timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2011.03.10. 21:12:05 (17659
Felhasználói profil
10.97 @ 200
S2 kipucsonk nincs valakinél elfekvőben,repedésmentes? 16v turbóra kellene... 
válasz erre előzmények 2011.02.28. 23:41:03 (17622
Felhasználói profil
10.97 @ 200
8-as autóút várpalota veszprém között.

Nem tudom,hogy hány lovas,sztem 1000 még nincs.Vid alapján kicsit nagy az a turbó rá,mert igencsak fenn indul meg. 
Re: Turboá (17613)
válasz erre előzmények 2011.02.27. 17:45:23 (17588
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez szabad áramlás,vagy a nyomás is bele van kalkulálva? Szvsz ha van 3 bar nyomás a kipu oldalon,akkor kivezeti a felesleget.Kérdés mennyire rontja ezzel az áramlást. 
Re: szabyk RST (17584)
válasz erre 2011.02.23. 21:22:17 (17574
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ott fért el talán?Egyből turbó előtt megy 4-ből 1-be,ott nem tudták beépíteni.



 
válasz erre előzmények 2011.02.11. 23:11:04 (17558
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nincs,pont 100-at megy 2-ben,3.ban meg 150 felett. 
Re: GMalma (17557)
válasz erre előzmények 2011.02.11. 22:13:55 (17556
Felhasználói profil
10.97 @ 200
100-150 3,5s? Az nem tűnik rossznak.
Thomas73 autója egyik videón 4.8@100 8,19@146,ez 3,4mp de csak 146,tehát 150-re kb 3.5 lehet.

Ha így megy a saab.az már nem szar. 
Re: GMalma (17555)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 21:18:46 (17534
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az még esélyes lehet.Bár én jártam szétszakadt motortartó bakkal,úgy vettem a kocsit.Már a próbakör alatt mondtam a tagnak,hogy egyik motortartó szakadt,de csak a váltókar rándulásából lehetett észrevenni.

Ezt így nem könnyű diagnosztizálni,de a kuplungot kizárnám... 
Re: GMalma (17533)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 20:36:21 (17531
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Vajon ha 7000-et futott szerkezet+régi lendkerék ugyanazt csinálja mint a zsír új,biztos,hogy a kuplunggal van baj?

Tárcsa is új? 
Re: szabyk RST (17529)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 12:55:25 (17514
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mi is a gondja? 
Re: GMalma (17512)
válasz erre előzmények 2011.01.22. 10:18:26 (17499
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát az a baj,hogy az injektorok szórásképét is meg kellene nézni,kiszerelve nem fogod látni,hogy kopott-e vagy sem.

Vezérlődugattyút a fejből ki tudod szedni,azt érdemes megnézni.Nagyon finoman megmunkált,tükörsima felületűnek kell lennie.Ha berágódás van rajta,akkor már át fogja engedni a nyomást egyik térből a másikba. 
Re: GodRat (17497)
válasz erre előzmények 2011.01.22. 07:55:00 (17496
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ja igen,lehetőleg a lecsapódó kondenzvízbe ne tudjon állni. 
Re: Robi-ka (17495)
válasz erre előzmények 2011.01.21. 22:38:20 (17494
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha nem túrós,akkor mindegy,ha turbós,akkor tedd a turbó után úgy 30 centire.Nekem a wbo nem szerette a gyári helyet. 
Re: GodRat (17493)
válasz erre előzmények 2011.01.21. 11:31:21 (17491
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Múltkor végeztem egy kis számítást.

1kg hidrogén égéshője 131MJ, 1 kg benziné 43MJ,mondjuk kb hidrogén 3x akkora.
Tehát egy olyan autónál ami eszik 9l benzint,ami kb 6 kiló,ahhoz hidrogénből kell 2kg.
1kg vízben 111g hidrogén van (H2O hidrogén moltömege 1g,oxigén 16,így 1 mol víz 18g =>2g h2)
Magyarul ha a 2 kg-ot elosztod 0,111kg-al,megkapod,hogy 18kg víz kellene,csodás.

