timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1316 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.10.25. 21:13:36 (69141
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Lehetne pontversenyt is. Akár szorzóval, akár csak simán! Szerencse is kell hozzá, Technikai sportban az mindig jól jön! Mosolyog  
Re: ave (69138)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 21:08:20 (69139
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Most sem, példa: 1.4 turbó!

De volt rá példa hogy kevés létszám miatt kategoria 5. idejével mentem volna a döntőben! Mosolyog  
Re: radics1 (69136)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 20:10:59 (69133
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Leegyszerűsítem, 48 leggyorsabb döntőzik, a 6 katban, úgy felosztva és amelyikbe beleesel ott nyomod, kapod a pontot, kupát stb... amilyen az aznapi felhozatal, milyen erős a mezőny stb.. ha sokan kimaradnak a versenyből, lehet növelni a katok számát, most is már 9-nél járnak Kacsint "vázlatosan" nem olyan bonyolult mint a jelenlegi ... Nyelvet ölt Széles vigyor   Az idők is igen közel lennének egymáshoz.... 
Re: radics1 (69132)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 19:57:16 (69131
Felhasználói profil
15.97 @ 139
(68962) és (68966) Nagy vonalakban leírtam egy verziót, lehetőséget! Annyi hátulütője van ha túl gyors a mezőny a 13-14-15-s mezőny nem nagyon motiválja, de tényleg a gyors kocsik nyomják a döntőt... nincs szarakodás, hogy mit lehet mit nem, Személy szerint nincs kifogásom ha akár diesel akár kis ccm lenyom , jobb kész ez van, el kell fogadni, ez sarkal tovább hogy jobb legyél. 
Re: radics1 (69130)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 19:43:02 (69129
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nem hiszem, hogy mindenféleképpen fix időkorlátban kellene gondolkodni,de ha már így kategorizáltad, akkor nézzük meg egy kicsit azt a verziót. Ha 13-ba becsúszik, akkor előtte ütős volt a 14-ben, sikerélmény, kupa stb...., valamiért """"(pénzt,munkát,időt)"""" belefektetett, ahogy írtad, célja van vele, gondolom....... Kacsint  
Re: radics1 (69125)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 17:20:12 (69116
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Streetet ha nekem kéne.........

Azt hittem, ezt csak én gondolom így..... Cartman  
Re: Crybaby (69108)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 22:23:26 (68995
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Letisztultabbnak tűnik, és a ccm kiosztás is barátibb. Csak legyenek feltöltve a döntők, rengeteg kocsi ez! Aki részt vesz az döntőzik? Cartman  
Re: oioio-1 (68993)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 20:15:30 (68966
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Félreérted.... Nem lenne több kocsi a döntőkben, ugyan annyi, és a leggyorsabbak, Eddig sem kerültem a döntőbe (1 kivételével) ebben a felállásban sem lenne. Ha 48db 12secces kocsi van akkor azok döntőznek!
Amúgy  tényleg az is jó ötlet! Széles vigyor  
Re: v8drag (68965)
válasz erre 2010.10.23. 19:58:17 (68962
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Erről mi lenne a véleményetek? Cartman
Látom van nyüzsgölődés, hogy mit lehet mit nem, mit kéne mit ne kéne.Mi engedett mi nem.Mi legális mi nem!
Tökéletes kategória kiosztást nehéz így csinálni, szinte lehetetlen a street kategóriákban.
A gyorsulás az időről szól..... Kapok érte hideget, meleget de azért megemlíteném az olyan időalapú kategóriákat (6db street,mivel jelenleg is ennyi kat van!) amely képlékeny időeredményekhez igazodna.Nem volna fix időkorlát. 6x8 kocsit érintene, így nem volna foghíjas döntő.(feltölthető) A verseny vezetőség az időmérések után kiosztaná a 6 kategóriát az aznapi időeredmények tudatában! Aznapi felhozataltól függő!  A meglepetés erejével hatna, hogy ki melyik katba került..időmérések végéig nem lehet tudni.Engedhető lenne minden tuning. mindegy hogy gázolajos vagy benzines fwd, vagy rwd, awd......nitró, turbókkkkk...stb......legális vagy nem,utólagos turbót se lehet papírozni, ezért a többi lehetőséget is így kellene engedni.
könnyítést, versenygumit meglehetne tiltani továbbra is... Szerintem SZÍNESEBB katok lennének jó versenyekkel, közeli időeredményekkel,átláthatóbb kategória szintekkel,s1-s2-s3...stb, az éves pontozásban izgalmasabb is lehet, mert nem mindig abban a katban versenyezne, csak ki kellene dolgozni a technikáját!
De ezt csak ép megemlítettem, a megbeszélésre nem tudtam menni, ezért nem tudom, hogy volt e erről,hasonlóról szó...
"Bocs ha lerágott csont" Cartman  
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:32:51 (68891
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A vastagabb 4 leömlőt ajánlottam az öcsémnek a gsi-re (SR20-é vastagabb) de hamarabb eladta mint hogy ki lett volna próbálva! 
Re: radics1 (68883)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:16:09 (68886
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ja és így megy 15 alját kb... 1.5 turbó az már 14-s 
Re: radics1 (68883)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:04:02 (68882
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az igaz ,hogy eddig egy 1.5 honda +turbó nagy falat lenne 2.0 szívónak! Így már érthető a +2 kategória. 
Re: NISSAN (68880)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:57:57 (68880
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Akkor 2-vel nagyobb? AS2-ből AS4-be?  Ez nem sok? 
Re: pista200sx (68874)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 10:15:08 (68858
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nagy teherautó légszűrő csak kibírja és a rajnál mikor visszaérkeztek kiürítitek az erre a célra odarakott 6m3-s konténerbe! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: orgyi (68856)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 09:58:44 (68855
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Egy légszűrőt kell felszerelni a kipufra! Széles vigyor  
Re: Bkori (68853)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 20:22:06 (68844
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Várom a fejleményeket..... de lehet, hogy nagy bulit csapnak..... eltart egy ideig.. Széles vigyor  
Re: radics1 (68843)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 21:03:45 (68765
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Hol volt? 
Re: radics1 (68763)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 21:03:00 (68764
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nem e  esetleg a váltókaron volt a gáz is? Talán úgy egyszerűbb kezelni és a kormányt is tudja fogni rendesen....legalább is valószínűleg így csinálnám a helyében... de mindenesetre nagyon ügyesen kezelte így is. 
Re: dumbi (68761)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 19:38:08 (68759
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Látta valaki, hogyan volt megoldva a pedálsor? 
Re: orgyi (68758)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 21:00:41 (68693
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem többel is! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
(Azért annyit adnék érte, ha volna! Kacsint meg esetleg egy kávét üdítővel) Széles vigyor  
Re: gentleman (68692)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 21:11:32 (68564
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha csak a streetre gondolok....... Szemforgató
A díjazás is lényeges lehet, de szerintem a "lehetőség", hogy könnyebben odakerüljön akárki az érdekesebb, érdekeltebb lehet.... Azt talán a kategória időszórások szűkítésével előidézhető...
Motiváció kevés az esetemben, (de szerintem sokan vannak ezzel) példa ként tudom felhozni, tavaly is emlegettem már, hogy egy kategóriát ha nézünk(bármelyik) kisebb ccm-s kocsi turbóval egy kategória, esélytelen vagyok (még szívóban is. Széles vigyor ) nagy a szórás a kategóriákon belüli idők között! Ezért sokan nem érdekeltek a versenyben.....eddig is idő alapút tartottam a megoldásnak, és akkor nem lényeges, hogy ép hány ccm, turbós, kompresszoros, nitrós,diesel, stb..... De ez már lerágott csont...... Mosolyog  
Re: orgyi (68520)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 20:57:38 (68556
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Pedig 8x mentem, a többin meg üreset mutat..... 
Re: demerobi (68550)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 20:23:09 (68544
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Re: demerobi (68540)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 19:36:41 (68533
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Viszont én szavaznék a legalább két mért időre a döntőbe jutáshoz dologra...


