timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 230 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:31:19 (18554
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövőre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezősködöm,h majd ebben is jól képben legyek.... Széles vigyor  
Re: Lizard21 (18552)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:18:44 (18551
Felhasználói profil
14.77 @ 157
HALLOD EZ VMI KURVA JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beszarás hogy megy ez kis matchbox, ahogy mondtad...meg ahogy terelgeted az sem semmi...az 1.25öt már turbósan várod vagy még szívóban? Anti roll kit, vagy plusz merevítő van a futóműben? 
Re: Lizard21 (18549)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:59:35 (18548
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ahogy így beszélgetünk nagyon megtetszett nekem ez a pályázgatás dolog, tavasszal eladom az audit úgyis, vmi jó kis hajszolható vasat veszek akkor helyette...

Ti milyen gyakran jártok?jó lenne ismerős társasággal, mégis csak akkor jobb minden... 
Re: GodRat (18546)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:58:18 (18547
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Kitartás az van, már "csakazértis"-ból , másból kellene több... Széles vigyor  
Re: Crybaby (18545)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 08:15:08 (18544
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Veled és sok más emberrel együtt én is kíváncsian várom,h mit fog hozni. Az,h a nevem alatt egy 14es idő szerepel (ami azért szinte full gyári motortól és 1.6 tonna FWD-től nem rossz) ne tévesszen meg, több év rally és autóépítés áll mögöttem, a most épülő autó mögött pedig nagyon sok év és munkaóra tervezés van, mielőtt nekiálltam volna építeni, nem a nagy semmiben történik. A megbízhatóság és a jó teljesítmény sok mindentől függ még, de bizakodó vok eddig nagyon, olyat fogak látni jövőre amit eddig nem.

A sorban állós hasonlatomra való reagálásoddal mondjuk teljesen igazad van, sor elejére ugrani és komoly dolog, és amit pl Te csináltál az minden elismerést megérdemel, de én máshogy gondolom és csinálom, majd kiderül... 
Re: Crybaby (18543)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 22:27:01 (18540
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a clio sport sem kifejezettem egy palyagep.attol,h a Yaro 1.8 nem 1.5 mondjuk attol miert valna azza?ezt nem ertem...egy tok "alap" motorcsere,nem egy komplett autoepites,futomu maradhat,nagyobb fek elore es kesz.
Bar mind1,mert Tomi turbot akar,szoval O dont,bar tartom,h palyazgatasra mit emlitettem szeret nagy jobb egy szivo karaktere, 180 loval meg ultrabrutal lenne...ultrabrutal!! 
Re: Robi-ka (18539)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 21:53:55 (18538
Felhasználói profil
14.77 @ 157
de,ez pont olyan egyszeru,mert ahogy mondta, csak akarni kell,ha vki komoly teljesitmenyt akar,akkor annak nagyon bele kell nyulni a varazskalapba,ez a minimum, egy clioba is belefer az 1.2es motor helyere a 2.0,azert 100%-ig biztos vok benne,h nagyobb kaland nelkul bemegy a 3aroba is. Igen lehet,h tulsagosan nemetautosan gondolkozom,de biztos vok benne,h minden auto lego. Tominak (ezek szerint) anno en is azt mondtam,h ne turbositson,hanem Corolla T-Sport motor,mert a palyazas es korozes sztem sokkal jobban illik egy kihegyezett fasza szivomotor karaktere. Na es persze sokkal egyedibb.en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud, turbos Yaro van par, nagy szivomotoros nincsen nagyon...En ezt szeretem, a versenysport a kihivasok miatt olyan amilyen, akinek egy ilyen swap kihivas az hagyja az egeszet...

