timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 331 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:38:56 (142
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, a konnyu felrakas egy benefit. 
Re: ESI (141)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:10:27 (139
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezek lennenek az elonyok.
http://www.ststurbo.com/benefits

Hat, performance szempontbol nincs semmi. 
Re: ave (138)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:04:46 (138
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aki -mint en- asse tudna mivan, itt van jopar cikk, amiben kepek is vannak a dologrol:
http://www.ststurbo.com/magazine_articles


Nagy marhasagnak tunik ez az egesz.   Burnout alatt tiszta gumifustot szivhat a motor.
De nem is ertem, miert jo hatraszenvedni az olajat, majd valahogy visszapumpalni.
Nem fer el a turbo elol, vagy mi? 
Re: hungryta.com (136)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 21:15:40 (134
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ertelek.   De az, hogy te es en milyen autokat tuningolunk, annak semmi koze az amerikai 59 psi-re kepes Suprahoz?

Manapsag barmire van lehetoseg.   Emberek tomor aluminium- meg aceltombokbol marnak ki motorokat!
Vegeselemanalizis, blablabla.  Csak penz kerdese.

Szerintem. 
Re: NitroPetya (131)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 21:06:17 (133
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, volt motorvezerles, na de azert egy mai aftermarket ECU fejlettebb, gyorsabb, pontosabb. 
Re: Rafi (132)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 19:43:09 (130
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez teves gondolkodas.

Az evek segitenek.
1967-ben az F1 mit tudott???      Siman verik a mai amator tuning vasak.

20 eve talan meg nem is volt CNC.    Most mar kommersz munka.

Motorvezerlesrol nem is beszelve! 
Re: NitroPetya (129)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 18:58:57 (128
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Allat.
De meg ezzel kb. elertek azt, amit az F1-ben 20 evvel korabban fele ekkora motorral sikerult.
 
Re: rhigo (127)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 18:23:26 (126
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, ez meg "Jo a csokitok, svajci!"
 
Re: Crybaby (124)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 16:24:27 (123
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Anno Andy is nagyon kemenyen nyomta.

http://timeslip.hu/videok.php?jarmu=m0218

Es persze itt nem is a hang meg a latvany volt mar a lenyeg, mert arra is be lehet allitani, ha valakinek az az agybaja.  

Rallyban is valamelyik Octavia eleg lassu volt, viszont minden valtasnal zengett az erdo.  Kinek mi fontos, gondolom.  
Re: Atommanó (122)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.17. 01:34:08 (94
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A thaifoldi Skyline-rol egy csomo video, plusz rengeteg kep...

http://www.cardomain.com/ride/2133988/ 
Re: ave (77)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.13. 17:52:17 (91
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Dehogynem merik!  Fent is van az osszes.  A Rabas/Kiskun versenyeken az is megvan, mennyivel ugrott be, a DRM-es Fertoszentmiklos/Tokol evvegen 0-t ir, de jelolve van, hogy beugras volt.

A qualifikacioba viszont asszem nem szamit bele.
 
Re: Bkori (89)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.13. 16:05:23 (88
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A belsokameran at nezve nagyon gyiknak tunik.  Mosolyog  
Re: boti (84)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.13. 16:04:10 (87
Felhasználói profil
12.88 @ 175
8.3 @ 162.   De valoszinuleg csak RWD.
(Az exviterminis GT-R pedig AWD kb. ugyanilyen eredmennyel)


Egyebkent a palya is nagyon kiraly, a rajt mogotti hid a legkiralyabb resz!    En mar csak tudom  Kacsint  
Re: hori (79)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.13. 16:02:14 (86
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hangeroben biztos lehet hangosabbat csinalni, mint ez a CGT a video.
De ez nem csak hangos, hanem gyonyoru is.   Kacsint
 
Re: Bkori (81)
 ave
válasz erre 2007.01.13. 01:51:04 (77
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De ez se semmi!

 
 ave
válasz erre 2007.01.13. 00:45:08 (76
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem igazan gyorsulas, de azert erdemes vegighallgatni, foleg az alagutakban kemeny a hangja. :)
 
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.12. 14:24:43 (68
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem hiszem, hogy elnyugszik...   Széles vigyor
 
