timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2008.10.29. 20:31:57 (1579
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kié ez a szép teljesítmény? Jó lenne nekem is ilyen idő, de majd max jövőre. CSak sajnos nekem Velem együtt 1450kilo úgyhogy lehet flex kellene a jobb időhöz Széles vigyor  
Re: ave (1576)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 13:48:53 (1578
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Volt QV-nk, 1240kg volt üresen a súlya. 
Re: ave (1576)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 10:28:34 (1577
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, az én 155-öm volt ugyanezzel a motorral és velem együtt 1400 kiló, a QV-k egy fél mázsával könnyebbek kb. 
Re: ave (1576)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.29. 10:26:04 (1576
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A kerdes jogos katalogus adathoz merten sok,  1340kg tunne realisnak.
Megkerdezzuk a tulajt. Mosolyog     (Fish, ha olvasod, segitessz?) 
Re: cacho (1574)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 08:41:07 (1575
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én látom végig.
A mp-et is átállítottad? 
Re: Sychter (1573)
válasz erre 2008.10.29. 08:39:31 (1574
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
1400 kg? Ketten ültek benne, vagy mitől ilyen nehéz?
Amúgy jól hasít Cool  
válasz erre 2008.10.29. 08:33:33 (1573
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az miért van, hogy az 1/4 mérföldes nézetben, csak 300 méterig megy a görbe? 
válasz erre előzmények 2008.10.28. 15:24:48 (1572
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
OK, köszi. Az értékeken kívül még az is érdekel, milyen lett a 2. mérés.
Meg még 1 régebbi alkalommal mértem G-techkel az autót téligumival, akkor 4000 rajtról is erőből felpörgött az egyesben végig, akkor a G-tech 7.023at mért, úgyhogy mindenképp érdekel, hogy Te mit mértél Mosolyog  
Re: ave (1571)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.28. 13:57:41 (1571
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Meg egy korabbi meresrol is van 1-2 elmaradasom, de a heten mar kerul fel akkorrol is. 
Re: VDaNi (1570)
válasz erre előzmények 2008.10.28. 13:07:49 (1570
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mikor várható eredmény a 19i mérésről? Mosolyog
Nem türelmetlenkedek, csak érdekel! Mosolyog
Re: ave (1567)
válasz erre 2008.10.27. 14:15:15 (1569
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én eddig 2x láttam. Egyszer Impreza STI-t meg e36 M3-t alázott a Váci úton pirosnál, meg most láttam szombat este, kinn volt a Street Legal Driften. Cool  
válasz erre előzmények 2008.10.27. 12:12:19 (1568
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A kocsi amúgy emelt nyomáson megy meg mókolt a kipuff is szal nem gyári, de amit lép az kegyetlen...kanyarsebesség meg eszméletlen, módomban volt látni hát csak lestem. 
Re: voszi (1560)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:44:24 (1567
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
 
Re: carlosracing (1563)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:31:20 (1566
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
orrmotor - transaxle duplakuplungos váltó - négykerékhajtás  
Re: carlosracing (1563)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:25:10 (1565
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a főtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a főtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE. 
Re: carlosracing (1563)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:05:45 (1564
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Összkerék! 
Re: carlosracing (1563)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 10:59:20 (1563
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-11%?
Orrmotor-hátsókerékhajtás?
Biztos hogy ennyit mondtak??? 
Re: voszi (1560)
válasz erre 2008.10.27. 10:55:38 (1562
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezeket a váltásokat messze nem tudtam követni 201-en sem....

Szépet megy. Cool  
válasz erre 2008.10.27. 10:15:56 (1561
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Helló, pénteken Szeged felé az M5-n láttam kettőt utánfutón. Nem semmi ahogy kinéznek, kár hogy nem fotóztam le. Kiváncsi vagyok hova vihették őket, nem néztem meg a teherauto rendszámát.  
válasz erre 2008.10.27. 06:50:06 (1560
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát nem semmi kocsi az biztos, grat hozzá a gazdájának + a futamhoz is, mert ha jól olvasom, akkor bizony a 11,1 is jócskán jobb, mint a széria szint!!