Udvw  
Re: Robi-ka (18537)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 18:48:43 (18536
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jahh ertem,az akkor nem ccm veletlenul? Mosolyog azt hittem nagyobb pillangot is tettet ra,azert kerdeztem. Szep eredmeny a palyan,amihez azert vezetni is tudni kell.. Kacsint  
Re: Lizard21 (18533)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 18:47:01 (18535
Felhasználói profil
14.77 @ 157
miert kell ahhoz otthon lenni benne,h nagyobb motort bele es kesz..?minden bele megy mindenbe csak akarni kell..ezt tudni nem egy nagy kivaltsag(skociaban elo haverom infoja,h kint pl:S4 c4 porsche Cayenne 4.5 V8 turboval.e36 coupe Rx7 wanklerral,akkor tipusazonos miert ne menne)...
Te meg latom a kotegedesben vagy otthon Mosolyog  
Re: Robi-ka (18534)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:56:09 (18532
Felhasználói profil
14.77 @ 157
1500cc? 40es pillangó akkor nagyobb a gyárinál?gyári mekkora? 
Re: Lizard21 (18531)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:47:29 (18530
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Gyári leömlő? az szép, mondjuk ez japán, nem német... Mosolyog tehát akkor egy jó szűrő kat off. utána a rendszer vastagabb v csak hátsó dob?hf-ed is gyári? 
Re: Lizard21 (18529)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:33:54 (18528
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hallod ezek nagyon jó idők, futóműved hogy van okosítva? merevítők stabilizátorok? 
Re: Lizard21 (18526)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:32:14 (18527
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És a motorban mi van amitől 120 ló lett? 
Re: Lizard21 (18525)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 15:30:26 (18523
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Még mindig a turbósításon töröd a fejed? inkább tegyél bele egy T20 vagy ilyesmi motort pl Celicából, szívó 180-200 ló, baszott mód menne vele a kis yaro 
Re: Lizard21 (18521)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 15:26:47 (18522
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Neked hogy áll most a motor, mi van benne? mi a ringen egy olyan idő ami jónak számít nem 1000 lóerős utcai autótól? 
Re: Lizard21 (18521)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 12:09:11 (18508
Felhasználói profil
14.77 @ 157
engem ugyan nem zavar,csak egy jo szovicc adodott... Mosolyog  
Re: dani1121 (18506)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 23:18:01 (18505
Felhasználói profil
14.77 @ 157
igen,kikotni,csonakmotornak jo is... Mosolyog mar megertem,h ha unjak a dieselezesunket... Mosolyog Mosolyog  
Re: sh adam (18500)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 22:10:00 (18435
Felhasználói profil
14.77 @ 157
na az az ami biztosan nem lesz soha...

Mondjuk ez csak egy oreg szar diesel,semmire nem jo, 12 kozepet,ha tudni fogja a hozza Ertok szerint... Széles vigyor  
Re: Belfegor (18434)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 21:35:00 (18433
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Széles vigyor
ez nagyon igaz...de itt kicsi a motor, a rev limit meg foleg alacsony.. 
Re: Belfegor (18429)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 16:53:43 (18428
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ez meg már kicsit nagy...
Outlet: 107mm outter diameter, 82.35 inner diameter
Compressor trim: .60 ar (anti- surge)
Compressor Wheel diameter: 74.80 /102.40 (big wheel)
Turbine wheel diameter : 75.35 / 81.70
Exhaust trim: 1.05ar 
Re: Belfegor (18425)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 15:28:14 (18427
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Na meg mindenképpen twin scroll 
Re: MarcoR5 (18426)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 15:21:31 (18426
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen, a levegő lenne a fontos, a kipuff oldal nagyon jó, de nagyobb kompresszorral kellene... 
Re: Belfegor (18425)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 11:59:32 (18424
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen, nekem is ez a fura, olyan kellene aminek nagyobb a turbina oldala, de akkor GT35 marad...félek ez kicsi lenne 
Re: Belfegor (18422)
válasz erre 2011.10.05. 09:39:40 (18421
Felhasználói profil
14.77 @ 157
compressor wheel: 0.60 A/R Cold site
Exd:2.76"
Ind:2.13"

Turbine Wheel 1.15 A/R Turbine
Exd: 2.54"
Ind: 2.91"

Ez minek felel meg kb?  
válasz erre előzmények 2011.09.16. 08:42:37 (18380
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mit önérzeteskednek a Hondások ennyire...ebben mi volt a tanács amit most írtam Bandi? Az a 3 kérdés? az volt a tanács? 
Re: Bandi (18377)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 08:40:34 (18379
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a f@ßt, csak simán intelligens! Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Master3v (18378)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 22:56:00 (18376
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez a legfontosabb,h idot szanj a jo munkara,mert arra ido kell,utana meg biztos fogsz fejleszteni es mindig lesz olyan,h utolag azt mondja az ember,h maskepp kellett volna,ez elkerulhetetlen. De ha nagyon akarja az ember es par dologrol lemond (mar akinek kell) akkor akarmi lesz oromet okoz.

