Meglepődnék,ha BMS be tudná úgy állítani,ahogy ezzel a szoftverrel működne..Azért ez mégsem egy gyári konfig..Ja és van olyan ami nem műxik,pl:a tempomat
Tudod mit megkérdem tőle Bár ha ez a svéd előkerülne,(megint eltűnt pár napja)akkor lehetne haladni..
Mondjuk szerintem ez azért van,mert már nagyon sok üzemanyagot adott neki,tök feleslegesen (lambda miatt) és most még a fogyasztásban is cumi van
Ha igaz az amit mondanak,akkor 25-30% plusz kell neki a benzinhez képest,de ez már több mint 50%..
Hú vazzeg..durva 15.x írt ki a SID,de annál szerintem 2-3literrel még több,ha azt veszem alapul,hogy a benzinnél ez a helyzet. Tény,hogy marha gyorsan kiürül belőle az általában belatankolt E85.
Értem,tehát akkor ez normális ha a keverék bedúsul 1.2mpre,miután elvettem a gázt.
Adott már neki annyi üzemanyagot,hogy a fogyasztásom az egekben van. Legalább 2x utána állított még a szoftvernek,de nem lett jobb. Ő is azt mondta,lehet nem bírják az injektorok..
De hát furcsa lenne,mert Ő mondta,hogy ezt vegyek bele,ugyanis van kint egy ikerautó,ami ugyan ezzel a konfiggal fut hibátlanul!
Egy ideje azt várja,hogy visszamenjen és belenézzen abba a szoftverbe vagy állítson rajta,hogy lássa az eredményt.
Az a baj,nem csak fent szar a lambda,hanem úgy egész végig,sokkal szegényebb,mint lennie kéne.
Ez a szoftver benzinnel hibátlanul műxik!
Log-ban,milyen értékeket kellene látni,hogy hasznos legyen neki?
Ez nem versenyre megy! Marad utcai,amire tervezték,csak szeretném a maximumot kihozni belőle.
Szóval valahogy meg kell csinálni,mert eladni tuti nem fogom,jó lenne már gondtalanul élvezni az autót..Ennyi munka és pénz invesztálás után,biztos,hogy megtartom, ráadásul semmi baja nincs,csak a szoftvert kellene belőni. Nem szokott elromlani vagy meghibásodni.
Építtetni meg majd fogok egyet,ha elgurul a gyógyszer de az tuti nem Saab lesz
Ahogy mondod,de akkor a legjobb,ha nyomom a gázt és csak elveszem vagy váltok,arra az egy-két másodpercere kiír rendes dús keveréket,mint amilyennek egyébként lennie kellene.
Adsz rá lét (1000SEK/óra munkadíj),meg kivezeted az autót két-két ezer kilómétert? Na meg idő..Ezt már nem először sütitek el,de annyira nem vicces!
Nem azt akarom hogy ti oldjátok meg,csak,hogy vmi tipp,esetleg volt-e valakinek ilyenje..
Hello! Ismét napirenden van az E85 tesztelése Visszatért a svéd a szabiról...
A lényeg,olyan kérdésem lenne,hogy mi lehet a gond akkor,ha E85el, full gázon a lambda 0,88-0,90 körül van és ha eléri a 6.000-et akkor felugrik 1.00re.
DE!! Ha nyomom a gázt és elemelem a lábam róla vagy váltok (kb 1-2másodőerc múlva),akkor simán mutat nekem 0,81-0,84,de volt olyan is hogy ugye nagy terhelésnél váltás után 0,75öt is!
Ha ráteszem a gázra a lábam,akkor valahogy nem műxik a dolog
Rossz injektor időzítés vagy mi?
Könyített lednekerekem nekem is van CNC-ből Rakjál bele Sachs-ot,de nem lesz olcsó. bír olyan 600-700NM állítólag a szinterrel..Csak tájékoztatásul: http://www.racestuff.se/koppling/saab/900--93-c-183-2.aspx
Nekem volt benne előtte SPEC kuplung szinterrel,na za durva volt,csak hamar elkopott (12ezret bírt).
Lehet mégeygszer elcsábulkok majd,mert elég vegyesek róla a vélemények,van aki azt monjda jó,van aki nem ajánlja.
Ki a haverod? Bár múltkor mintha beszéltem volna vele a Saab fórumon..
Köszi,ez marha jó ki cucc! Most már látom,hogy megint sikerült elbaszni a turbóválasztást és az ideális az a GT3071R lett volna!
Hengerfej így gyárilag szerinted mennyit bír? 7.000et még tudhatja?
Elolvastam többször is amit írtál,de ebből semmit nem értek
Itt vmi nem stimmel a megfogalmazással vagy a képlettel,mert azt írtad,hogy a ˝max szállítást el kell osztani..˝ A képletbe meg lóerőt raktál be és abból is nagyon sokat
Azt mond meg,hogy mondjuk 6.500 fordulaton mennyi levegőt tud benyelni lbs/min-ben?
Ennek mi a képlete?
