timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:13:13 (626
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyébként a te méréseredményeidet minden esetben kb 100 km/h környéki adaton szoktam értelmezni, mivel itt a légellenállás és a gördülési ellenállás  még közel azonos a különböző cw értékű kasznik és különböző gördülési ellenállású gumik esetén. A mérőpados tapasztalataink alapján is nagyobb tempónál a kifutásos veszteségmérések eredménye a gumik különbözősége miatt jóval nagyobb szórást mutat, persze ez a méréseredménybe kompenzálva van.  
Re: ave (625)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.19. 09:38:57 (625
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
145 korulre tennem 
Re: szabyk RST (620)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.19. 09:38:11 (624
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Soforrel egyutt, of coz.
Persze "valos" van irva, de csak azert, mert nem talaltam jobb szot ra.    Ez pl. egy saccolas most, de a felirat csak arra utal, hogy ha atirja az ember, akkor mar nem lesz "valos". 
Re: Bobo54 (621)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 09:23:02 (623
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szerintem kb 140-145 
Re: szabyk RST (620)
válasz erre 2007.10.19. 08:52:10 (622
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem "felszállótömeg" - csak így van értelme. 
válasz erre 2007.10.19. 07:56:24 (621
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave,

A valós tömeg az versenyzővel, vagy nélküle értendő? 
válasz erre 2007.10.19. 05:54:12 (620
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave,

erre mit mondunk hány le? 
válasz erre 2007.10.17. 11:43:04 (619
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)     9.34 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 133
1/4 ET:   14.19 @ 165
0-100 km/h:   6.05
80-120 km/h:   3.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula.
Ez igen.
))))) 
válasz erre 2007.10.17. 10:33:01 (618
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)     9.34 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 133
1/4 ET:   14.19 @ 165
0-100 km/h:   6.05
80-120 km/h:   3.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagyon szép eredmény, gratulálok!  
válasz erre előzmények 2007.10.17. 10:17:04 (617
Felhasználói profil
12.03 @ 195
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)     9.34 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 133
1/4 ET:   14.19 @ 165
0-100 km/h:   6.05
80-120 km/h:   3.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köszi szépen. a kompresszió lett kicsit megnövelve illetve kis könnyítések a motorban. viszont még mindig vészprogramon megyek és így nem tudok nagyobb előgyújtást adni neki, pedig ráférne :-) 
Re: Vitya (616)
válasz erre 2007.10.17. 09:58:28 (616
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)     9.34 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 133
1/4 ET:   14.19 @ 165
0-100 km/h:   6.05
80-120 km/h:   3.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szep eredmeny!gratula!mik vannak modositva a gepezeten?üdv 
válasz erre 2007.10.17. 06:59:22 (615
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo GTV V6 3.0 24V (Korryy)     9.34 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 133
1/4 ET:   14.19 @ 165
0-100 km/h:   6.05
80-120 km/h:   3.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Bravó Kori, ez igazán szép, a váltások is egészen gyorsak. Egy hangyányit kellett volna még forgatni 2-ben, és 5-el kezdődik a 0-100. 
válasz erre előzmények 2007.10.16. 12:01:56 (614
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
...mármint teljesítményt

Sanya a gyorsulási versenyek Schumacher-je... 
Re: Atommanó (613)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 08:59:09 (613
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem sámli...az biztos...pár éve ha valaki ilyet mond, hogy 7.45 vagy 10.7, akkor azért erősen megmosolyogtuk volna...
A vicces hogy 201-en nagyobb sebességet ér el mint én 402-őn...
Na jó...nem is vicces... 
Re: Rafi (612)
válasz erre 2007.10.16. 08:51:56 (612
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
... a newton-i fizika megdőlt  
válasz erre 2007.10.16. 07:29:04 (611
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ahoz képest hogy messze nem százas futam nagyon jó lett. 
válasz erre 2007.10.16. 00:21:21 (610
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ez már télleg sci-fi  
válasz erre 2007.10.16. 00:16:54 (609
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"ráadásul ezek már használt gumik voltak."

Hát a gumimelegítés után már tuti. 
válasz erre 2007.10.08. 22:10:07 (608
Tatra drag ("Űrszekér")     9.34 @ 130    (2007.09.29.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 130
1/4 ET:   14.22 @ 162
0-100 km/h:   6.23
80-120 km/h:   3.93
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem némi fejlesztéssel lesz ez még sokkal jobb is! 
válasz erre előzmények 2007.10.07. 10:09:38 (607
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Sziasztok!
Üdvözlöm a döntést az Audik mérésével kapcsolatban! És bízom benne, hogy lehetséges új méréseket egyeztetni. Szurkolói szemmel én nagyon örülnék legalábbis, gondolom mások is sokan vannak ezzel így. 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (606)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 14:39:30 (606
Ja a másik. Ha te állítod, hogy hazudtam a ccm-el (ami be ugye beletörtétek a bicskátokat az óvásnál) Akkor mi a faszomat jegyzed te meg ezt a ccm csalást, most is a fórumokon? akkor miért nem javítod ki a 2460-at 2553-ra?

dőntsd el hogy mit akarsz, de gyorsan, mert igen kezd elfogyni a türelmem!!! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (604)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 14:39:30 (605
Ja a másik. Ha te állítod, hogy hazudtam a ccm-el (ami be ugye beletörtétek a bicskátokat az óvásnál) Akkor mi a faszomat jegyzed te meg ezt a ccm csalást, most is a fórumokon? akkor miért nem javítod ki a 2460-at 2553-ra?

dőntsd el hogy mit akarsz, de gyorsan, mert igen kezd elfogyni a türelmem!!! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (604)
válasz erre 2007.10.06. 14:31:26 (604
Eleve ott indul a dolog, hogy nem 1 személlyel történt a mérés! 2. miért is látom itt ezt a mérést???