Re: Fish (67)
 ave
válasz erre 2007.01.10. 00:35:14 (55
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez nem olyan utos, mint a BMW, de eleg "erdekes" project.

http://autospeed.drive.com.au/cms/A_107752/article.html 
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.01. 18:48:54 (51
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ezt vettem ki, igen.  Kiraly csak egy lehet!  De kategoriagyoztesek vannak tobben. 
Re: Spoon (49)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.01. 18:48:10 (50
Felhasználói profil
12.88 @ 175
No igen, Sanya meg benabb, DOT legal gumival is eselyes lett volna.  Sebessegbol(!) kovetkeztetve.  Kacsint  
Re: Falco (43)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.01. 18:39:58 (48
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erre mar most kell jelentkezni, ha be akarsz jutni.
Mivel nem nagyon van mivel nevezni, szerintem ebbol csak jovore lesz neked lehetoseg.
Esetleg ha kapsz szabadkartyat a lengyel testverektol!  Kacsint  
Re: CRXPali (41)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.29. 14:34:17 (34
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem, a draggumikra nem felragad, hanem a palyara ragad le.  Mosolyog
Szoval a kezelt palya kifejezetten fogyasztja a draggumikat.
A burnoutnak ez (is) az ertelme.  Friss gumicsikot ken a palyara.
Igazabol ettol tapad, a gumi gumin tapad a legjobban. 
Re: Atommanó (33)
 ave
válasz erre 2006.12.29. 12:52:04 (31
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igy van, csak gyorsulasra jo.
Hockenheimben pl. a F1 palya mellett van a dragpalya, de a ragacsot fel kell szedni a Nitrolympia utan (ez gyorsulasi verseny) mert az F1 es egyeb sportautoknak az kicsuszoter, es annak csusznia kell.

Biztos lesz ilyen valamikor nalunk is, de mivel nagyon koltseges letenni majd verseny utan feleszedni addig nem nagyon valoszinu, amig igazi, csak gyorsulasra valo palya nem lesz idehaza.
Szuz betonra/aszfaltra kb. 1 hetig tart feltenni a ragacsot (gumidaralekkal vegyitve)
Ja es hagyomanyos radial gumikkal indulo autok hamar tonkre is teszik a feluletet, mivel az o gumijukra raragad a palya.  (a ragacs meg a gumidara) 
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.29. 01:20:16 (29
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VHT egy gyarto, TrackBite a termek neve.

Kifejezetten gyorsulasi versenyezhez hasznalt vegyszer.
Olyan ragasztoanyag, ami nagyon lassan szarad ki. (honapok)
 
Re: hori (28)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.28. 21:21:11 (27
Felhasználói profil
12.88 @ 175

VHT TrackBite is an exclusive formulation designed to offer controlled traction for competition drag facing. VHT TrackBite is a liquid track and fire treatment which improves traction by means of adhesion, and does not soften tyres or the track surface. 
Re: hori (24)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.28. 21:19:35 (26
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat igen, ez durva es ez biza nalunk is barmikor elofordulhatott volna. 
Re: Lymphater (22)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.24. 11:09:29 (14
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vegulis ugyes volt, akarcsak Pos.    Pos a palyan tudott maradni, o meg elkacsazott a betonfal vegeig, es csak ott siklott le a palyarol. 
Re: szabyk RST (9)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.24. 11:08:21 (13
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Bizony, az most Heinz autoja. De 2005-ben meg nem az ove volt.

Jo video!

oioio, jol lathatod mit is szerettunk meg volna. Burnout box a felso hid utan!
Persze ha igy lenne, en nem tudnek onnan fentrol jo videokat csinalni, de majd csinalok lentrol.  Mosolyog  
Re: oioio-1 (8)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 15:24:18 (6
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, figyelsz Ryta?  Itt van Walter Pulko szemelyesen!  Széles vigyor  
Re: hori (5)
 ave
válasz erre 2006.12.21. 02:14:23 (1
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Itt oszthatunk meg információkat a külföldi profi, illetve amatőr gyorsulási versenyzésről.

Pl. ilyen videókat:

 

összesen 331 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!