timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2013.02.11. 16:30:58 (19088
Szabyk! Meg tudnád adni a mail címedet? Kuplunggal kapcsolatban zargatnálak. vagy írj az enyémre ha itt nem szeretnéd megadni. fizil.no (kukacc gmail,com) 
Re: szabyk RST (19082)
válasz erre előzmények 2013.02.03. 14:33:27 (19087
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Egyenlőre elég volt, utcaim megmarad, az bohóckodni elég. 
Re: ave (19086)
 ave
válasz erre előzmények 2013.02.03. 01:15:01 (19086
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amugy mi a terv, latom a versenyautot elbontod.   Valami uj, az utcai, vagy ? 
Re: Crybaby (19084)
válasz erre előzmények 2013.02.02. 22:20:44 (19085
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Erre mondjuk hogy hatareset.... :-) 
Re: Crybaby (19084)
válasz erre előzmények 2013.02.02. 20:50:49 (19084
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kettőbe váltáskor éreztem, hogy itt valami nem kerek, és elvettem, utána meg csak begurultam.
A közepét még tartották a csavarok Kacsint  
Re: ave (19083)
 ave
válasz erre előzmények 2013.02.02. 16:26:42 (19083
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt hogy usztad meg??? 
Re: Crybaby (19081)
válasz erre előzmények 2013.02.02. 14:18:51 (19082
Felhasználói profil
9.78 @ 238
jó kis öntvény lendkerék Kacsint  
Re: Crybaby (19081)
válasz erre 2013.02.02. 11:43:48 (19081
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ez zörgött az uccsó versenyen
 
válasz erre előzmények 2013.01.31. 10:42:28 (19080
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Dobtam egy mailt a Sz...@gmail-re Nyelvet ölt  
Re: szabyk RST (19079)
válasz erre előzmények 2013.01.31. 08:20:00 (19079
Felhasználói profil
9.78 @ 238
le is írtál mindent... 
Re: radics1 (19078)
válasz erre előzmények 2013.01.30. 14:29:54 (19078
Felhasználói profil
10.97 @ 200
PuntoGT szerkezet,gyárilag ugye 207Nm, elméletileg valahol 320 körül fekszik ki  gyári tárcsával. Nem tudom mennyit lehet erősíteni a szerkezeten (+30% nyomóerő?), valamint hogy a szinter mennyit ad még hozzá (40-50%-al nagyobb súrlódási tényező ?.)

A dolog szépsége,hogy fosvágen aggyal kell összerakni,szóval akár merev tárcsa is lehet,nem gond. 
Re: szabyk RST (19077)
válasz erre előzmények 2013.01.30. 13:54:18 (19077
Felhasználói profil
9.78 @ 238
egytárcsásba nem könnyű..ha jó az alap szerkezet akkor megoldható erősítéssel... 
Re: radics1 (19076)
válasz erre 2013.01.30. 13:36:11 (19076
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintetek egy 215-ös tárcsával hogy lehet nagy biztonsággal átvinni kb 400-450 Nm nyomatékot? Attól tartok,hogy szinterrel sem annyira egyszerű. Van valakinek ilyen méretben hasonló nyomatékkal tapasztalata?
 
válasz erre előzmények 2013.01.26. 19:23:52 (19075
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem 132,5m/s jött ki,elméletileg jó is lehet,de keveslem kicsit a méretét. Meglátjuk,a gyakorlatban mit mutat majd. 
Re: Bandi (19074)
válasz erre előzmények 2013.01.26. 15:56:08 (19074
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Fojtószelepre nem emlékszem, de tanulmányaim szerint a csövekben max légszállításnál hangsebesség (max.) 40%-a (135m/s) legyen az áramlási seb.
Persze ezt olyanok tanították, akik csavarhúzót nem nagyon fogdosnak. Ha extrém méretek jönnek ki, akkor nyilván nem követendő, de nekem eddig átlag teljesítményekhez (2-300Le) jó volt. 
Re: radics1 (19073)
válasz erre előzmények 2013.01.26. 10:58:05 (19073
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Igen,kijön,h 116 lovat tud egy 45mm-es, ergo feltöltött motorra ez nem használható. Meg amúgy sem.

