Szabyk! Meg tudnád adni a mail címedet? Kuplunggal kapcsolatban zargatnálak. vagy írj az enyémre ha itt nem szeretnéd megadni. fizil.no (kukacc gmail,com)
PuntoGT szerkezet,gyárilag ugye 207Nm, elméletileg valahol 320 körül fekszik ki gyári tárcsával. Nem tudom mennyit lehet erősíteni a szerkezeten (+30% nyomóerő?), valamint hogy a szinter mennyit ad még hozzá (40-50%-al nagyobb súrlódási tényező ?.)
A dolog szépsége,hogy fosvágen aggyal kell összerakni,szóval akár merev tárcsa is lehet,nem gond.
Szerintetek egy 215-ös tárcsával hogy lehet nagy biztonsággal átvinni kb 400-450 Nm nyomatékot? Attól tartok,hogy szinterrel sem annyira egyszerű. Van valakinek ilyen méretben hasonló nyomatékkal tapasztalata?
Fojtószelepre nem emlékszem, de tanulmányaim szerint a csövekben max légszállításnál hangsebesség (max.) 40%-a (135m/s) legyen az áramlási seb.
Persze ezt olyanok tanították, akik csavarhúzót nem nagyon fogdosnak. Ha extrém méretek jönnek ki, akkor nyilván nem követendő, de nekem eddig átlag teljesítményekhez (2-300Le) jó volt.
Igen,kijön,h 116 lovat tud egy 45mm-es, ergo feltöltött motorra ez nem használható. Meg amúgy sem.
A limit elméletileg 1 mach,de ahhoz nagyon kicsi folytószelep kellene. Port speedre átlagos érték 300ft/s. Nekem 470 jött ki a folytónál,ergo ez egy kicsit kicsi lehet.
Ennek egy jó oldala van: a gyári dugókkal is csökkentheted a kompressziót,biztos sokan használnak ilyet. A gáz az ezzel is,hogy habár az égéstér a dugattyúban van,a squish zone mint olyan megszűnik létezni. Lesz az égéstér körül egy 2mm vastag keverékréteg,ami nem fog tökéletesen elégni,mivel a sűrítés alatt nem tolja be a gyertya köré.
Negyed mérföldre leginkább,utcán nem szoktam 20-30km-n át padlón tolni.
Szereztem 4db-ot 1.8T-ből,elvileg bele lehet rakni,a csatornának van 6mm fala,abból lejön valamennyi,hogy legyen sík tömítő felület,marad sztem 4mm,abban azért meg kell állnia a csavarnak. Mivel csak 4 sonkás a főtengely,ezért 2-2 egymás mellett elfér (ugye ahol nincs sonka,egyik hengerben jobb,másikban bal oldalon).
A dugattyúkkal is össze kell néznem,hogy abba se érjen bele.
A kérdés, hogy mire lesz használva. Ha nyélgázon akarsz vele menni huzamosabb ideig, tehát nem csak negyed mérföldön, meg néha lámpától lámpáig eltolni neki, hanem mondjuk padlón menni pár kilométert így texas mile stílusban, vagy pályázni, akkor kellenek a spricnik...feltéve, hogy az olajzási rendszered alkalmassá tehető a kiszolgálására. Ha csak negyed mérföldre kell, vagy hasonló viszonylag rövid ideig tartó maximális terheléshez, akkor nem kell, akkor elég az, ami amúgy is kerül a dugattyúkra és a hengerek falára.
Cserélnék Garrett GT28-as 0.86-os turbinaházat (430609-231) 0.64-esre (430609-230)!
Ez jó a 2860RS, 2871 és 2876 modellekhez. Belső wastegates nem kell!!
Azt,hogy kinek van erős turbós autója,amiben ilyen megoldás nincs.Ha az vígan megy 500 lóval,akkor nincs miért aggódnom.Ellenben ha ilyen nincs,mindenképp kell valami megoldás.
A lényeg az,hogy amit beleteszek,ne legyen túlméretezve a szivattyúmhoz képest.
Mi a véleményetek,kovácsolt dugónál mennyire fontos a hűtés olajsugárral? A legtöbb turbós ill. erősebb szívó autóban van,elsődlegesen a kopogási hajlam miatt.
Kiváncsi vagyok a véleményetekre,van-e valakinek ilyen megoldás nélküli turbós autója.
Valószínűleg utólagosan is meg lehet oldani,de nem 100%,ezért érdekelne.
kis injektorbol ugy lehet csak turbonyomasra nagyot csinalni, hogy nem_linearis nyomasszabalyzot hasznalsz, ami a turbonyomasra tobbel emeli a rail nyomast, mint a szivosor nyomasa emelkedik
igy csak akkor lesz nagyobb az injektor virtualisan, amikor nyomas is van, alapjaraton nem
ha viszont 1:1 aranyut emelsz 4bar-ra az mindenhol, ezzel dolgozik
szerintem 240-s helyett 280-s kene meg egy ilyen raising rate rendszeru szabalyzo, ekkor meg a gyari ECU is kikorrigalja alapjaraton jora a lambda jelbol, es nem okadja tele benzinnel sem feleslegesen, nyomason kb 340-sok lennenek
a masik lehetoseg a 440-sekre atir(at)ni az ECU-t (ez a legjobb)
persze nyilvan WBO2-vel figyelve kozben mi a stájsz
Igen, ezt csak úgy lehet normálisan megcsinálni. 240-ről 440-re az nagy ugrás, az úgy már nagyon televágja üzemanyaggal. Keresni kell valakit, aki tudja programozni az autódat...ha egyáltalán lehet a Pözsót flashelni, vagy chippelni, vagy mittomén mit kell velük...nem tudom, nem értek a Pözsóhoz, majd a PSA-sok megmondják.
Eddig 240 ccm-es injektorok voltak benne de ez már kevés volt neki. Amúgy vadonatúj injektorok. Próbáltam lejjeb vinni a benzinnomást de nem segitett semmit igyis rengeteg üzemanyagot lőttek be. Szoftverral betudják lőni az injektorok befecskendezési mennyiségét?
Eddig mi volt benne ? Nem vagyok Pözsós, de általában a következő a metódus: 1. megnézzük jók-e az injectorok, rendesen lőnek-e, jó-e a spriccminta stb...főleg, ha használtat teszel be...ezt ugye még beszerelés előtt. Utána keveréknézés és közben programozás, vagy ha valakinek a cuccát nem lehet real time-ban írni, akkor logolás/jegyzetelés aztán chippelés. Ha erre nincs lehetőség, akkor parasztba meg lehet próbálni lejjebb vinni az alap benzinnyomást, ez mintegy diagnosztikának is elmegy, de nyilván nem lesz vele jó, mert lehet, hogy ahol most jó, ott meg elszegényedik ill. másképp fognak lőni az injectorok 3 bar-on és másképp 5-bar-on, mert ugye azok sem lineárisak.
hi all! Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni. Szóval egy Peugeot 406 2.0i turbós autóm van, t3/t4 turbó van rajta és a minap vettem 4 db bosch green top 440ccm/3bar injektorokat és miután beszereltem őket az autó alapjáraton is köhög, magas fordulaton fullad és kormosak lettek a gyertyák tehát túl dús a keverék :S Ezt hogy tudnám megcsinálni ilyenkor mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv.
https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
erről a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.