Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövőre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezősködöm,h majd ebben is jól képben legyek....
HALLOD EZ VMI KURVA JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beszarás hogy megy ez kis matchbox, ahogy mondtad...meg ahogy terelgeted az sem semmi...az 1.25öt már turbósan várod vagy még szívóban? Anti roll kit, vagy plusz merevítő van a futóműben?
Ahogy így beszélgetünk nagyon megtetszett nekem ez a pályázgatás dolog, tavasszal eladom az audit úgyis, vmi jó kis hajszolható vasat veszek akkor helyette...
Ti milyen gyakran jártok?jó lenne ismerős társasággal, mégis csak akkor jobb minden...
Veled és sok más emberrel együtt én is kíváncsian várom,h mit fog hozni. Az,h a nevem alatt egy 14es idő szerepel (ami azért szinte full gyári motortól és 1.6 tonna FWD-től nem rossz) ne tévesszen meg, több év rally és autóépítés áll mögöttem, a most épülő autó mögött pedig nagyon sok év és munkaóra tervezés van, mielőtt nekiálltam volna építeni, nem a nagy semmiben történik. A megbízhatóság és a jó teljesítmény sok mindentől függ még, de bizakodó vok eddig nagyon, olyat fogak látni jövőre amit eddig nem.
A sorban állós hasonlatomra való reagálásoddal mondjuk teljesen igazad van, sor elejére ugrani és komoly dolog, és amit pl Te csináltál az minden elismerést megérdemel, de én máshogy gondolom és csinálom, majd kiderül...
a clio sport sem kifejezettem egy palyagep.attol,h a Yaro 1.8 nem 1.5 mondjuk attol miert valna azza?ezt nem ertem...egy tok "alap" motorcsere,nem egy komplett autoepites,futomu maradhat,nagyobb fek elore es kesz.
Bar mind1,mert Tomi turbot akar,szoval O dont,bar tartom,h palyazgatasra mit emlitettem szeret nagy jobb egy szivo karaktere, 180 loval meg ultrabrutal lenne...ultrabrutal!!
de,ez pont olyan egyszeru,mert ahogy mondta, csak akarni kell,ha vki komoly teljesitmenyt akar,akkor annak nagyon bele kell nyulni a varazskalapba,ez a minimum, egy clioba is belefer az 1.2es motor helyere a 2.0,azert 100%-ig biztos vok benne,h nagyobb kaland nelkul bemegy a 3aroba is. Igen lehet,h tulsagosan nemetautosan gondolkozom,de biztos vok benne,h minden auto lego. Tominak (ezek szerint) anno en is azt mondtam,h ne turbositson,hanem Corolla T-Sport motor,mert a palyazas es korozes sztem sokkal jobban illik egy kihegyezett fasza szivomotor karaktere. Na es persze sokkal egyedibb.en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud, turbos Yaro van par, nagy szivomotoros nincsen nagyon...En ezt szeretem, a versenysport a kihivasok miatt olyan amilyen, akinek egy ilyen swap kihivas az hagyja az egeszet...
jahh ertem,az akkor nem ccm veletlenul? azt hittem nagyobb pillangot is tettet ra,azert kerdeztem. Szep eredmeny a palyan,amihez azert vezetni is tudni kell..
miert kell ahhoz otthon lenni benne,h nagyobb motort bele es kesz..?minden bele megy mindenbe csak akarni kell..ezt tudni nem egy nagy kivaltsag(skociaban elo haverom infoja,h kint pl:S4 c4 porsche Cayenne 4.5 V8 turboval.e36 coupe Rx7 wanklerral,akkor tipusazonos miert ne menne)...
Te meg latom a kotegedesben vagy otthon
Még mindig a turbósításon töröd a fejed? inkább tegyél bele egy T20 vagy ilyesmi motort pl Celicából, szívó 180-200 ló, baszott mód menne vele a kis yaro
ez a legfontosabb,h idot szanj a jo munkara,mert arra ido kell,utana meg biztos fogsz fejleszteni es mindig lesz olyan,h utolag azt mondja az ember,h maskepp kellett volna,ez elkerulhetetlen. De ha nagyon akarja az ember es par dologrol lemond (mar akinek kell) akkor akarmi lesz oromet okoz.
A 2,2 vti motor a preluder-bol nem fasza?gondolom tul nagy a loket,h gyorsan porogjon?vagy?nagyohulyeseget beszelek? olyan 15 eve nekem is tetszett a honda akkor azt vettem volna... azota felnottem...
sztem hosszútávon mindenképpen jobb, mivel elég fanatikusnak tűnsz ezért inkább forró fej helyett végiggondolni és ebbe fektetni, mert előbb utóbb az lesz belőle,h kell, utólag meg akkor ez kidobott pénz lesz....ha tanácsolhatnék, ezzel már semmit ne csinálj, ha tényleg sokkal jobbat akarsz, mert a befektetett munka is pénz, ahelyett menj el szenet hordani órabérbe és azt tedd hozzá az 1.8 projekthez...
jah igen azt láttam, h ez 8Vhez való, de a link alapján már lehet keresgélni, ez kihagytam, de gondolom ő is észre veszi kis német tudással lehet itt lavírozni, nem hinném,h ezen kívül vmi rossz tanácsot adtam volna....
a házinál még látatlanban is szinte biztos,h jobb...
Ram air nyílásnak a lehető legnagyobbnak kell lennie, sztem a lámpa komplett nagysága az a minimum, mert ha nem szűkül utána eleget a keresztmetszet akkor megb@ßta a kutya....
a 900 kiló nem annyira könnyű?? manapság egy hasonló kategóriájú autó 1200-1300 kiló, szóval ennek lehet nagyon örülni, nekem amiből indulok 1150 és 900ra le kell menni....
Sztem a ram air, légbeszívás ami a legkevesebb pénzből a legtöbbet hozza egy szívó motornál, de még turbósnál is...Venturi cső, torló levegő,hívjuk ahogy akarjuk, egy délutáni műanyagozás és +5km/h átlépő....
Nem értek a benzinesekhez, sztem nagyobb injektorok meg egy fasza villany kellene bele, mondjuk egy MS már bent van szerintem 100ból, vagy vmi piggyback vagy pack vagy mi a tököm, én azt mondanám,h több ua kell bele, kell fasza ram air rendszer ami szintén nem sok pénz...az tény,h a komolyhoz sok pénz kell, de nehogy azt hidd, ez csak a szívómotornál van így, mert a turbós motornál még egy rakat dolog hozzá jön ami plusz költség (váltó,kuplung, hűtés, turbó, csövek) és az is ami alapból kell egy szívóba is....úgyhogy sztem egy papírkönnyű kis erős honda megépítése itt még nem is a legköltségesebb...
Még jó, h Mikiin ennyi mindent ki lehet pakolni streetben..vagy nem ott vagy?
Igen az időn látszik,h nagyon könnyű az autó, de viszonylag gyenge, most már tényleg csak arra kellene gyúrni és fasza lesz az nagyon...
A6-ossal szemezek én is, persze a hang lenne az első amit bele (alá) raknánk. Neked kézi vagy tiptronik?ugyan nem ez a lényeg, de mit eszik nálad? mondjuk 140 pálya tempomat, a város nem érdekel...
6500 rpm felett jo a fogyasztas....
A nardo reszten asszem a techart porszhe kb800 lo soforje mondja,h olyan 320nal meg bevillanr az ESP,kicsit nedves a palya...hat a gatyamat lehet osszecsokiztam volna ha meglatom...
Nekem ennyi nem kell,a leheto legkevesebbet akarok faragni,max 350 lo,eleg a K03 meg a szokasas korites...ugyis fele 102 fele E85el megy majd,ha megy...
én úgy tudom a K03 az 36/49 komp és 40/44 kipuff, a K04 meg 42/56 és 42/50...nekem utcára kellene egy 2.7 V6 biturbóra, olyan 320 ló a cél E85-el, szóval szinte széria, csak cooler, kipuff meg esetleg ez az upgrade...