timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75505 bejegyzés
Előző   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2013.10.09. 15:45:36 (74828
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Bocs hogy kishalként én is beleszólok, az idei évet végigtoltam én is a bajnokságban, minden versenyen ott voltam, a legdurvább Street kat.-ban: AS3. Nem volt olyan verseny ahol ne lett volna ki a 8as tábla, egyik rendezésben sem.
Értem hogy mit szeretnétek ezzel az idő alapú versenyzéssel, és nekem nem hiszem hogy gondot jelentene a jövőben, 13.0-13.1-eket fut max 0.3-as szórással a kocsim.
De azon kívül hogy izgalmasabb lenne a verseny az idő alapúság miatt, egy kategóriába jóval több autó esne bele, ha onnan csak a legjobb 8 jut tovább, akkor abban a kategóriában, (mondjuk 11-12 12-13 13-14 14-15snél, általában azért itt van a legtöbb  épített és street kat. autó) óriási lenne a tömeg, akár 20-30-40 autó is, a többiben ugyan úgy versenyezne 1-2-3-4 ember. És amelyikekben ekkora a tömeg a sikertelen versenyzők úgyis felhagynának a versenyzéssel, mert ok hogy mondjuk az enyém 13sec-es bracket, és ennyit is tud a kocsi, akkor benevez hozzám egy butított 12seces, és döntőben elver, mindig a kis előnyével ami megengedett. Na én ezen felháborodva visszaveszem a töltőnyomásom visszamegyek 14es katba, és 13.8-akkal a döntőben kicsinálom az ellenfeleket, mert erősebb a kocsim, és 1-2tized szórás minden autóban van! Akkor mekkora is lesz a versenyzők között az elégedettségi faktor, miért is járunk ki versenyezni, hogy a butított autómmal kocsikázzak a gyengébb kat.ban... Szuper..
Sajna szerintem nem ezen múlik a dolog, azzal tényleg több versenyző lenne hogy a nem hivatolasan beépített, de versenyen nevezéskor ellenőrzött, valós adatokat megadva a megfelelő kategóriába sorolt autók is mehessenek. Több nézőt pedig szerintem nem fog vonzani akkor sem ha időalapú, mindenki tudja hogy a döntőket általában már senki nem várja meg, mert uncsi. Ha már ötletelünk, sokkal inkább arra kellene figyelni hogy hogyan lehet több nézőt és "szponzort" mozgósítani, és ez nem csak a rendezők feladata!!! Hiába hogy most a Drift a nagy úr, valamit csak ki lehet találni, elhiszem hogy a régi idők 2004-2005 amikor elkezdődött ez az egész és még IP-nél egy durvább péntek este többen voltak mint bármelyik versenyen idén, sosem jönnek vissza, de szerintem még mindig sokakat megmozgatnak a szoros versenyek, és nem csak a 9-10sec-es autók...
Valahogy látványosabbá kellene tenni az egészet, pl.a cél utolsó 30m-ét oldalról egy kamerával kivetítőn mutatva, ilyesmikre gondolok. Amikor az emberek nem csak két elhalványuló autót látnak 400m-nél meg a nyertesnél felgyulladó lámpát hanem egy "célvideón" láthatják a befutót hogy mekkora is a különbség..
 
válasz erre 2013.10.09. 15:44:59 (74827
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Pedig kampányolhatnék az időkategóriák mellett...semmit nem kellene csinálnom mert 10.0 és 10.1-et futok...

Döntőben meg max becsúszok a 9 tetejébe...de az meg belül lesz a tűréshatáron.

Ezért mondom, nekem mindegy, idő alapúban az egyik legjobban menne az autóm.

De ha marad a P4 az is ok nekem.

Rátokbízom, de komplikált lesz az időalapúban sokaknak akik szórnak és sok vita lesz belőle.

Sok sikert bármelyikhez, kíváncsian várom lesz-e változás. 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 15:42:46 (74826
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sokan nyomatják ezt az időalapút most itt hirtelen,de úgy látom az ellentáborban is vagyunk páran. Lehet arról is szó,hogy a jelenlegi helyzeten módosítunk nem időalapú katokkal? Ezen most épp senki nem pörög. Remélhetőleg ideér a többi versenyző,és több input jön. 
Re: Fapuma8 (74824)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 15:42:20 (74825
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Én nem tudom ezt a versenyrendezőktől kell megkérdezni, hogy mégis mennyire vonza a nézőket ez a sport, mert szerintem egyáltalán nem, ez egy monotón, és csak kevés látványos autóval rendelkező verseny. Nem tudom mennyire csábítja ez a nézőket, hogy kijöjjenek, de szerintem (és most lehet hogy tévedek) azért jön ki mert ismerőse, barátja megy éppen. Nyilván van olyan is aki kijön egy jó programra a családjával, de szerintem ez a kevesebb(ismét mondom lehet tévedek). Egy laikus nézőnek viszont teljesen mindegy hogy milyen szabályok mellet futnak az autók, sok és érdekes futamot akarnak látni. Én emlékszem olyanra hogy a kispolszkinál sikított a tömeg amikor elvert egy porschét anno, a nézőnek ez kell a só, és egy ilyen vegyes autókból álló kategória szerintem pont szórakoztatóbb is, mert az emberek ezt szeretik(szerintem). Itt most írhattam volna a most hétvégi Skodát aki suporfinalba jutott és csak a nagy dragok tutták éppenhogy elverni. Thát én azt mondom az itteni néző tojuk rá, hogy hogyan csak menjen a versen.

