timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.09.02. 20:35:01 (16883
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Beszéltem vele és azt mondta elvileg működne, azon hozzá lehet állítani a kellő dolgokat,csak egy baj van ezzel.hogy nincs külön benzines ECU-m Mosolyog  
Re: Ollah (16881)
válasz erre előzmények 2010.09.02. 16:07:36 (16879
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Meglepődnék,ha BMS be tudná úgy állítani,ahogy ezzel a szoftverrel működne..Azért ez mégsem egy gyári konfig..Ja és van olyan ami nem műxik,pl:a tempomat Szomorú
Tudod mit megkérdem tőle Mosolyog Bár ha ez a svéd előkerülne,(megint eltűnt pár napja)akkor lehetne haladni.. Dühös  
Re: Ollah (16876)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 19:00:32 (16872
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mondjuk szerintem ez azért van,mert már nagyon sok üzemanyagot adott neki,tök feleslegesen (lambda miatt) és most még a fogyasztásban is cumi van Szomorú
Ha igaz az amit mondanak,akkor 25-30% plusz kell neki a benzinhez képest,de ez már több mint 50%.. 
Re: GMalma (16870)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 18:53:00 (16870
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hú vazzeg..durva 15.x írt ki a SID,de annál szerintem 2-3literrel még több,ha azt veszem alapul,hogy a benzinnél ez a helyzet. Tény,hogy marha gyorsan kiürül belőle az általában belatankolt E85. 
Re: szabyk RST (16869)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 18:37:07 (16868
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Értem,tehát akkor ez normális ha a keverék bedúsul 1.2mpre,miután elvettem a gázt.
Adott már neki annyi üzemanyagot,hogy a fogyasztásom az egekben van. Legalább 2x utána állított még a szoftvernek,de nem lett jobb. Ő is azt mondta,lehet nem bírják az injektorok..
De hát furcsa lenne,mert Ő mondta,hogy ezt vegyek bele,ugyanis van kint egy ikerautó,ami ugyan ezzel a konfiggal fut hibátlanul!
Egy ideje azt várja,hogy visszamenjen és belenézzen abba a szoftverbe vagy állítson rajta,hogy lássa az eredményt.
Az a baj,nem csak fent szar a lambda,hanem úgy egész végig,sokkal szegényebb,mint lennie kéne.
Ez a szoftver benzinnel hibátlanul műxik!
Log-ban,milyen értékeket kellene látni,hogy hasznos legyen neki? 
Re: radics1 (16866)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 15:45:55 (16864
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez nem versenyre megy! Marad utcai,amire tervezték,csak szeretném a maximumot kihozni belőle.
Szóval valahogy meg kell csinálni,mert eladni tuti nem fogom,jó lenne már gondtalanul élvezni az autót..Ennyi munka és pénz invesztálás után,biztos,hogy megtartom, ráadásul semmi baja nincs,csak a szoftvert kellene belőni. Nem szokott elromlani vagy meghibásodni.
Építtetni meg majd fogok egyet,ha elgurul a gyógyszer Mosolyog de az tuti nem Saab lesz Kacsint  
Re: MarcoR5 (16863)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 14:50:07 (16862
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ahogy mondod,de akkor a legjobb,ha nyomom a gázt és csak elveszem vagy váltok,arra az egy-két másodpercere kiír rendes dús keveréket,mint amilyennek egyébként lennie kellene. 
Re: Ollah (16861)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 12:02:19 (16859
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Adsz rá lét (1000SEK/óra munkadíj),meg kivezeted az autót két-két ezer kilómétert? Na meg idő..Ezt már nem először sütitek el,de annyira nem vicces!
Nem azt akarom hogy ti oldjátok meg,csak,hogy vmi tipp,esetleg volt-e valakinek ilyenje.. 
Re: MarcoR5 (16858)
válasz erre 2010.09.01. 11:20:55 (16857
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hello! Ismét napirenden van az E85 tesztelése Mosolyog Visszatért a svéd a szabiról...
A lényeg,olyan kérdésem lenne,hogy mi lehet a gond akkor,ha E85el, full gázon a lambda 0,88-0,90 körül van és ha eléri a 6.000-et akkor felugrik 1.00re.
DE!! Ha nyomom a gázt és elemelem a lábam róla vagy váltok (kb 1-2másodőerc múlva),akkor simán mutat nekem 0,81-0,84,de volt olyan is hogy ugye nagy terhelésnél váltás után 0,75öt is!
