timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 39 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.01.06. 19:56:47 (19052
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Köszi az infót.
Milyen katalógusból nézted?
Tudnál küldeni valami linket? 
Re: kombi (19051)
válasz erre előzmények 2013.01.05. 15:06:20 (19049
Felhasználói profil
14.68 @ 157
 
Re: radics1 (18871)
válasz erre 2013.01.05. 15:03:04 (19048
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Tudja valaki,hogy mekkora a csapszeg furat 1.8T
AUQ és APP motorkódu hajtókarnál?Állítólag más a kettő.Köszi. 
válasz erre előzmények 2012.07.31. 12:39:15 (19004
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Re: hori (19001)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:50:50 (18994
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Széles vigyor  
Re: Master3v (18993)
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:18:16 (18992
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Szerintem nincs baja. Múltkor miután elkészült az autóm vittem Horit  és ő mondta ,hogy milyen furcsa,hogy váltások után nem húz egyszerre ,hanem egy kicsit megtorpan és csak utána gyorsul.Nekem ez nagyon fel se tűnt,gondoltam ezek a turbós autók ilyenek.Engem nem zavar, de ha ki lehetne küszöbölni ,jobb időt tudnék menni. 
Re: Robi-ka (18991)
válasz erre 2012.07.20. 13:35:27 (18990
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogy váltások után érzésre nagyot torpanik az autóm.Ez nem új dolog ,nem most jelentkezett,csak kíváncsi vagyok kinek mi az ötlete.Lehet,hogy ez így van jól?Kicsit lassan éled fel talán a turbónyomás?Mivel lehetne ezt csökkenteni,erre jó a lejújószelep?

Válaszotokat előre is köszi Mosolyog  
válasz erre előzmények 2012.07.13. 14:56:37 (18983
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Mi hozta azt a plusz 5 lovat? Mosolyog  
Re: Lizard21 (18982)
válasz erre előzmények 2012.07.12. 20:09:17 (18981
Felhasználói profil
14.68 @ 157
A tiéd hány lovas?
Vagy teljesen kipakoltad a 15.58-as idő eléréséhez?? Mosolyog  
Re: Lizard21 (18980)
válasz erre előzmények 2012.07.10. 18:06:40 (18978
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Még régebben a Németh Zoliék meg Tomaszka,szoktak csinálni sportdobokat a Trogesba.
Őket kérdezd meg lehet,hogy még foglalkoznak ilyenekkel. 
Re: hori (18977)
válasz erre előzmények 2012.07.05. 14:42:15 (18976
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Gyárilag hány ló a Yaris? 
Re: Lizard21 (18974)
válasz erre előzmények 2012.06.22. 19:31:52 (18950
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Köszi!Megnéztem,de nem találtam ilyen adatot:-) 
Re: Kutasi Richárd (18949)
válasz erre 2012.06.21. 13:28:29 (18948
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki,hogy hol lehet megnézni a gyári 1/4 mérföldes gyorsulási időmet? 
válasz erre előzmények 2012.06.14. 20:12:21 (18943
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Nekem a Turbóm is meghalt tőle Zokog  
Re: scitec86 (18942)
válasz erre előzmények 2012.06.14. 20:11:21 (18942
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Nekem állítólag leragadt valami szelep az olajpumpába ami miatt nem volt kellő nyomás. 
Re: rambustibi (18941)
válasz erre előzmények 2012.06.14. 20:05:22 (18940
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Köszi :-) 
Re: rambustibi (18939)
válasz erre előzmények 2012.06.14. 20:00:18 (18938
Felhasználói profil
14.68 @ 157
A motor már össze lett rakva 1600km-van benn és működik.Valószínűleg az utángyártott olajpumpa volt rossz,mert a gépműhely csinált nekem egy videó felvételt a szétszedésről és lehet látni,hogy az olajnyomás fokozatosan gyengül.Nekem a 4-es hajtókar kapja először az olajat,annak semmi baja nem volt,de a többi fokozatosan egyre rosszabb.  
Re: scitec86 (18937)
válasz erre előzmények 2012.06.14. 19:55:36 (18937
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Lehet csak a felületet edzeni?Azt nem értem,hogy akkor miért gyártanak túlméreteket ha ilyet nem szabad csinálni.Az a pár ezred miliméter annyira meggyengíti a főtengelyt,hogy eltörhet? 
Re: rambustibi (18935)
válasz erre előzmények 2012.06.13. 19:10:46 (18932
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Szeva! Köszi az infót,csak azt nem értem ,hogy a szerelőm se mondta meg a gépműhely se ahová vittem.A gépműhely 14 éve foglalkozik főtengely köszörüléssel ezt neki tudni kellett volna nem?Mondhatta volna,hogy barátom egy ilyen autóba nem szabad köszörülni ,cseréld ki egy újra.
Miért is probléma amúgy hogy be lett köszörülve?? 
Re: rambustibi (18903)
válasz erre előzmények 2012.03.10. 16:36:50 (18882
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ma elvittük a kocsit a szerelőmhöz,holnap kiszedjük a motort és valószínűleg Hétfőn felküldjük a gépműhelynek akik csinálták.Garanciális javításban reménykedek,de nem sok esélyt látok rá.
Majd ha lesznek fejlemények leírom ide,addig is mindenkinek köszönöm a segítséget,hozzászólást. 
Re: Audi-f1 (18881)
válasz erre előzmények 2012.03.09. 14:53:02 (18879
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ezt amúgy alá tudod támasztani,hogy miért baromság amit a Csabika beszél?
Köszi. 
Re: Audi-f1 (18874)
válasz erre előzmények 2012.03.09. 14:44:53 (18878
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Köszi,hogy próbálsz segíteni,amúgy hová kéne elvinnem? 
Re: Audi-f1 (18874)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 21:10:41 (18872
Felhasználói profil
14.68 @ 157
800 km után lett csapágyas éş így mentem 5km-t.
 
Re: radics1 (18871)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 20:06:39 (18870
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ha bármilyen autó hajtókar csapágyas lesz valamilyen szinten sérül a főtengely és illik minden esetben beköszörülni vagy beórázni.Ha viszont köszörülni kell és egy biztonságos vastagság alá megy a méret mint nálam ,kénytelen vagy kicserélni a főtengelyt.Most kb.5 km mentem vele és már így se lehet összehasonlítani az egészséges részt a sérülttel,tehát köszörülni kell valószínűleg vagy csak egy érintőfogást,de valamit kell vele csinálni így nem tehetem bele az új csapágyat. Nincs meg az a felület amin kialakul az olajfilm.  
Re: Fapuma8 (18869)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 19:35:38 (18868
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Mert a másik három is sérült valamennyire a Csabika szerint,de a gépműhely beórázta őket és még a súlyukat is lemérték,szerintük megfelelő,nem kell cserélni.Most marad a blokk felküldése ismét és hosszú várakozás. 
Re: radics1 (18867)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 19:10:14 (18866
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Nem tudom,hogy pontosan mikor szálltál be a beszélgetésbe,de a legelején leírtam,hogy a motorom beállt megállt,vagy már nem tudom pontosan mit írtam.Az a lényeg,hogy bevittem Sopronba a Volkswagenbe ,hogy nézzenek rá mi ez a kalapáló hang és ők ott megállapították,hogy hajtókar csapágyas lett és csak óvatosan mennyek haza vagy egyből a szerelőhöz.Én mint laikus megfogadtam a  szerelők tanácsát és elindultam az utolsó utamra haza,de kb.félúton már olyan hangja volt a kocsinak mintha egy vödörbe kavicsokat zörgetnél,na akkor már az 50-et is épp hogy tudtam tartani.Gondoltam most már megállok ,amint beraktam üresbe a motor egyből leállt és úgy húztak haza. 
Re: radics1 (18865)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 18:46:21 (18864
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ő úgy érti ha egy 1.8T hajtókarcsapágyas lesz,akkor nem elég a főtengely köszörülése ,meg az új csapágyak,hanem egy az egyben új hajtókart kell venni. 
Re: radics1 (18863)
válasz erre előzmények 2012.03.07. 18:28:24 (18862
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Úgy néz ki,hogy megvan a hiba oka.Beszéltem a nagy volkswagen audi szakival a Csabikával Sopronba.Elmondtam neki az egész történetet és az első kérdése az volt,hogy hajtókarokat cseréltünk-e Újakra ,mert az 1.8T-kben egyszer használatosak vannak.Mi csak azt az egyet cseréltük ki egy bontott darabra ami megvolt hajolva,a többit meghagytuk.Én komolyan mondom már nem tudom mit higgyek,most megint kiadok 100-150.000-et a műveletre és ha így se lesz jó akkor megbolondulok.:- I 
Re: radics1 (18861)
válasz erre előzmények 2012.03.06. 14:21:07 (18860
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Mi rövidebb 2 tizeddel,az átmérő kisebb 2 tizeddel vagy?
Mi az a pár jól irányzott makró?Csináljak fényképet? 
Re: Thomas73 (18859)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:50:30 (18857
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Addig is annyit mèg leírok,hogy a csapágy eredeti vastagsága 1.45mm volt,most alig több 1-nél. 
Re: scitec86 (18856)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:45:58 (18856
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Majd holnap csinálok róla képet. 
Re: hori (18855)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:32:31 (18854
Felhasználói profil
14.68 @ 157
De neked mutattam is hogy mi maradt a csapágyból. 
Re: hori (18853)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:18:20 (18852
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Pedig nekem a szerelőm azt mondta,hogy egyértelműen körbefordult, a pöckök meg sincsenek. 
Re: radics1 (18850)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 19:46:06 (18849
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Gondoltam olyanra is,mi van ha egyszerűen anyaghiba miatt eltört a pöcke a csapágynak,körbefordult és onnantól már tényleg nincs olajzás. 
Re: scitec86 (18847)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 19:38:12 (18847
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Én október végén vettem az autót,és még nem volt időm megcsináltatni rajta a kötelező dolgokat,mert ugye széthullott.
A 480 a következőket tartalmazza:motorfelújítás-212.000(hengerek honolása,gyürük,1db hajtókar,1db főtengely+köszörülés,motor vonalba köszörülése,új csapágyak,munkadíj.
                                                  új turbó K03  -103.000
                                                  hengerfej felújítás-33.000
  egy halom tömítés,vezérlés,vízpumpa,olajszivattyú,-132.000 
Re: radics1 (18846)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 19:17:35 (18844
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Igazából a motort kiszerelni és a főtengelyt felküldeni(vagy az egész blokkot) jelenleg az utolsó gondolatom.Valahogy abban bízom,hogy talán a csapágyat rakták bele rosszul vagy fordítva vagy tényleg olajnyomás gond van vagy én hibáztam valamit a járatás alatt,nem tudom,de én nagyon nehezen bírtam azt,hogy dec. 2-ától február közepéig nem volt autóm,ráadásul baráti áron is 480.000Ft-ba került.Össze lesz rakva egy új szett csapággyal,meg lesz mérve minden(olajnyomás,turbónyomás,kompresszió,stb.)Elmegyek valakihez akinek van műszere és megnézzük a komputert is. 
Re: Belfegor (18843)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 18:26:31 (18842
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Én abból indulok ki,hogy először az 1-es hajtókar csapágy kapja az olajat és utána a többi,akkor hogy lehet az hogy a 2-es 3-as 4-es csapágy nem sérült,akkor mégis csak volt olajnyomás.
Megmértem a 4-es hajtókarnál a főtengely átmérőjét mikrométerrel és kb.47.7-47.8mm volt a vastagsága, a rossz csapágynál is megmértem,de csak minimális különbségek voltak.Arra gondoltam veszek bele egy ACL Race csapágy szettet és megpróbálom újra. 
Re: radics1 (18841)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 18:05:14 (18840
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ma felhívtuk őket,azt mondta az ürge:"Persze semmi probléma vigyük el neki a főtengelyt és leellenőrzi,hogy esetleg ők hibáztak-e"Erre a szerelőm megkérdezte,hogy mi lesz a munkadíjjal ,meg a sok járulékos alkatrész cseréjével.Azt mondta csak akkor derül ki minden ha már ott a főtengely és tud véleményt mondani.Kiszedtem a 4-es hajtókar csapágyat megnézni,hogy milyen van benn,mert nekem elmondása szerint gyárit raktak be.Erre az van írva,hogy Sputter,kicsit nyomoztam és kiderült ,hogy ez a Glyco márkának valamilyen változata.Ha valaki tudja kérem írja meg,hogy a 1.8T-ben mi a gyári csapágy márkája?Köszi. 
Re: hori (18839)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 20:20:57 (18837
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Sziasztok mindenkinek!
Ma regisztráltam először.
Nekem lett másodszor is hajtókar csapágyas az autóm.
Holnap tervezem szétszedni a régi olajpumpámat.
Kíváncsi leszek mi lesz benne.

Addig is Horinak köszi az infókat. 
Re: radics1 (18835)

összesen 39 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!