Ave, Vedd le! szépen megkérlek, most utoljára!

Nem tudom a micu evo miért tudott eredmény nélkül fent lenni egy ideig, velünk meg nem állsz szóba. Olyan nagy kérés ez? Vedd le és békén hagylak, ha nem lesz a köv versenyen egy két keresetlen szavam hozzád! Idáig kell hogy fajuljon ez? Sztem nem kéne.

VEDD LE ÉS KÉÉÉSZ!!!!! 
válasz erre 2007.10.05. 08:42:53 (603
Felhasználói profil
13.76 @ 169
VW Golf III VR6 turbo     9.71 @ 143    (2007.09.29.)
0 rollout
1/8 ET:   9.71 @ 143
1/4 ET:   14.03 @ 190
0-100 km/h:   6.62
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem egy rajtolóművész, de a 100-140 közötti fix 0.45g-s gyorsulás azért nem piskóta. Autópályán jól ki lehet használni. 
válasz erre előzmények 2007.09.26. 10:26:35 (602
Felhasználói profil
10.92 @ 200
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)... 
Re: tokyofej (599)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.26. 10:19:59 (601
Felhasználói profil
14.84 @ 149
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegő akar oda bepréselődni nem? 
Re: tokyofej (599)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.26. 09:56:26 (600
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.  
Re: tokyofej (599)
válasz erre 2007.09.26. 07:46:18 (599
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A Discovery-n láttam egy műsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegőnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszűnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tűnt. 
válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:46:30 (598
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
 
Re: Rafi (597)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:01:07 (597
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: civiccoupe (596)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:10:42 (596
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mindenképp vedd rá.
kérlek 
Re: ESI (595)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:09:27 (595
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására... 
Re: tschokker (594)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 21:34:03 (594
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
400-on biztos nem  
Re: civiccoupe (583)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:08:27 (593
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja az 13+1 
Re: szabyk RST (592)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:08:06 (592
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
totó???????? 
Re: ave (591)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:05:54 (591
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De vajon miert?  13:1 mondd valamit?     
Re: szabyk RST (590)
válasz erre 2007.09.19. 18:33:39 (590
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave:

jol l átom esik a teljesítményed magas fordulaton????

ejnye 
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.19. 16:12:10 (589
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szvsz 350-400-tol felfele, de nem vagyok nepper.  
Re: Sychter (588)
válasz erre 2007.09.19. 15:33:27 (588
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem volt egy rossz autó, sőt!
Tudtok esetleg valahol ilyet, kb. mennyi mst egy ilyen? (renuault 5 gt turbo-t, gyári) 
válasz erre 2007.09.19. 14:14:26 (587
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Virtuális versenyben összeraktalak magaddal, amikor 3 éve Santa Podon voltál. Most sikerült idehaza megelőznöd az akkori autódat, bár féltávnál még a ragacsos pálya volt előnyösebb, azán kijött az a plusz 15-20LE. 
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:05:46 (586
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyelore nincs fejlemeny.
Annyira nincs osszetorve valoban.

De azert meggyurodott a tuzfal is rendesen, szoval ez nem lesz mar az igazi.

De ugye mondtam azt is, meg a multkor, hogy lehet megszuntetem a ketautosdit.  Lesz egy kellemes, remelhetoleg tartos piroska, es kesz.   Majd akkor lesz rendes versenyautom, amikor tenyleg telik ra, de az tenyleg gyors lesz.
Majd meglatjuk, meg nem dontottem el. 
Re: Crybaby (585)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 11:47:23 (585
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valami fejlemény?
Kárszemle megvolt?

Hidd el nincs annyira összetörve, bár való igaz ha csak egy kasztni kell, lehet érdemesebb azt meglépni és lehet olcsóbban is kijössz. 
Re: ave (584)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.19. 11:34:48 (584
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ugy fest, hogy igen. 
Re: Gubo77 (582)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 10:45:19 (583
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t  az én kerekeimmel.
 
Re: tschokker (577)
válasz erre 2007.09.19. 10:16:54 (582
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!


Motor legalább megúszta? 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.17. 13:39:33 (581
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát? 
Re: tschokker (580)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:23:21 (580
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: ave (578)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:11:36 (579
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: ave (578)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:55:50 (578
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: tschokker (577)
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:30:39 (577
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hová tud elveszni kb 100 lóerő, mert szerintem sehova. 100-200 lóerős autóknál még kb-ra be lehet szorozni a mért adatot egy százalékkal, de ebben a magasságban már elég durva értékek jönnek ki amit már nem indokol semmi. 20-40 lóerő között van egy átlagos autónak kb a hajtáslánci vesztesége, mitől van a többlet 60-80 lóerő ? Talán a gumi lenne ? Akkor egy 50 lóerős Suzuki 1.0 Swift el se tudna indulni ezekkel a gumikkal, ha netán el tudna akkor alig vánszorogna ? Ha a váltóban veszne el akkor ilyen hőterhelés miatt felforrna az olaj?

 
Re: ave (575)

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!