Ez okés, mert be is ugrik 22.39-re ami a hiba jele, csak azt hittem, van valami hibakód, mittomén alacsony feszültség, szonda hiba amit ilyenkor ki is ír.
holnap valamikor zavarhatlak a műhelynél, nem boldogulok az innovate-tel, kiírja,hogy hiba van de néha 10 indításból 2szer elkezd mérni random aztán újra hiba.Én ezzel az LMM programmerrel meg a lofworksben sem találtam hiba kiolvasást.
Valakinek aki Summit-ról rendelt nincs tapasztalata hogy egy 8 gallonos tankot mennyiért küldenek be? Az onlány kosztümörszervíz azt mondja checkoutojak és kiderül... Fákju, nem szeretnék egy 100usd- tankot még 100-ért utaztatni...
Mindekitől csak Paypal vagy más számlát kérnek, amit magának nyomtat, innentől kezdve ők is tudják, hogy a becsületességetekre apellálhatnak csak. Mert ellenőrizni nem tudják, ezt egy vámos srác mondta...
Szaby arra gondol, hogy nem a tárcsa a leggyengébb pont a kuplungoknál, hanem hogy nem elég erősek a szerkezetek, és ezért csúsznak el, ha magasabb hőállóságú szinter és kevlár csak annyival jobb egy gyári szerkezetben, hogy bár "megcsúszik" az is ,de sokkal magasabb hőmérsékletet elérve tapasztalod a megszokott csúszás érzését.
Huh, jól mondtam Szaby?
Nálunk van 1.4 8V Punto és 1.3Mjet panda a családban, a fűtésre nincs panasz a dieselnél, picivel lassabban fűt, de jó.Az 1.4 8v az meg az überigénytelenség Csak benzin és olaj az is csak néha kell bele
Nekem akkor volt olyan a turbos alfánál amikor figyelmetlenül cseréltem gyertyát, és beesett egy darab letört porcelán.Persze nem vettem akkor észre csak az indítás után a régi gyertya kidobásakor....Utána hibátlanul ment az autó még 1,5 évet, viszont hasonló látvány fogadott amikor levettük a hengerfejet Úgyhogy vmi tuti beesett a turbo után, nem hiszem,hogy azon túl jutott volna vmi.
Azért az bebaszna, ha 2000km alatt kopna ki az ac. Tényleg nem tudom.Viszont a nyomásszabályzó csinált olyat hogy egy padlózás után kiakadt 5-5.5baron, majd ha visszacsavartam 3ra, utána jó lett, és ugye 3ról indultunk...
Basszus én ezt nem értem... Ma lementem beindítottam, elkezdte a 1,5-2 baron a mókát,ahogy tegnap.Gondoltam egyet rádugtam a multimétert,hogy nem-e ez a baj, az meg először egy pillanatra ~10 -V-ot mutatott, majd ahogy rászúrtam a csatira rendesen felugrott, 12, majd 13.8ra. Ezzel egy időben megjött a nyomás...Utána már csak finomat hullámzott.2-3 tizedet a nyomás, de a nyomiszabályzóm kínai occó és ezt az ingadozás (sőt fennakadást) is produkált már. Ha jól sejtem az AC az nem tud egyszer jó másszor rossz lenni.Vagy tévedek?
Az eddig kintről rendelt cuccaimnál 90% az eladó felajánlotta vagy kérdés nélkül más árat irt. Igy kaptam már ecut 90USD és free shippingért...a valóságban pedig ennél jóval többet fizettem..
Olvasgatom az Innovatem leírását, és két dolog felkeltette az érdeklődésemet. Az egyik, hogy az első használat után 3 hónappal újra kell kalibrálni a kütyüt.Ebben lehet valami, mert most nem mér semmit szinte,pontosabban az eddigi programra ami 11.6on járt most 22.00-t ír.Találkoztatok már ilyesmivel?
A másik,meg hogy a gyári leírás szerint ennél a kütyünél 9.1re kell E85nél állítani, hogy a benzines 14,7nek feleljen meg.Nekem ez baromi soknak tűnik,
Ha jól láttam, akkor a hibát abban találták,hogy az egyik oldali kerék mindig vizes lett a stage-be gurulásnál. Az első nagy kitörés után ugyanis mindig letörölték, és láthatóan csökkent a kitörés.Szóval sanszos,hogy az egyoldalon nedves kerekek okoztak izgalmas pillanatokat. De majd jön Pisti és majd jól megasszondja a frankót.
Én abból indultam ki,hogy sok komolyabb V motoron nincs semmi összeköttetés a két hengersor közt kipuf oldalról, és nem nagyon értettem,hogy hogyan oldják meg a lambda mérést.Én mondjuk folyamatosan szeretném látni, úgyhogy nekem marad egybevezetve egyelőre. Tenkjú evribádi
Szerintetek a V mociknál,ha a két kipufogót egy sima egyenes csővel összekötöm (nem hozom össze Yba) és az összekötő elembe rakom a lambda szondát, az torzít a mért értékeken?
E85-nek átlag mennyivel kell nagyobb előgyújtást adni?
Így utoljára tisztázzuk, tehát a ezt tankolok, úgy kell átírni a programot,hogy továbbra is ideális (nálam most már 13.6 és 10.9 közt) maradjon ugye?
Azé kérdezek hogy értsem Tudod kis ámátör kezdő vagyok nem értem
Ako vegyük át, ha cask rajtolni szeretnék, állítsam be a limitert mert nem kell,hogy nyomás épüljön meg mittommén mi.A gyújtást akkor állítgassam, ha má okos vagyok, meg turbos?
Gotech MFI Pro, ha ez mond valamit. Fastcarnak van még ilyen.
Köszi a tanácsot.Én úgy voltam vele,hogy az első "programozásom" inkább legyen nagyon dús, mint szegény. A mérésemnél mondta a fickó,hogy nem ideális,és kicsit szegényítve nőhet még egy picit a teljesítmény.Hát most lesz másfél hét szabim, úgyhogy majd állítgatok.
Értem. Missfire alatt a lángcsóvás témát érted, mert az volt...
Akkor próbáljam a padlót 12 körülre lőni, és az alsót meg beszegényíteni szintén 12 körülre?