Radics1:
Ezek a szabályok pont engednének is a megkötéseken hiszen mindenki együtt menne, tehát nyilván Zoliék is úgy gondolták, hogy innentől olyan gumival, olyan motorral mész amivel akarsz, írta is hogy csak a biztonsági feltételeknek kell megfelelni, bizonyos autóknak...
Valamint szerintem legtöbben a féltve kuporgatoot vagyuninkat tettük a kocsijainkba ugyan úgy mint te, de ismét elmondom itt az a lényeg, hogy ahoz hogy jót döntözz vagy hogy nyerj ezeknél a kategóriáknál nem kötelező beletenni. Gondolom te is annyit tudtál ebbe a sportba beleölni(mint sokan mások, én is ) amennyit megengedhettél magadnak és akkor amikor volt erre lehetőséged, ez sok áldozattal jár tudjuk, de mégis megtehetted, de szerintem ezt te is mint mindenki magának csinálja. Egyrészt mivel nem lehet máshogy mivel sponzorunk nagyon kis esélyel lesz, tehát igazából azért építetted, építettük, hogy mit is tudsz/tudunk kihozni a dologból nem pedig azért mert köteleztek hogy márpedig az eredményeket hozni kell. Szerintem a legtöbben maguknak építenek autót, mert megnézik hogy ők maguk mit tudnak építeni milyen gyorsak, most az csak egy plussz ha olyan a kategória hogy abban nyerni is tudsz, és ezzel az új ötletekkel ezt sem veszi el tőled senki. Még azt is figyelembe kell venni, van akinek csak egy autója adott, és imádja szereti de se lehetősége sem extra pénze nincs tuningra és így most neki is lehetősége nyílt versenyezni, ezt kell megérteded. 
Re: tommyt (74818)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 15:35:03 (74824
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Továbbmegyek ezzel.
Turbós autó többet is javulhat/romolhat.

Turbós autók közül, az enyém azért elég stabil....

KKLH-n betonról 1.5-öt lehúzva ugyanaznap mindent padlón állva, lehúzva volt 10,02-m is és 10.3-am is 1.7 60lábbal ragasztóról.A legjobb időm este volt döntőben, pedig nem csináltam semmit, csak betonról mentem, mert épp vállaltam hogy kanyargok az egyenes beállás helyett...

Nekem ott a ragasztó rosszabb...

Hungaroringen érdekes volt nézni hogy pl a hátsókerekeseknek jobb oldalon pl 7.4 és 7.5 ment csak mert az a koszosabb, bal oldalon meg 6,9 és 7,0 pár órán belül...201méteren...

Szívók értem én hogy nem szórnak annyit, de pl ha délután 15 órakkor a meleg aszfalton betapadva megyünk 1.5 60lábat este meg a hidegebben csak 1.7-et az erősen odabasz a végén...ok hogy ez pont a lassabb verzió, de Kunmadarason szokott lenni hogy a 40 fokban megfutott idődet nap végén a hűvösebb döntőkben is jócskán javítunk tizedeket...turbós sokkal erősebb hidegben....

És ez nem csalás....ez a szopó ebben.

Az meg nem túl jó ha a végén ha vezetsz elengeded vagy fékezel....az gáz....és a gyorsulás átmegy kombinatív szerepjátékba vagy .... :-D

De értem a kezdeményezést, csak egy jó szabályt ki kell találni.

Viszont ez rengeteg problémával járr... meg elmehet emberek kedve ha pl kizárod őket másodszor...

Macerás....jó ha tele a kategória, csak ez túj szubjektív vagy teljesíthetetlen szagú.... 
Re: radics1 (74811)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 15:26:16 (74823
Szerény véleményem szerint  van elég versenyző, főleg street-ben...profi kategóriák vannak néhol üresen, de majd feltöltődnek azok is. Pl. ha majd valaki nem akar/tud űrsiklót venni/építeni, hogy versenyképes legyen P7-ben, akkor még mindig ott van számára a P4, ami szintén egy ütős kategória, de még emberi léptékű technikával és költségvetéssel lehet benne rajthoz állni...ezek a most hanyagolt kategóriák fel fognak értékelődni a következő szezonokban.
  Szóval a versenyzőszámmal nincs gond, sőt, már a kezelhetőség határán van az indulók száma. Nézőből van kevés...és nézőt nem fog tudni vonzani egy bracket verseny (vagy hívjuk, aminek akarjuk, de nem heads up).  
Re: radics1 (74822)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 14:59:57 (74822
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Megmondjam hogy lehetne több street versenyző szerintem? Ha lazítanátok a szabályokon: régen mindegy volt milyen motor volt a kocsiban,ccm szerint volt kategorizálva. Lehet NKH műszakin nem megy át egy A corsa 2.0 16v GSI motorral,de itt viszont mehetne,természetesen a motor szerint besorolva az eddigi katokba. Van pár ember,aki emiatt tesztbe kényszerül vagy be se nevez,mert minek.  
Re: oioio-1 (74821)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 14:53:36 (74821
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ehez képest  
Re: oioio-1 (74820)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 14:52:56 (74820
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Nincs index idő , csak te vagy mint versenyző es a te kvalifikációs időt te futod meg. Éheztette képest is mehetsz gyorsabban. Olvasd el meg egyszer. 
Re: radics1 (74819)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 14:41:35 (74819
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én azt világosan értem,hogy versenyzőket akartok becsábítani. A gond itt az,hogy nem az fog nyerni,akinek jobb a reakciója,jobban vált,erősebb a kocsija,hanem aki épp azt a megadott időt tudja futni,lehetőleg legjobban közelítve felülről.

Azt azért elmondanám zárójelben,engem sem vet fel a pénz,kicsit erőn felül építettem meg a kocsit és toltam végig az évet.Ez viszont nem jelenti azt,hogy 1 szezonra épült volna a kocsi.
 
Re: Szamár (74817)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:55:30 (74818
...sőt, szerintem lehessen olyat, is, mint az usákoknál, hogy van double entry bracket, ha kiesel, akkor újra becsengetve a nevezést, versenyben maradhatsz.  Na ?  Tudok ám én is okosakat kitalálni.

  A lényeg, hogy elég megnézni, hogy hány néző van egy bracket estén és hány néző van pl. egy X275  vagy grudge napon. Egyértelmű, hogy a heads up a verseny, a bracket meg a töltelék szar, mert visszahangolt autókkal egyformákat menni nem drag racing. 
Re: tommyt (74816)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:53:03 (74817
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Nem értem mi a baj, építed az autódat igen, valóban a döntőknél taktikáznod kell de eredményed is lesz, fejleszthetsz hogy egy magasabb ketba juss. Ebben pont ez az előny, hogy viszont ha nem akarsz fejleszteni akkor tökéletes az autód most is arra hogy nyerj.
A 2 tized valóban előfordulhat írtam is és a szabályok nem véglegesek ezt persze el kell dönteni, bár nem tudom hogy mi értelme ha eleve futottál jobb időt csak te a rosszabba soroltatod a kocsid ebben az esetben viszont nem látom értelmét a 2 tizednak.

Azt kell megértsd, hogy igen a mostani kategóriák jók, régóta finomítva alakultak ki, és igazságosak montható is, viszont üresek kevés kategóriában van kia a 8-as tábla és ha kivan akkor ott is óriási különbségek vannak, szerintem ezért látják sokan értelmét a változtatásnak, és ez egy olyan változtatás ami senkit nem sértene ugyanis tud versenyezni, fejleszteni, nyerni minden lehetséges, ez a jó benne. Nem elfeledendő az sem hogy talán új vagy régi embereket csábítana vissza akik eddig azért nem versenyeztek mert nem volt elegendő pénzük, hogy értékelhetőek legyenek egy kategóriában.
Nem tehetjük meg, hogy ha az embernek nincs hatalmas vagyona erre akkor ne versenyezzen mert ez egy ilyen sport, technikai sport, és bár lehet hogy éppen az az ember sokkal jobb reakció idővel tudna rajtolni mint te, vagy gyorsabban pontossabban vált, de ne versenyezzen, mert nincs elég anyagi háttere. Meg kell adni nekik is a lehetőséget hogy kijöjjenek és megszeressék ezt a sportot. Szerintem nekünk régi versenyzőknek pont az a célunk hogy ezeket az embereket becsábítsuk megmutassuk, lehetőséget adjunk nekik is egy élvezetes izgalmas versenyre, amit ezek a felosztások lehetővé tesznek. Ez pont minket is szolgál mert nem kell változtatni senkinek a kocsiján úgy hogy annak anyagi vonzata legyen, hogy nyerhessen(persze ha akar akkor az dícséretes és hajrá ha megteheti), viszont meghaggya a lehetőséget a fejlődésre emelett jó teli kategóriákban próbálhatjuk ki magunkat. Ebben a versenyzési formában inkább az emberi tényező lesz fontosabb, mint az hogy kinek erősebb a kocsija ez lehet negatívum is valóban...
Remélem érted amit mondani szeretnék. 
Re: radics1 (74815)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:46:18 (74816
Szóval akkor majd lesz az embernek egy autója, amit visszabutít a versenyre, de azért majd mehessen versenyen kívül is, hogy megnézze, mit is tud valójában.  Fasza.
  Nem tudom, mit szívtok, de kérek én is.   Mosolyog  
Re: Szamár (74809)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:31:57 (74815
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért nem,mert 12 alját így is tudja,nem azért szopok a kocsival ennyit és dolgozok,költöm rá a pénzt,hogy ne javítsak. Azért meg nem építek,hogy a saját rekordomat döntögessem, helyezés nélkül meg hazamenjek. 
Re: wolf (74814)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:20:20 (74814
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Szia!
Én farkaskutya legyek ha ertem hogy:
Miert ne fejleszthetnel???
És akkor mi van ha annyit fogsz menni mint én?
Döntőbe bármi lehet...lásd Hungaroring...
2.-ik lettem közel 0.5s kvali után!
És ha Pista nem ugrik be akkor csak 3-4.-ik max...
Nekem is rossz lesz nyugi...
Mire ujjab tizedeket fejlődik a pók..
Na az nem rövid idő! 
Re: radics1 (74811)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:05:52 (74813
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Nyelvet ölt
készitsd a verdát.... Cartman
muslinca a viharba...de menni fog... 
Re: v8drag (74803)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:03:52 (74812
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mindig is lesznek olyanok, akik majomkodni járnak ki, és nincsenek tekintettel semmire, senkire, mert ők a királyok, ezen már ne akadjál fenn.
Van ilyen hazai és osztrák csapat is sajna, sosem fogják észrevenni magukat, és nem is fognak normálisan menni, mert nem versenyzők, csak bohócok. De valakiken röhögnünk is kell, és a nézők is fizetnek érte Mosolyog  
Re: wolf (74810)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 12:59:36 (74811
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most volt a hétvégén verseny a ringen, 2 tizedet hoztam a döntőben az időmön 201m-en,csak azért,mert most abban a futamban véletlenül valamit jobban csináltam. Most emiatt kiesnék,hiába jobb a kocsi,mint a másik?

Most 12.15-öt tudtam idén,ez a legjobb,szeretnék fejleszteni és 11 közepét futni,ami nem tűnik egyelőre lehetetlennek. Most akkor ne fejlesszek,mert 12s katba jó így az autó,mert nem tudom túllépni jelenleg? Vagy fejlesszek a saját kedvemre,menjek egy 11.x-et,utána meg vegyem vissza,h 12 felett maradjon?

Ha a másik autó jobb,gyorsabb,az nem azt jelenti,hogy igazságtalan a ketegória. AS3-ban a szívó 1.6 16v hondák 13 közepét mennek,míg egy 2.0 16v akármi meg 15-öt tud. Ők nem sírhatnak,hogy honda meg dohc,nekik is ott a lehetőség fejleszteni,csak pénz/munka nélkül akarnak bajnokok lenni. 2005 óta ez a 3. kat amiben próbálkozom,az előző kettőben nem volt ütőképesek az akkori autóim. Nem azért mert rossz volt a kat,ugyanilyen kategóriájú autók egyszerűen jobbak voltak.Ha valaki nyerni szeretne,költsön a kocsira,fejlesszen,különben nem jönnek az eredmények. Milyen lenne egy olimpia,ahol a kicsit kövérebb futók is arra mennének,hogy a 100-at nehogy 6 alatt fussák? Hülye példa,tudom,nekem ez a véleményem személy szerint.Kiváncsi vagyok ki mit gondol erről. 
Re: Szamár (74809)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 12:23:29 (74810
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Tamás....
Jó pár éve kezdtem.....Te is TUDOM...
de már akkor is annak örültem hogy tudtam menni egy 15,9-et a lipuval...pedig Sanyi már akkor LOW-011 el alacsony 11 et huzott a hondával...
Én személyesen se hiszem el hogy akár Ti is ,ha beálltok egymás ellen:"
csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból:"nem az a cél hogy minnél gyorsabban minnél elöbb beérjél és megverd a másikat...
ez butaság!!!
mindenki aki ugynevezett PROFI az már az idő ellen megy..attól függetlenül ki áll mellette!!!
másik:
"Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön"
ha jol sejtem ez pont a nagy V8 vasak kezdték el....
nekem mindig is élmény számba ment,ha ellenetek vagy Petiék ellen odaállhattam...
Osztrák haverotok kezdte el:
hogy szembe jön vissza is...azok ellenére hogy Káldy Peti bent áll a sorba és Káldika tolja a tonna feetti vasat 1-ül...
ez jo pár perc kiesés...pl
 
Re: tommyt (74807)
válasz erre 2013.10.09. 12:14:41 (74809
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Sziasztok, Kútsági bálint vagyok 7éve gyorsulok, amikor/ahova tudok megyek. Fórumokat rendszeresen olvasom bár írni nem szeretek, viszon az idő alapú kategóriát én már rég óta támogatom és sok versenyző társamnak mondtam hogy jó lehet...
Nekem tetszik az idő alapú besorolás, mivel többek közt mindenki megtalálhatja a neki megfelelő kategóriát anélkül, hogy tulajdonképpen változtatnia kelljen az autóján, és mégis egy izgalmasat versenyezzen.
A mostani kategóriák valóban jók, régóta vannak és csiszolódnak de sajnos nagyon sok üres kategória lett az évek során vagy talán soha nem is telt meg csak ígéretekkel. Itt azt értem, hogy 4, jó esetben 5 autó versenyez több kategóriában, de van üres vagy egy-két emberes kategória is. Ez sajnos azt kell mondjam nem verseny. Egy idő alapú besorolásban a 8-as tábla kilenne ahol a versenyzők akár százados különbségekkel állhatna rajthoz. Én mint versenyző ilyen verenyben szeretek versenyezni, nyerni. Valamint nem utolsó sorban mivel alacsony költségvetéssel lehet döntőzni egy ilyen felosztásban talán több ember kap kedvet a versenyzéshez és egyre többen szeretik meg és próbálják ki ezt az érdekes sportot.
Ez a fajta kategória egy valóban sokkal nagyobb taktikát, és embert igénylő felosztás és valóban kevésbé számítana a technika. Igen mindenki abban a kategóriában versenyezne ahol az autója stabilan a besoroláshoz közeebb lenne még akkor is ha az messze rosszabb mint a saját legjobb ideje. Rossz-e ez? Szerintem verseny szempontjából egyáltalán nem az, mivel izgalmas lenne mind néző mind versenyző szemmel. Itt most lehet azt mondani, hogy az ember akkor nem fejleszt és megöljük a sportot. Azt kell mondjam, NEM. Szerintem nagyon kevés versenyző van aki nem magának építette fejlesztgette a kocsiját, tehát ő, ők ígyis-úgyis fejleszteni fognak ha jobbat akarnak menni(és szerintem mindenki jobbat akar menni) viszont ahoz hogy egy jót versenyezzen ez a fejlesztés nem kötelező számára ahoz, hogy akár nyerjen. Most nyilván sokan mondhatják joggal, hogy akkor minek épített autót minek fejlesztett... erre csak azt tudom mondani hogy lesz ellenfele ha eddig volt akivel szorosat csatázott az most sem változik akkor, csak lehet gyengébb vagy más beállítással fog futni a döntőben, és reméljük egyszer eljutunk arra hogy olyan sok hasonló autó lesz hogy ismét elő tudjuk venni a mostani besorolást és ugyan olyan teli kategóriák lesznek mint egy idő alapúban. A néző is verenyt akar látni méghozzá szorosat, izgalmasat és nem egyedül lefutó és ebböl nyerő autókat.
Én nem engednék semmilyen ingadozást viszont, vagy hogy pár tizeddel mehet döntőbe jobbat mint a limit idő. Ez pont erről szól hogy a döntőben pontosan kell menni, ha belecsúsztál akkor mintha beugrottál volna. Erre szerintem azért van szükség mivel nyilván mindenki az autójához mérten gyengébb kategóriában fog futni. Szerintem a besorolás úgy kéne történjen, hogy a versenyző szabja meg, melyik mért ideje alapján sorolják be egy kategóriába, viszont ezzel vállalnia kell azt hogy ezt a döntőben is hozza, nagy rizikó, de ebben a versenyformában nem a döntőben kell a leggyorsabb időt megfutni hanem ott pontosan kell menni. Gondolom ez nem felel meg sok embernek és nem tetszik, de ha egy kicsii kedvezmény is van az szerintem semmi képpen nem lehet nagy(max0,2s mert annál többet ne javuljon már hirtelen) és így én a nullát  tartom igazságosnak, mert így lesz igazságos verseny egy akár gyengébb autóval...
Ha ez a vesenyzés megvalósul akkor szerintem ami nagy probléma lesz a rendezők vállán, hogy ez akkor jó ha valaki tényleg sok futamot tud menni és kitapasztalhatja, hogy hol tud majd a döntőben érvényesülni, viszont nem lehet elvenni tőlük azt sem hogy maxra járatva kipróbálják mit is tud a gépük, mondjuk ezeket a futamokat meg lehetne jelöltetni akár utólag teszt ként és ezek nem számítanának bele a besorolás idejeibe (ez csak egy ötlet). Ha emlékeim nem csalnak akkor igazán nem sok olyan verseny volt mondjuk ahol ne tudtunk volna annyit menni amennyit akartunk, kivételt igazán csak a Honda Opel vagy Alfa találkozós versenyek jelentettek.
Ezek az én tapasztalataim, amiket főleg a Kiskunlacházi versenyeken szereztem, láttam.
Még annyit, hogy lehet akármilyen kategória vagy besorolás aki szereti az megy versenyre ahogy már mások is írták akár milyen körülmények közt. Aki csak azért ment eddig mert nyert mert mondjuk vakok közt a félszemű volt vagy mert nem volt más a kategóriájában az azt kell mondjam nem igazi versenyző és ő joggal fél mivel itt nem egyedül versenyez...
Üdv mindenkinek   Kacsint  
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:53:59 (74808
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van)."