A limit elméletileg 1 mach,de ahhoz nagyon kicsi folytószelep kellene. Port speedre átlagos érték 300ft/s. Nekem 470 jött ki a folytónál,ergo ez egy kicsit kicsi lehet. 
Re: hobizoli (19072)
válasz erre előzmények 2013.01.26. 02:00:38 (19072
Felhasználói profil
14.93 @ 153
MS oldalan van vmi szamolo erre (is) 
Re: radics1 (19071)
válasz erre előzmények 2013.01.25. 22:00:25 (19071
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1.6-ban van persze,meg a PGT-ben is,plusz ezekben még a karokban is furat,és a turbo. Nem lesz gond ezekkel.

Más: folytószelep méretezésre feltöltött autóban valami ökölszabály? Max légsebesség vagy hasonló? 
Re: hobizoli (19069)
válasz erre előzmények 2013.01.25. 21:40:12 (19070
Felhasználói profil
14.93 @ 153
faszsag, rakjatok bele turbos kovidugokat, oszt csá 
Re: Norbitron (19066)
válasz erre előzmények 2013.01.25. 21:39:07 (19069
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Raiden szerint az 1.6 sporting-ban van ijen baszas es meggyozi a szivattyu is, bar mondjuk ott turbo nincs (gyarilag Mosolyog
Re: radics1 (19060)
válasz erre előzmények 2013.01.21. 20:37:53 (19068
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ennek egy jó oldala van: a gyári dugókkal is csökkentheted a kompressziót,biztos sokan használnak ilyet. A gáz az ezzel is,hogy habár az égéstér a dugattyúban van,a squish zone mint olyan megszűnik létezni. Lesz az égéstér körül egy 2mm vastag keverékréteg,ami nem fog tökéletesen elégni,mivel a sűrítés alatt nem tolja be a gyertya köré.

 
Re: Norbitron (19066)
válasz erre előzmények 2013.01.21. 19:46:11 (19067
Felhasználói profil
9.78 @ 238
meg is válaszoltad a kérdésed Kacsint  
Re: Norbitron (19066)
válasz erre 2013.01.21. 16:57:31 (19066
Nektek mi a véleményetek ezekről a szívó motorhoz kapható CR csökkentő tömítésekről: http://www.ebay.co.uk/itm/Decompression-VW-VR6-Turbo-Compressor-Multi-Layer-Steel-Head-Gasket-Corrado-Golf-/170719273516?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bfa9622c

Egy ismerősöm gondolkozik rajta, személy szerint én nem raknék 2mm-nél vastagabbat semmilyen motorhoz sem és inkább lebeszélném róla. 
válasz erre előzmények 2013.01.21. 09:47:38 (19065
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Negyed mérföldre leginkább,utcán nem szoktam 20-30km-n át padlón tolni.

Szereztem 4db-ot 1.8T-ből,elvileg bele lehet rakni,a csatornának van 6mm fala,abból lejön valamennyi,hogy legyen sík tömítő felület,marad sztem 4mm,abban azért meg kell állnia a csavarnak. Mivel csak 4 sonkás a főtengely,ezért 2-2 egymás mellett elfér (ugye ahol nincs sonka,egyik hengerben jobb,másikban bal oldalon).

A dugattyúkkal is össze kell néznem,hogy abba se érjen bele.

 
Re: tommyt (19064)
válasz erre előzmények 2013.01.21. 00:32:14 (19064
A kérdés, hogy mire lesz használva.  Ha nyélgázon akarsz vele menni huzamosabb ideig, tehát nem csak  negyed mérföldön, meg néha lámpától lámpáig eltolni neki, hanem mondjuk padlón menni pár kilométert így  texas mile stílusban, vagy pályázni, akkor kellenek a spricnik...feltéve, hogy az olajzási rendszered alkalmassá tehető a kiszolgálására.  Ha csak negyed mérföldre kell, vagy hasonló viszonylag rövid ideig tartó maximális terheléshez, akkor nem kell, akkor elég az, ami amúgy is kerül a dugattyúkra és a hengerek falára.  
Re: radics1 (19062)
válasz erre 2013.01.20. 09:25:47 (19063
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Cserélnék Garrett GT28-as 0.86-os turbinaházat (430609-231) 0.64-esre (430609-230)!
Ez jó a 2860RS, 2871 és 2876 modellekhez. Belső wastegates nem kell!! 
válasz erre előzmények 2013.01.16. 13:46:22 (19062
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azt,hogy kinek van erős turbós autója,amiben ilyen megoldás nincs.Ha az vígan megy 500 lóval,akkor nincs miért aggódnom.Ellenben ha ilyen nincs,mindenképp kell valami megoldás.

