekes rajtot produkálna, akkor még 5 mp alá is le tudna menni a 0-100 gyorsulás tekintetében.
És hát ez csak elmélet! - Just the facts ma'am! :)

180.

diagram
 9.83 @ 127       0-100:  6.63       80-120:  4.05
Honda Integra Type-R (RT)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2005.03.16.

Egy pörgős Integra. Tudom, mindegyik pörgős, de ez még pörgősebb. 9500 körül vált. (lásd a 3. fotót)
A diagramon jól látható, hogy emiatt nagyobb sebességnél vált, mint a másik 9 másodperces ITR.
A rajt nem mondható jónak, bár nem is vészes. Egy egész picivel hamarabb lehetett volna a kettest kapcsolni, de ez végülis nem nagy veszteség.

Sokszor felmerült már kérdésként, így itt is leírom újfent, hogy a váltások utáni tüskék nem a motor valós teljesítményét tükrözik, tehát ez az autó nem 240 lóerős keréken. A kemény kuplungrádobás miatt egy rövid ideig jobban gyorsul az autó, ez okozza a tüskét a grafikonon.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  14  15  16  17  18  19  20  21  22  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!