Ez eléggé kivitelezhetetlen.Így is sokszor nehéz párban állni,mert a spanok egymás ellen akarnak menni,nemhogy még katon belül keressek valakit,aki jönne épp akkor,amikor én.

Egy versenyzős futamok tényleg feleslegesek (hacsak nem valami überbrutál verda az,ami nem 100%,hogy be is fejezi egyenes vonalban a futamot),lehetne az a szabály,hogy mindenki sorban áll,ahol van egy lyuk,oda beállhat bárki,így rövidítve a sorbanállást.Persze ez eddig is volt,de nem értem miért jobb valakinek a sor végére állni,mint mondjuk valaki mellé a sor elejére. Ha ez beépül a fejekbe,nincs anyázás az "előzés" miatt. 
Re: tommyt (74807)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:35:09 (74807
...és ugye ha én néző lennék, nem azért vennék belépőt, hogy lássam pl. Brekit vagy Wattson-t az Impalával (ha egyáltalán kimenne bracketelni) csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból vagy throttle stop-al lassított autókat nézni....én ezeket úgy akarnám látni, hogy mindent beleadva gyilkolják egymást a pályán oda-vissza.

  Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön. Micsoda bullshit az már ?  A néző versenyt akar látni, legtöbben meg sem várják a döntőket, mert az időmérők alatt már halálra unják magukat.  Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van).  A nézőknek verseny kell, nem a semmiért ácsorgás egész nap, hogy aztán majd talán látnak pár jó meccset még sötétedés előtt.  
Re: tommyt (74806)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:03:36 (74806
Több kérdésem is van.   Mosolyog
1. Miért nem jó a mostani rendszer, ami már évek óta csiszolódik és működik ?  Ebben a sportban a szabályrendszer állandósága a minden, ez határozza meg, hogy mik épülnek akár 2 év múlva.

2. Handicap nélküli index racing, amit felvázoltál, simán eredményezheti, hogy egy 9.7xx-re képes autó együtt döntőzzön a 10.99-es autókkal....tudjuk, mi lenne ennek a vége, jönne a papírforma, aztán meg a nyekergés, hogy ez nem fair, legyen handicap is...onnantól meg egy szaros bracker race lenne az összes kategória.

3. A 9.6xx-re képes autó sandbaggelne végig, hogy maradhasson a 10-es bracket-ben, mert ott király lehet, a 9-es bracket-ben meg lehet, hogy küszködne a 8-as tábláért.

4. Innentől ugyanaz az autó fejleszteni sem fog, mert egyszerűbb az élete a 10-es bracket élmezőnyében, mint a 9-es bracket lassúbb harmadában. Szóval a fejlesztést felváltaná a taktikázás. Kell ez nekünk ?

Hirtelen ez jut eszembe, de lesz majd több is.   Mosolyog  
Re: oioio-1 (74795)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:00:34 (74805
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Hameg 0,5-ön belül lesznek sokan.......javítás.... 
Re: Fapuma8 (74804)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 10:59:42 (74804
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nem szeretnék.

Titeket akarlak megkímélni hirtelen változtatásoktól, ne legyen balhé.

Engem ez nem érint.

Nekem jók a mostani kategóriák, hameg változtatsz az is jó lesz.

Az autóm 9 tetejét fog menni jövőre terveim szerint.Nem költök rá többet, de versenyzek.

Én 0,1 és 0,2 között nyomok folyamatosan.Nekem belefér az időalapú is.

Neked akartam csak felhívni a figyelmedet a szórós autókra, többi kategóriát nem figyeltem időben, csak eredményben.

hameg 1,5-ön belül lesz mindenki az időalapúban, az nekem jó...., mert valljuk be P4-ben a csillagos égig lehet gyorsulni....ha valaki standard 9,2-t megy folyamatosan én meg 9,9-et....sosem verem meg....max ha szór....időalapúban meg pár tizeddel bárkire veszélyes vagyok....

Bármi lesz én versenyzek jövőre is 10sec +- 0,1sec teljesítménnyel...

Üdv
Fap 
Re: oioio-1 (74802)
válasz erre 2013.10.09. 09:38:59 (74803
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Véleményem szerint ezt szélesebb platformon kellene kitárgyalni, sajna nagyon kevesen olvassák a timeslip.hu-t! 
válasz erre előzmények 2013.10.09. 07:28:01 (74802
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Kérlek nézz utána, hogy mondjuk Breki vagy te hányszor mentél jobbat a döntőben, mint a kvalifikáció alatt a legjobb időd, persze a nettó idő érdekes. 
Re: Fapuma8 (74799)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 07:23:20 (74801
Felhasználói profil
7.01 @ 337
A 0.3 csak egy szám, ez lehet 0.1 és lehet 0.5 is, de ha nem húzunk határt ebben akkor simán lehet bulizni az időmérő alatt és akkor tényleg semmi értelme ennek. Én abból indultam ki, hogy ha valaki megy kvalifikációs időt az arra törekszik, hogy minél jobb helyre kvalifikálja magát, mert annál könnyebb dolga lesz és a döntőbe megfutni sokkal jobb időt mint a nyugodt körülmények között kvalifikációban elért legjobb, hát nálam nem tűnik olyan könnyűnek. Természetesen a mostani kategória besorolás is jó, de ha esetleg találunk egy sokkal jobbat akkor miért ne gondolkozzunk. 
Re: radics1 (74797)
válasz erre 2013.10.09. 01:44:57 (74800
Felhasználói profil
13.87 @ 156
Sziasztok!!!

Gratula mindenkinek az idei eredményéhez!!!

Ezzel az idő alapú versenyzéssel én se értek egyet:
1.mivel így pont a fejlődés/fejlesztés lehetőségét vesszük el. hiszen van egy xx.1 es autód/autó akkor azt ahhoz hogy 1mpvel javítsd az igenis sok pénz/munka, és minek dolgoznék/raknék az autóba hiszen itt is nyerő vagyok/vagy....
2. tökölön is van ilyesmi annak aki így akar versenyezni, és az én meglátásom az, hogy sokkal kevesebb célgép van ott pont emiatt.
3. ez olyan mintha a forma-1ben azt mondanánk hogy tök mindegy milyen időt mész csak az pont 2:00 perc legyen....

Biztos nem fogott volna meg ez a sport ha nem lenne benne kihívás, mert gyárilag tudott az autóm 16.1et és ez így jó is lett volna ha meg véletlenül mentem volna egy 15.75öt és kizárnak....


 
válasz erre előzmények 2013.10.08. 23:32:36 (74799
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A mi kategóriánkban pl Brekié szokott szórni erősen.

Bekvalifikál 10.1-el mert valamiért annyit tud az autó, döntőben meg kizárod mert 9.5-öt megy mert épp betapad, meg a motorerő is kijön rendesen vagy épp szereltek valamit?

Érdekes ez a direkt nem nyomta...kiszűrés...Vagy épp annyit tud aznap az autó verzió....ez a nehéz ebben a felállásban....túl szubjektív lesz a kizárás....szerintem a street kategóriák szórnak azért rendesen...

Ezzel nagyon sok vitás témátok lenne az indító sátornál meg veszekedés, sértődés....


 
Re: oioio-1 (74795)
válasz erre 2013.10.08. 23:06:37 (74798
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Igen az azért érdekes h egy 0.000-ás időre kihegyezett autó idöjárási körülményekre se változzon!!!Én se értem miért nem jó így ahogy van... Hö?  
válasz erre előzmények 2013.10.08. 23:00:19 (74797
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Arról nem is beszélve,hogy 0.3s-nél többet simán szórhat egy autó. Nem egyszer fordult elő,hogy döntőben sokkal jobb lett az idő,mert nyáron a pálya meleg,a levegő meg már nem 40 fokos,jön egy kis erő,stb.

Kérdés,hogy miért is nem jó ez a heads up verseny,ami eddig volt?  
Re: Solyom (74796)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 22:52:58 (74796
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Egy olyan problémám lenne ezzel a kiírással, hogy ez feltételezi, hogy optimálishoz közeli mennyiségű futamot tud menni mindenki és közel teljes mértékben tisztában van mind a maga , mind pedig a kocsija tudásával. Mert például, ha valaki egész nap összesen 2 db futamot tud menni a döntőkig, vagy technikai probléma miatt, vagy azért mert egyszerűen nem került sorra többször, akkor könnyen elképzelhető, hogy a 2 futott idő alapján besorolják egy kategóriába, amit a döntők folyamán könnyedén megjavíthat akár nagyságrendekkel is. Ha valakit ez alapján zárnak ki, az szerintem nem fer, hiszen főleg street kategóriában, lehet hogy időbe telik kitapasztalni a kocsit, a pályát és nem is annyira stabilan tudják futamról futamra ugyan azt hozni. Ráadásul pont a legjobb általad elért idő elérése miatt zárnának ki , akár a verseny megnyeréséért zajló csatából, vagy vennék el a győzelmet. 
Re: oioio-1 (74795)
válasz erre 2013.10.08. 22:25:26 (74795
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Na először is arra kérlek, hogy mondj véleményt, de mielőtt mondasz, olvasd át többször.
Nem tartom a valóságtól elrugaszkodott ötletnek ezt a csoportosítást vagy kategorizálást, kicsi kiegészítéssel.
6s-7s
7s-8s
8s-9s
9s-10s
10s-11s
11s-12s
12s-13s
13s-14s
14s-15s
15s-16s
17s-18s
18s felett
Mindenki ugyan úgy kvalifikálhatna mint eddig, mindenféle gumi vagy kipakolás vagy utólag beépített nagyobb motor stb megkötés nélkül, csak a biztonsági feltételeknek kell megfelelni a gépátvételen. Miután kvalifikált és a nap folyamán ment 3-5 futamot akkor a legjobb idejét vesszük alapul a döntőkbe való besorolásnál. Például : ment valaki 10.82, 10.56, 11.21, 10.15. akkor neki a legjobb ideje a 10.15 lesz tehát bekerül a 10-11 kategóriába. Mindezek után következik a 10-11 kategória döntője ami ugyan úgy alakul majd mint most, tehát az első 8 jut be kategórián belül és küzd meg egymással. Mi történik ha valaki taktikázni kezdene ? Bevezetnénk egy olyan szabályt, hogy a döntőben nettó időt figyelembe véve, 0.3 tized másodperccel javíthatja meg az aznapi legjobb kvalifikációs idejét, mert ha többel javítaná akkor az a versenyző kiesne. Minden versenyzőnek az lesz az érdeke, hogy a kvalifikációban minél jobb időt menjen. A példánkat említve 10.15 volt a legjobb kvali idő és a döntőben megy egy 9.87 az ember és ő ér be elsőként akkor ő nyer, de hiába megy 9.87 az ember, ha rossz a reakciója és bealszik a rajtban és a másik ér be elsőnek, mert akkor a másik nyer ( persze ha nem javítja meg több mint 0.3 másodperccel az aktuális napi kvalifikációs idejét. )Az év végi összetettet minden versenyen az első 6 kategória leggyorsabb 16 jából üzemképes 8 leggyorsabb futná. Mi történik, ha nem tudja megfutni a döntőbe az legjobb kvalifikációs idejét az ember, semmi csak az a lényeg, hogy előbb érjen be mint a másik. Nagyon sok vitát és problémát lehetne kiküszöbölni ezzel a besorolással és ha minden jól megy a kategóriákban fél másodpercen belül lenne a 8 as tábla
Tessék átgondolni és elmondani a véleményeket illetve kérdezni, ha nem tiszta valami.

Köszi :
Zoli
 
válasz erre 2013.10.08. 17:29:44 (74794
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ma este én is leírom , mit gondolok. Szerintem sokakat fog érdekelni :-) 
válasz erre előzmények 2013.10.08. 17:11:14 (74793
Ami nem heads up, az bracket, vagy annak valamilyen permutációja, egykutya.  
Re: wolf (74792)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 16:55:58 (74792
Felhasználói profil
11.40 @ 197
szerintem senki nem beszélt bracketröl... 
Re: tommyt (74791)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 15:13:17 (74791
Vannak, akiket érdekel, és vannak, akiket nem érdekel...viszont akiket nem érdekel, azokat a bracket vagy index racing vagy whatever sem fogja érdekelni. De megint csak a magunk nevében beszélek. Mi heads up versenyt akarunk, és nem fpgunk bracketelni. Mindenki más meg azt csinál, amit akar, ahogy eddig is.  
Re: ave (74790)
 ave
válasz erre előzmények 2013.10.08. 14:39:04 (74790
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt irod nezoszamproblema van...    Most akkor a V8-as nagyfiuk, meg a tobbi se erdeklik a kutyat se?   Kacsint      Nem gondolom!