A 2,2 vti motor a preluder-bol nem fasza?gondolom tul nagy a loket,h gyorsan porogjon?vagy?nagyohulyeseget beszelek? Mosolyog olyan 15 eve nekem is tetszett a honda akkor azt vettem volna... Mosolyog azota felnottem... Mosolyog Mosolyog Mosolyog  
Re: hori (18372)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 15:23:53 (18366
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ez kell, vagy ilyen, de szólj ha baj,h beleszólok...

http://www.ebay.de/itm/Eagle-H-Pleuel-Honda-Integra-Type-R-ITR-B18C6-B18C-/130551768917?pt=DE_Autoteile&hash=item1e657de755

aztán hajtás!!! Széles vigyor

sztem hosszútávon mindenképpen jobb, mivel elég fanatikusnak tűnsz ezért inkább forró fej helyett végiggondolni és ebbe fektetni, mert előbb utóbb az lesz belőle,h kell, utólag meg akkor ez kidobott pénz lesz....ha tanácsolhatnék, ezzel már semmit ne csinálj, ha tényleg sokkal jobbat akarsz, mert a befektetett munka is pénz, ahelyett menj el szenet hordani órabérbe és azt tedd hozzá az 1.8 projekthez... Széles vigyor Széles vigyor  
Re: hori (18364)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 13:25:24 (18363
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jah igen azt láttam, h ez 8Vhez való, de a link alapján már lehet keresgélni, ez kihagytam, de gondolom ő is észre veszi kis német tudással lehet itt lavírozni, nem hinném,h ezen kívül vmi rossz tanácsot adtam volna.... 
Re: Robi-ka (18362)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 13:10:05 (18361
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Elektronika gyári?

itt van egy olcsó leömlő

http://www.ebay.de/itm/Edelstahl-Facher-Krummer-Honda-Civic-CRX-1-5-1-6-8V-/350356304974?pt=DE_Autoteile&hash=item5192dcf44e

a házinál még látatlanban is szinte biztos,h jobb...
Ram air nyílásnak a lehető legnagyobbnak kell lennie, sztem a lámpa komplett nagysága az a minimum, mert ha nem szűkül utána eleget a keresztmetszet akkor megb@ßta a kutya.... 
Re: hori (18358)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 12:31:53 (18355
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a 900 kiló nem annyira könnyű?? manapság egy hasonló kategóriájú autó 1200-1300 kiló, szóval ennek lehet nagyon örülni, nekem amiből indulok 1150 és 900ra le kell menni.... 
Re: sh adam (18352)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:24:15 (18349
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Stem mivel a súly kevés olyan 13.3 körül... 
Re: Pelyvi (18348)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:11:39 (18347
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sztem a ram air, légbeszívás ami a legkevesebb pénzből a legtöbbet hozza egy szívó motornál, de még turbósnál is...Venturi cső, torló levegő,hívjuk ahogy akarjuk, egy délutáni műanyagozás és +5km/h átlépő.... 
Re: sh adam (18346)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 09:13:39 (18344
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem értek a benzinesekhez, sztem nagyobb injektorok meg egy fasza villany kellene bele, mondjuk egy MS már bent van szerintem 100ból, vagy vmi piggyback vagy pack vagy mi a tököm, én azt mondanám,h több ua kell bele, kell fasza ram air rendszer ami szintén nem sok pénz...az tény,h a komolyhoz sok pénz kell, de nehogy azt hidd, ez csak a szívómotornál van így, mert a turbós motornál még egy rakat dolog hozzá jön ami plusz költség (váltó,kuplung, hűtés, turbó, csövek) és az is ami alapból kell egy szívóba is....úgyhogy sztem egy papírkönnyű kis erős honda megépítése itt még nem is a legköltségesebb... 
Re: hori (18342)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 08:37:00 (18341
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Még jó, h Mikiin ennyi mindent ki lehet pakolni streetben..vagy nem ott vagy?
Igen az időn látszik,h nagyon könnyű az autó, de viszonylag gyenge, most már tényleg csak arra kellene gyúrni és fasza lesz az nagyon... 
Re: hori (18336)
válasz erre 2011.09.02. 13:39:46 (18277
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Subarusok!

