timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 499 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.07.20. 15:02:45 (18991
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egyből látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat. 
Re: scitec86 (18990)
válasz erre előzmények 2012.04.02. 22:09:02 (18899
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez kötelező darab, mert ilyen volt a fasztendfúrijuszba is, és ott minden kocsi rohadt gyors, ergo KELL! 
Re: ave (18897)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 14:10:10 (18838
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Elb@szta a gépműhely... láttunk már ilyet, nem egyszer, nem kéltszer! 
Re: hori (18823)
válasz erre előzmények 2012.02.27. 18:04:33 (18817
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Amúgy  Jugo a Red Sun Service-nél most elég jó árban adja a felniket valami akció keretén belül, sztem nézz szét nála is, hátha. 
Re: GMalma (18816)
válasz erre előzmények 2012.02.26. 13:21:11 (18811
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Vedd ezt a BBS-t, a többi elég cica felni, nem való rendes autóra! 
Re: GMalma (18808)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 13:49:55 (18774
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mit macska? Tigris!
Ja és tegnap hívott a Chuck Norris, de nem volt kedvem beszélni vele, ezért kinyomtam! Kétszer! 
Re: MarcoR5 (18773)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 12:13:42 (18771
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Az haggyán, de még gyúrok is, és anyámmal lakom! 
Re: zsoltgti (18770)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 22:09:30 (18765
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem dobjál bele egy W12 Phateon motort, hisz Te emlegetted, hogy a legnagyobb köbcentivel kell kezdeni! Nem lehet nehéz, hisz konszern, simán rácuppan a gyári bakra! 
Re: MarcoR5 (18759)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 22:02:11 (18539
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Egy főként utcai versenyautóról beszéltünk, nem egy épített pálya gépről, ezt ne feledd el! 
Re: MarcoR5 (18538)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 20:25:50 (18537
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért ez a "nagyobb motort bele es kesz.." elég sokszor nem igaz. Pont ezért kell otthon lenni az adott márkában, hogy pontosan tudd, hogy mit éri meg, mi fér bele fizikailag, mivel mekkora szívás van mire beépül, és papírozás szempontjából sem elhanyagolható a kérdés. Én is tudtam volna linkelni neki egy suprát 24v turboval a Te logikád szerint, de nem tettem, mert ez nem ilyen egyszerű, hogy egy laikus megmondja a tutit, mivel a toyotához vajmi keveset értek, ezért inkább KUSSOLOK, sem mint hülyeséget írjak, és ne adj isten félrevezessem a Tomit.

Én egy tanácsot adtam neki anno: adja el, és vegyen evot! Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18535)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 17:44:24 (18534
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Na, már a toyotában is penge vagy?! Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18524)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 22:59:57 (18436
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nyilván, magától nem lesz erős fönn... 
Re: szabyk RST (18431)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 18:52:51 (18430
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez nem igaz, inkább alacsony rev limit! 
Re: Belfegor (18429)
válasz erre előzmények 2011.10.02. 22:02:55 (18418
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Guglit Te sem vágod?

Segítek. Hossz: length, magasság: height. Nekem ment a szótár is. 
Re: hori (18416)
válasz erre előzmények 2011.09.29. 22:01:12 (18409
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A gugli az nagyon jó barátod!

