timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 27 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.04.29. 13:40:38 (2100
Ez szerintem talán a szakik hozzáállása miatt lett ilyen. Mert sokszor annyira el vannak havazva azok akik hozzáértők, hogy az igazi újításokra és "plusz" ötletekre már inkább nemet mondanak, vagy direkt csillagászati összeget. Nem akarom elhinni, hogy nincs meg a technológia és a hozzáértés ebben az országban, csak a lustaság és a negatív hozzáállás miatt nem jutunk el egyről a kettőre. Vagy csak egyszerűen túl nagy energiát kellene befektetniük ezeknek az embereknek egy egy új alkatrész megtervezésére és legyártására, amit ma magyarországon senki sem tudna megfizetni. Válasz lehetne erre az elkészült alkatrész sorozatgyártása ami így mindkét félnek kielégítő lehetne. Például miért nincs 8v tdi-hez még sorozatgyártott csőleömlő? Már több embernek van magyarországon,de mindőjük rengeteget szopott vagy fizetett érte. Komplett kiteket árulnak már a nagy pocsoján túl... 6-8százezer forintokért. Nem hiszem, hogy nem lehetne ráállítani 3-4 szakit akik ezt csinálnák sorozatban és ne lehetne kitenként 300ezer profit......
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínűsége, hogy át lesz baszva... 
Re: MarcoR5 (2099)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 10:26:51 (2097
csak annyit akartam ezzel hogy a lehetoség és a tudás jelen van... csak a támogatás hiányzik. 
Re: lipi88 (2096)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 10:25:27 (2096
szerinted egyetemi támogatással nem lehetne nagy dolgokat elérni? értem ezt úgy hogy a műszaki egyetemen rengeteg tanár, tehetséges diák van. csináltak már injektoros ladát is magyarországon,mért ne lehetne vmi nagyot alkotni?! Persze abban egyet értünk hogy brutálisan sok lé kellene hozzá. 
Re: MarcoR5 (2095)
válasz erre előzmények 2010.09.05. 20:41:56 (1953
Ilyenkor azért kicsit kinyílik a bicska a zsebemben... 
Re: Sefig60 (1951)
válasz erre előzmények 2010.08.16. 21:52:05 (1899
kaphatunk egy linket? Legyen az utube vagy akarmi mas... 
Re: szabyk RST (1898)
válasz erre 2009.12.13. 10:57:02 (1783
Vajon ez milyen váltó????Nem volt kedvem lefordítatni... Pironkodik

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=59712&st=120 
válasz erre előzmények 2009.09.30. 14:30:18 (1746
Érdekes, de nem csak ott van ilyen. Az összes bűnesettel összefüggésbe hozott(pl drogdílertől elkobzott) autót bezúznak angliában is. 
Re: De4dSn4ke (1745)
válasz erre 2009.08.16. 11:24:45 (1709

új világrekord. "utcai" masina. 
válasz erre előzmények 2009.06.07. 17:40:30 (1622
Egy ilyet is megnéznék szívesen, bár most a FOS jobban izgat. Az a 1700cc motor helikopterturbinával... Milyen emberek vannak?! Széles vigyor  
Re: szabyk RST (1621)
válasz erre előzmények 2009.01.28. 14:36:57 (1485
És ilyenkor mindig leellenőrzöm a FOS belépőjegyeinek aktuális árát... Zokog Zokog Zokog  
Re: szabyk RST (1482)
válasz erre 2009.01.25. 15:49:48 (1480
Kösz Belfegor és Ave!

