Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is!
és be is számolnám a 16V -t!
Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor főtengely csere, ekkor valószínű a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t
Szia, konkrétan egy 2.9 VR6 Syncro Golf III lenne szó, 95-ös. Ez még réginek számít? Felejtős? Mert nálam igen sokrétű lenne a feladata, a munkába járás, tréler húzáson át a pályanapokon(+FRT, Drag) keresztül a téli csapatásokig minden, mint anno az S4-emel.
PDGabi! Syncro hajtás miatt zaklatnálak telefonon, olyan badarságok miatt hogy hogy bírja az igénybevételt, milyen drága szervizelni és mennyire van horror árban 4motion-re váltani ha véletlen az örök vadászmezőkre távozna a Syncro.
Attila
Ez meg mi ez? Ki tud erről bővebbet, pontosabbat? Kohári Úr! felhomályosítana minket?
"...A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség – továbbiakban MNASZ – január 7-én a Hungaroringen megtartotta közgyűlését, amelyen elfogadták Gyulay Zsolt elnöki beszámolóját, és többek között arról is szó volt, hogy az autósport kifehérítése érdekében április 1-től bevezetik az úgynevezett sportrendszámot...
...Ezen kívül az autósport kifehérítése és a rend megteremtése céljából április elsejétől bevezetjük az úgynevezett sportrendszámot a Nemzeti Közlekedési Hatóság támogatásával. A vizsgabázis az említett dátumtól itt a Hungaroringen kezdi el a működését, ahol a rendszám odaítélésén kívül az autók műszaki vizsgáztatását is elvégzik..."
Az egész 2010 szept.-ben kezdődött akkor 2 FRT-n és 5 Minirallyn (H6 kat. 2.-ja lettem) indultunk, 2011 áprilisban volt az utcsó, aztán most 10.hó16-án voltunk az első pályázáson az Euroringen, idén már lehet nem is megyünk többet, reményeim szerint mielőtt beindul a 2012-es Drag szezon még megyünk pályára vagy rallyra a BMW-el
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsős van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani időd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én később fékezek, de ő gyorsabban kanyarodik és erőből jön ki, legközelebb megnézem alaposabban!
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az időben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idődet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futóműve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most űridő az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es időt, most stabilan körről körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy első alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta
Mindenképp! Az Audi szenvedett ezen a pályán, ugye drag-ra épült és itt a kicsi fék hátrány + evvel a futóművel ide nagyon nem való, nem mérettük, de telós méréssel olyan 1:30 körül mehet.
A BMW mondhatni gyári, E30 1.8 8v M40 motor 110-en lóerővel, gyári fék elől, hátúl dob, kipakolva, csövezve, 2 sport ülés, ide már kapott "sport" futóművet is, a gumik kopott, öreg utcai gumik, lelkesedésből, kicsi pénzből épül
ha korábban beszélünk 1 héttel akkor talán, most kapott vadi új féket (320-as), betétet elől, most kapott új olajat 10w60-at, szűrőt, ü.anyag szűrőt is (eddig 3szor raktuk kompra teljes kivizsgálásra, állóban is meg gurulóban is néztük, semmi probléma). Xenonos, tempomatos, elektromos üléses, de szövet belsős, ülés fűtés van, zónás klíma, stb...
Még ezt azt csinálni kell rajta(lökhárítot egy 5 cm helyen fényezni, büdös a klíma), de semmi komoly, ettől függően 4800-5200 Euro, magyar papírosan, műszakival, kézi 6os váltóval!
Az autó eladó, nyilván nem minden áron, mert most is avval jöttem melóba, de eladni akarom nem nézegetni a használtautón
kézi 6-os, pályán pillanatnyi fogyi szerint (tempomattal, klímával) 10.2-10.6 (135-145km/h), rátankolásos módszerrel a vegyes 10-15 közt van attól függően, hogy ha sokat mész hosszútávon akkor inkább 10 felé, ha többet városba akkor 15 felé.
Ha komoly a szándék akkor most szerencséd van, mert UrQuattro projekt miatt most minden alku képes nálam, van ami jobban van ami kevésbé, az A6, GSX-R jobban a G1, 530D kevésbé
Jelenleg egy A6 2.7T-t használok, az eladó cuccok (minden) pedig egy 2001-es S4-ből valók!
Tapasztalat? Az A6 még a korai 230 lovas, hihetetlenül lentről (2000 alól) indul meg, ott érzed azt amit egy régi 5h S4/S6-ban 4000-4500-tól, de nem olyan "erősen" aztán evvel a lendülettel húz a tiltásig, teljesen steril semmi hangja, csak a gumikat hallod.
Eladó az A6, az S4-ből minden, egy 1000-es GSXR + még egy 530D BMW is
2.7 V6 BiT-hez szinte van minden raktáron! nekem a V6 olyan mélységből indul meg, hogy az 5h csak pisloghat, igaz fent nem is megy úgy. Egy kocka Q-ba ütne igazán nagyot a 2.7T
érte nem tudom mit tehetnél még, de ÉRTEM megtehetnéd, hogy előveszed az ultralightweightredrocket kasztnit és beledobod az "új" fejlesztést és végre mész egy 9 alját
csodálkoztam, hogy miért van már napok óta vámolás alatt a pakkom ami amcsiból jött, egy laza 20-25 perces telefonálás, közben 62 emberhez kapcsolgattak, mire a végén nekem is evvel jöttek, hogy kaptam e már levelet? Na erre válaszoltam egy szépet neki, a lényeg, hogy megjött a csomag, a postásnak kifizettem a vámot, másnap vagy harmadnap megjött a levél, hogy csomagom van a vámon amit aznap adtak fel, hogy beszéltem velük
de ha belegondolsz a "nagyok" közül elég sokan mennek direkt szűrővel (utcai autókon), mondjuk a zöld HKS-el, ami 700 lóig van asszem és az ára sem vészes, nem kell olajozni sem
Oettinger az 1.5 JB és 1.6 EG motorokkal bűvészkedett főleg, 1.6 8v-ből volt 2.0 16v is 150 lóval, ami 20 éve nem volt sz.r szerintem!
Él ilyen legenda VW-s körökben, hogy van itthon egy Oettinger Golf 1, de még sajna Én nem láttam, még pénzt is adnék érte, de állítólag 800e-1 milliót kérne érte a srác, pedig egy rakás sz.r
jól hangzik, egy próbát megérne, csak sajna nincs itthon KR blokkom.
Igazából egy fogadás kedvéért vágtam bele a power upgradebe és egyre jobban vonz egy kívül-belül patika gyári gép, "tuning" futóművel, fékkel, motorral. Wörti tali, pályanapok, old timer 1/100 -as versenyek, stb. Mellékvágányon meg végig tolom az évet a Dragracing kupában, nem is akarok 110-120 lónál többet első körben, ha összeállt a technika és még tetszik is akkor beszélhetünk a motor további gyúrásáról.
az 1.5 blokkomra csak az 1.6 GTI hengerfej jó, már az 1.8 8v sem, 16v, 20v-ről már nem is beszélve. Oettinger által gyártott 16v lenne jó, de gondolhatjuk milyen árba mehet még most is, ha egy szintén általa készített km óra 550 Euró-ért kelt el.
Igazából Én 1.8 16v KR-t raknék bele (később turbóval), de ez nem az a hely...
20-30 éve is ki tudtak hozni szép teljesítményeket ezekből a blokkokból, most újra kijárjuk a régi iskolát
sh adam: megadnád nekem a škodás ismerősöd elérhetőségét? beszélnék vele, hogy mi mennyi és hány méter.
maki: ha jól tudom neked volt egy komoly vems-es Golf 1-ed, mondanál róla 1-2 szót, mennyibe állt meg a motor vemsezve, stb... ha gondolod adsz 1 számot és felcsöröglek holnap napközben.
Golf 1-et akarok karbizni, 1.5 JB és 1.6 GTI "hybribet" készítek, hogy még beférjek az S2 1550-ig tartó kategória kiírásába.
Ecut közvetve 250-320e Ft-ra mondták berakva, progizva elméletileg még a 200-250e tartható lenne( ha szerzek bontottat és berakom magam)... + motor felújítás, egyebek.
Karbi jelenleg jóval olcsóbbnak tűnik, elméletileg 100e környékén megáll ez a fajta karbi, felújítva, behangolva + motor felújítás, egyebek.
Karbi gurut keresnék, olyat aki fel tudna nekem újítani profin 2 db (1pár) Solex ADDHE 40 -es karbit és később be is hangolná, esetleg segítene a tapasztalatai alapján, hogy milyen blokk, hengerfej kialakítás lenne a legjobb a terveim kivitelezéséhez (2011 S2 bajnok ).
Szakik nevét, címét e-mailemre is átküldhetitek: ragoattila(kukacos A betű)gmail(pont)com
5 dugóm van hajtókarral, AAN, alapméretes 4 hajtókar, a dugók nem 100%-osak, ha dobsz e-mailt átküldöm a képet róluk, főtengelyem és blokkom is van, használt fém h.fej tömítésem is de mindent iszonyatosan drágán adok
na-na-na-naa, B csoportos rallysokat megszégyenítő technikával és tempóval terelgetem azt a brutál és hihetetlen kemény 110-120 megvadult telivér lovat
Nekünk nem jött be az E30-on felfelé még jó, de mikor kanyar előtt visszapakolunk akkor nagy pontosságot igényelne, amire rallyn nem mindig van idő, nekem 2 helyembe került, hogy 3ból 2be nem tudtam berakni
Nekünk pont 1 ilyen van hosszított verzióban, ma léptem át vele a 77777 km-ert. Műszakilag a 90 lovas elődje klasszisokkal jobb volt, viszont ennek sokkal jobb a kényelme, nálunk a fogyija "jó gazdis" normálban 7.2-7.4, ha sietős akkor 10-12.
http://easytools.hu/uzemanyag-fogyasztas-csokkent/920-neo-socket-uzemanyagcsokkent.html