A bracket tenyleg nem neznivalo, ugyanakkor a hendikepes rendszer szerintem igenis lehet erdekes. Azt senki nem latja, hogy a vegen fekeznek-e a cel elott, de ha sajat idocelra menne mindenki, nem kerek szamokra, akkor nemigen fognak fekezni.
 
Re: tommyt (74789)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 13:43:17 (74789
Megint csak hát, de ja,  mi így állunk hozzá....hogy más hogy áll hozzá, azt meg majd a más elmondja.  Egy dolgot tudok...ma idehaza nincs versenyző létszám probléma, sőt tumultus van (most a mennyiségről beszélek, nem a minőségről, de a minőség  miatt sincs okunk kétségbeesni)  Ma idehaza nézőszámprobléma van (vagyis nézőszám hiánya probléma) Bracket racinget pedig nem lehet eladni fizető nézőnek (szponzorról nem is beszélve) , mert a nézőknek műsor kell, nem pedig az, hogy valakik milyen ügyesen dekáznak a gázzal, hogy a 12-es bracketben  egész nap 12.001-et tudjanak menni. Azon kívül, hogy nyilván az sem egyszerű mutatvány, a kutyát sem érdekli ez.  
Re: ave (74787)
válasz erre 2013.10.08. 13:00:59 (74788
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Üllői úton van


 
 ave
válasz erre előzmények 2013.10.08. 12:24:43 (74787
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A top kategoriaban nem csodalom,hogy nincs problema. Mosolyog

Ha mindenki igy allna hozza, mint ti, akkor lenne 3-5 kategoria es sose lenne semmi vita errol.
 
Re: tommyt (74786)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 11:57:03 (74786
Háttal nem kezdünk mondatot, de az van, hogy a V8-asok közül mindenki telibe leszarja a bracketelést. Mi versenyezni akarunk, és győzzön a jobbik, mert  azért hívják ezt dragracingnek és nem breakoutnélkülegyformákatmenésnek.  A kategóriák közül pedig amelyikek sikeresek, azok teli vannak,  (vagy majd idővel megtelnek) amelyek nem, azok pedig majd mennek tovább úgy-ahogy, és majd megtelnek akkor, amikor a sikeresek közt már akkora harc lesz, hogy páran inkább lehetőséget látnak  üresebb kategóriába átvándorolni.  Most inkább  egy ideig nem kellene bántani a kategóriákat (a minimális finomításokon ill. további összehangolásokon túl) és hagyni, hogy támpontot adjanak a jövőbeni fejlesztések irányához.  
Re: wolf (74785)
válasz erre 2013.10.08. 11:28:58 (74785
Felhasználói profil
11.40 @ 197
ez nem kategória tulajdon képpen hanem idő alapú besorolás ezért bármelyik időcsoportban döntőzöl kapod a pontot ha 8-ba jutsz, és ezért pont sár ami gyűlik a neved mellet akár hány kategóriában is szerepeltél év közben. Értékelve ez persze rendező függő az értékelést úgy értsd ingyen belépő meg kupa meg kaja év végén ami szokott lenni szponzoroktól függően pedig szponzori felajánlások az első, most csak mondok valamit, 40 a pontállás szerint kap erre meghívást vagy akármit ez mondom rendező döntse el hány embert értékel, és hogyan. De persze ezen is lehet változtatni ha ez így nem felel meg, bár szerintem jó ötlet.
A gázelvételről meg annyit, hogy ha neked valóban el kell venni a gázt hogy ne menj be a jobb kat idejébe akkor el kell venni különben mintha beurottál volna az lesz, viszont nem fogod elvenni a gázt ha jön melletted valaki akinek sokkal jobb volt a reakciója mint neked de neki nem kell elvenni mert az autója legjobb nettó ideje sem haladja meg a kategória idejét. így neked is nyomni kell csak ugye ott a veszély hogy a te nettó időd beleesik a másik kategóriába és akkor mintha beugtottál volna akár egy 3. helyet is elbukhatsz... mivel azt fontos tudni hogy ez a reakció idő nélküli időd ami nem lehet jobb mint a megengedett abban az időintervallumban. Csak hogy értsd: Ha van egy erős autód ami tud (most baromságot mondok a példa kedvéért) kb 10s-et 1/4 mérföldön de futsz  egy rossz időd ami 12-es katba sorol és te a szerint soroltatod a kocsidat mert úgy gondolod hogy hát akkor bent állok a zöldben 2másodpercet aztán úgyis megfogom akkor tévedsz. Nettó idő számít magyarul a reakcióidőd nincsen benne(egyébként ezt az időt látod a timeslippen is). És itt van ennek a versenynek a szépsége, hogy ugye a reakcióidő számít a  döntőben. Sokkal nagyobb taktika és próbálgatás hogy te pont kereken közel másodperces időt fuss, és ezt egy jó reakcióidővel oldd meg és ésszel persze mert ha a másik reakció időben jobb akkor sem nyomhatod ész nélkül a pedált hogy megelőzd(hiába erősebb az autód) mert kieshetsz...
-a kategóriák valóban jól és igazságosan vannak jelenleg beosztva viszon amiatt hogy nincs versenyző/pénz ezek a kategóriák üresek vagy nagyon nagy különbséggel vannak sajnos és emiatt kell változtatni és olyan változtatáson gondolkozunk ami nem igényli egyik autó átépítését sem, mert mindenki besorolható egy izgalmas versenybe. 
válasz erre előzmények 2013.10.08. 08:52:43 (74784
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"egyik versenyen mehetsz a 13s-es időkatba és ha fejlesztettél a következőn mehetsz a 12s-esek közt"

Hova mennek ilyenkor a pontok? Két katba? Év végére lehetne akár 2-3-ban is pontom,mert egy jó versenyen 12 alja sikerül,ha esik,akkor meg a 14 alá bemenni is csoda.

