Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egyből látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat.
Sztem dobjál bele egy W12 Phateon motort, hisz Te emlegetted, hogy a legnagyobb köbcentivel kell kezdeni! Nem lehet nehéz, hisz konszern, simán rácuppan a gyári bakra!
Azért ez a "nagyobb motort bele es kesz.." elég sokszor nem igaz. Pont ezért kell otthon lenni az adott márkában, hogy pontosan tudd, hogy mit éri meg, mi fér bele fizikailag, mivel mekkora szívás van mire beépül, és papírozás szempontjából sem elhanyagolható a kérdés. Én is tudtam volna linkelni neki egy suprát 24v turboval a Te logikád szerint, de nem tettem, mert ez nem ilyen egyszerű, hogy egy laikus megmondja a tutit, mivel a toyotához vajmi keveset értek, ezért inkább KUSSOLOK, sem mint hülyeséget írjak, és ne adj isten félrevezessem a Tomit.
Én egy tanácsot adtam neki anno: adja el, és vegyen evot!
Én úgy emlékszem, crx forumon régebben linkeltek egy táblázatot a különböző leömlőkkel, részletesen összehasonlítva. Nem azt mondom, h ott kérdezze meg, h melyik lenne neki a jó, hanem azt, h keressen utána, és a hozzászólások, mások tapasztalatai alapján gondolja ki, h melyik lenne számára a legalkalmasabb.
Amúgy csak halkan kérdezném meg, h ez a hondás szenvedés nem lenne relevánsabb a crx fórumon? Ahol amúgy nem mellesleg már kismilliószor ki lett vesézve ez az egész téma, valóban hozzáértők által, tapasztalatból beszélve, csak vissza kellene olvasni picit.
Látom Te tesiből erősebb voltál, mint matekból! Átmérőt vágod? Mi köze a szélességnek a végáttételhez?
Amúgy, ha utcai slickkel nem tudsz 2.0-ás 60 lábat tolni, akkor vagy veled, vagy a pályával van gond! Én r888-al anno a hondával tudtam a 2.0-át stabilan.
Sokat nem nyersz vele, mert ez a 13-as gumi kb 195/50 r15-nek felel meg átmérőben. Amúgy ha kell, van néhány pont ilyen Michelin 13as slickem 5e Ft/ pár árban.
Elég sok r32 turbo szaladgál a világon, meg kell kérdezni, hogy ők mivel mennek! De sztm egy arp csavar szett is megoldás lehet a problémára, ha valóban a gyári kuplungot használja.
Rakj fel egy normális direktet, feleslegesen fogsz szívni ezekkel a gyári házakkal sztem,
A gyári teljesítmény majd háromszorosa sokkal kevésbé motor kímélő, mint egy direktszűrő.
De olyat azokon a "tuning" oldalakon nem találsz, amit linkeltél!
Ha kell én tudok neked adni szilikon csatlakozókat, rozsdamentes anyagot meg találsz pl az Italinox-ban.
Gondoltam, hogy a golfba kell.
Megasquirt-öt már össze lehet hozni a vems ár feléért, lehet, hogy butább, de sokkal inkább azt raknám, mint a karbit, ráadásúl az ms a gyújtást is kezeli, ez előny a karbival szemben.
Amúgy, ha érdekel még van sok vw cuccom. 16v hengerfej, 8v keresztöblítéses nagyszelepes hengerfej. (8v-hez ez a legjobb tuning)
Engem nem zavar, ha jó a kocsid, és sokat költöttél rá, csak fura, hogy eddig ennek teljes mértékben az ellenkezője jött le rólad az írásaid alapján.
(Ha valaki csóró, akkor nincs pénze milliót rákölteni a 20 éves autójára )
Én is szegény vagyok amúgy, nagyon is, egy forintom sincs. Hitelesen hangzik?
Csak mert itt elég csórónak tünsz (állítod be magad) az a kocsi meg elég igényesen és láthatóan sok pénzből lett összerakva. Azt hittem valami szakadékod van.
Nekem még sosem forgott el, de az utángyártott tömítésekkel gyakran megesik, hogy nem teljesen méretpontosak. Ezért kell pasztát is használni, nekem eddig minden ilyen jellegű problémámat megoldotta.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egyből látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat.