Leegyszerűsítem, 48 leggyorsabb döntőzik, a 6 katban, úgy felosztva és amelyikbe beleesel ott nyomod, kapod a pontot, kupát stb... amilyen az aznapi felhozatal, milyen erős a mezőny stb.. ha sokan kimaradnak a versenyből, lehet növelni a katok számát, most is már 9-nél járnak "vázlatosan" nem olyan bonyolult mint a jelenlegi ... Az idők is igen közel lennének egymáshoz....
(68962) és (68966) Nagy vonalakban leírtam egy verziót, lehetőséget! Annyi hátulütője van ha túl gyors a mezőny a 13-14-15-s mezőny nem nagyon motiválja, de tényleg a gyors kocsik nyomják a döntőt... nincs szarakodás, hogy mit lehet mit nem, Személy szerint nincs kifogásom ha akár diesel akár kis ccm lenyom , jobb kész ez van, el kell fogadni, ez sarkal tovább hogy jobb legyél.
Nem hiszem, hogy mindenféleképpen fix időkorlátban kellene gondolkodni,de ha már így kategorizáltad, akkor nézzük meg egy kicsit azt a verziót. Ha 13-ba becsúszik, akkor előtte ütős volt a 14-ben, sikerélmény, kupa stb...., valamiért """"(pénzt,munkát,időt)"""" belefektetett, ahogy írtad, célja van vele, gondolom.......
Félreérted.... Nem lenne több kocsi a döntőkben, ugyan annyi, és a leggyorsabbak, Eddig sem kerültem a döntőbe (1 kivételével) ebben a felállásban sem lenne. Ha 48db 12secces kocsi van akkor azok döntőznek!
Amúgy tényleg az is jó ötlet!
Erről mi lenne a véleményetek?
Látom van nyüzsgölődés, hogy mit lehet mit nem, mit kéne mit ne kéne.Mi engedett mi nem.Mi legális mi nem!
Tökéletes kategória kiosztást nehéz így csinálni, szinte lehetetlen a street kategóriákban.
A gyorsulás az időről szól..... Kapok érte hideget, meleget de azért megemlíteném az olyan időalapú kategóriákat (6db street,mivel jelenleg is ennyi kat van!) amely képlékeny időeredményekhez igazodna.Nem volna fix időkorlát. 6x8 kocsit érintene, így nem volna foghíjas döntő.(feltölthető) A verseny vezetőség az időmérések után kiosztaná a 6 kategóriát az aznapi időeredmények tudatában! Aznapi felhozataltól függő! A meglepetés erejével hatna, hogy ki melyik katba került..időmérések végéig nem lehet tudni.Engedhető lenne minden tuning. mindegy hogy gázolajos vagy benzines fwd, vagy rwd, awd......nitró, turbókkkkk...stb......legális vagy nem,utólagos turbót se lehet papírozni, ezért a többi lehetőséget is így kellene engedni.
könnyítést, versenygumit meglehetne tiltani továbbra is... Szerintem SZÍNESEBB katok lennének jó versenyekkel, közeli időeredményekkel,átláthatóbb kategória szintekkel,s1-s2-s3...stb, az éves pontozásban izgalmasabb is lehet, mert nem mindig abban a katban versenyezne, csak ki kellene dolgozni a technikáját!
De ezt csak ép megemlítettem, a megbeszélésre nem tudtam menni, ezért nem tudom, hogy volt e erről,hasonlóról szó...
"Bocs ha lerágott csont"
Nem e esetleg a váltókaron volt a gáz is? Talán úgy egyszerűbb kezelni és a kormányt is tudja fogni rendesen....legalább is valószínűleg így csinálnám a helyében... de mindenesetre nagyon ügyesen kezelte így is.
Ha csak a streetre gondolok.......
A díjazás is lényeges lehet, de szerintem a "lehetőség", hogy könnyebben odakerüljön akárki az érdekesebb, érdekeltebb lehet.... Azt talán a kategória időszórások szűkítésével előidézhető...
Motiváció kevés az esetemben, (de szerintem sokan vannak ezzel) példa ként tudom felhozni, tavaly is emlegettem már, hogy egy kategóriát ha nézünk(bármelyik) kisebb ccm-s kocsi turbóval egy kategória, esélytelen vagyok (még szívóban is. ) nagy a szórás a kategóriákon belüli idők között! Ezért sokan nem érdekeltek a versenyben.....eddig is idő alapút tartottam a megoldásnak, és akkor nem lényeges, hogy ép hány ccm, turbós, kompresszoros, nitrós,diesel, stb..... De ez már lerágott csont......