2002-es WRX-ből mennyi ló hozható ki gyári turbóval? illetve turbóban mi a következő lépcső? mi az amit a motor gyárilag elvisel?350 ló? 
válasz erre előzmények 2011.08.30. 15:22:33 (18272
Felhasználói profil
14.77 @ 157
miért? 1.9esből egyáltalán nem giga turbóval (85 helyett 60mm nagykőr) és 5500ös fordulattal hogy lehet majdnem 400at kihozni?

Technika.... Széles vigyor Cool  
Re: GodRat (18268)
válasz erre előzmények 2011.06.27. 11:40:04 (18188
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Azt tudom,h ahol semmi nem számít ott 250e Ft.... 
Re: radics1 (18187)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 11:16:59 (18183
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Érthető, szóval akkor 1.3 is lehet az ára...?
bőr nem lényeg...szín?
küldesz képeket?
marcokranko@gmail.com 
Re: GodRat (18182)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 10:17:13 (18180
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát ez olyan szeptemberben lesz aktuális kb, bár nem tudom a kinti 4500 euróval tudod-e tartani a lépést árban? Összezavarodott

A fogyasztás az teljesen jó. Neked a motor tök gyári? vajon miben más, mint az S4? 
Re: GodRat (18178)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 08:46:06 (18177
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A6-ossal szemezek én is, persze a hang lenne az első amit bele (alá) raknánk. Neked kézi vagy tiptronik?ugyan nem ez a lényeg, de mit eszik nálad? mondjuk 140 pálya tempomat, a város nem érdekel... 
Re: GodRat (18175)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 22:01:24 (18174
Felhasználói profil
14.77 @ 157
mi mindened van?Neked is ilyen van?tapasztalatok?lo? 
Re: GodRat (18171)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 22:00:36 (18173
Felhasználói profil
14.77 @ 157
6500 rpm felett jo a fogyasztas....
A nardo reszten asszem a techart porszhe kb800 lo soforje mondja,h olyan 320nal meg bevillanr az ESP,kicsit nedves a palya...hat a gatyamat lehet osszecsokiztam volna ha meglatom...

Nekem ennyi nem kell,a leheto legkevesebbet akarok faragni,max 350 lo,eleg a K03 meg a szokasas korites...ugyis fele 102 fele E85el megy majd,ha megy...

A hang az boszme!!!!!! 
Re: Master3v (18172)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 15:54:16 (18167
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Akkor lehet,h maradna, max felújítom, meg a sallangok mellé és gyíííí 
Re: radics1 (18166)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 15:27:07 (18165
Felhasználói profil
14.77 @ 157
mondjuk azt megcsináltatom egy turbóssal is, kap még KKK Competion 360as csapágyazást aztán foroghat.... 
Re: MarcoR5 (18164)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 15:23:08 (18164
Felhasználói profil
14.77 @ 157
én úgy tudom a K03 az 36/49 komp és 40/44 kipuff, a K04 meg 42/56 és 42/50...nekem utcára kellene egy 2.7 V6 biturbóra, olyan 320 ló a cél E85-el, szóval szinte széria, csak cooler, kipuff meg esetleg ez az upgrade... 
Re: radics1 (18163)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 08:30:12 (18162
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Lehet K03/04et csinálni? Csak mert nem akarnék komplett K04eket esetleg. Vagy nem sokkal menne csak feljebb? 
Re: radics1 (18161)
válasz erre előzmények 2011.05.12. 08:25:04 (18074
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Jajj ne már még húzni akartam.... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Robi-ka (18073)
válasz erre előzmények 2011.05.12. 08:15:28 (18072
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A pontos neve: felszerelhető, öntapadós koronggal ellátott mini kamera... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
 
Re: VZalan (18071)

összesen 230 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!