Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....
A felújításra szánt pénzből vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerős kocsid, kb ugyanannyi pénzből amiből a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdődhet a móka, mert a D-vel erről a szintről ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlő is 5-8 pacit jelenthet.
De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyőzőbb.
A honda fórumon pikk-pakk kicikizik, és elhajtják a picsába.....
Egyébként szerintem a "toguchi" (aminek csak a neve cseng jól) egy hulladék.... Valami tri-y (még ha copy is, feltéve hogy nem 3" csőből van) sokkal jobb választás, és nem rossz szerintem a greddy se.
Vanegy nagycsomó dolog amihez nem igazán kell pénz, csak türelem és kézügyesség... Ilyen pl a szívósor bővítése.Igaz szét kell vágni hozzá... És a hf járatok bővítése, hozzáigazítása a szívósorhoz, leömlőhöz.
Az ITR tengely nagyon alap.... Talán egy S2 stageII v. III. jobb lenne.
Ha belenyúlsz, kezd ott, hogy kibaszod azokat a féltégla B16B dugattyúkat, és valami normálisat raksz bele. hajtókar csere alap, hogy lehessen forgatni 9000+ ba is.
Kezdésnek szerintem egy StageII tengely..... Ahhoz szinte maradhat minden ami megvan.
Milyen 4-1 leömlő??? kínai??? Én a 4-1-et lecseréltem hy-tec rage V2 4-2-1 -re.... beszartam.... (nem akkor, most )
Már nem emléxem pontosan, de talán az ivt csonkállványát cserélni kell (de az is lehet, hogy arra raktam fel a kicsi fékeket.... ) Ha már kicsi féket keresel, van olyan ami 230mm átmérőjű, hűtőborda nélküli tárcsával. Egyébként a Lenso VPD felnitől elfér a 262mm tárcsa és fék is....
Ami a képen van, az nem lemez, hanem valami kingerlites vagy nemtom milyen anyagból készült, egy két helyen lemezzel erősített tömítés. Az ilyet felejtsd el, D16Z6-hoz valót kérj, az full lemez. A márka igazából mindegy. Nekünk ilyen D konfigoknál még a hf csavar nyúlt meg párszor, de ilyen durván nem fújt ki egyik sem, csak szépen lassan megette/kifújta a vizet. Kaptak ARP csavarokat, meg 85-90Nm-t. Így hibátlan.
A 20 dolcsis határt keveslem. 10-15e alatt még soha nem vámoltak nekem. De jött már haza 40e csomag is vám nélkül.
Egyébként meg google mindenkinek a barátja, valamint a NAV honlapján mindenki megtalálja (ha van kedve néhány tíz oldlat átnyálazni) a pontos választ.
Ne szereld le, mert a szabály tiltja. Ki kell vezetni a karosszéria alól a gázokat.
Egyébként amcsiban a komoly szívók oldalra kivezetett kipuffal nyomják, szerintem ha teljesítmény csökkentő hatása lenne, nem lenne elterjedt, és azért kint nem csak 2 évente mérik a kocsikat padon. Gondolom ezt is lemérték, milyen hatással van.
iVT első rugó kód: 51401-sh3-g01
iVT hátsó rugó kód: 52441-sh4-023
Más 1.6 kódjai
első: 51401-sh3-C04
hátsó: 52441-sh3-A04
ITR tengelyre egy egyszerűbb megoldás: a végén 2 sülyesztés van, mindkét tengelnek. A CTR tengelyen van mégegy a kiálló válon.
A crx forumon jelenleg nem lehet regisztrálni. Túl sok volt a hülye, és szelektálják mostmár a jelentkezőket, valamint a hülyék nem tudnak más néven újraregelni.... Itt is ezt kellene...
Nem tudom figyelted-e, de amit tavaly licenszdíjnak hívtak, azt jövőre "hozzájárulásként" ugyanúgy meg kell fizetni. Szóval ennyivel drágább lesz a profi lét (+nevezés is drágább)
Ez már tavaly is látszott, hogy vannak páran, mégse igazán történt semmi komoly mert senki nem égette magát azzal, hogy foggal-körömmel ragaszkodott az elképzeléseihez. De jövőre már vannak igéretek/lesz megbeszélés erről a témáról, és ha rajtam múlik én a utólagos turbó mellett vagyok.
Tényleg Puma, ezt olvastam egy hsz-ed ben:
"Leszarom hányadik leszek , az első hely nem nekem a perverzióm. "
Amíg nem lehettél street az volt a kifogásod, hogy nincs esélyed a profiban. A streetben kikapni se nagyob se kisebb szégyen, így nem is értem mitől változott meg a szemléleted.
Mi MOL Dynamic 5W40 és 5W60 olajakat használunk, a nevesekhez képest nevetséges áron be lehet szerezni. Az 5W40 1.6 turbóban (280LE), az 5W60 szivó mociban teljesít szolgálatot, a legnagyobb megelégedésünkre, hibátlanul.