Ha ráteszem a gázra a lábam,akkor valahogy nem műxik a dolog Szomorú
Rossz injektor időzítés vagy mi?   
válasz erre előzmények 2010.08.20. 21:29:40 (16781
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igazad volt! Tegnap megkaptam a felniket és rátettem a mérlegre és 8,4-et mutatott ez is Mosolyog  
Re: voszi (16640)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 20:11:08 (16764
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt nem tudom,majd megkérdezem. De ha te találsz a tiedhez,akkor szóljál majd lécci! Köszi 
Re: Demó (16759)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:53:29 (16760
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha jól látom olyan 600euró körül van a szett,de nem tudom ez az-e mai érdekel?!
http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/audi/a4-8d2/19-tdi-mkb-ahu-55kw-0195-bis-1100/index.htm
Van hozzá speciális organikus és szinter is. 
Re: radics1 (16752)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:49:02 (16757
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt most tőlem kérdezed?  A Sachs vagy a Spec? Az előbbit meg tudod nézni az oldalon,amit belinkeltem.. 
Re: radics1 (16752)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:40:17 (16751
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hoznál,hoznál,csak cikkszámot nem tudok mondani! Nyomólapot még csak-csak,de tárcsáét..
Passzolom,pedig jó lenne. Katalógusban ne is keresd,mert nincs nekik.
228mm sinter kéne a ehhez a nyomólaphoz: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/saab/9-3-ys3d/20-turbo-136kw-b234i/index.htm
Az ár fontos lenne,mert látod a qrva scédeknél mi van.. Dühös
A SPEC kuplung kit az 500 dollár lenne + 100 a szállítás.. 
Re: szabyk RST (16749)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:27:26 (16747
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tudom nem engem kérdeztél,de én Angliából hozattam az enyémet és 250 font volt, - valami kedvezmény.. 
Re: LacUS (16744)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:25:25 (16745
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez csak egy 2.0t,de lehetett volna simán 2,3T,ha nagy okosok felvilágosítanak,amikor szét volt szedve.. Szomorú  
Re: --Atesz-- (16743)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 17:42:34 (16742
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,megvan Mosolyog Beugrott 
Re: Demó (16741)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 17:24:34 (16740
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Könyített lednekerekem nekem  is van CNC-ből Mosolyog Rakjál bele Sachs-ot,de nem lesz olcsó. bír olyan 600-700NM állítólag a szinterrel..Csak tájékoztatásul: http://www.racestuff.se/koppling/saab/900--93-c-183-2.aspx
Nekem volt benne előtte SPEC kuplung szinterrel,na za durva volt,csak hamar elkopott (12ezret bírt).
Lehet mégeygszer elcsábulkok majd,mert elég vegyesek róla a vélemények,van aki azt monjda jó,van aki nem ajánlja.
Ki a haverod? Bár múltkor mintha beszéltem volna vele a Saab fórumon.. 
Re: Demó (16739)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 15:33:08 (16738
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Eddig mi volt benne és milyen márkát raksz bele? Az is 228as? 
Re: Demó (16737)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 17:05:09 (16723
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nálam 6.000 a limit gyárilag,de akkor a 7.000et lehet tesztelni nyugodtan? 
Re: voszi (16712)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 17:04:10 (16722
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt most kaptam az Antitól. Ez sem rossz Mosolyog http://www.stealth316.com/2-calc-idc.htm 
Re: voszi (16710)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 11:58:35 (16711
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi,ez marha jó ki cucc! Most már látom,hogy megint sikerült elbaszni a turbóválasztást és az ideális az a GT3071R lett volna!
Hengerfej így gyárilag szerinted mennyit bír? 7.000et még tudhatja? 
Re: voszi (16710)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 09:28:31 (16708
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszönöm!! Minden tiszta Mosolyog  
Re: radics1 (16707)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 08:50:40 (16704
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Elolvastam többször is amit írtál,de ebből semmit nem értek Mosolyog
Itt vmi nem stimmel a megfogalmazással vagy a képlettel,mert azt írtad,hogy a ˝max szállítást el kell osztani..˝ A képletbe meg lóerőt raktál be és abból is nagyon sokat Mosolyog
Azt mond meg,hogy mondjuk 6.500 fordulaton mennyi levegőt tud benyelni lbs/min-ben?
Ennek mi a képlete?

Az alsó részét értettem a hatásfokról Kacsint

Köszi! 
Re: radics1 (16701)
válasz erre előzmények 2010.08.14. 19:42:10 (16698
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Hülyeséget mondtam tegnap! Nem annyi levegőt tud elnyelni a  motor,hanem annyi kell neki ahhoz az adott nyomáshoz! (amit beszúrtam)
Elmondod,hogy kell kiszámolni hogy mennyi levegőt bír elnyelni a motor? Van ott minden szar abban a dokumentumban,de ezt nem találtam meg.
