timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 92 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.08.12. 15:25:05 (19011
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem is van fekete és piros is, ha érdekel. 
Re: lipi88 (19006)
válasz erre előzmények 2012.04.02. 16:35:53 (18895
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ha lassú lenne a shift light, akkor be kell relézni.  
Re: hori (18894)
válasz erre előzmények 2012.03.27. 20:03:59 (18888
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én tudok hozni Toyokat, frisseket. 
Re: Angelghost (18885)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 22:04:47 (18674
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én 1000km után kihajítottam a tárcsát, és még 1000 után a betétet is.
Ettől függetlenül nagyon sokaknak jó. Pedig csak simán közlekedtem vele... 
Re: Master3v (18672)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 09:09:55 (18480
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nagyobb injektorokra nem lesz szükséged....  Hacsak nem közelíted meg a 200 lovat... ami nem valószinü. 
Re: dani1121 (18476)
válasz erre előzmények 2011.10.13. 16:21:38 (18467
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....

A felújításra szánt pénzből vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerős kocsid, kb ugyanannyi pénzből amiből a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdődhet a móka, mert a D-vel erről a szintről ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlő is 5-8 pacit jelenthet.

De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyőzőbb. 
Re: dani1121 (18465)
válasz erre előzmények 2011.10.07. 11:05:40 (18439
Felhasználói profil
11.34 @ 186
És az ráadásul csak egy fedél.... 
Re: dani1121 (18438)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 19:43:46 (18389
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A sajátodat ne cseréld le a toguchira, csak akkor ha van lehetőséged a vásárlás előtt kipróbálni, és bizonyíthatóan jobb (nem seggdynóra.....) 
Re: hori (18383)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 19:42:09 (18388
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A honda fórumon pikk-pakk kicikizik, és elhajtják a picsába.....

Egyébként szerintem a "toguchi" (aminek csak a neve cseng jól) egy hulladék....  Valami tri-y (még ha copy is, feltéve hogy nem 3" csőből van) sokkal jobb választás, és nem rossz szerintem a greddy se. 
Re: Robi-ka (18386)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:52:20 (18353
Felhasználói profil
11.34 @ 186
900-950 körülire saccolom.... nekem full elektromos minden szar benne, meg tetőablak is van..... Meg az én versenysúlyom is majdnem 100kg Mosolyog  
Re: sh adam (18352)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:16:08 (18348
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én most hétvégén a fullos 4.gennel, B18c blokkal, vti hf, gsr tengelyekkel 8.4@128-at mentem 200-on..... Az mennyi lehet 402-őn???? 13 közepe??? 
Re: sh adam (18346)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 09:22:19 (18345
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Vanegy nagycsomó dolog amihez nem igazán kell pénz, csak türelem és kézügyesség... Ilyen pl a szívósor bővítése.Igaz szét kell vágni hozzá... És a hf járatok bővítése, hozzáigazítása a szívósorhoz, leömlőhöz.
Az ITR tengely nagyon alap.... Talán egy S2 stageII v. III. jobb lenne.
Ha belenyúlsz, kezd ott, hogy kibaszod azokat a féltégla B16B dugattyúkat, és valami normálisat raksz bele. hajtókar csere alap, hogy lehessen forgatni 9000+ ba is.

Kezdésnek szerintem egy StageII tengely..... Ahhoz szinte maradhat minden ami megvan.

Milyen 4-1 leömlő??? kínai??? Én a 4-1-et lecseréltem hy-tec rage V2 4-2-1 -re.... beszartam.... (nem akkor, most Mosolyog )
 
Re: hori (18342)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 08:18:44 (18340
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mostmár csak a motorerőn kellene növelni.... 
Re: hori (18337)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 21:09:49 (18332
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Jó neked, jó melegbe dolgozhattál Mosolyog

Mi anno télen az oldalra borított kocsi aljáról 2 napig, hárman felváltva kapartuk lefelé drótkoronggal az alvázvédőt Mosolyog   (a fanatizmus..... Mosolyog
Re: sh adam (18329)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 21:03:07 (18331
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Már nem emléxem pontosan, de talán az ivt csonkállványát cserélni kell (de az is lehet, hogy arra raktam fel a kicsi fékeket.... ) Ha már kicsi féket keresel, van olyan ami 230mm átmérőjű, hűtőborda nélküli tárcsával. Egyébként a Lenso VPD felnitől elfér a 262mm tárcsa és fék is.... 
Re: hori (18322)
válasz erre előzmények 2011.08.26. 23:48:38 (18264
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Láttam a videót, amin mérik a vasadat....  nincs is 400 csak 360.... ( de az kW és keréken... vagyis kerékagyon Mosolyog )

http://www.youtube.com/watch?v=D8yAcizkFAc 
Re: szabyk RST (18262)
válasz erre előzmények 2011.08.24. 08:19:36 (18257
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ami a képen van, az nem lemez, hanem valami kingerlites vagy nemtom milyen anyagból készült, egy két helyen lemezzel erősített tömítés. Az ilyet felejtsd el, D16Z6-hoz valót kérj, az full lemez. A márka igazából mindegy. Nekünk ilyen D konfigoknál még a hf csavar nyúlt meg párszor, de ilyen durván nem fújt ki egyik sem, csak szépen lassan megette/kifújta a vizet. Kaptak ARP csavarokat, meg 85-90Nm-t. Így hibátlan. 
Re: Bandi (18256)
válasz erre előzmények 2011.08.23. 20:41:17 (18255
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Sztm a d15b2 gyári tömítése... d16z6 -hoz lemeztömítés van, azt kell kérni és kész. 
Re: hori (18253)
válasz erre előzmények 2011.08.23. 20:40:19 (18254
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Te csak faragjad a FORD-odat Mosolyog
Elég szégyen "hogy csak" 9-est tudtál menni madarason... Mosolyog
Mikor lesz az új tesztje??? 
Re: szabyk RST (18252)
válasz erre előzmények 2011.08.23. 19:24:13 (18251
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Azzal a papír tömítéssel nem is csodálkozom rajta Mosolyog  
Re: Bandi (18250)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 12:41:03 (17806
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ilyen árak vannak..... 
Re: Jamal (17805)
válasz erre előzmények 2011.03.22. 21:14:59 (17761
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A 20 dolcsis határt keveslem. 10-15e alatt még soha nem vámoltak nekem. De jött már haza 40e csomag is vám nélkül.
Egyébként meg google mindenkinek a barátja, valamint a NAV honlapján mindenki megtalálja (ha van kedve néhány tíz oldlat átnyálazni) a pontos választ. 
Re: szabyk RST (17759)
válasz erre előzmények 2011.03.22. 20:26:35 (17758
Felhasználói profil
11.34 @ 186
22 EUR -ig vám és ÁFA mentes
150 EUR i-g vámmentes de ÁFA/ 25 %/ köteles
150- és 700 EUR -ig 2,5% átalány vámtétel és ÁFA köteles
700 - 1000 EUR -ig tarifa vámtétel vám és ÁFA köteles
1000 EUR felett vámokmánnyal /vámregisztrációs EORI számmal/ tarifa vámtétel és ÁFA köteles

Az összeget a postaköltséggel együtt kalkuláld...

Általában 20eft értékig át szokott jönni vám és áfa nélkül (persze van kivétel olcsóbbat is vámoltak meg és drágábbat se) 
Re: Lizard21 (17755)
válasz erre előzmények 2011.03.17. 20:09:15 (17691
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Az csak a bilincs, nem kell hozzá a két profil? 
Re: radics1 (17687)
válasz erre előzmények 2011.03.05. 20:18:40 (17656
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Van belőle túlméretes is, de én .5 túlmérethez is az alapot használom. 
Re: hori (17655)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 18:58:34 (17189
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ha tudnék már mondtam volna
 
Re: hori (17188)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 18:45:11 (17187
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Olcsón??? Hááát...... nem hiszem.... 
Re: hori (17186)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 18:07:50 (17185
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem hátra volt teljesen, nem készítettük el még az oldalra kivezetettet. De ha kész lesz valaha, fogom versenyen tesztelni.

Hol találtam? Honda EPC (Electronic parts Catalog). Windows ablak, start gomb, programok, és ott van a Honda EPC Mosolyog Mosolyog  
Re: hori (17184)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 17:40:07 (17183
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ne szereld le, mert a szabály tiltja. Ki kell vezetni a karosszéria alól a gázokat.

Egyébként amcsiban a komoly szívók oldalra kivezetett kipuffal nyomják, szerintem ha teljesítmény csökkentő hatása lenne, nem lenne elterjedt, és azért kint nem csak 2 évente mérik a kocsikat padon. Gondolom ezt is lemérték, milyen hatással van.

iVT első rugó kód: 51401-sh3-g01
iVT hátsó rugó kód: 52441-sh4-023

Más 1.6 kódjai
első: 51401-sh3-C04
hátsó: 52441-sh3-A04

Vondd le a következtetést. 
Re: hori (17180)
válasz erre előzmények 2010.07.18. 21:01:57 (16468
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez hány ccm??? 
Re: NISSAN (16465)
válasz erre előzmények 2010.04.19. 11:42:20 (15795
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ja, LM-1-et LM-2-őt lehet átállítani. Ha sima kijelződ van, vagy más, azt nem. 
Re: radics1 (15792)
válasz erre előzmények 2010.04.19. 10:06:06 (15790
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Át lehet programozni az innovatet, hogy benzinhez, gázolajhoz, etanolhoz stb. akarod használni. 
Re: radics1 (15789)
válasz erre előzmények 2010.02.03. 07:55:31 (15460
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Normálisan húzd le nyomatékra, nem lesz vele gond rögzítő nélkül se. 
Re: hori (15455)
válasz erre előzmények 2010.01.25. 17:45:41 (15432
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Le lehetne mérni a nyitásokat, de az már bonyolultabb téma, nem megy egyszerűen.

Tengelyek valamelyik végén, vagy megmunkálatlan felületen nincs valami jelölés? 
Re: hori (15431)
válasz erre előzmények 2010.01.25. 17:10:05 (15430
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez alapján akár ITR is lehetne.... 
Re: hori (15429)
válasz erre előzmények 2010.01.24. 20:15:26 (15427
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Akkor az nem ITR és nem CTR tengely. Ha mostmár tudni szeretnéd, hogy gyári-e, mérj le egy nagybütyköt tolómérővel. 
Re: hori (15426)
válasz erre 2010.01.24. 11:19:00 (15421
Felhasználói profil
11.34 @ 186
ITR tengelyre egy egyszerűbb megoldás: a végén 2 sülyesztés van, mindkét tengelnek. A CTR tengelyen van mégegy a kiálló válon.
Click to see full size!

A crx forumon jelenleg nem lehet regisztrálni. Túl sok volt a hülye, és szelektálják mostmár a jelentkezőket, valamint a hülyék nem tudnak más néven újraregelni.... Itt is ezt kellene... 
válasz erre előzmények 2010.01.21. 19:46:12 (15407
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Autodata kb negyedét tartalmazza a honda manualnak. Megéri egy picit bogarászni az angollal szerintem... 
Re: hori (15406)
válasz erre előzmények 2010.01.21. 19:18:21 (15405
Felhasználói profil
11.34 @ 186
magyart még csak nyomtatott formában láttam, de azt nagyon őrzik a gazdái.... (szalonok) 
Re: hori (15404)
válasz erre előzmények 2010.01.21. 18:17:01 (15403
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Válogathatsz is:
http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/

A B16A2 manuálja is jó neked, csavarok, nyomatékok egyeznek. 
Re: hori (15401)
válasz erre előzmények 2010.01.05. 22:17:48 (15125
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nézted már az adásvételt??? R888 28/db 
Re: NISSAN (15124)
válasz erre előzmények 2009.10.30. 09:20:52 (14784
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nem tudom figyelted-e, de amit tavaly licenszdíjnak hívtak, azt jövőre "hozzájárulásként" ugyanúgy meg kell fizetni. Szóval ennyivel drágább lesz a profi lét (+nevezés is drágább) 
Re: ave (14780)
válasz erre előzmények 2009.07.14. 00:08:14 (14293
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ha nem kell csillivilli elsétálsz a legközelebbi hidraulikásig és aprópénzből megvan. Az AN-es menetekhez meg csinálnak átalakítót. 
Re: LacUS (14283)
válasz erre előzmények 2009.02.27. 15:26:28 (13385
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Vazz, kicsi ez az ország Mosolyog  
Re: tucco (13384)
válasz erre előzmények 2009.02.27. 09:59:52 (13383
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Kicsit módosítok: kikapni nem szégyen a jobbtól sehol sem. 
Re: Pelyvi (13380)
válasz erre előzmények 2009.02.27. 09:41:46 (13380
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez már tavaly is látszott, hogy vannak páran, mégse igazán történt semmi komoly mert senki nem égette magát azzal, hogy foggal-körömmel ragaszkodott az elképzeléseihez. De jövőre már vannak igéretek/lesz megbeszélés erről a témáról, és ha rajtam múlik én a utólagos turbó mellett vagyok.

Tényleg Puma, ezt olvastam egy hsz-ed ben:
"Leszarom hányadik leszek , az első hely nem nekem a perverzióm. "

Amíg nem lehettél street az volt a kifogásod, hogy nincs esélyed a profiban. A streetben kikapni se nagyob se kisebb szégyen, így nem is értem mitől változott meg a szemléleted.

Üdv. 
Re: Fapuma8 (13374)
válasz erre előzmények 2009.02.26. 20:10:42 (13368
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Jó versenyek várhatóak akkor a tesztbe is Mosolyog  
Re: ozoli (13365)
válasz erre előzmények 2009.01.26. 11:08:21 (13041
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez jó kérdés Mosolyog  
Re: Zolti (13040)
válasz erre 2009.01.26. 10:08:58 (13039
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mi MOL Dynamic 5W40 és 5W60 olajakat használunk, a nevesekhez képest nevetséges áron be lehet szerezni. Az 5W40 1.6 turbóban (280LE), az 5W60 szivó mociban teljesít szolgálatot, a legnagyobb megelégedésünkre, hibátlanul. 

összesen 92 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!