|
Elindult a 2009-es szezon!2009.03.30. 00:33 -
ave
Idén az év első versenyét Kiskunlacházán rendezte a Dragracing.hu csapata március 21-én, szombaton. A kora tavaszi időpont mindíg kockázatos az időjárás miatt, ugyanakkor már mindenki türelmetlenül várja, hogy versenyezhessen, így sok érdeklődőre lehet számítani. Két óra kerül érkeztem ki Lacházára. Hideg, szeles, de száraz idő fogadott. És hatalmas tömeg. Nagyon impozáns hatást keltett a tele parkoló, meg kell hagyni. Amikor kiértem a motorosok már végeztek. Sajnos nemcsak a döntővel, de az időmérővel is. Hatalmas sort kellett kivárni ahhoz, hogy sorra kerüljön az ember. Hát persze, hogy sokan ezt nem tették meg. Meg is lepődnék ha egyszer mindenki magától oda állna, ahova kell. Remélhetőleg azért valamennyire ez majd rendeződik. A Hungaroring sok hátránya mellett annak azért volt némi előnye, hogy a sor egy részét egyszerűen nem lehetett megkerülni senkinek sem. Talán valami hasonló megoldást kellene találni itt is? Bár tudnám a tutit.. Több, korábban még nem látott gyors autó jött Romániából, de a magyar felhozatal is nagyon színes volt, számos ritkaság, drága és gyors autók is. Komolyodtak elvileg a biztonsági szabályok, de ezek betartása azért hagy némi kivánnivalót maga után. Igaz, a főszervező sem igazán járt elől jó példával akkor, amikor egy katicabogarat mintázó játék bukósisakban nyomta a futamokat. Egy autót mértem csak, Kaméleon Fiat Coupe-ját. Sikerült az eddigi legjobb futamját mérni, pedig picivel a cél előtt már elvette a gázt. Elég vicces volt, ahogy az oldalkipufogó elfújta az indító elektronikát, és a rajt fotocellát is. Persze csak ha az ember emlékszik, hogy ez miért is vicces. :) A profi kategóriák nagyon foghíjasak voltak, igaz, ezt lehetett tudni előre, több gyors autó inkább a street kategóriában kíván versenyezni. Nézzük hogy alakultak a döntők:
A profi kategória döntők után került sor a szuperdöntőre. Ezt most rendezték először a dragracing.hu versenysorozatban, és mondhatom nagy sikere volt. A legjobb nyolc időeredményt elérő autó került a superdöntőbe, ahol hagyományos módon felépített fa szerint versenyeztek. Nagyon izgalmas volt, számos futam igen szoros csatában dőlt el. Ezt nem is részletezném írásban, itt van videóban a teljes szuperdöntő. Egyetlen probléma volt a mégpedig az, hogy az adott kör győztesének egyből kellett a következő kör futamára készülnie. Főleg az elődöntő győztes autóinak ad ez komoly megterhelést, hiszen két teljes negyedmérföld között alig telt el 2 perc. A profi, húzott motoroknak meglehetősen nagy megterhelés már egy futam is, könnyen túlmelegedhetnek. A jó hír az, hogy a szuperdöntőt a következő versenyen már a street kategóriák döntői közé illesztve fogják megtartani, jóval több időt hagyva mindenkinek két futam között. Ez persze nem kis szervezést igényel majd, hiszen a street kategóriából sem lehet valakit a saját kategóriájának fordulója után egyből a szuperdöntő fordulójára hívni. Ráadásul vigyázni kell, hogy még sötétedés előtt vége legyen a szuperdöntőnek, hiszen a profi autókon nincs világítás. A street kategóriák (S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7), illetve a teszt kategória döntője jelentősen népesebb volt, így a vége már sötétben zajlott. Egyedül az S4 fát felesleges nézni, ott teljesen felrúgták a rendszert, foglalmam sincs milyen alapon jutottak tovább a versenyzők. Kár. De összefoglalva azt gondolom, egy jó versenyt láthatott a szépszámú érdeklődő. (4/5) |
GyorskeresésArchívum2009. október (1)2009. szeptember (1) 2009. június (1) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. január (2) 2008. december (2) 2008. november (3) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (1) 2008. június (5) 2008. május (2) 2008. április (11) 2008. március (4) 2008. február (3) Cimkékblog (3) dugattyú (1) dvd (3) első (1) fertőszentmiklós (1) fia (1) futam (3) gyorsulási_verseny (8) henger (1) hengerfej (3) how_to (1) hungaroring (2) jay_leno (1) játék (1) king_of_europe (16) kiskunlacháza (3) magyar (1) megbeszélés (2) mgysz (1) mnasz (1) mozi (3) mérés (1) off-topic (1) persely (1) santa_pod (1) szegény_keverék (2) technikai (4) tököl (6) video (6) videó (1) vihar (1)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |