Fojtószelepre nem emlékszem, de tanulmányaim szerint a csövekben max légszállításnál hangsebesség (max.) 40%-a (135m/s) legyen az áramlási seb.
Persze ezt olyanok tanították, akik csavarhúzót nem nagyon fogdosnak. Ha extrém méretek jönnek ki, akkor nyilván nem követendő, de nekem eddig átlag teljesítményekhez (2-300Le) jó volt.
Egy komp. mérőt szerintem bárki tud adni. Ha kell, szólj, a XI. kerületben megoldható akár nálam is.
Látatlanban, a leírtak alapján inkább "kifújásra" tippelnék, mint gyűrűtörésre.
Számítanak nyilván az áttétek, de érezhető javulás nem lesz. Az 1.900 és 1.761 között i különbség 94 vs 101 km/h-t jelent.
B16-20-at, vagy csigát rá. Míg erre nincs keret (min 500e), addig csak alap dologra költs, mint pl a kuplung.
Megfogtál. Talán azt mondanám, hogy nem, de adam vagy pelyvi majd megmondja, ők szerintem tudják. Mentem én is olcsó gumival, nekem az FR2.0 jött be, van itthon pár darab, tudok adni akár kölcsönbe, akár örökbe. Megtudod nézi, hogy a 2010. 07. 17-i versenyen miket mentem vele, ott asszem nem volt technika problémám.
Igen, d15 tömítés, de lemez ez is.
A vicc az, hogy csak a régi, 2010-es konfigot akartuk lemérni még a fejlesztés előtt, mikor beütött a krach. Pár napja az utcán játszottam vele.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy szar volt már ez a hűtő, szóval szerintem nem teljesen biztos, hogy a tömítés volt a ludas. Rendeltem olyan hűtőt, mint neked volt/van, azt még nem tudom, hogy adjak-e még egy esélyt egy ugyanilyen tömítésnek.
Akkó nem tudok segíteni
Illetve lehet, hogy mégis. Ha gondolod oda tudom adni az S210-esemet. Csak el kell jönnöd érte... Autóval legközelebb csak szeptemberben megyek versenyre.
Az S210 csak nagy melegben jó pályázásra. Dragra mentem vele, kaki volt. Olcsó gumiból a szintén Michelin FR2.0-t tudom ajánlani, esetleg valami esőre való keveréket, pl Matador W14.
D csapágy: 20-30 között, attól függ mit teszel bele.
Bár nem nekem szólt a kérdés, de szerintem Bejóhoz vagy a Szakállhoz vidd a cuccot. Pl amelyik közelebb van.
Hf, stb, kábel, ecu megvan szerintem 70-80ból. Ha normálisan csinálod, akkor programozod is utána.
Ha már szétszeded, javítóméretes ZC dugókat, stb. is tennék bele. 120 pacit várhatsz tőle, de a hétköznapi fordulatszámban nem lesz nagy változás, csak ha a forgatod. Én ezeknek az átalakításoknak csak akkor látom értelmét, ha amúgy is generálozni kell a motort.
Írhatok egy excelt ha gondolod, de az csak átlag gyorsulást és átlag teljesítményt fog tudni, mivel csak azt tudod megmérni, hogy 100ról 150re mennyi idő alatt gyorsulsz. Remélem érthető
Szerintem jobban jársz, ha itt, az oldalon használod a futamtervezőt.
A 11. kerületben és környékén (Budaörs, Törökbálint, esetleg Diósd) keresek kiadó műhelynek való helységet (25-40 m2). Egy nagyobb helyen, megbízható ember mellé is jó. Természetesen jóárasítva.
Az anyagát nem ismerem (nyilván nem szar), de ez egy elég erős gyári hajtókar. Szerintem (is) rossz beállítás lehetett a ludas.
Ha érdekel esetleg:
Ix= 9505 mm4
Iy= 1552 mm4
A= 194 mm2
Voszinak és Neked is:
a hajtókart így az égési csúcsnyomás hajlítja, vagy töri el. Ezt elég nehéz pontosan megmondani, hogy mennyi, ezért szokás a tapasztalat alapján fordulatszámot, nyomatékot, teljesítményt mondani.
Széép! Te is gépész vagy, ugye? Számoltam pár gyári honda d hajtókar másodrendű nyomatékát. Számolnál egyet a tiédre? Kb a közepén. Az is elég ha leméred a méreteit, ha nem akarsz vele tökölni. bandi.mail@freemail.hu a címem. Ja, és milyen teljesítmény mellett történt ez? Köszi
Tavaly a turbos leömlőmet DupliColor festékkel fújtam le, nagyon jól bírta a szezont, semmi baja. Az első verseny után kifakult (kivéve a talpaknál), szürke lett, de utána már nem változott. A Praktikerben vettem (máshol nem találtam), nagyon kicsi kiszerelésben van, asszem 150ml és 2000 forint. Ez pont elég volt erre a kis leömlőre, a tiédre 2-3 flakon kéne. Aztán lehet, hogy a hosszú használatot nem bírja, hangsúlyozom, én csak versenyen használom.
Nekem Eagle F1 a nyári gumim, ugyanekkora méretben. A méréseim között a vti ezzel van mérve, közönséges aszfalton, tehát a repülőtéri betonon picit talán jobb is lehet. Nemtom mennyivel drágább a Yoko, de én (is) azt ajánlanám.
Amúgy van jó pár szerszámom tőlük, szal kérdezhetsz nyugodtam róluk. Ami most hirtelen eszembe jut, hogy az olcsóbb fajta villáskulcsaikból a kisebbek szeretnek szétnyílni, de kb 10-estől felfele már jók, illetve csillag-csillag -ból törtem már el, de asszem erőkarral dolgozva.
Egy barátom és én is két éve használok ilyet, az árát bőségesen megéri. Véleményem szerint nincs szükség jobbra, esetleg, ha műhelyt nyitsz, de ebben sem vagyok biztos. Arra figyelj, hogy a mostani doboza kép alapján gyanús, hogy szar a zsanérja. Akkor vedd meg a műanyag dobozost (mert asszem van fém is), ha nem szalagos típusú, hanem csapos.
Persze ezt olyanok tanították, akik csavarhúzót nem nagyon fogdosnak. Ha extrém méretek jönnek ki, akkor nyilván nem követendő, de nekem eddig átlag teljesítményekhez (2-300Le) jó volt.