1 mol víz bontásához 282kj energia kell.Kiszámoltam az említett példát,kb 272MJ energia kell a víz bontásához,az elégetésével nyersz 265MJ energiát,meglepően jó hatásfok,de még mindig 100% alatt van.

Yah a 272MJ energia éjszakai árammal is 3600 ft Széles vigyor

Hidegfúzió életképesebb Kacsint  
Re: Belfegor (17490)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 22:07:17 (17487
Felhasználói profil
10.97 @ 200
flex? Széles vigyor  
Re: Thomas73 (17485)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 21:54:24 (17484
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kezed járjon,ne a szád.Gurul már a gida? 
Re: Thomas73 (17483)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 21:11:45 (17474
Felhasználói profil
10.97 @ 200
annak tűnik.Vagyis escortra hasonlító valami. 
Re: Sefig60 (17473)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 21:02:43 (17471
Felhasználói profil
10.97 @ 200
WTF is on the picture? Hö?  
Re: szabyk RST (17470)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 17:22:17 (17437
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ezt nem kellene egynél többször eljátszanom. 
Re: sh adam (17436)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 16:55:08 (17435
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ajándék barátnőnek,turbina tengely,szülőknek ház,tesónak kompresszor Széles vigyor

Kb így költöttem a csiga árát Zokog  
Re: sh adam (17434)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 16:28:56 (17433
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát kis túlzással el.És még nem számoltam bele a szilvesztert. Dühös  
Re: sh adam (17428)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 15:11:31 (17427
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egy nagy csiga lesz rá,ha túlélem végre ezt a kib.szott karácsonyozást. 
Re: sh adam (17425)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 13:49:57 (17424
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Másra én se tudok gondolni Széles vigyor  
Re: sh adam (17423)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 13:30:59 (17422
Felhasználói profil
10.97 @ 200
11 nap alatt senki se néz be ide? Jól meg van dögölve télen a sport. 
Re: radics1 (17421)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:30:20 (17421
Felhasználói profil
10.97 @ 200
5.ben 
Re: radics1 (17420)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:30:01 (17420
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nálam az kb 280 lenne.... 
Re: gt28rs (17418)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:29:26 (17419
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1.9 baron érted el ezt a teljesítményt?Talán egy nagyobb csigával nem kell ennyire megtölteni. 
Re: gt28rs (17418)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:18:37 (17417
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem a turbó talpa után 3 cm-rel már ott a szonda.Nem percekig ,csak egy pillanatra volt 880,7000 rpm 3.ban,igaz lófasz nyomáson. 
Re: gt28rs (17416)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:10:35 (17415
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ott én 880-at mértem eddig,de túl magasnak találom. 
Re: radics1 (17414)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:09:35 (17414
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Magyarul akkor utána mérted? 
Re: gt28rs (17413)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 21:15:29 (17410
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Még az is elég "hideg",ha turbó előtt van. 
Re: Thomas73 (17409)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 18:20:09 (17408
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Neked hol van az EGT ?Látom 1.9baron épp 800-at mutat,elég alacsonynak tűnik nekem. 
Re: gt28rs (17399)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 18:00:55 (17407
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tőled eladási áron visszaveszem,legalább lesz egy jó turbóm,újra Széles vigyor  
Re: Thomas73 (17406)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 13:29:40 (17405
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tudod én korrekt ember vagyok,természetesen felhívott,és visszaadtam a pénzt 
Re: gentleman (17401)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 13:27:55 (17404
Felhasználói profil
10.97 @ 200
TFSI egybecsonkos. 
Re: voszi (17402)
válasz erre előzmények 2010.12.07. 21:07:47 (17400
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most mondta egy ismerősöm,hogy 1.8t leonokat nézeget,de szerintem ez neki nagyon erős lenne,meg árban is jóval magasabb kategória.

Mi lett helyette? 
Re: gt28rs (17399)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 22:40:00 (17395
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Jó ez a dugócsere dolog,minden benzines turbós is ezzel jön.Kérdem én,ha magas az egt,akkor olvad a dugó? Szvsz ha magas az egt,akkor a hengerben kisebb a hőmérséklet,mintha adok még előgyújtást,és a hengerben ég el az összes anyag.Dieselnél nem tudom mivel lehet játszani.Előtöltés? 
Re: Master3v (17394)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 20:25:39 (17392
Felhasználói profil
10.97 @ 200
dobtam választ..
 
