timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 9 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.08.23. 12:26:02 (550
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)     8.35 @ 158    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 158
1/4 ET:   12.36 @ 202
0-100 km/h:   4.61
80-120 km/h:   2.23
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal később, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levő tengelyre értendők, de az irány ez! 
Re: szabyk RST (547)
válasz erre 2007.08.23. 10:28:21 (545
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)     8.35 @ 158    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 158
1/4 ET:   12.36 @ 202
0-100 km/h:   4.61
80-120 km/h:   2.23
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igazán komoly lett! Milyen tengelyed van? Nekem is produkált hasonló jellegü görbét és azt a tengely okozta. Próbáld elfokolni.
De a 11'-es idő igy is simán meglesz. Gratulálok! 
válasz erre 2007.06.12. 11:16:39 (336
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratulálok! Elképesztő a rajt! Egyértelmü, hogy súlycsökkentésre kell gyúrnunk! 
válasz erre előzmények 2007.04.23. 21:43:41 (168
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egy 10.98-al elégedett lennék. Ez ha minden rendben van összejöhet. Én is remélem hogy látlak 
Re: carlosracing (167)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 19:15:11 (165
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Soha nem áll össze De jó ez így! Téged hol látunk legközelebb? Hogy állsz? 
Re: soma (164)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 10:24:50 (160
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez nehéz ügy! A kipuf. tengelyen nyitunk 3-4 fokot, lehet hogy segít. Csak miből találom ki hogy tényleg segített-e? 8 ezer feletti fordulaton kéne 10-15 Le-t megtalálni. Még pad sincs olyan ahol 2 egymás utáni mérésnél ne lenne ilyen különbség. Lehet hogy Ave-t kéne szépen megkérnem De azt hiszem csak  Nyháza után kisérletezek!  
Re: Falco (159)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 09:16:04 (156
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mindenkinek köszönöm!
Ikeya még pihen, ott ki kell találni egy két dolgot. Simán tudok 1 g felett rajtolni, csak nagy a veszélye, hogy befullad. Ezt most nem akartam kockáztatni.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0321&rollout=0&tav=1p8&mp=13 
Re: carlosracing (152)
válasz erre előzmények 2007.04.22. 23:42:14 (151
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszönöm!
Érdekes, hogy más Subaruknál is tapasztalható a gyengébb 1/4-es célvonali. Vezérműtengelyt kell még fokolnunk, remélem attól megszűnik a magas fodulatszámon tapasztalható teljesítményesés és igy az időeredmény is javul. Ha meglessz a 10'-es idő akkor meg jön a 2.5-ös blokk! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (150)
válasz erre 2007.04.22. 22:58:17 (149
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszönöm Ave!
Az időeredményen van mit javítani, a teljesítménygörbén is fogok simítani, de azért kezdek büszke lenni az autóra! Tetszik a 206 km/h, jó az a 3.5 s 0-100-ra, meg a keréken leadott teljesítmény sem rossz. Örülök  

összesen 9 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!