timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2012.10.28. 19:52:33 (19038
Felhasználói profil
7.01 @ 337
95 forint a metanol liter ára, de méreg engedély kell hozzá .-)) 
Re: voszi (19037)
válasz erre 2012.10.28. 19:21:01 (19037
az engem is erdekelne nagyon!!! 
válasz erre előzmények 2012.10.28. 19:20:47 (19036
20 ropiert 200 litert? hol? 
Re: ave (19034)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 14:23:22 (19035
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Kacsint
 
Re: ave (19034)
 ave
válasz erre előzmények 2012.10.28. 14:18:53 (19034
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ennel nagysagrendileg lehet olcsobban. 
Re: voszi (19031)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 13:19:52 (19033
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Kacsint  
Re: voszi (19031)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 12:22:51 (19032
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Portolásra tudok megbízható embert.  
Re: GMalma (19029)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 09:33:28 (19031
szabi bocsi, nem volt előbb időm, de most kellett a melóhoz a cuccos, és kikerestem neked a metanol-t bulkban, hol lehet venni.

200 literes egyutas hordóban szállítják, 207 ropi az ára a hordónak. elég húzós, de ez igen jó ár, kicsiben 1200-1300 Ft/l az ára.

link:

https://hu.vwr.com/app/catalog/Product?article_number=84529.550 
Re: szabyk RST (19027)
válasz erre előzmények 2012.10.27. 22:09:20 (19030
Felhasználói profil
18.45 @ 115

1.8 20V szívó 5-ös kereszt váltó esetleg? Kulisszával, lendkerékkel, szerkezettel, bőr váltó gombbal együtt kompletten 35e.

 
Re: radics1 (19024)
válasz erre 2012.10.27. 20:18:08 (19029
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Van itthon olyan ember,vállalkozás akit bátran mertek ajánlani hengerfej portoláshoz,meg szelepek, szelepfészek,szeleprugók gyártásához? 100%-ig megbízható embert keresek! Köszönöm! 
válasz erre előzmények 2012.10.03. 00:14:53 (19028
Felhasználói profil
10.88 @ 214
egyes BMW-s korokben mondjuk pont ennek (a versenykuplungos inditasnak) tulajdonitjak a tamcsapagy korai halalat Mosolyog  
Re: szabyk RST (19027)
válasz erre előzmények 2012.10.02. 16:51:37 (19027
Felhasználói profil
9.78 @ 238
a leállításról nem tudok,de az indítást én mindig így csinálom....ha1 ha2tömegű Mosolyog  
Re: GMalma (19026)
válasz erre 2012.10.02. 16:10:46 (19026
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Csak tájékozódás képen kérdezném,hogy mennyire köztudott az,hogy a kettős tömegű lendkerékkel rendelkező autókat,úgy kell leállítani,hogy előtte ki kell nyomni a kuplungot? Logikusan,indítani is úgy kell..Állítólag így jóval meg lehet hosszabbítani ennek a nem éppen olcsó alkatrésznek az élettartamát!
Én tegnap hallottam erről,igaz csak három hónapja van egy 1.5dci Clióm..
 
válasz erre előzmények 2012.10.02. 09:20:06 (19025
Felhasználói profil
12.73 @ 178
5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létező dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás előnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög. 
Re: Norbitron (19020)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 22:25:50 (19024
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát nem tudom,ti milyen váltót raktatok fel,nekem az 1Z-hez tartozó sztem legrövidebb tdi váltó került be a motorcserével,így 3000-en 5-ben 140 körül megy,4-ben 120.

