timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.28. 19:50:18 (14227
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jelenleg mas jobban erdekel.  A project megvar. 
Re: Spoon (14226)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.28. 11:46:20 (14225
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Sehogy, illetve ugyanugy mint tavaly.   Komor  
Re: Dobos István (14224)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.27. 15:34:29 (14218
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tudok segiteni.  En bontott turbot nem raknek fel semmire. 
Re: lacr5gtt (14217)
 ave
válasz erre 2009.06.26. 19:56:45 (14216
Felhasználói profil
12.88 @ 175
lacr5gtt,

T25-os turbo, no meg karbit kell fuvokazni. Mas nem is nagyon kell. 
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.09. 00:11:31 (14164
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Probald meguszni az egyedit.    Vagy nagyon gagyi lesz, vagy draga.
Rengeteg letezo meret van pl. itt is: http://www.timeslip.hu/hirdetesek.php?id=473 
Re: Jamal (14161)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.03. 22:18:22 (14138
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De miert kellene jobban hutenie az IC-nek a gyarinal?  Eleve egy kicsit el van dugva, ugye a lokos moge. 
Re: GMalma (14134)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.03. 17:20:10 (14128
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat igen, ha mar ugy is meleg, akkor egeszen mas a gond. 
Re: Robi-ka (14127)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.03. 17:04:46 (14126
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ok.   Akkor vagy a szolenoid, vagy a vezerlese (program), esetleg vakumcsovek lehetnek a bunosek.
Ha van stabil 1.5-os nyomasod, utana keresd a magas IAT problema megoldasat, mivel valoszinuleg a tul nagy nyomas okozza. 
Re: GMalma (14125)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.03. 16:19:55 (14124
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem ertem, ezt az alapnyomas dolgot.  Mikor 0.8bar?   Es mikor 1.7-1.9?   Mivel valtassz ezek kozott? 
Re: GMalma (14119)
 ave
válasz erre előzmények 2009.06.03. 14:52:35 (14118
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>mi az oka az 1,8-1,9 turbónyomásomnak az 1,5-1,6 helyett.
>Ami meg lehet annak az oka,hogy tul meleg az IAT..

No hat valamiert gyanus, nem, hogy ez a ketto osszefugg?   Nyomas szabalyozas nem valami ordongos dolog.  Ha nincs csorepedes, es a drukklabda is jo -ezt irtad- akkor a rudon lehet allitani.
Bar azt nem tudom, hogy sikerult 1.5-re felvinni a turbo nyomasat az elejen, van valami allito szelep?
 
Re: GMalma (14114)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.29. 10:37:12 (14090
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A Splitfire az marketing gyertya.
Ugyanakkor ez most erdekes eset, mert nem tobb penzert igernek tobb loerot, hanem olcsobban.
Artani nem arthat a Split sem, de jobb nem lesz tole, a tartossaga pedig meg nem biztos, hogy azonos az NGK-val.

Helyedben enbelevalot vennek, amit az Alfa eloir.  (vagy ekvivalenst a nagy nevektol)
 
Re: Kau (14088)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.27. 18:15:16 (14060
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Rajt elott lehet nem jo a valtoboton hagyni a kezed, mert konnyen uresbe ranthatja a karod tehetetlensege. Mosolyog    60 labas idot jo lenne tudni.
 
Re: szabyk RST (14059)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.27. 18:02:04 (14058
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hinnye, lehet jobb, hogy elsore nem lett ilyen eros fapumae.   Ezzel nem keveset kell gepeszkedni, hogy vegigerjen....    Utos!! 
Re: szabyk RST (14057)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.27. 14:38:00 (14048
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mert szerinted nincs igaza?
Es eleve hogy lesz a hibas WG-tol sokkal nagyobb a toltolevego homerseklet?

Ha nyitva marad, akkor nem tud betolteni rendesen, illetve ha igen, akkor is erezhetoen lassabban.
Ha nem nyit rendesen, akkor szetporgi magat a csiga, nagyobb nyomas epul, mint kellene.
Talan ha nagyon a hataron van a turbo, akkor hiaba probal nagyobb nyomast csinalni tulporgessel, egyszeruen nem megy. 
Re: szabyk RST (14045)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.26. 14:01:21 (14029
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lefujo ledugozast megcsinaltad mar? 
Re: GMalma (14028)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:45:21 (14009
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor tenyleg nem jol van bekotve.*

Marmint ha itt "felső része megy a szívócsőbe.."   -ben a szivocso a nyomocsot jelenti.
Szoval ha a felso kepen levo azt mutatja ahogy a motorterrol keszult kepeken is volt.

Igy is mukodik persze valamennyire, mert vegulis a dugattyut a kis vakuumcsovon keresztul mozgatja a vakuum/nyomas.