"civic s20 gear ratio"  "civic s40 gear ratio" 
Re: dani1121 (18408)
válasz erre előzmények 2011.09.18. 00:55:18 (18398
Felhasználói profil
12.56 @ 175
crxforum.flix.hu-->szívó tuning topic (van keresés funkció is, a figyelmedbe ajánlom!) 
Re: hori (18397)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 20:33:58 (18393
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én úgy emlékszem, crx forumon régebben linkeltek egy táblázatot a különböző leömlőkkel, részletesen összehasonlítva. Nem azt mondom, h ott kérdezze meg, h melyik lenne neki a jó, hanem azt, h keressen utána, és a hozzászólások, mások tapasztalatai alapján gondolja ki, h melyik lenne számára a legalkalmasabb. 
Re: sh adam (18390)
válasz erre 2011.09.16. 19:03:51 (18386
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Amúgy csak halkan kérdezném meg, h ez a hondás szenvedés nem lenne relevánsabb a crx fórumon? Ahol amúgy nem mellesleg már kismilliószor ki lett vesézve ez az egész téma, valóban hozzáértők által, tapasztalatból beszélve, csak vissza kellene olvasni picit. 
válasz erre 2011.09.15. 16:59:15 (18369
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Hori: mennyi is most a legjobb időd a civiccel? 
válasz erre előzmények 2011.09.15. 13:16:06 (18362
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Csak kár, h ez neki nem jó. Figyi, a honda tuning kicsit más tészta, és sztem olvass utána sokat, mielőtt tanácsokat adsz! 
Re: MarcoR5 (18361)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 21:00:11 (18330
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Látom Te tesiből erősebb voltál, mint matekból! Átmérőt vágod? Mi köze a szélességnek a végáttételhez?

Amúgy, ha utcai slickkel nem tudsz 2.0-ás 60 lábat tolni, akkor vagy veled, vagy a pályával van gond! Én r888-al anno a hondával tudtam a 2.0-át stabilan. 
Re: hori (18312)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 16:44:47 (18306
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én nem tudom, nem próbáltam, de láttam már 1.8-as 60 lábat ilyen gumival fwd autón, ami azért nem  olyan szar! 
Re: szabyk RST (18305)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 15:47:21 (18304
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sokat nem nyersz vele, mert ez a 13-as gumi kb 195/50 r15-nek felel meg átmérőben. Amúgy ha kell, van néhány pont ilyen Michelin 13as slickem 5e Ft/ pár árban. 
Re: hori (18302)
válasz erre előzmények 2011.07.27. 11:10:04 (18216
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Pisti: 70 /307 6266

Hívd fel őt, tavaly elég sok mindent el tudott intézni. Ne rám hivatkozz, mert nem ismer. 
Re: radics1 (18215)
válasz erre előzmények 2011.06.03. 19:43:23 (18129
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Biztos, hogy Te akarod összerakni? 
Re: hori (18127)
válasz erre előzmények 2011.05.12. 08:18:11 (18073
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Re: VZalan (18071)
válasz erre előzmények 2011.04.21. 21:39:05 (17967
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Elég sok r32 turbo szaladgál a világon, meg kell kérdezni, hogy ők mivel mennek! De sztm egy arp csavar szett is megoldás lehet a problémára, ha valóban a gyári kuplungot használja. 
Re: pista200sx (17966)
válasz erre előzmények 2011.04.10. 19:44:58 (17936
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem engedd még lejjebb azt a kereket, a 2.4 bar is sok. 
Re: Master3v (17932)
válasz erre előzmények 2011.03.21. 10:39:23 (17739
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Rakj fel egy normális direktet, feleslegesen fogsz szívni ezekkel a gyári házakkal sztem,
A gyári teljesítmény majd háromszorosa sokkal kevésbé motor kímélő, mint egy direktszűrő. 
Re: radics1 (17736)
válasz erre előzmények 2011.03.20. 13:05:00 (17729
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Annál van olcsóbban is, mondjuk nálam! Mosolyog  
Re: radics1 (17728)
válasz erre előzmények 2011.03.18. 20:34:21 (17706
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem volt fordulatszám limitered? Összeakadt a motorod? 
Re: GMalma (17702)
válasz erre előzmények 2011.01.22. 20:04:08 (17501
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nézőpont kérdése. Tehát pontosan: A lambdaszonda kábeles vége, felfelé nézzen. Mosolyog  
Re: ave (17500)
válasz erre előzmények 2011.01.22. 01:41:51 (17495
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ne nézzen lefele, az fontos. Vagy vízszintesen, vagy felfele. 
Re: GodRat (17493)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 13:11:45 (17462
Felhasználói profil
12.56 @ 175
De olyat azokon a "tuning" oldalakon nem találsz, amit linkeltél!
Ha kell én tudok neked adni szilikon csatlakozókat, rozsdamentes anyagot meg találsz pl az Italinox-ban. 
Re: GMalma (17461)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 12:10:16 (17459
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Savállóra, 1.2-1.5mm fal vastagságban, minél kevesebb szilikon csatlakozást használva. 
Re: GMalma (17455)
válasz erre előzmények 2011.01.18. 23:39:25 (17453
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Inkább csöveztesd be sztem normálisan, és hagyd ezeket a játék csöveket, ezek szívó oldalhoz vannak kitalálva. 
Re: GMalma (17452)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 15:12:36 (17322
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nekem van üres KR blokkom, ha kell odaadom szívesen. 
Re: GodRat (17320)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 17:25:50 (17272
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Gondoltam, hogy a golfba kell.
Megasquirt-öt már össze lehet hozni a vems ár feléért, lehet, hogy butább, de sokkal inkább azt raknám, mint a karbit, ráadásúl az ms a gyújtást is kezeli, ez előny a karbival szemben.