Szia! Hülyeséget mondtam tegnap! Nem annyi levegőt tud elnyelni a motor,hanem annyi kell neki ahhoz az adott nyomáshoz! (amit beszúrtam)
Elmondod,hogy kell kiszámolni hogy mennyi levegőt bír elnyelni a motor? Van ott minden szar abban a dokumentumban,de ezt nem találtam meg.
Hogy kellene belőni,hogy erősebb legyen? Gondolom nem merül ki annyiban hogy visszavesszük a nyomást 1,2-1,25 barra?!
Na várjatok! Azt akarjátok mondani,hogy ha az én motorom nem tu elnyelni több,mint 30lbs/mint,akkor nem tud többet mint 300ló??
Mert ugye nekem a GT2871R van és az egyébként is max 400lóra van méretezve. Itt a kompresszor map: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_1.htm
Én olyan 1,7 nyomással járok,az ahhoz tartozó érték az kb 30lbs/min..Múltkor számolgattam,meg az ECU tuning szoftverben utána néztem és ot is ilyen 29lbs%min-et írnak max ennek a motornak..
Az a pár deka nekem mindegy..Jobb,mint a 28kg-os Saab felni volt!
Érzésre valamelyik gyártó felnijét nyúlták le és raktak rá Maptun logót,majd a svéd árakhoz szabták
Nekem is van kérdésem Van valakinek tapasztalata a Wolfrace Pro Lite felnikről? Csak mert ugy néz ki elcsábulok és azért nem ártana vmi infó előtte egy felhasználótól.
A paraméterei nagyon jók! 7,8kg a 7x17 felni, 3 év gari!! és több színben is elérhető,nem mellesleg használják a versenysportban is..
Szia! Nem,az enyém még a régi széria és B205L kódnéven fut. Gyárilag volt 185lovas,de megnézem mit tehetek érted
HA jól gondolom ez már az SS motorkódja?! Mindjárt megsasolom..
Ha akarok majd egyszer gyorsulni,szerinted nekem melyik irányba érdemes berakni? Hogy ne engedje összenyomni vagy éppen fordítva,összehúzni? Pl: elől összehúzni (lehet,akkor már beleér akasztniba) és hátul támasztani vele? Ugye elsőkerekes és nagyon elemeli az elejét,tapadás 0.
A lengéscsillapítót vagy a rugót raktad végig ütközőgumival? Honnan szereztél ilyet? Én is kipróbálnám 1x,milyen ha nem ül meg a hátulja és az eleje a földön maradna..
Én nem értek ehhez,de itt van a link akik gyártják a tengelyeket. Van a te motorodhoz is,ott vannak értékek is mellette,nektek biztos mond valamit http://enem.se/kamaxlar.asp#SAAB
Lapozz feljebb!
Te 1 varázsló vagy! Hogy csinálod ezt az IAT-t?? Ez a 40-50fok egy-kétszeri gyorsulás után van vagy ha mondjuk tartósan tolod neki percekig? Mert azon nagyon meglepődnék főleg ilyen melegben..
Viszont akkor megyek hozzád tanulni,mint jó padaván ,ha mégis így van,mert nálam ez csak álom kategória..
Na várjál,megfordítom a dolgot! Miért nincs itthon olyan ember (1-2 kivétellel),aki hozzá tud nyúlni,bele tud írni és ért is hozzá?? Fizetnék én hidd el,de nincs kinek!
A benzines oldala az jó,csak most ezzel a flexifueles dologgal vannak gondok..
Azért nem akarok többet áldozni rá,mert költöttem már eleget és ez street autó! Párszor már kifizettem ennek a programozásnak az árát,most kezdjem el?lr?l az egészet?? Egyébként miért fáj az neked,ha kérdezek?
De ha értesz hozzá szólj nyugodtan,megállapodunk Csak Trioic7et kell tudni programozni,s?t még szoftver alapot is tudok adni hozzá..
AZt én már 1x-2x kifizettem neki! Egyébként ne is mond..horror árakkal dolgoznak!
Vmi 1.500 svéd korona/óra,de nekem kedvezményesen 1.000ért megszámolná,ha kimennék.
Kösz szépen..
Ezt a mostani flexifueles szoftverem is egy másik autótól kaptam,ami szinte tök ugyanaz a hardver,mint az enyém...
Aztán elkezdte abba belepakolgatni a régi benzines dolgaimat és jól összekutyult mindent
Hát nem az. Itt csak két verzió van a 2.0 vagy 2.3l,de ezekből több százat csináltak már ilyen olyan konfiggal. Nagyon sok közel egyforma hardverrel tuningolt autó van a svédeknél.
Épp ez az amit nem akarok! Költöttem már rá annyit,hogy elég volt. Na meg egy írhatót berakni marha nagy meló és van olyan gyanúm,hogy pár dolog nem működne nekem miatta..
Azért egy repjegy 80-100ból kijönne.
Elég érdekesen látod a dolgokat! Csak egy baj van ezzel,ha van jobb dolga,ha nincs,ezért én elég kemény pénzeket fizettem, elvállata és mégsem jó. Szóval..
Lehet hogy a reptéren is várni kell 1-2órát,de még mindig jobb.mint levezetni 4.000km-t!!