Hogy kellene belőni,hogy erősebb legyen? Gondolom nem merül ki annyiban hogy visszavesszük a nyomást 1,2-1,25 barra?! 
Re: voszi (16691)
válasz erre előzmények 2010.08.13. 19:41:06 (16685
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Itt van,nézd meg,hátha még akkor neked is hasznos lehet Mosolyog A 96.oldaltól érdekes!
http://trionic.mobixs.eu/T7/Trionic%207.pdf

 
Re: voszi (16683)
válasz erre előzmények 2010.08.13. 19:37:11 (16684
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt röfögi a Trionoc 7!

Airflow / boost
pressure
          2.0L lb/min 2.0L cfm              2.3L lb/min 2.3L cfm
0.2 bar (2.9 psi)    3.7    53.1                 4.2   61
0.4 bar (5.8 psi)    7.3  106.1                 8.4 122
0.6 bar (8.7 psi)   11    159.2               12.6 183
0.8 bar (11.6 psi) 14.7 212.2               16.9 244
1.0 bar (14.5 psi) 18.3 265.3               21.1 305
1.2 bar (17.4 psi) 22    318.3               25.3 366
1.4 bar (20.3 psi) 25.7 371.4               29.5 427
1.6 bar (23.2 psi) 29.3 424.4               33.8 488 
Re: voszi (16682)
válasz erre 2010.08.13. 19:08:51 (16680
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na várjatok! Azt akarjátok mondani,hogy ha az én motorom nem tu elnyelni több,mint 30lbs/mint,akkor nem tud többet mint 300ló??
Mert ugye nekem a GT2871R van és az egyébként is max 400lóra van méretezve. Itt a kompresszor map: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_1.htm
Én olyan 1,7 nyomással járok,az ahhoz tartozó érték az kb 30lbs/min..Múltkor számolgattam,meg az ECU tuning szoftverben utána néztem és ot is ilyen 29lbs%min-et írnak max ennek a motornak..  
válasz erre előzmények 2010.08.13. 19:04:06 (16679
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Re: --Atesz-- (16678)
válasz erre előzmények 2010.08.11. 22:17:10 (16642
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az a pár deka nekem mindegy..Jobb,mint a 28kg-os Saab felni volt!
Érzésre valamelyik gyártó felnijét nyúlták le és raktak rá Maptun logót,majd a svéd árakhoz szabták Mosolyog  
Re: voszi (16640)
válasz erre 2010.08.11. 18:34:07 (16639
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem is van kérdésem Mosolyog Van valakinek tapasztalata a Wolfrace Pro Lite felnikről? Csak mert ugy néz ki elcsábulok és azért nem ártana vmi infó előtte egy felhasználótól.
A paraméterei nagyon jók! 7,8kg a 7x17 felni, 3 év gari!! és több színben is elérhető,nem mellesleg használják a versenysportban is.. 
válasz erre előzmények 2010.08.11. 18:30:07 (16638
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Felül az originálra menj rá! 
Re: Saybor (16634)
válasz erre előzmények 2010.08.11. 18:23:09 (16636
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Nem,az enyém még a régi széria és B205L kódnéven fut. Gyárilag volt 185lovas,de megnézem mit tehetek érted Kacsint
HA jól gondolom ez már az SS motorkódja?! Mindjárt megsasolom.. 
Re: Saybor (16634)
válasz erre előzmények 2010.08.03. 18:59:23 (16623
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt passzolom. Nem vagyok egy barkács típus.. 
Re: radics1 (16621)
válasz erre 2010.08.03. 16:24:23 (16618
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudja valaki,hogy lehet-e ilyet kapni nálunk,amit CRY is belinkelt? Több helyre is írtam külföldre,de semmi válasz.. Dühös

 
válasz erre előzmények 2010.07.30. 14:23:07 (16590
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha akarok majd egyszer gyorsulni,szerinted nekem melyik irányba érdemes berakni? Hogy ne engedje összenyomni vagy éppen fordítva,összehúzni? Pl: elől összehúzni (lehet,akkor már beleér akasztniba) és hátul támasztani vele? Ugye elsőkerekes és nagyon elemeli az elejét,tapadás 0. 
Re: Crybaby (16586)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 14:11:00 (16589
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ilyesmit kerestem én is,de az ebayon csak az amcsiknál találtam ilyeneket: Köszi a linket! Nálunk esetleg?