a második cikkhez hozzászólt egy ipse ("RoadRage50" Kacsint . azt írja, hogy a Nissan szerint 10...11% a hajtási vesztesége a kocsinak, ami hihetetlenül jó érték, és akkor tényleg ki is jön a főtengelyen jósolt 480LE. kár, hogy az én kocsimnál nem voltak ennyire konzervatívok a gm okoskák, akkor most nem kéne annyit tuningolnom. Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre 2008.10.27. 05:08:07 (1559
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Brutális az a váltó!Most már értem miért is volt a gyár olyan nagyképű a nürburgringi tesztek előtt és után!Szinte kispóroltak belőle kb 1másodpercet a váltásokkal ezen a 402 méteren!Talán a 10-es is meglett volna ha "4sec-nél" kicsit jobban sikerül a váltás!Nagyon jó kis technika! Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.10.26. 23:10:14 (1558
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Elforgattam,de mégse itt van a probléma. Valószinüleg mégis rajtam kivül álló okok a hibásak az év végi gyengélkedésért. Ma is vagy 5 fok volt 60-70km-es oldal-ellen szél és a pálya is jó kis aszfalt. Pozsgai09 user is velem volt, elmondása szerint olyan mint a ring talán kicsit jobb. Futottam 2-t egint és abba is hagytam idén. Majd jövőre, remélem párszor otthon is Széles vigyor  
Re: RT_ (1555)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.26. 20:37:41 (1557
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    11.04 @ 107    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   11.04 @ 107
1/4 ET:   17.02 @ 132
0-100 km/h:   9.70
80-120 km/h:   7.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Fogom kuldeni, termeszetesen, de gondolhatod mindenki ugyanezt szeretne... 
Re: NISSAN (1556)
válasz erre előzmények 2008.10.26. 18:02:23 (1556
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    11.04 @ 107    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   11.04 @ 107
1/4 ET:   17.02 @ 132
0-100 km/h:   9.70
80-120 km/h:   7.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave:erre van valami válaszod? 
Re: NISSAN (1539)
 RT_
válasz erre előzmények 2008.10.26. 09:35:31 (1555
Felhasználói profil
10.20 @ 227
el kell forgatni 
Re: bajzathg (1550)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 14:38:21 (1554
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Olyan számottevő változások gondolom nincsenek, szóval forgasd el mindig 7000-ig, azt kész. 
Re: bajzathg (1553)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 14:08:51 (1553
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Én probálgatási fázisban vagyok, de vagy mindig változik vmi az autón vagy nem emlékszem a dolgokra Széles vigyor  
Re: cacho (1552)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 13:25:36 (1552
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Én tiltás előtt váltottam mindig egy hajszállal. Szóval 6900-7100 körül. 
Re: bajzathg (1551)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 10:54:21 (1551
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Az érdekelne hogy milyen fordulat tartómányban érdemes használni, a változó szelepvezérlés 5000 környékén lép életbe ha minden igaz, de ahoz hogy oda essen vissza a fordulat ahoz nagyon ki kell huzatni és nem tudom hogy érdemes e? Javaslat? 
Re: bajzathg (1550)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 10:47:41 (1550
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Tényleg, neked az volt. Érdemes a fokozatokat kipörgetni leszabályzásig vagy inkább elöbb el kell válltani?   
Re: RT_ (1548)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 10:47:35 (1549
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Már hogyne lenne Kacsint
Mondjuk a negyed mérföldet pont nem nyomtam végig Szomorú  
Re: bajzathg (1547)
 RT_
válasz erre előzmények 2008.10.25. 10:41:57 (1548
Felhasználói profil
10.20 @ 227
de van, keress rá a listában, hogy Alfa 
Re: bajzathg (1547)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 21:48:01 (1547
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Ave! Nincs véletlenül Twin Spark motoros alfának mérése az adatbankodban? 
Re: ave (1544)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 21:22:57 (1546
Felhasználói profil
10.89 @ 200
"Tenyleg lassan azt a merest is eloashatom mar. Mosolyog   "

Ja meg tavalyról adós vagy egy pár versenyvideóval nyárról Kacsint  
Re: ave (1544)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 21:16:06 (1545
Felhasználói profil
10.89 @ 200
99-s lexus motoros corollába ültem, ott kb 1500-1700 tól ment rendesen 4-5 ben is természetesen  als-el és a full progival. 
Re: ave (1544)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.24. 20:21:44 (1544
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat valahogy igy kepzeltem en is.

Egy Octavia WRC-ben en is ultem, sima alapjaraton semmi kulonos.   Tenyleg lassan azt a merest is eloashatom mar. Mosolyog  
Re: soma (1541)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 19:41:47 (1543
Felhasználói profil
10.89 @ 200
rajtprogrammal persze annyi amugy nem 
Re: NISSAN (1542)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 19:39:39 (1542
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azt azért hozzá kell tenni hogy a WRC-K  alapjárata 3000rpm 
Re: soma (1541)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 19:37:10 (1541
Felhasználói profil
10.89 @ 200
"A WRC-k is kb. 3500-4000-től mennek, és ilyen rendszerűek."