Szvsz túl hosszú a dezső. 4-ben 7000-ig forgatva akkor 280,5-ben 320+

Benzines 1.8t az 5.ben 3000 120,ha leforgatod 7-ig,akkor 280.Miért jó? Talán mert nem annyira overdrive,mint a tiéd. Ez ha jól emlékszem CTE jelű.
25k-ért odaadom,mert csak útban van,esetleg bowdenes keresztmotoros váltó érdekel cserébe,ami benzinesé,de nem túl rövig. Golf 3 vagy G2 g60 ami szóba jöhet,02A. 
Re: Norbitron (19023)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 21:54:58 (19023
1-2 picivel vagy egyátalán nem hosszabb a benyás váltóknál 3tól felfelé inkább Mosolyog
Kocka Audi 80-ba nem nagy szopás berakni az A4 váltót? B4 Tdi alámegy "faragás" nélkül.
2.0 16V quattro szerkezet + szinter tárcsa is jó lehet még.
Amúgy mi a kódja a váltónak és mi lenne az ára? Meg ez miért is lenne jó nekem? Mosolyog  
Re: radics1 (19021)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 20:57:31 (19022
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Haver Sachs Racingre esküszik. Azt egy darab szalvétával is összerakhatod, akkor is fog! Széles vigyor
Szabyk-tól van. 
Re: Norbitron (19018)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 20:34:10 (19021
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1.8kr-re nem lesz kicsit hosszú egy tdi váltó? Ha kell,van egy eladó 1.8T váltóm,megmaradt az átépítés után.

Sokat szívtam vele,6 tollú szinter is elcsúszott,valószínűleg a szorítás túl kicsi volt.

 
Re: Norbitron (19020)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 17:06:53 (19020
Na ez az... Mosolyog
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos  a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretű.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.  
Re: radics1 (19019)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 12:45:13 (19019
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem tudom egész pontosan a részleteket,de a 240-es tárcsa nem megy fel a 228-as lendkerékre,a kisharangos váltóba meg nem fér el a 240-es szett sajnos. 240-ben vannak megoldások gyárilag,228 az necces.

Anno én hosszmotorral szoptam,nem fért be nagyobb,csak a 228,de nem tudta átvinni a nyomatékot rendesen. 
Re: Norbitron (19018)
válasz erre 2012.09.30. 21:27:13 (19018
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá? 
válasz erre előzmények 2012.09.10. 23:39:44 (19017
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Semmit!
Egy hozzá valóval kb 400at. 
Re: grafo (19016)
válasz erre 2012.09.10. 22:48:28 (19016
Felhasználói profil
12.60 @ 178
Honda arcok! Egy 1.6 vti motor, ha jol emlekszem gt20-al 1,7 nyomason mit tudhat? 
válasz erre előzmények 2012.09.07. 08:38:31 (19015
Felhasználói profil
9.78 @ 238
nem,nem te voltál.....emlékeznék Kacsint
az más tészta,hogy neked kell.....  
Re: Jugo (19014)
válasz erre előzmények 2012.09.07. 08:33:17 (19014
Felhasználói profil
12.10 @ 194
En voltam. ;-) 
Re: szabyk RST (19013)
válasz erre előzmények 2012.09.07. 07:18:02 (19013
Felhasználói profil
9.78 @ 238
hehehe...már nálam is keresték Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Jugo (19012)
válasz erre 2012.09.06. 21:28:22 (19012
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Valakinel nincs elado vagy kolcsonveheto Aem twinfire modul? 
válasz erre előzmények 2012.08.12. 15:25:05 (19011
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem is van fekete és piros is, ha érdekel. 
Re: lipi88 (19006)
válasz erre előzmények 2012.08.08. 20:19:02 (19010
Felhasználói profil
9.67 @ 241
leginkább megmarja.
legalábbis az én tapasztalataim szerint 
Re: lipi88 (19009)
válasz erre előzmények 2012.08.08. 14:19:19 (19009
köszi. azt nem tudod hogy műanyagon hogy marad meg? 
Re: szabyk RST (19007)
válasz erre előzmények 2012.08.07. 19:27:02 (19008
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Szia!
Tudsz adni egy telefonos elérhetőséget? Ha ide nem, akkor jöhet e-mailben is: yosimura@vipmail.hu
Köszi! 
Re: szabyk RST (19007)
válasz erre 2012.08.07. 18:36:27 (19006
nem tudja vki hogy az a rücsis festék ami a ferrarik szelepdeknijén van azt hol lehet venni és hogy műanyagra lehet e aplikálni?  
válasz erre előzmények 2012.07.31. 14:55:19 (19005
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi szépen! de ez nem jó sajnos.
 