A lényeg az,hogy amit beleteszek,ne legyen túlméretezve a szivattyúmhoz képest.

 
Re: szabyk RST (19061)
válasz erre előzmények 2013.01.16. 13:43:03 (19061
Felhasználói profil
9.78 @ 238
akkor mit akartál kérdezni az eredeti hozzászólásoddal??? :P 
Re: radics1 (19060)
válasz erre előzmények 2013.01.16. 10:50:22 (19060
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A legtöbb az ilyen,hogy 2 bar körül nyit. A kérdés az,hogy nyitás után ne csak 2 bar maradjon.A szivattyú szállítása lehet kevesebb,mint a fordé. 
Re: szabyk RST (19059)
válasz erre előzmények 2013.01.16. 10:33:20 (19059
Felhasználói profil
9.78 @ 238
fordé csak 2 bar felett nyit... (zetec 2,0) 
Re: radics1 (19058)
válasz erre előzmények 2013.01.16. 08:41:06 (19058
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát én is kb erre jutottam,hogy több a haszna,mint a hátrány,a gépműhely meg csak meg tudja oldani.

Most már csak szerezni kell 4 db-ot,lehetőleg valami nem túl nagy autóból,nem szeretném,ha a fele olajnyomás itt elszökne. 
Re: szabyk RST (19057)
válasz erre előzmények 2013.01.16. 06:17:12 (19057
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mivel nem nagy dolog ezt megoldani szerintem nem veszthetsz vele ha befúrod... 
Re: radics1 (19056)
válasz erre 2013.01.15. 22:54:14 (19056
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mi a véleményetek,kovácsolt dugónál mennyire fontos a hűtés olajsugárral? A legtöbb turbós ill. erősebb szívó autóban van,elsődlegesen a kopogási hajlam miatt.

Kiváncsi vagyok a véleményetekre,van-e valakinek ilyen megoldás nélküli turbós autója.
Valószínűleg utólagosan is meg lehet oldani,de nem 100%,ezért érdekelne. 
válasz erre előzmények 2013.01.12. 15:44:47 (19055
Felhasználói profil
14.93 @ 153
tul nagyot raktal bele
gyarilag turbos?

kis injektorbol ugy lehet csak turbonyomasra nagyot csinalni, hogy nem_linearis nyomasszabalyzot hasznalsz, ami a turbonyomasra tobbel emeli a rail nyomast, mint a szivosor nyomasa emelkedik
igy csak akkor lesz nagyobb az injektor virtualisan, amikor nyomas is van, alapjaraton nem
ha viszont 1:1 aranyut emelsz 4bar-ra az mindenhol, ezzel dolgozik
szerintem 240-s helyett 280-s kene meg egy ilyen raising rate rendszeru szabalyzo, ekkor meg a gyari ECU is kikorrigalja alapjaraton jora a lambda jelbol, es nem okadja tele benzinnel sem feleslegesen, nyomason kb 340-sok lennenek

a masik lehetoseg a 440-sekre atir(at)ni az ECU-t (ez a legjobb)