Pl: ezen az oldalon is itt vannak ezek a cuccok kicsit lejjebb..
http://www.amazon.com/Superior-18-1601-Rubber-Spring-Booster/dp/B000AMBOFS/ref=pd_bxgy_auto_img_b 
Re: Crybaby (16586)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 10:55:55 (16585
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A lengéscsillapítót vagy a rugót raktad végig ütközőgumival? Honnan szereztél ilyet? Én is kipróbálnám 1x,milyen ha nem ül meg a hátulja és az eleje a földön maradna.. 
Re: hori (16583)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:29:06 (16561
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én nem értek ehhez,de itt van a link akik gyártják a tengelyeket. Van a te motorodhoz is,ott vannak értékek is mellette,nektek biztos mond valamit Mosolyog
http://enem.se/kamaxlar.asp#SAAB
Lapozz feljebb! 
Re: Demó (16556)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 15:43:44 (16536
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A Saabnál ilyenek vannak,nézz rá,hátha jó lehet neked vmi Mosolyog
http://maptun.com/shopCategory.php?hl=114&cg=100#114 
Re: Demó (16534)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 08:15:15 (16511
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Te 1 varázsló vagy! Hogy csinálod ezt az IAT-t?? Ez a 40-50fok egy-kétszeri gyorsulás után van vagy ha mondjuk tartósan tolod neki percekig? Mert azon nagyon meglepődnék főleg ilyen melegben..
Viszont akkor megyek hozzád tanulni,mint jó padaván Mosolyog ,ha mégis így van,mert nálam ez csak álom kategória..   
Re: Demó (16495)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 19:44:11 (16477
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Közben küldtem neked egy emailt..Remélem jó címre ment,ez volt az: duf_400@yahoo.com
Majd nézd meg lécci.. 
Re: pnanassy (16476)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 19:02:48 (16475
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na várjál,megfordítom a dolgot! Miért nincs itthon olyan ember (1-2 kivétellel),aki hozzá tud nyúlni,bele tud írni és ért is hozzá?? Fizetnék én hidd el,de nincs kinek!
A benzines oldala az jó,csak most ezzel a flexifueles dologgal vannak gondok..
Azért nem akarok többet áldozni rá,mert költöttem már eleget és ez street autó! Párszor már kifizettem ennek a programozásnak az árát,most kezdjem el?lr?l az egészet?? Egyébként miért fáj az neked,ha kérdezek?
De ha értesz hozzá szólj nyugodtan,megállapodunk Mosolyog Csak Trioic7et kell tudni programozni,s?t még szoftver alapot is tudok adni hozzá.. 
Re: pnanassy (16472)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 23:36:48 (16463
Felhasználói profil
14.25 @ 173
AZt én már 1x-2x kifizettem neki! Egyébként ne is mond..horror árakkal dolgoznak!
Vmi 1.500 svéd korona/óra,de nekem kedvezményesen 1.000ért megszámolná,ha kimennék.
Kösz szépen.. 
Re: Bruni (16462)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 12:19:53 (16459
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt a mostani flexifueles szoftverem is egy másik autótól kaptam,ami szinte tök ugyanaz a hardver,mint az enyém...
Aztán elkezdte abba belepakolgatni a régi benzines dolgaimat és jól összekutyult mindent Szomorú  
Re: tommyt (16457)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 12:15:41 (16458
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hát nem az. Itt csak két verzió van a 2.0 vagy 2.3l,de ezekből több százat csináltak már ilyen olyan konfiggal. Nagyon sok közel egyforma hardverrel tuningolt autó van a svédeknél. 
Re: tommyt (16457)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 09:31:06 (16456
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Épp ez az amit nem akarok! Költöttem már rá annyit,hogy elég volt. Na meg egy írhatót berakni marha nagy meló és van olyan gyanúm,hogy pár dolog nem működne nekem miatta..
Azért egy repjegy 80-100ból kijönne. 
Re: Bruni (16454)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 09:26:09 (16455
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mondhatjuk Mosolyog Általában kér tőlem adatokat,van amikor log file-ban, van amikor csak simán.. 
Re: tommyt (16453)
válasz erre előzmények 2010.07.14. 19:53:37 (16450
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Elég érdekesen látod a dolgokat! Csak egy baj van ezzel,ha van jobb dolga,ha nincs,ezért én elég kemény pénzeket fizettem, elvállata és mégsem jó. Szóval..
Lehet hogy a reptéren is várni kell 1-2órát,de még mindig jobb.mint levezetni 4.000km-t!! 
Re: ave (16449)

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!