Re: scitec86 (19004)
válasz erre előzmények 2012.07.31. 12:39:15 (19004
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Re: hori (19001)
válasz erre előzmények 2012.07.30. 19:41:29 (19003
Felhasználói profil
18.20 @ 120
szerintem bátran ugorjon neki a barátod a VW fórumoknak..ez olyan népszerű cucc, hogy rengeteg egész használható infó van róla......elvileg bolt-on, CR emelkedik egy kicsit, bár mindkettő fej égéstere 45ccm (kicsit más az alakjuk) de a 2.0 lökete miatt kicsit magasabb lesz de nem vészes...az intake port jobb a KR-en viszont az ABF flow-ja jobb a rövidebb szelepvezetők miatt és a vez. tengelyei minimálisan nagyobbat nyitnak.... aszongyák Mosolyog   elvileg a KR kipu szelepei sodium-osak ..de ha valakinek a közeledben vagy valós gyakorlati tapasztalata és megbízol benne akkor bátran hallgass rá Kacsint  
Re: hori (19001)
válasz erre előzmények 2012.07.30. 17:42:32 (19002
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Valószínűleg össze lehet rakni,mert a 20V fejet is volt már,aki rárakta. 
Re: hori (19001)
válasz erre 2012.07.30. 17:31:55 (19001
Felhasználói profil
13.40 @ 166
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.

érdeklődött össze lehet e hozni as kettőt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerűen, akkor nem erőltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.

de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
 
válasz erre előzmények 2012.07.30. 17:21:33 (19000
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Miért akarja rátenni a KR fejet,azon a blokkon nincs?

KR 81mm-es furat, ABF 82.5,ettől függetlenül rámehet,de valószínűleg nagyobb lesz a sűrítés.

Szvsz jobb,ha az 1.8 marad és az van okosítva.

Most van nálam egy G60-16V-sítve +turbo,egész jó lesz. 
Re: hori (18997)
válasz erre előzmények 2012.07.30. 16:21:06 (18999
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is! Nyelvet ölt
és be is számolnám a 16V -t!

Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor főtengely csere, ekkor valószínű a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t Széles vigyor

 
Re: hori (18997)
válasz erre előzmények 2012.07.30. 16:19:58 (18998
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Toledo motorra, vagy a gófri motorra egy turbó. Vagy még jobb, ha vesz egy gyárilag turbósat. 
Re: hori (18997)
válasz erre 2012.07.30. 14:57:45 (18997
Felhasználói profil
13.40 @ 166
egyik ismerősöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm

mik a lehetőségek?
 
válasz erre előzmények 2012.07.24. 15:54:11 (18996
Hi ,én átvenném tőle a 875-ket! 
Re: Demó (18951)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 19:56:01 (18995
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nagy a turbólyuk. azt nem tudom gyárilag van e ekkora. 
Re: scitec86 (18992)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:50:50 (18994
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Széles vigyor  
Re: Master3v (18993)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:40:03 (18993
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Nagyturbó nagy befecsi jó kuplung jó gumi torsen difi és jó időt fogsz menni!!! Mosolyog meg kenjétek be sárral... úgy az igazi !! Széles vigyor  
Re: scitec86 (18992)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:18:16 (18992
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Szerintem nincs baja. Múltkor miután elkészült az autóm vittem Horit  és ő mondta ,hogy milyen furcsa,hogy váltások után nem húz egyszerre ,hanem egy kicsit megtorpan és csak utána gyorsul.Nekem ez nagyon fel se tűnt,gondoltam ezek a turbós autók ilyenek.Engem nem zavar, de ha ki lehetne küszöbölni ,jobb időt tudnék menni. 
Re: Robi-ka (18991)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:02:45 (18991
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egyből látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat. 
Re: scitec86 (18990)
válasz erre 2012.07.20. 13:35:27 (18990
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogy váltások után érzésre nagyot torpanik az autóm.Ez nem új dolog ,nem most jelentkezett,csak kíváncsi vagyok kinek mi az ötlete.Lehet,hogy ez így van jól?Kicsit lassan éled fel talán a turbónyomás?Mivel lehetne ezt csökkenteni,erre jó a lejújószelep?

Válaszotokat előre is köszi Mosolyog  
válasz erre előzmények 2012.07.19. 15:41:06 (18989
Új felhasználó.
Első hozzászólásai csak előzetes moderáció után láthatóak, míg nem kapja meg az elfogadott rangot.
Az adminisztrátorok elérhetőségétől függően pár órát is igénybe vehet. Kis türelmét.
 
Re: Donát (18985)

összesen 19174 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!