Ez előnyös lehet a rossz mérés kiküszöbölésére is!
jun.12  KKL -n nekem is 3x sikerült 0.03 belül futni és 5. legjobb idővel döntőbe kerülni.Itt kérek elnézést a döntőből való (bye futam)hiányzásomért, de ezt még ma sem tudom feldolgozni! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Igaz, hogy megkávézott volna az ellenfelem mire beérek, de maradtam volna azért ha tudom előre.
Talán ha a timeslippen fel lenne tüntetve, hogy esetleges futamában hanyadik időt futotta. Lehet, hogy többen is maradnának a döntőkre, még ha jobb időt is futnak utána de legalább a figyelmét felhívná rá.Kaszkadőr is 6. idővel került volna be, maradt volna ő is, de  kb 2 seccel gyorsabb kategóriában erre nem lehetett számítani. Mosolyog  
Re: Atommanó (68488)
válasz erre előzmények 2010.10.12. 05:21:31 (68307
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ne szépítsd......ezt be kell hajtatni! "Az" szokott általában fájni! Ennyi.... 
Re: v8drag (68293)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 21:06:43 (68287
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Jól tetted! Kacsint
Mai világban divat, hogy a vállalkozók csak akkor adnak fizetést, mikor ők is megkapják a lóvét "dumával", (de ez kit érdekel?!) Ezek után már csak az következik mint nálad, hogy csak akkor adnak lóvét az elvégzett munkáért ,ha haszon is van! 
Re: Frankie (68275)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 21:00:30 (68285
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Neked adtak? Cartman Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor


 
Re: szabyk RST (68283)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 12:27:55 (68273
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Tegnap milyen idot mentel? 
Re: Lizard21 (68270)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 12:25:45 (68272
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Meg a Lachazai verseny sincs fent.
Jun. 12

 
Re: Smug (68269)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 22:31:06 (68216
Felhasználói profil
15.97 @ 139
(68199)  ide ment volna. Cartman  
Re: NISSAN (68215)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 22:29:37 (68215
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Izmos! Széles vigyor Cool
Az idődet milyen súllyal futottad?
Mintha írtad volna, de nem találom! Cartman  
Re: Boci01 (68210)
válasz erre 2010.10.05. 20:09:43 (68027
Felhasználói profil
15.97 @ 139
oioio-1:Hungaroring lesz jövőre? 
válasz erre előzmények 2010.10.04. 23:39:56 (67931
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Kicsit soknak tartottam ezt a számlálót, de többnek pontosan mutat.
Nekem 165Le mutat.Amit sokallok, de találtam ilyen Nissan Primera Lóerő mérést
119.6KW  (162Le)teljesítményt mértek rajta: http://www.youtube.com/watch?v=cojkfTLjz54
Ugyan ez a kocsi ment 16.27@138 -at. http://www.youtube.com/watch?v=J5xLC3fOhKU
Lehetséges hogy jól számol a tied.!? Cartman  
Re: oioio-1 (67852)
válasz erre előzmények 2010.10.03. 17:53:10 (67707
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gratulálok, szép volt! Kacsint
Gyári himbák,rugók?Milyen fordulaton? 
Re: Jugo (67705)
válasz erre előzmények 2010.10.03. 12:17:33 (67678
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Re: orgyi (67668)
válasz erre előzmények 2010.10.03. 10:38:45 (67650
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Csak mert,hasonlót érzékelek én is benzinhez képest magas fordulaton, de lehet nekem is a mennyiséggel lesz gond, nem a gyújtással.Ha szabad még egy infót: E85-nél a gyújtástáblád hasonló a benzinhez-től eltolva, vagy "kitartott" esetleg visszavett magas fordulaton? Köszi! Cartman  
Re: RT_ (67647)
válasz erre előzmények 2010.10.03. 09:55:16 (67644
Felhasználói profil
15.97 @ 139
E85-el mérted?
A gyújtásgondod a táblában keresendő, vagy más jellegű gond van-volt?
 
Re: RT_ (67547)
válasz erre előzmények 2010.10.02. 21:43:32 (67604
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Talán így többet látni, menni nem láttam ,míg kint voltam.
 