persze nyilvan WBO2-vel figyelve kozben mi a stájsz 
Re: Mono92 (19045)
válasz erre előzmények 2013.01.07. 13:25:59 (19054
Igen, ezt csak úgy lehet normálisan megcsinálni. 240-ről 440-re az nagy ugrás, az úgy már nagyon televágja üzemanyaggal.  Keresni kell valakit, aki tudja programozni az autódat...ha egyáltalán lehet a Pözsót flashelni, vagy chippelni, vagy mittomén mit kell velük...nem tudom, nem értek a Pözsóhoz, majd a PSA-sok megmondják. 
Re: Mono92 (19047)
válasz erre előzmények 2013.01.06. 21:18:30 (19053
Felhasználói profil
14.27 @ 151
mahle vagy kolbenschmidt dugattyukatalogus.biztos van a neten is valahol.és még a hajtokar lehet esetleg kupos fejrésszel is,de ez nem biztos 
Re: scitec86 (19052)
válasz erre előzmények 2013.01.06. 19:56:47 (19052
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Köszi az infót.
Milyen katalógusból nézted?
Tudnál küldeni valami linket? 
Re: kombi (19051)
válasz erre előzmények 2013.01.06. 18:54:41 (19051
Felhasználói profil
14.27 @ 151
auq-19 /app-20 
Re: scitec86 (19048)
válasz erre előzmények 2013.01.05. 19:52:35 (19050
Felhasználói profil
9.78 @ 238
szép darab 
Re: scitec86 (19049)
válasz erre előzmények 2013.01.05. 15:06:20 (19049
Felhasználói profil
14.68 @ 157
 
Re: radics1 (18871)
válasz erre 2013.01.05. 15:03:04 (19048
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Tudja valaki,hogy mekkora a csapszeg furat 1.8T
AUQ és APP motorkódu hajtókarnál?Állítólag más a kettő.Köszi. 
válasz erre előzmények 2012.12.24. 12:49:29 (19047
Felhasználói profil
14.76 @ 151
Eddig 240 ccm-es injektorok voltak benne de ez már kevés volt neki. Amúgy vadonatúj injektorok. Próbáltam lejjeb vinni a benzinnomást de nem segitett semmit igyis rengeteg üzemanyagot lőttek be. Szoftverral betudják lőni az injektorok befecskendezési mennyiségét? 
Re: tommyt (19046)
válasz erre előzmények 2012.12.23. 15:45:10 (19046
Eddig mi volt benne ?  Nem vagyok Pözsós, de általában a következő a metódus:  1. megnézzük jók-e az injectorok, rendesen lőnek-e, jó-e a spriccminta stb...főleg, ha használtat teszel be...ezt ugye még beszerelés előtt.  Utána  keveréknézés és közben programozás, vagy ha valakinek a cuccát nem lehet real time-ban írni, akkor logolás/jegyzetelés aztán chippelés. Ha erre nincs lehetőség, akkor  parasztba meg lehet próbálni lejjebb vinni az alap benzinnyomást, ez mintegy diagnosztikának is elmegy, de nyilván nem lesz vele jó, mert lehet, hogy ahol most jó, ott meg elszegényedik ill. másképp fognak lőni az injectorok 3 bar-on és másképp 5-bar-on, mert ugye azok sem lineárisak.  
Re: Mono92 (19045)
válasz erre 2012.12.22. 12:28:29 (19045
Felhasználói profil
14.76 @ 151
hi all! Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni. Szóval egy Peugeot 406 2.0i turbós autóm van, t3/t4 turbó van rajta és a minap vettem 4 db bosch green top 440ccm/3bar injektorokat és miután beszereltem őket az autó alapjáraton is köhög, magas fordulaton fullad és kormosak lettek a gyertyák tehát túl dús a keverék :S Ezt hogy tudnám megcsinálni ilyenkor mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv. 
válasz erre előzmények 2012.12.20. 17:29:53 (19044
Felhasználói profil
13.40 @ 166
neked milyen keverék volt? én softot szeretnék. toyo r888 meg yoko a048 hoz képest milyen a tapadás? 
Re: Lizard21 (19043)
válasz erre előzmények 2012.12.19. 08:23:14 (19043
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pályázásnál ilyet csinált,

http://img836.imageshack.us/img836/2477/rearright01a.jpg

de azóta is működik és elég jól teljesít.  
 
Re: hori (19042)
válasz erre 2012.12.09. 16:12:52 (19042
Felhasználói profil
13.40 @ 166
https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
erről a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.  
válasz erre előzmények 2012.11.17. 12:28:19 (19041
Felhasználói profil
9.78 @ 238
extreme tuners ha érdekel..és elég fake szagú az ember néha... 
Re: GodRat (19040)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 20:23:38 (19039
Koszi, tudsz adni helyet, hol lehet beszerezni? 
Re: oioio-1 (19038)

összesen 19174 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!