Amúgy, ha érdekel még van sok vw cuccom. 16v hengerfej, 8v keresztöblítéses nagyszelepes hengerfej. (8v-hez ez a legjobb tuning) 
Re: GodRat (17263)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 10:33:06 (17262
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Miért akarsz karbizni?
Nem sokkal drágább sztem egy írható ecu. 
Re: GodRat (17261)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 21:46:50 (17176
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Amúgy neked több R5 gt-d is van? Vagy most vetted az 1.7est? 
Re: gentleman (17175)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 19:02:33 (17173
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én nem ismerlek személyesen, legalább is nem tudok róla. Egyszer beszéltünk egy Ave mérésen, de nem ismernélek meg, ha látnálak.

Tök jó, hogy 150e Ft-ban van a kocsid, ugyan is én ennyit költöttem össz a motor illetve turbo felújításomra. Mosolyog A többit az előző tulaj csináltatta... 
Re: gentleman (17170)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 18:35:06 (17167
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Engem nem zavar, ha jó a kocsid, és sokat költöttél rá, csak fura, hogy eddig ennek teljes mértékben az ellenkezője jött le rólad az írásaid alapján.
(Ha valaki csóró, akkor nincs pénze milliót rákölteni a 20 éves autójára Mosolyog )

Én is szegény vagyok amúgy, nagyon is, egy forintom sincs. Hitelesen hangzik? 
Re: gentleman (17165)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 18:00:36 (17164
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Csak mert itt elég csórónak tünsz (állítod be magad) az a kocsi meg elég igényesen és láthatóan sok pénzből lett összerakva. Azt hittem valami szakadékod van. 
Re: gentleman (17163)
válasz erre 2010.10.18. 23:38:19 (17161
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Te gentleman:
Tied az Ave által is mért zöld vemses 1.7 R5 gt? 
válasz erre előzmények 2010.10.14. 19:59:19 (17114
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nekem még sosem forgott el, de az utángyártott tömítésekkel gyakran megesik, hogy nem teljesen méretpontosak. Ezért kell pasztát is használni, nekem eddig minden ilyen jellegű problémámat megoldotta. 
Re: hori (17113)
válasz erre előzmények 2010.10.14. 17:52:04 (17112
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha elforog, akkor szedd le a szelepfedelet, majd pasztázd körbe, és várd meg, míg megszárad. 
Re: hori (17110)
válasz erre előzmények 2010.10.14. 16:51:35 (17109
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha ömlik akkor inkább a vtec szelep alól szokott.
Amúgy lehet kapni utángyártottba is olyan dugót, legalább is az én tömítés készletemben tuti volt. 
Re: hori (17106)
válasz erre előzmények 2010.10.06. 19:43:37 (17040
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha valami túl nagyot találsz, és elférnék én is, akkor szólj, mert érdekelhet. 
Re: Bandi (17039)
válasz erre 2010.10.06. 18:17:20 (17038
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A többi dugattyún is láthatóak hasonló foltok, de talán nem ennyire.
A hengerfejen nem volt ennyire feltünő. 
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:41:03 (17033
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez nagyobb volt csak a forum lekicsinyítette. Mosolyog
(Igen, mélyebben is vannak lukak)

Ime eredetiben:

http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/59/29/5929_1286307522.jpg 
Re: ave (17031)

összesen 499 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!