timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.02.18. 20:33:00 (15536
Felhasználói profil
13.05 @ 186
ITR is csak 62mm ha jól tudom. A pillangót mérted vagy házat? Általában kúpos a ház így amit kívül mérsz az nem egyezik a pillangóval. 
Re: hori (15534)
válasz erre előzmények 2010.02.17. 22:25:49 (15533
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lehet csökkenteni, de 1-2 tizedet ha csökken. .  
Re: Belfegor (15529)
válasz erre előzmények 2010.02.17. 22:23:43 (15530
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nem volt büdös leég gyorsan. Rozsdásodni nem rozsdásodott. 
Re: hori (15528)
válasz erre előzmények 2010.02.17. 11:10:18 (15526
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én anno sima hőálló feketével fújtam le. első indítás után hamu szürke lett, de szebb volt mintha rozsdás lenne. 
Re: hori (15525)
válasz erre előzmények 2010.02.14. 18:57:18 (15499
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szerintem a lengéscsillapítók szervízelésével foglalkozó cégek ~80%-a tuti megcsinálja. Feléd nem vagyok képben sajna,de Sopron vagy Győr környékén kell lennie.Itt a környéken Pesten, Dunakeszin, Dömsödön amikről én tudok Mosolyog
Persze sok kicsi sokra megy de abból a pénzből van más "kicsi" ami hoz is Kacsint  
Re: hori (15496)
válasz erre előzmények 2010.02.14. 18:47:01 (15497
Felhasználói profil
13.05 @ 186
ahhoz képest meg elég drága Széles vigyor  
Re: szabyk RST (15495)
válasz erre előzmények 2010.02.14. 16:57:09 (15494
Felhasználói profil
13.05 @ 186
általában olyan 4-5000ft / db a keményítés.
persze megvannak az alkatrészeid Széles vigyor
a forum vitákat ugy értettem a hengerfej port is ugyan olyan vihart kavart mint a bandázs.
volt aki szerint elreped a leömlő, a bandázstól. oké azt elhiszem, hogy egy full gagyi leömlő eltörhet, de ami megfelelő anyagminőségű, vastagságú, és megfelelően hegesztett leömlő az nem repedhet el. Ez olyan mint mikor fikázzák az ebay-es turbos honda leömlőt is. nekem  2 évig semmi baja nem volt, aztán elkelt a motorral együtt és most is vígan használják Mosolyog
a bandázs sem lehet hülyeség mivel komoly versenyautókban is alkalmazzák, elméletileg nem engedi kihűlni a gázokat, így nagyobb a sebessége és nagyobb a huzat a hengerben (javítsatok ki ha hülyeség). Ezen kívül a motorteret sem engedi talán annyira felhevülni, nem melegedik át a szívócső sem, így a beszívott levegő hőmérsékleted is alacsonyabb. Igazából ez is csak egy dolog a sok közül, de a tuningnál, főleg a szívónál 1 fecske nem csinál nyarat, így ez nagyon keveset hozhat. Mosolyog  
Re: hori (15492)
válasz erre előzmények 2010.02.14. 13:10:11 (15490
Felhasználói profil
13.05 @ 186
csinálnak rengeteg helyen keményítést. nekem is keményített volt a 4g alatt. nem volt annyira gáz de egy normális gátlóval össze sem hasonlítható. most a 6g-m alatt Katona állítható magasságú+keménységű van, Koni rugókkal és sokkal stabilabb, nem pattog úgy el.
A bandázsról megoszlanak a vélemények. ez kb. olyan mint a hengerfej port. polírozzuk a csatornákat vagy ne....ezekről fórumokon hetekig ment a vita, ugyanúgy mint a bandázsról. Mosolyog

 
Re: hori (15488)
válasz erre előzmények 2010.02.13. 20:27:19 (15486
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én most szívok az ültetés miatt rendesen. nincs kosz az alján az tuti mert levasalom Széles vigyor
na meg az ültetéssel járó negatív kerékdőléssel olyan hihetetlenül instabil, hogy síkos úton félelmetes. Jövő télre orvosolom ezeket, megemelem, belekerül a sperr, na meg az állítható lengőkarok is Mosolyog  
Re: sh adam (15472)
válasz erre előzmények 2010.02.13. 12:37:28 (15472
Felhasználói profil
13.05 @ 186
csak akkor csináld meg a horpadásokat ha nincs ültetve az autód, mert ha mégis, akkor ugyan ilyen lesz. ez a negatívuma ezeknek a 4-1 leömlőknek. Mosolyog  
Re: hori (15471)
válasz erre előzmények 2010.02.01. 22:26:53 (15451
Felhasználói profil
13.05 @ 186
nekiállhatsz, nem annyira vészes. a főtengely szimeringet már nézeted? az is lehet. 
Re: hori (15449)
válasz erre előzmények 2010.02.01. 11:51:39 (15448
Felhasználói profil
13.05 @ 186
egyszerű mint a faék Mosolyog  
Re: hori (15446)
válasz erre előzmények 2010.01.23. 21:21:52 (15419
Felhasználói profil
13.05 @ 186
- STOCK 1997-1999 ITR
INTAKE lift - 11.5 mm, duration 240 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm

- STOCK CTR and 2000-2001 ITR
INTAKE lift - 11.5 mm, duration 243 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm...

~8kg a gyári lendkerék ha jól emlékszem Mosolyog  
Re: hori (15417)
válasz erre előzmények 2010.01.18. 13:55:57 (15323
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Varga család fejleszt Széles vigyor akko legyen 2db  ? Mosolyog  
Re: szabyk RST (15322)
válasz erre 2010.01.18. 13:51:26 (15321
Felhasználói profil
13.05 @ 186
kicsit off, de szerintetek 1db 50mm-es külsö wg elég lesz egy 14.000cm3-as scaniara? Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.01.08. 14:38:43 (15158
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Verseny? Szakmai?  
Re: GMalma (15157)
válasz erre előzmények 2010.01.08. 14:29:39 (15156
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ja, az ESZI suli előtt álltál Mosolyog  
Re: GMalma (15153)
válasz erre előzmények 2010.01.08. 14:01:42 (15151
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hali! kicsit off de elképzelhető hogy pakson láttalak? nem mostanában 1-2 hónapja Mosolyog  
Re: GMalma (15147)
válasz erre előzmények 2010.01.06. 20:16:44 (15133
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én arra is gondoltam, hogy előre felteszem utcán a toyo r888-at. kiváncsi vagyok mit mutat..... lámpáknál lehet szorni vele a 2.1es 60lábat Széles vigyor  
Re: glo (15132)
válasz erre előzmények 2010.01.06. 12:27:10 (15130
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem is az olcsobb gumik jöttek be. Pirelli P akárhányezer egy hányinger, csuszik, visít minden baja van. most BF goodrich G-force van az is pirelli szintű abban különbözik hogy vizen nagyon jo. Ami eddig a legjobban bejött az a Barum bravuris, száraz úton kiválló volt és vizes uton és elég jol lehetett vele menni. Yokohama paradárol sok jot hallottam és árban sem horribilis. én azzal szeretnék majd megprobálkozni. Mosolyog  
Re: Robi-ka (15128)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 16:48:27 (15102
Felhasználói profil
13.05 @ 186
igen 
Re: GodRat (15101)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 15:43:30 (15100
Felhasználói profil
13.05 @ 186
17sec de asszem már alatta is ment. 1000le körül van valahol. a súlyát nem tudom.
Tudtommal itthon nincs ettől gyorsabb kamion, múltkor cseheknél 2. lett. 
Re: Atommanó (15099)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 15:08:48 (15098
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Cannibal egy család! Nyelvet ölt
Te vagy a kuplung beszállító Cool  
Re: szabyk RST (15097)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 14:57:25 (15096
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Scania.
Drag célra van. 14.000ccm, v8 adagolo, turbo, hengerfej port....eddig nitros volt, most kitalálták legyen víz metanolos. csak éppen a mennyiséggel vannak bajban, hogy mennyit ja és hogy több fúvóka vagy elég 1. 
Re: Belfegor (15094)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 14:55:08 (15095
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Köszönöm!! Kacsint
 
Re: radics1 (15092)
válasz erre 2009.12.08. 10:37:04 (15091
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék vízbefecskendezés terén. Valahogy ki kellene számítani, hogy egy adott motorhoz mekkora mennyiség kell, és hogyan. ez alatt értem , hogy 1 fúvókával vagy többel.
A motor: 14.000köbcenti V8 diesel.
a befecskendező pumpája 150psi-s.
Ha valakinek van ötlete megköszönném!!!
 
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:52:48 (13640
Felhasználói profil
13.05 @ 186
megnéztem a füzetkémet Mosolyog
ott ugy rajzolta tanárúúúúr a diagramot, hogy lambda 1.2 körül van a legmagasabb égési hő aztán meg esik....mind1 én maradok a dus keveréknél, drága kisérletezgetni Mosolyog  
Re: carlosracing (13637)
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:42:16 (13634
Felhasználói profil
13.05 @ 186
"Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT."
ebből egyszer egy vitám is volt a tanárommal Mosolyog
ő is ilyesmit magyarázott hogy 15nél nagyon magas a hö, aztán már nem....bármit mondtam akkor is én voltam a hülye, ugyhogy ráhagytam Mosolyog  
Re: carlosracing (13631)
válasz erre előzmények 2009.03.21. 18:14:11 (13490
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szia!!
Most nem otthon vagyok de elküldöm a képet.az autot nem ismerem, csak a motorját építő, reszelgető bácsival Mosolyog vagyok joban és ott láttam meg.Ő mondta hogy minek is lesz a motorja.Annyit tudok a tulaj is dunaújvárosi mint én.De elég komoly dobozban érkezett a motor is.0km-es 1.6os zetec ford moci ITB-vel.kiváncsi leszek mert az öreg még kicsit reszel rajta....de pl a leömlő egy forintot nemért akkora nagy tuning leömlő volt.le lett vágva a talp rola aztán a többi meg a levesbe.a váz most lett szinterezve.....de ha érdekel megprobálok szerezni képet az autorol is ha tudok. 
Re: Roberto (13487)
válasz erre 2009.03.16. 18:51:03 (13482
Felhasználói profil
13.05 @ 186
egy kis segitséget kérnék!!!
nemtudja nekem megmondani valaki hogy az EGR kodú vw,audi,skoda.... váltó sperres-e???
elméletileg 1.8t skodán volt...előre is köszi!!! 
válasz erre előzmények 2009.03.16. 17:24:12 (13481
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szia!
Nem tudok menni, mert pár alkatrész még hiányzik ami talán a héten érkezik meg.....
kb. még 3 hét kell az autónak, hogy guruljon...pedig már nagyon mennék Mosolyog  
Re: Kaméleon (13480)
válasz erre 2009.03.16. 13:16:41 (13479
Felhasználói profil
13.05 @ 186
persze ha a kép meg is jelent volna Szomorú  
válasz erre 2009.03.16. 13:15:36 (13478
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szemforgató kis érdekesség.épülő caterham motorja 
válasz erre előzmények 2009.03.10. 22:01:35 (13443
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szia!tudtommal mind2-knek f1 racing stage3 van.nekem szerintem a lendkerék lett elcseszve,esztergályos bácsi szarul csinálta meg.lehet érdemesebb lenne nekem is venni valami normális lendkereket nem a gyárival szarakodni.bár ez a szerkezet és tárcsa sem egy világbajnoknak tűnőőőő izéééé Mosolyog  
Re: Gtaati (13442)
válasz erre előzmények 2009.03.10. 20:30:37 (13440
Felhasználói profil
13.05 @ 186
remélem meglesz.mondjuk idén nyomás is lesz növelve, de ahhoz tapadás is kell majd Mosolyog  
Re: hori (13439)
válasz erre előzmények 2009.03.10. 20:05:48 (13438
Felhasználói profil
13.05 @ 186
áh de annyira nem mint vártam....volt kuplung gond,tapadás gond...volt itt minden!! 12est szerettem volna Mosolyog  
Re: hori (13437)
válasz erre 2009.03.10. 17:53:45 (13436
Felhasználói profil
13.05 @ 186
szerintem én 0.8on meg sem közelitettem a 300nm-t.... 
válasz erre 2009.03.10. 17:48:26 (13434
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem kb. 10,000 van benne.de szerintem elcseszték a lendkereket, miután a surlodo felületből leszedtek, lehet nemszedtek le a szerkezet felfogatásánál....mert már az első probánál is nagyon fentfogott. 
válasz erre 2009.03.10. 17:36:55 (13432
Felhasználói profil
13.05 @ 186
hát igazábol nekem sincs $$$kedvem$$$ kuplungot venni. Szomorú  
válasz erre 2009.03.10. 16:06:39 (13430
Felhasználói profil
13.05 @ 186
nekem ugyanez a kuplung van, köszörült lendkerékkel.már összerakás után is nagyon fentfogott.fokozatosan egyre jobban megcsuszott slickkel.év végére már utcai gumival is.lehet alá kéne szedetni a lendkereket...vagy feltükrösödött...nemtom.majd kb. egy hét és kiderül. 

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!