Gondoltam gyorsan kell, megkérdezem, közvetítőzhetünk is...ha megvan akkor is vele kell egyeztetned majd hogy mikor méssz érte....stb....de közvetítőzhetünk ha van időd rá :-)
Nekem volt hajtókar csapágyas az evó, 1db hajtókarnál, 1db hajtókarcsere és ment tovább...az még a gyári siklócsapágyas volt de 460LE nél lecsapágyasodott 2x ....elkenődött a siklócsapágy csésze...eltűnt...elkopott :-) második után lett stroker.
Ha a főtengely nem sérült, elég 1-et cserélni, tengely marad...bár hameg van rá keret akkor mind a 4-et de erősebbre....
Koszi.Elegedett vagyok a haladasommal.
Jovore megyek 10-est.Ráérek:-) Nem fejlesztek motorerot, 650-700 lóval lehet jót menni, ha konnyu vagy.Most könnyíteni fogunk.Meg van egyenesfogazasu kormosom jovore.
Azaz készen vagyok, meg ha csak "szar" 10-este is, akkor is csak ennyi a célom jovore.
Ha csak addigra megyek 9-et mire mindenki 7-est tud, az sem baj :-)
Szerintem a külföldiek nem olyan kezdetlegesen nitróznak mint itthon hogy rányomom a shotot aztán majd kialakul és megy egy 50-150-300 as adag fixen....
Nekik gondolom szépen a motorvezérlő progi mellé meg van írva a komplett nitro adagoló tábla is és együtt, pontos értékekre tolják be az anyagot....profin....padon leprogramozva előre...
Bal oldalon a 3 különböző színű függőleges skála közepén mindegyiken megvan a megnevezés hogy mi.
Az egyik a HP , másik a g harmadik a sebesség.
Utána a vízszintes skálán telik az idő és az időegység alatti pillanatnyi sebességedet , gyorsulásodat , lóerődet látod a grafikonon...
DCS-nek , Hadadának , Nekem...JE van.Eagle hajtókarokkal.
Mindbe bírja és nem voltak eddig anyaghibásak sem , el sem olvadtak.... stb.
Elvileg akkor tiédben is jól működne.De passz.
Nekem nem szégyen kikapni , sosem volt az.
Én ha az élmezőnyben vagyok akkor jól érzem magam.
Másrészt leírom utoljárra:
Ha az élmezőnyben vagyok akkor fejlesztek hogy szoros futamok legyenek.
Ha 6-8 környékén mozgok és ahoz hogy gyorsabb legyek a súlyom miatt kell + 200 ló ami drága vagy flexelnem kell és kipakolni akkor nincs értelme indulni.
Ennyi.Érted ugye?Esély nélkül minek toljam el padlón ha tökmindegy?2 másodperccel gyorsabb autókhoz nem lehet felérni csak azonos körülmények között.P4 ben már mindenki 10-et megy vagy 10 alját + 9-et a kék.
Úgy gondolom hogy esélytelenül a profiban szórakozni az pénzkidobás egy utcai autóval nekem.
Streetben közelebb vagyok RT , Jeff , GT-R egyéb idei fejlesztésekhez mint amott.Azaz izgalmasabb ez mint ott.
Másrészt gondolhatod hogy mivel január 9.-én leszavaztak ezért nem üldögéltem egyhelyben és tettem azért hogy mindenképpen S5-ben mehessek.A szavazás nekem már későn jött de 73 szavazattal amik jöttek emilen , privátban , carstylingon , egyesületektől hogy mellettem szavaztak segítettem a lobby társaimnak a közös cél érdekében amiért küzdöttünk fél évet...
Esteleg amikor teljesen feladod majd hívd fel DCS-t.
Lehet találkozott már ilyen problémával olasz autós körökben is...
Vagy ha más nem , az én strokerezésemnél a 900-1000ló környékét garantáló hajtókart akartam belerakatni de ugyancsak nem forgott körbe , ezért egy kis vékony gyíkpálca lett berakva ami 650-700-at tud elvileg.
Tehát hátha tud olyat ami kicsit filigránabb és elfér neked.
Csaba , nem hisz ezekben.Szerinte jó úgy ahogy kifejlesztik ezeket.Nem is gondolkoztam bevonattípuson még , csak fejlesztésben gondolkozom , ha nagyon ráérek majd az idényben...