Re: szabyk RST (17391)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 20:08:34 (17390
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Dieselnél nem magas a 1000 fok kicsit? Úgy tudom azoknál jóval alacsonyabb az egt. 
Re: Master3v (17389)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 09:06:53 (17386
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Dettó.

Ha nem egybecsonkos lesz,akkor elé fog kerültni.

Jamal:

Nem tudom,mert mivel én nem oda raktam,ezért nem repedt el,de rizikós sztem,hogy negatívan érintené az élettartamot. 
Re: Demó (17384)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 09:05:36 (17385
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Rendben,köszönöm!

Az alapjárat nekem is hasonló,a cruise néhol túl magas,a WOT meg aztán főleg. 
Re: GMalma (17383)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 22:11:59 (17381
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

tudom,hol kell lennie,lent már leírtam,mi az ok.Tudom,hogy 100-150 fok a különbség.

A lényeg,hogy amire használni akarom,arra úgy tűnik jó:ha turbó után is 830-850 fokokat mérek,akkor tudom,hogy előtte 1000 fok körül járok.

Neked milyen értékeket szokott mutatni a turbó előtt? 
Re: GMalma (17380)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 21:40:52 (17379
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez a gyári k03,ez volt rajta idén márciusig.Érdekes,hogy így is működött... 
Re: Belfegor (17378)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 12:12:38 (17377
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az a vicces,hogy rohadtul nem vettem észre,hogy ez a turbó megolvadt. Úgy szedtem le a kocsiról,hogy ez jó,nem volt se rezonancia érezhető,se semmi.Töltött ugyanúgy,mint előtte. 
Re: szabyk RST (17376)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 08:55:25 (17375
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ebben egészen biztos vagyok Széles vigyor

Ha lesz kis időm,logolni is tudom majd,és akkor egyben látszik minden paraméter.Talán úgy könnyebb lesz. 
Re: szabyk RST (17374)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 08:41:19 (17373
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Persze logikus,de ott nem tudom mérni. Rövid ideig elvisel magasabb hőt is egy csiga,ha látom,hogy még mindig emelkedik,akkor tudok tenni valamit.Másik,hogy ha túl kicsi az előgyújtás,akkor is lehet túl magas az EGT. Valószínűleg ez okozta a hibát is. 
Re: szabyk RST (17372)
válasz erre 2010.12.02. 08:02:58 (17371
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Számítottam erre a válaszra,sőt leginkább erre.Mi az,hogy semmit nem ér?
Azért,mert post turbo,vagy azért mert egt? Sajnos az egybecsonkos fosomat nem volt kedvem leszedni,megfúrni,hegeszteni rá,aztán 1 hét múlva meg faszán elreped a feszültség miatt.

Majd ha lesz nagyobb turbóm,akkor előtte lesz,egy normál leömlőbe bele lehet applikálni.

Ezt szeretném elkerülni a jövőben,esetleg egy drágább turbóval:


 
válasz erre 2010.12.01. 21:03:54 (17369
Felhasználói profil
10.97 @ 200
EGT-vel kinek van tapasztalata? Mik a normális értékek? Turbó után van közvetlen a szondám,sajnos csak ide tudtam berakni. 
válasz erre előzmények 2010.11.29. 22:28:14 (17361
Felhasználói profil
10.97 @ 200
nincs skájp,csak msn
ugyanaz,mint a mail. 
Re: Belfegor (17360)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 22:04:33 (17358
Felhasználói profil
10.97 @ 200
hmm,trükkös.Ha e30,akkor 12v,ha 24v,akkor e36 asszem a legrégebbi,amiben volt.Azok meg drágábbak. 
Re: Belfegor (17357)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 21:57:31 (17356
Felhasználói profil
10.97 @ 200
szrít vagy pro? 
Re: radics1 (17355)

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!