Van itthon olyan ember,vállalkozás akit bátran mertek ajánlani hengerfej portoláshoz,meg szelepek, szelepfészek,szeleprugók gyártásához? 100%-ig megbízható embert keresek! Köszönöm!
Csak tájékozódás képen kérdezném,hogy mennyire köztudott az,hogy a kettős tömegű lendkerékkel rendelkező autókat,úgy kell leállítani,hogy előtte ki kell nyomni a kuplungot? Logikusan,indítani is úgy kell..Állítólag így jóval meg lehet hosszabbítani ennek a nem éppen olcsó alkatrésznek az élettartamát!
Én tegnap hallottam erről,igaz csak három hónapja van egy 1.5dci Clióm..
5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létező dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás előnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög.
Hát nem tudom,ti milyen váltót raktatok fel,nekem az 1Z-hez tartozó sztem legrövidebb tdi váltó került be a motorcserével,így 3000-en 5-ben 140 körül megy,4-ben 120.
Szvsz túl hosszú a dezső. 4-ben 7000-ig forgatva akkor 280,5-ben 320+
Benzines 1.8t az 5.ben 3000 120,ha leforgatod 7-ig,akkor 280.Miért jó? Talán mert nem annyira overdrive,mint a tiéd. Ez ha jól emlékszem CTE jelű.
25k-ért odaadom,mert csak útban van,esetleg bowdenes keresztmotoros váltó érdekel cserébe,ami benzinesé,de nem túl rövig. Golf 3 vagy G2 g60 ami szóba jöhet,02A.
1-2 picivel vagy egyátalán nem hosszabb a benyás váltóknál 3tól felfelé inkább
Kocka Audi 80-ba nem nagy szopás berakni az A4 váltót? B4 Tdi alámegy "faragás" nélkül.
2.0 16V quattro szerkezet + szinter tárcsa is jó lehet még.
Amúgy mi a kódja a váltónak és mi lenne az ára? Meg ez miért is lenne jó nekem?
Na ez az...
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretű.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.
Nem tudom egész pontosan a részleteket,de a 240-es tárcsa nem megy fel a 228-as lendkerékre,a kisharangos váltóba meg nem fér el a 240-es szett sajnos. 240-ben vannak megoldások gyárilag,228 az necces.
Anno én hosszmotorral szoptam,nem fért be nagyobb,csak a 228,de nem tudta átvinni a nyomatékot rendesen.
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá?
szerintem bátran ugorjon neki a barátod a VW fórumoknak..ez olyan népszerű cucc, hogy rengeteg egész használható infó van róla......elvileg bolt-on, CR emelkedik egy kicsit, bár mindkettő fej égéstere 45ccm (kicsit más az alakjuk) de a 2.0 lökete miatt kicsit magasabb lesz de nem vészes...az intake port jobb a KR-en viszont az ABF flow-ja jobb a rövidebb szelepvezetők miatt és a vez. tengelyei minimálisan nagyobbat nyitnak.... aszongyák elvileg a KR kipu szelepei sodium-osak ..de ha valakinek a közeledben vagy valós gyakorlati tapasztalata és megbízol benne akkor bátran hallgass rá
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.
érdeklődött össze lehet e hozni as kettőt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerűen, akkor nem erőltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.
de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is!
és be is számolnám a 16V -t!
Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor főtengely csere, ekkor valószínű a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t
egyik ismerősöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm
Szerintem nincs baja. Múltkor miután elkészült az autóm vittem Horit és ő mondta ,hogy milyen furcsa,hogy váltások után nem húz egyszerre ,hanem egy kicsit megtorpan és csak utána gyorsul.Nekem ez nagyon fel se tűnt,gondoltam ezek a turbós autók ilyenek.Engem nem zavar, de ha ki lehetne küszöbölni ,jobb időt tudnék menni.
Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egyből látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat.
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogy váltások után érzésre nagyot torpanik az autóm.Ez nem új dolog ,nem most jelentkezett,csak kíváncsi vagyok kinek mi az ötlete.Lehet,hogy ez így van jól?Kicsit lassan éled fel talán a turbónyomás?Mivel lehetne ezt csökkenteni,erre jó a lejújószelep?
Első hozzászólásai csak előzetes moderáció után láthatóak, míg nem kapja meg az elfogadott rangot. Az adminisztrátorok elérhetőségétől függően pár órát is igénybe vehet. Kis türelmét.