Úgy néz ki még egy fwd szörnnyel több lesz santapodon... 
válasz erre 2009.01.25. 10:11:06 (1477
válasz erre előzmények 2009.01.25. 01:14:21 (1476
Semmi gáz, gondoltam tudsz egy nemméregdrága utat a hazavezetésen kívül is... Mosolyog Nehéz ám a dolgozók sorsa... Főleg akinek még nem vezették be a négy napos munkahetet! Széles vigyor  
Re: carlosracing (1475)
válasz erre előzmények 2009.01.23. 11:10:22 (1474
Erdekel, hogy mennyier hoznal be nekem egy bodet. Megdobsz egy mellel? gabor pont lipcsei gemel. 
Re: carlosracing (1473)
válasz erre előzmények 2009.01.02. 21:58:48 (1463
akár ibiza is lehetne Széles vigyor  
Re: Demó (1461)
válasz erre előzmények 2009.01.02. 21:06:22 (1460
Ezt értem, hogy miért választják a gyári kasztnit, de ahogy elnézem, minden merevítő elemet eltávolítottak amit csak tudtak. A csövezés már készen van?

A kadett pedig hubaz+... az ilyen esetek a legidegesítőbbek. 
Re: Demó (1459)
válasz erre előzmények 2009.01.02. 19:08:01 (1458
Miért hagyják meg az eredeti elejét? Azt hinné az ember, hogy ilyen erőhöz már csak a csőváz lehet jó... A képek egyébként jól jönnek az ilyen sötét téli estéken. 
Re: Demó (1456)
válasz erre előzmények 2008.01.16. 23:40:39 (1137
ahogy egyre öregszem egyre kevésbé vagyok szenilis... DDD Csak egy másodpercet tévedtem.

Deadsnake

Azt ne feledd, hogy én pontos 0-300-akat írtam(gugli a barátom), míg előtte 0-200 mérföldről volt szó.
Tényleg kíváncsi lennék mi most a top! 0-300 "utcai szerű" konfigban, mondjuk nem ragacson mérve. 
Re: boti (1136)
válasz erre előzmények 2008.01.16. 08:26:19 (1133
Ha tuningszökevényeket is idevesszük, akkor lehet, hogy a vájper is szorulna. Emléxem egy ezer éves japó vidire ahol 0-300akat csinálnak. Több megy 15öt, a legjobb talán 14 közepe. A veyron 16,7, a venom "14 körül".Akkor a venom nem is annyira szar. De ha meg azt vesszük, hogy már pár éves az a japó vidi, akkor kitudja mi most az aktuális... 
Re: De4dSn4ke (1132)
válasz erre előzmények 2008.01.14. 22:41:43 (1126
620kg. 
Re: De4dSn4ke (1125)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 08:46:32 (1051
http://www.fiat128.de/Restauration/Franz_Koob/franz_koob.html

a gugli a barátod! De szeretnék egy ilyen bácsinál dolgozni... A fehér 128-as restaurálásánál vmi 4hengeres motorról van kép keresztbe 4-1 leömlővel, elsőkerékhajtással. Gyönyörű dolgokat művel. 
Re: FM2000 (1049)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 19:01:54 (1031
a színválasztást bízhatta volna másvalakire... 
Re: firewall (1030)
válasz erre előzmények 2007.04.22. 17:17:51 (242
Már kérdezni is akartam, hogy mit csinálnak minden futam után(előtt?) a funny car-okkal? Amit Dezső is említ, hogy a futam előtt jól dolgoznak e vagy nem. 
Re: ave (239)
válasz erre előzmények 2007.03.22. 18:59:32 (234
Thx! 
Re: Robi-ka (233)
válasz erre előzmények 2007.03.21. 16:04:46 (229
A Renner nagyon komoly! Kiváncsi vagyok milyen váltó van alatta... Nincs ezekről vmi info? 
Re: hori (228)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:19:57 (140
Ha már egyszer ennyire szar,akkor miért tiltja meg az nhra??? Veszélyes lenne....?!  
Re: ave (139)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:02:56 (137
Kicsit utánanéztem ezeknek a setupoknak...Csak valszeg elég felületesen.Mitől jók ezek, ha ennyire hátra rakják a turbót? Persze az olcsóságon és a (viszonylag) nagy nyomatékon és a hatalmas turbólyukon kívül... 
Re: hungryta.com (136)

összesen 27 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!