Figy tényleg nem kötekedek meg semmi, tisztelem a sok munkát és kitartást, mivel nekem is van benne tapasztalatom, de embert nem láttam még annyit szopni kb kocsival (ami, és most ne haragudj meg, nem is megy igazán), mint Téged...engem ez már arra engedne következtetni,h hagyom...vagy vissza gyárira,elad és egy olyan projekt amiben nincsen ennyi buktató...vagy nem elad, csak meghagy 7köznapra és akkor versenyre meg vmi amihez itthon is értenek, és mivel ennyi és egyre több kemény autó van az országban és úgy gondolom,h van olyan amihez itt nagyon értenek...
igen volt diesel K24 is,az 1.6 td-n,ez benzines teljesen,csak Audi komponensekbol osszerakott..
Benzinesre valo ige,de en ugye dieselen hasznalta..
Nekem a max kovat 3400tol vegig 4000ig adta le,ott vegig 250 felett volt, a yomas a vegere sem csokkent,csak a szuk tobbi keresztmetszet miatt esik a teljesitmeny
egy elkeszultet rakok fel ami mar muzsikal egy auton,de arat meg nem tudok mondani..
Igen most 10vt van fent kibovitett belsovel,de a meresi diagrammon is latszott,h magas fordulaton nagyon megfolytja a motort...
Hát nem tudom a benzines milyen, de nekem a dieselen nem esett le a nyomás, tartotta végig, mint a cövek és 2200től ment és 3000től akkorát szót ami kifért a csövön....
Nem lehetne írható computert rakni rá kábelköteggel mindennel?már annyit szenvedsz ezzel...távgyógyításban meg csak a Gyurcsók a fasza, más nem hiszem, h értelmeset tudna alkotni....
nem szar, dehogy, csak én akkor vennék olyat ha rendesen havonta hetente kergetném a gépet vmi pályán...
kicsi az euroring még én sem mentem az én kocsimmal jobba nagyobb pályán, csak az aszfaltot szeretem én is, a nem aszfaltot meghagyom a Discoverynek....
Elképzelhető,h kellhet, mondjuk van új is 20ért, megfontolom természetesen, addig köszi, ha kell itt szólok...gondolom lehet benne rugót cserélni?1.5-2.2 barig kellene állítani majd..
Csak arra gondoltam,h Te mondtad,h milyen,h itt semmit nem lehet kapni, meg az ECU-t sem lehet csak úgy írni, mint egy normális autón, mert van amit nem fogad el...és azért ha enyém nem is mert diesel, de az audi igen is lehet ellenpélda, mert tény,h jobb, csak ki mit szeret...
Kiv vok milyen lesz a teljesítményed ezzel a konfiggal, a múltkor nem nagyon voltál megelégedve...
Ennek a padnak mi köze van a hajtásláncod (benne van a szóban) hajtásveszteségéhez????amúgy meg a svédekkel példálozzunk, hisze Neked is szinte csak a "bajod van vele", mert semmit nem kapni hozzá, meg semmit nem fogad le...vagy:?
Maragoni Zeta az Te embered hidd el!!!!!! 11 asszem a 15ös darabja vagy kevesebb az egy nagyon fasza lágy gumi, vizen is nagyon jó.....én 2.3as 60at mentem vele, pedig elindulnom elég nehéz....
Jónak kellene leni bele hks. nek vagy hasonlónak, az nem komp+turbo motor... mondjuk a fiat T-jetnél is voltak problémák a nagyobb BOV miatt....ki kell próbálni az elektronika engedi-e....
Füstcsavaron vissza....azért kormol mert nincsen elég levegő neki. a gyári nyomás a 0.6, vagy tedd 1.0 re akkor sem fog, de a fogyasztás csak akkor lesz kevesebb,ha a füstöt visszacsavarod, meg nem ütöd......
képes az 1.6td 6 literre, de nem kz adagolóval meg nagyobb csigával, hanem gyáriban....
Hello!
1.2 es nyomáson lehet használni nyugodtan, tolhatod 1.5ig is, de ott már melegszik nagyon....az a legnagyobb baja...nagyon húzva nem nagyon tartós, gyárilag 100szor körbe a földön....
alap a nagy hűtő meg sirekt ventillátor...jah meg ha húzod akkor no termosztát....
Hát nem lehet csak úgy észrevétlenül elrejteni a motortérben az tuti.....
nem mai darab, de sokat használják, sztem a maxpowerosokban is olyan van, legalábbis az alapja....
tuningáruházponthu????? az komoly márka lehet, akkor rakj rá egy nagy Audi WG-t, az ia bevállt, bár át kell rugózni, attól függ mekkora nyomást/ellennyomást szeretnél...
Hello!
Van vkinek tapasztalata vizes coolerrel?a jelenlegi coolerem nem túl szerencsés, mert már nagyon nagy, de nem optimális a levegőáramlás egyáltalán(egy oldlaon van a ki- és bementet, nagy a feltorlódás a végén ahol fordul a levegő), meg amúgy is van benne azon kívül is 3 90 fokos kanyar....
Szóval egy olyanban gondolkodom,h egy vizes coolerrel kombinált egyedileg készítetett szívócsonk, egy bemenettel és 5 kimenettel a hengereknek, persze vízkeringetővel külön tartállyal hűtővel és nem vízzel, hanem egyébb jobb hűtési tulajdonságokkal bíró folyadékkal.
Így a levegő által megtett ót a kb 2.5 méter és 4db 90 fokos kanyar helyett lenne kb 50 centi és kanyar....
Nem a lőerőnövelés a célom, hanem a direktebb nyomásfelépülés, reakció.
Válaszokat előre is köszönöm!
Marco
Hallo!
nem a 400 méteren kellen a Quattro, ott inkább egy sper kellene, az utcán venni több hasznát, de egyenlőre letettem róla, örült nagy szopás lenne aláfanrikolni, közben 1000szer meggondolnám magam, h minek kellett ez nekem.....úgyhiogy marad a front...esetleg egy sper, ah tudok vhonnan szerezni....
most nekem is csak 160-170, gyári az elektronika 1.1es a nyomás...nevetséges, kb 3 hát múlva lesz kész, nem akarok számokkal dobálozni, de jó lesz.....14.5 talán....160 körüli célvonali...
jéé,müködik...