Viszont én szavaznék a legalább két mért időre a döntőbe jutáshoz dologra...
Ez előnyös lehet a rossz mérés kiküszöbölésére is!
jun.12 KKL -n nekem is 3x sikerült 0.03 belül futni és 5. legjobb idővel döntőbe kerülni.Itt kérek elnézést a döntőből való (bye futam)hiányzásomért, de ezt még ma sem tudom feldolgozni!
Igaz, hogy megkávézott volna az ellenfelem mire beérek, de maradtam volna azért ha tudom előre.
Talán ha a timeslippen fel lenne tüntetve, hogy esetleges futamában hanyadik időt futotta. Lehet, hogy többen is maradnának a döntőkre, még ha jobb időt is futnak utána de legalább a figyelmét felhívná rá.Kaszkadőr is 6. idővel került volna be, maradt volna ő is, de kb 2 seccel gyorsabb kategóriában erre nem lehetett számítani.
Jól tetted!
Mai világban divat, hogy a vállalkozók csak akkor adnak fizetést, mikor ők is megkapják a lóvét "dumával", (de ez kit érdekel?!) Ezek után már csak az következik mint nálad, hogy csak akkor adnak lóvét az elvégzett munkáért ,ha haszon is van!
Kicsit soknak tartottam ezt a számlálót, de többnek pontosan mutat.
Nekem 165Le mutat.Amit sokallok, de találtam ilyen Nissan Primera Lóerő mérést
119.6KW (162Le)teljesítményt mértek rajta: http://www.youtube.com/watch?v=cojkfTLjz54
Ugyan ez a kocsi ment 16.27@138 -at. http://www.youtube.com/watch?v=J5xLC3fOhKU
Lehetséges hogy jól számol a tied.!?
Csak mert,hasonlót érzékelek én is benzinhez képest magas fordulaton, de lehet nekem is a mennyiséggel lesz gond, nem a gyújtással.Ha szabad még egy infót: E85-nél a gyújtástáblád hasonló a benzinhez-től eltolva, vagy "kitartott" esetleg visszavett magas fordulaton? Köszi!
Azonos véleményem van nekem is! Arra kell használni amire való. Nem akarok senkit megbántani, de ezt klinikai esetnek tartom! Még tinédzser korban elviselhető.... nem hogy ott vezetné le a felesleges energiát valaki, hanem még ott kap kedvet hozzá!
Hiszek neked, részletesebben foglalkoztál vele, én nem sokat kísérletezgettem ,mert míg nem volt program, addig E85 sem volt benne. De 50%- ban keverve nekem pöcre indult benzin progin.Nem volt vele gond.
Ha igaz a 12-13% akkor tényleg talán fél litert spórolsz árban 100-n! Ennyit tisztán is ki tudsz spórolni....
Egy program nekem csak a hidegindításra van megírva. Pöc röf és átkapcsolom a normálisan megírt progira, már akkor nincs gond vele. -5 fokig kb így jó az alatt -15 fokig még bekeverem E70-re. 15 fok alatt még több benzin, vagy csak benzin.
Ha az időbe belefér akkor tényleg nem értem.Megfelelő üzemórát ha megy.... azt meg fizetik a "kuncsaftok" az árban a szervizelésnek is benne kell lennie. Ha másnap menne, az mivel volna jobb
Macera a ki-be pakolás!
A te súlyodhoz kell is a kipakolás.
Tény hogy jól megy, gyári Astra gsi sem megy jobban!
33 Ló körüli különbség van közöttünk meg 360kg! Az idődet elnézve ez reális is!
Sajnos már az éven nem tudok menni versenyre, majd a tavaszon talán tudok én is faragni az időn. A progit sem tudtam még átnézni,főleg hogy fokolást is raktam a vezérlésbe(talán hétvégén) LSD sem került még be a váltóba, kerék méret is változott....a tavaszon már tényleg összehozunk egy kis párbajt..
Ez jó! Mintha a pék nem akarna kenyeret árulni!
De megértem, inkább a mi teljesítményünkből mérne 10-et naponta mint egy brutális vadat....
Gondolom.. túlmelegedés miatt nem engedi?
az 1/8-ad nagyon jó. Volt kb 100 kiló amit kiszedtél? Miket szedtél ki? Ave mérésén veled együtt volt 1040kg.
Nekem is hasonlókat futna ha kipakolnám. Ebben is van aztán súlyfelesleg. Elvből nem is pakoltam még ki soha, úgy szeretem ha álmomból felkeltenek is tudja azt az időt amit futott! Álmosan nehéz kipakolni! Eddig mindig azonos súllyal mértem!