Re: Bkori (67599)
válasz erre előzmények 2010.10.02. 18:37:46 (67588
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Kijelzőről olvastam Cartman
Qurva látványosan rajtolsz. Jobb mint a "nagy" gépek! Mosolyog  
Re: RT_ (67587)
válasz erre 2010.10.02. 17:57:40 (67586
Felhasználói profil
15.97 @ 139
RT  10.2x@225
Atommano 13.14@169? ha jól emlékszem.
Zoli zöld favorit 19.8@100 Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2010.10.01. 21:38:29 (67559
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Te méretted már korábban is ugye? Hasonló adat volt? Mintha ilyenre emlékeznék. Cartman  
Re: RT_ (67547)
válasz erre előzmények 2010.10.01. 21:31:16 (67557
Felhasználói profil
15.97 @ 139
ááááá!!!!. nem is mondok semmit.. Széles vigyor Cool
Az RT- é is gyönyörű! Széles vigyor  
Re: Audi quattro (67549)
válasz erre előzmények 2010.10.01. 13:28:49 (67528
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azonos véleményem van nekem is! Arra kell használni amire való. Nem akarok senkit megbántani, de ezt klinikai esetnek tartom! Még tinédzser korban elviselhető.... Széles vigyor nem hogy ott vezetné le a felesleges energiát valaki, hanem még ott kap kedvet hozzá! Széles vigyor  
Re: tommyt (67515)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 21:55:28 (67463
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Hiszek neked, részletesebben foglalkoztál vele, én nem sokat kísérletezgettem ,mert míg nem volt program, addig E85 sem volt benne. De 50%- ban keverve nekem pöcre indult benzin progin.Nem volt vele gond.
Ha igaz a 12-13% akkor tényleg talán fél litert spórolsz árban 100-n! Ennyit tisztán is ki tudsz spórolni....

Egy program nekem csak a hidegindításra van megírva. Pöc röf és átkapcsolom a normálisan megírt progira, már akkor nincs gond vele. -5 fokig kb így jó  az alatt -15 fokig még bekeverem E70-re. 15 fok alatt még több benzin, vagy csak benzin. 
Re: FM2000 (67453)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 21:34:22 (67462
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha az időbe belefér akkor tényleg nem értem.Megfelelő üzemórát ha megy.... azt meg fizetik a "kuncsaftok" az árban a szervizelésnek is benne kell lennie. Ha másnap menne, az mivel volna jobb Összezavarodott
 
Re: Audi quattro (67449)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 21:26:29 (67459
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Macera a  ki-be pakolás! Mosolyog
A te súlyodhoz kell is a kipakolás. Széles vigyor
Tény hogy jól megy, gyári Astra gsi sem megy jobban! Cool
33 Ló körüli különbség van közöttünk meg 360kg! Az idődet elnézve ez reális is!
Sajnos már az éven nem tudok menni versenyre, majd a tavaszon talán tudok én is faragni az időn. A progit sem tudtam még átnézni,főleg hogy fokolást is raktam a vezérlésbe(talán hétvégén)  LSD sem került még be a váltóba, kerék méret is változott....a tavaszon már tényleg összehozunk egy kis párbajt.. Kacsint
 
Re: Lizard21 (67443)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 19:49:43 (67440
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez jó! Mosolyog Mintha a pék nem akarna kenyeret árulni! Széles vigyor
De megértem, inkább a mi teljesítményünkből mérne 10-et naponta mint egy brutális vadat.... Cool
Gondolom.. túlmelegedés miatt nem engedi?  
Re: Attila S2 (67433)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 19:41:18 (67438
Felhasználói profil
15.97 @ 139
14.2-re nekem is jó lenne! Széles vigyor  
Re: radics1 (67428)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 17:04:29 (67422
Felhasználói profil
15.97 @ 139
az 1/8-ad nagyon jó. Volt kb 100 kiló amit kiszedtél? Miket szedtél ki? Ave mérésén veled együtt volt 1040kg. Cool
Nekem is hasonlókat futna ha kipakolnám. Ebben is van aztán súlyfelesleg. Elvből nem is pakoltam még ki soha, úgy szeretem ha álmomból felkeltenek is tudja azt az időt amit futott! Széles vigyor Álmosan nehéz kipakolni! Mosolyog Eddig mindig azonos súllyal mértem! 
Re: Lizard21 (67408)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 15:13:00 (67407
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ép kérdezni is akartam, hogy mennyi súlyt pakoltál ki ? Vagy megszálltak a lovak? Széles vigyor  
Re: Lizard21 (67405)

összesen 1316 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!