Ha autonak hasznalod (utazas szallitas A->B) akkor nem jo otlet Toyot venni, szerintem.
Ha meg hobbiauto, akkor evidens.
2.6 teljesen atlagos 60 lab utcan, Volvoban en nem is mertem jol tapadot sosem.
Az S70 2.54-es rolloutos 60 lab, 0.5g alatti gyorsulas egyesben, ugyanakkor fekezeskor ugyanezek a gumik nagyon tapadtak. Lehet az auto meretei adjak, hogy nem igazan jo rajtolo.
Akkor tenyleg jo lehet, mert errol a Green Stuff-Red Stuff-rol ~10 eve olvastam eloszor brit magazinokban, odakint akkor volt divatos Red Stuffot tenni Novak ala.
Arra gondoltam, hogy egy gyari Saab eltori a gyari feltengelyt, az nagyon ciki a gyarnak.
Az, hogy milyen rugo/gatlo van, asszem ez esetben majdnem mindegy. Bar, ha ultet is, akkor annyira nem is az. De a lenyeg, hogy ami eltort, az gyari.
Igen. Gyariban lehet van ilyen, de az gondolom mindegy, mert vegulis az ugyanolyan talp, mint amivel felcsavarozzak az leomlore, es hat az nem lep meg, hogy egy ilyen talp mukodhet.
De ez hegesztettnek tunik, es raadasul egy eleg nagy, eros motoron.
Subaruhoz van valami ilyen Unichip vagy hogy hivjak? ALS/rajtprogi es gyari ECU marad.
De nem 100%, csak remlik ilyesmi.
Pl. http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0559
Oke, Saabokat ismeri, de 500 loeros Saabokat ismeri-e az a kerdes. (Nem kotekedni szeretnek!)
btw. a sved embered mit mond erre a kerdesre?
vagy Per Eklund ? Vagy barki mas, akinek eros Saabja van?
ajajaj. Ert hozza? Ha nem, akkor miert talal ki ilyen "okossagot"? Ha igen, akkor tudni kell, mit tegyen be?
A lenyeg, hogy egeszseges fotengellyel kell kezdeni, nem lesz azzal semmi baj 500 loero nem olyan sok.