Hát nekem nem úgy tünt, 1500 megvan a max nyomaték kb 6000ig 
Re: gt28rs (1537)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.24. 19:15:06 (1540
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>A WRC-k is kb. 3500-4000-től mennek
Ez biztos?   Nem tul praktikusnak tunik egy 4000-tol 6000-ig hasznalhato turbomotor. Mosolyog

5k alatt viszont egy drag autonak nem kell csinalnia semmit, ez teny. 
Re: gt28rs (1537)
válasz erre 2008.10.24. 17:18:26 (1539
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    11.04 @ 107    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   11.04 @ 107
1/4 ET:   17.02 @ 132
0-100 km/h:   9.70
80-120 km/h:   7.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave:Légyszíves ha van rá időd küld már el a mérésemet emailban "diagramm jpg-ben" megfelel!Szükségem lenne rá! bucsfe@t-email.hu
Köszi! 
válasz erre előzmények 2008.10.24. 17:14:17 (1538
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A turbót szerintem azért viszik ilyen távol,hogy a henger cm3 -ben megfelelő leömlője legyen ,ne fújjon "falba"persze ez csak az én véleményem!Igaz,hogy ami leömlőt így készítettem az is működig! 
Re: voszi (1535)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 12:33:34 (1537
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A hosszú 4-2-1-be rendszerek közepes-magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Dragban nem igazán fontos a 3000 alatti fordulat, annál inkább az 4000 feletti.
A WRC-k is kb. 3500-4000-től mennek, és ilyen rendszerűek.
Ritkán araszolnak a Hungárián Széles vigyor

 
Re: ave (1536)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.24. 10:55:22 (1536
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A metanol az jo anyag. Igaz sok kell belole, de joval nagyobb teljesitmenyt lehet vele elerni.
Sokszor meg IC-t sem hasznalnak, olyan frankon hut.    Nagyon magas a kompresszioturese.
Mellesleg nem is drága, mint a toulol vagy a versenybenzinek.

A turbot minden igazan gyors 4hengeresen (7-8 mp) ilyen messzire viszik, a pontos okat en mondjuk nem tudom. 
Re: voszi (1535)
válasz erre előzmények 2008.10.24. 08:30:50 (1535
nekem csak egy gt2876r lesz, az sokkal moderátabb, nem kell lemetszeni a kocsi elejét.
a zombi specijében azért vannak meglepő dolgok:

- a teljes vezérmű OE, portolva polírozva van mondjuk az igaz -> legalábbis főtengelyen olyan 450LE volt a gép, amikor még így volt (+ nitro shot, akkor még csak 100LE), a legfrissebb konfiget nyilván nem köti az orromra
- delphi injektorok 1200ccm -> azt írja, hogy a NOS miatt ilyen rettenetesen nagy, meg azért, hogy alacsonyra legyen kiírva. nem tudom van-e értelme, biztos
- 1100cfm IC, egyedi beépítéssel (ezt látjuk)
- CO2 kriokondenzációs elvű IC hűtés
- Aquamist vízbefecskendezés
- a turbót (GT35R BB) is valami okból ilyen messzire vitte a blokktól, ezt se vágom konkrétan miért
- Autronic SM4 ECU - nem ismerem, de sok jót ír róla
- spéci benyakeverék -> 100oktános az alap 10% toluollal keverve, meg van metanol alapú programja is, asszem most azzal megy. nem tudom miért jó a metanol, mert az égéshője elég alacsony a benzinhez képest (kb. a fele), a forrpontja meg még inkább alacsony (65 fok körül). ezt megírhatnátok, biztos van valami spéci oka. a toluol rendben van, annak k. magas az égéshője, és nagyon jól ég, a forrpontja meg 110 fok körüli. 
Re: B_Csaba (1532)
válasz erre előzmények 2008.10.23. 18:52:25 (1534
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, ez így van. 
Re: audi (1528)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.23. 15:27:57 (1533
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, ez ismert hiba, csak tudnam mikor jon elo. Mosolyog    (De nem kell probalkozni direkt emiatt!!)
Attettem!

Egyebkent ez a vizhuto ez mindent visz!! Széles vigyor  
Re: voszi (1530)
válasz erre előzmények 2008.10.23. 14:56:56 (1532
Komoly nagyon! Cartman Ne tagadd, ilyen lesz a tiéd is! Széles vigyor  
Re: voszi (1530)
válasz erre előzmények 2008.10.23. 14:36:57 (1531
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave! valamiért az előbbi posztomat nem ide a zombi qp-hoz tette be. lehet vmit én qrtam el. légyszi tedd át ide, ezt meg ki lehet törölni!

köszi! 
Re: ave (984)
válasz erre 2008.10.23. 14:35:09 (1530
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ez már vagy ötödször akadt a kezembe a zombi qp-ról:

Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!

a trükkös kúler jól látszik, meg az is, hogy van ott súlycsökkentés rendesen.

nem ez az irányzat az én célom mondjuk, ennek már szerintem semmi köze az utcai autókhoz. de persze mint "drag kocsi" nagyon zsír. 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!