Még mindig nem értem,hogy miért lenne jó a versenyzőnek fejben számolni a másodperceket,hogy a cél előtt elengedje,nehogy a kitűzött idő előtt érjen be.

Nekem az a véleményem,hogy jók a kategóriák így ahogy vannak,nagyjából igazságos az elosztás. Ott van az AS3,minden versenyen a legnépesebb tábor. Van már 12s autó is,de mennek azok is,akik 16 alá be tudnak csúszni.Nekem sajnos üres a kategória,nem sokan vannak AS6-ban,ami érthetetlen,mert annyi turbó honda van itthon,mint a tengerentúlon Széles vigyor
Ehhez képest talán egyszer sem volt meg a 8-as tábla.

Azzal nem értek egyet,hogy sok a versenyző,ha autó kategóriákat nézzük. A 2-3 órás sorbanállás tényleg elég fárasztó/idegesítő. 2-3 óra akkor,ha van kb 20 páros meg mondjuk még 10-et beengednek a fizetős sorból,ez átlag 4-6 perc/ páros. Javítsatok ki,ha tévedek,majd megnézem hány mért futam van egy versenynapon. Azokat a versenyzőket nem értem,akik 20-al szarakodnak visszafele,ezzel megakadályozva az új futam indítását. Én személy szerint szabályt szegek,mert 30-al lehetne menni a visszatérő sávban,ehelyett fordulás után dinamikusan jövök,aztán a korláttól meg 60 körül,így kb 1 percig se foglalom a pályát egy futammal.

Döntőre regisztráció lehet,nem rossz,hasznos lenne,de ki kell találni,hogy hogyan legyen. Az nem jó,ha 100 versenyző egyszerre rohamoz meg valakit.Az lenne a legjobb,ha csak az szólna,aki elmegy/nem tud indulni,de elég utópisztikus lenne tőlük elvárni,hogy szóljanak,úgyis leszarják,pedig ők vannak kevesebben. 
Re: wolf (74782)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 08:46:35 (74783
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hívjál fel kérlek  
Re: wolf (74782)
válasz erre 2013.10.08. 08:09:42 (74782
Felhasználói profil
11.40 @ 197
sokan meg fogják kérgedezni akkor most hogy mi? de el kell nekik mondani a teszt futamaikat ők jelölik meg majd a nem megjelölt idejük alapján sorolódnak be a kategóriákba első 8 döntőzik. ha döntőben jobbat fut mint a regidő akkor kiesik mintha beugrott volna. Az értékelésben pedig mindenki pontokat gyüjt a kategóriák első 8 helyezettje kap pontot a döntőzött idejük helyezésük alapján. kategória válts lehetséges ami azt jelenti teljesen mind1 melyik kategóriában futsz egyik vagy másik versenyen tehát egyik versenyen mehetsz a 13s-es időkatba és ha fejlesztettél a következőn mehetsz a 12s-esek közt vagy bárhol. Ha döntőzöl kapod a pontot és nem vesznek el hanem gyúlik a neved mellett versenyről versenyre. ezt pedig az év végi összesítésben értékelik... 
válasz erre 2013.10.08. 08:05:50 (74781
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Az idő alapú verseny pont a dragot szolgálja, de mivel haldokló kategóriák vannak ezért egy idő alapú kategória rendszer nem hagy lyukas ember nélküli néha csak 2, 1 emberes kategóriáka. a lényege annyi hogy itt akár egy jól tuningolt lada is mehet egy porse ellen ha közel hasonló időt futnak. viszont aki fejleszteni akar annak is megvan a lehetősége lefutni a távot minél gyorsabban. A döntők célja az lenne hogy izgalmasak legyenek mint néző mint versenyző számára. Senki nem szeret úgy nyerni vagy olyan versenyt látni ahol nincs is verseny mert a különbségek nagyok valamint a versenyzők sem állnak ki a nagy a különbség. A mostani anyagi helyzetekben nem várhatjuk el hogy minden autósport kedvelő vagyonokat költsön a kocsijára. Márpedig a mostani legtöbb versenyen csak az tud elérni eredményt akinek mélyebb a zsebe. Ez így rendben is van és dícséretes dolog ha valaki költ mert ez egy technikai sport és ez viszi előre a sportot, viszont verseny így nincs. Egy jószabályú idő alapú versennyel mindkettő kiküszöbölhető, mivel nem kötelező az autóra költeni csak annyit amennyit a zsebünk hagy, viszont van verseny szoros, nagyon szoros 8-as táblákkal. Aki gyorsabban akar menni annak is meg lenne a lehetősége mivel tesztfutamot futva megnézi mit is tud az autó maxra járatva majd oda soroltatja az autót ahol futni szeretne az ideje alapján. Így tulajdonképpen csak a reakciók és az emberi tényező döntene a döntőkben(meg persze ha valami beszarik). Egy só mint 100. Jó a versenyzőnek mert ha akarja kíméli a zsebét, és izgalmas szoros versenyben győzhet, jó a nézőnek mert izgalmas szoros érdekes versenyt néz, és jó a rendezőnek mert remélhetőleg több ember megteheti hogy versenyez valamint kevesebb kategóriát eredményez. 
válasz erre 2013.10.08. 07:02:35 (74780
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ami szintén valós probléma, a döntők behívása!

Jövőre beégetjük a fejekbe a döntő regisztrációt, - tudom MNASZ,FIA meg OB...... de a saját szabályzatunkba bekerül, és tudatosítva lesz mindenki érdekében!
Senki nem akar percekig várni a semmire, senkire, és kurvára nem izgalmas a by futamok sokasága a nézőknek sem.
 
válasz erre előzmények 2013.10.08. 06:57:37 (74779
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Hernyóéknál már több éve van kamera a kapun, az idén már szerettem volna én is nálunk, de nem jutott rá időm, más meg nem foglalkozik a technikai kérdésekkel!

Jövőre tuti lesz, és tervezem kivetítőn a célvonalat is láttatni!

 
Re: gmatee (74775)

összesen 75505 bejegyzés
Előző   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!