(*: Nemi fentartassal irom ezt persze, mert a konkret szelepet nem ismerem, de altalaban a toltonyomas mindig alulrol tolja a dugattyut es felulrol tart ellen a kis vakuumcsovon jovo nyomas.) 
Re: GMalma (14004)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.25. 14:59:48 (13999
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyebkent ha ez egy Bosch lefujo (kozelibb kep kellene), akkor szerintem is rosszul van felrakva. 
Re: GMalma (13994)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.25. 14:27:39 (13995
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A lefujo szelep levetele azt jelenti, hogy leveszed, es a megjeleno lyukakat ledugozod.
(A 3-4mm-es vakumcsovet, illetve a nyomocsovon kb. 30-40 mm-es lyukat.)

Ranezesre ez egy membranos szelep, ezek neha elrepednek, es engedik el a levegot.
Ahogy szabyk is irta, ha valahol elszokik a levego, akkor a turbo sokkal tobbet forog, nagyon gyenge hatasfokon mukodik, vagyis a normalisnal is forrobb levegot tol az IC-be.

A multimeteres homerod, ha kepes nagyon meleget is merni, akkor tedd be az IC ele is. 
Re: GMalma (13992)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.25. 13:25:44 (13991
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lyukakat mar kerestel a csoveken?   Lefujo szelepet is levenni a proba idejere, addig a lyukat ledugozni a nyomocsoben. 
Re: GMalma (13990)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.23. 23:06:06 (13977
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most komolyan.   Civichez szerinted milyen alkatresz nem rendelheto, ami kell egy 10-es idohoz?

Ez egyebkent nem azt jelenti, hogy Sanyi autojan csak keszen rendelt alkatreszek lennenek, raadasul az ugye eleve 9mp-s. 
Re: LacUS (13976)
 ave
válasz erre 2009.05.23. 14:35:05 (13967
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vilagos, hogy 10mp-s szintig nem kell gondolkodni.  Minden megy polcrol.
De ez nem jelenti, hogy nem erdemes szamolgatni, ugye mindig van jobb, mint az eppen hasznalt.

Ne kelljen mar belinkelnem 2-3 eves kepeket borzaszto megoldasokrol, meg penztarcas meretezesrol.   Kacsint  
 ave
válasz erre 2009.05.22. 22:27:36 (13896
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Oke, en mar nem tudom ki akart poenkodni, vagy tevedett, de zaraskent szogezzuk le:
A belsoegesu motorok dugattyui aluminium otvozetek, nem acel vagy vas. 
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.22. 20:08:31 (13884
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>antal úr! a dugattyúdhoz használt acél nagyjából 1400 fok környékén kezd el megolvadni.

Jajne mar.   Szemforgató   Talan inkabb kovacsolt vas dugattyukat akartal irni?   Hö?     Acel dugattyu a fekmunkahengerekben van. 
Re: voszi (13881)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.22. 10:40:44 (13879
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az IC csonkja levag, 45 fokos rahegeszt es 45-os Samcoval csatlakozol.
Erdemes kerulni a durva fordulasokat. 
Re: Demó (13873)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.21. 22:00:17 (13869
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, logikus magyarazat lenne, epp ezert kerdeztem megy-e rendesen.
Azert nem tul valoszinu, hogy egy viszonylag kis turbo kepes 1.7-et tolteni lukas csobe is.  Aztan ki tudja.
Az osszes gumicsot levenni, atnezni.   Millimeteres repedesek alig latszanak, de nyomason remekul eresztik el a nyomast.  Szoval a helyekon tipikusan ezeket nem venni eszre.
Ha van lefujoszelep, azt is ellenorizni, zar-e rendesen. 
Re: szabyk RST (13868)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.21. 20:54:01 (13863
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hol az IAT szenzor?
Csinalj mar a motorterrol is egy kepet, felulrol.

Van olyan szivosor is, amiben van futes, de hat az is hidegebb mint a 122 fok, az tuti.

Ha van, egy Tescos autos homeronek az ontapados szenzorat ratapaszthatnad az IC kimeneti oldaltartalyanak a belso oldalara.
 
Re: GMalma (13860)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.21. 15:17:01 (13848
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ilyen nincs.   Esetleg akkor, ha az IC bemeneten meg 200 fokos.   Errol erdemes lenne megbizonyosodni.
Egyebkent ugyanugy mint eddig erzesre? 
Re: GMalma (13847)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.21. 09:48:58 (13846
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt mar atvettuk, Forge utangyartott cooler, abban ilyen nincs. 
Re: LacUS (13844)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.20. 22:45:52 (13841
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Elso feladat:  Megmerni az IC elott is a homersekletet, latszodjon mennyit hut az IC.

B ut: Jozan paraszti esszel megoldani, hogy jo sok menetszelet kapjon az IC.  Ha kap, akkor kizart, hogy ne hutson.    Az sem art, ha mogotte is van hely, kulonben nem fog az IC-n keresztularamolni a hutolevego.

 
Re: GMalma (13839)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.15. 14:01:07 (13810
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt azert ne mondd mar, hogy a vizpumpa szetnyomta a vizscsoveidet vaze. Mosolyog
Ha nyomas van a rendszerben, az hengerfejtomites kehe. 
Re: Crybaby (13808)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.13. 22:17:04 (13784
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat a Forge az nagyon jo kis cucc, semmi mechanikus lezaro, amire gondoltam, hogy lehetne esetleg.
Szerintem kizart, hogy hutes utan 100+ fokos legyen. 
Re: GMalma (13783)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.13. 21:22:23 (13780
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs esetleg az IC-ben megkerulo ut?  Mondjuk marhasag lenne egy injektoros autoban, de az R5-ben ha nem eleg meleg a levego, akkor kikeruli az IC-t a levego.

Ja most nezem, hogy Forge...   Akkor ez tutira fals meresi ertek lesz.    Menj egy hosszabb darabon rendes terhelessel, allj meg es nezd meg kezzel az IC kimeneti agan milyen meleg.   Azert ovatosan!   Mindig tok jol lehet erezni, max. kezmeleg lesz, mivel a nagy tolas utan ugy sem tudsz egybol megallni. 
Re: GMalma (13776)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.13. 16:08:18 (13773
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez nagyon durvan magas.  Gondolom az IC szabadon kapja a menetszelet, ezt megnezted?
Ez hihetetlenul magas.   Mekkora az IC? 
Re: GMalma (13771)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.13. 00:04:30 (13762
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem ezeket inkabb a hirdetesek kozott add fel, ott jobban megtalaljak. 
Re: Laci_GTR (13760)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.12. 11:34:09 (13758
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tenyleg szepek.
Kar, hogy ezek nem tomegtermekek, mint pl. egy merevlemez.    Precizios motor azokban is van, hogy csak a legertekesebb alkatreszet nezzem ezeknek a muszernek, de megis ~8000 Ft-tol kaphatoak HDD-k.

Persze ezt global ertem, nem az STRi-re, nehogy felreerste valaki!

Pilot-ot es tarsait kerulni!!   (Boost merom 2 tizeddel el van tevedbe 1.5 bar korul.) 
Re: Jugo (13748)
 ave
válasz erre előzmények 2009.05.11. 20:01:10 (13746
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nekem az meglepetes, hogy ez egyszerre tobb szikrat tud csinalni.     Mosolyog  
Re: NISSAN (13744)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.28. 22:39:52 (13673
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az a tuti! Mosolyog   Ahanyszor nezem, mindig megehezem.   Mosolyog  
Re: voszi (13664)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.28. 20:46:24 (13653
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szabynak irtam, de ha elolvasod megegyszer akkor manora vonatkozoan sincs benne semmi.    (Feher lehet jo, ha eros a vas.) 
Re: NISSAN (13652)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.28. 20:00:58 (13647
Felhasználói profil
12.88 @ 175
150loero/henger eseten nem biztos, hogy igazak az 40lo/hengernel elo szabalyok a szinek tekinteteben. 
Re: szabyk RST (13645)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.28. 19:58:40 (13646
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert csak nem trepnin mentel mindig?    
Re: Atommanó (13642)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:52:15 (13639
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ize, ez #13635-re is valasz, bar nem tudomanyos! Kacsint      Aki tanult ilyet, pl. Dottore T tudna ezt megmondani. 
Re: ave (13638)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:50:03 (13638
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, talan a nagyon keves uzemanyagbol mar nem lesz nagyobb ho, barmennyi oxigent is kap?   Vagy csak nagyon gyorsan lehul, es az EGT meresi ponton mar joval hidegebb? 
Re: sh adam (13634)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:38:42 (13633
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ultra szegeny keverekek direkt befegykendezos motorokban lehet akar 65:1 is. (Ezt gondolom nem tartos ideig) 
Re: carlosracing (13631)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.25. 19:51:06 (13629
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Remelem tenyleg igazad van, hogy nem kell.    Szerintem kell. 
Re: szabyk RST (13626)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.25. 17:40:06 (13625
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha megindul elore az auto, akkor kiold.  Elndulas segito.     Ha all a motor, akkor nem old ki elore se. 
Re: GMalma (13624)
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.05. 21:18:13 (13575
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Talan a kardan miatt kell a padlolemez felett kialakitani?   Nem tom.   Eleve, hogy egy Porken miert nincs ilyen gyarilag? 
Re: lipi88 (13573)
 ave
válasz erre 2009.04.05. 19:53:09 (13572
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jaja, anti roll bar, sway bar, kinek hogy tetszik.
De eleg gaz megoldasnak tunik.

 
 ave
válasz erre előzmények 2009.04.05. 16:18:59 (13567
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egy olyan kep kellene, amin latszik hova van kotve, nemigaz?
En errol a keprol ki nem veszem hol vannak/nincsenek forgaspontok. 
Re: lipi88 (13566)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.29. 22:54:14 (13541
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wossner
Omega

De JE szerintem joval kedvezobb lesz arban, ugy sejtem. 
Re: 2105t (13537)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.29. 22:52:51 (13540
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha ez ugyanabban az autoban erted, akkor ez nem feltetlenul biztato. Kacsint  
Re: Ca Sa (13539)

összesen 1706 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!