timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 25 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:36:37 (1722
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Falco cuprája 2.0TFSI az egyel régebbi mint pl az enyim, azok voltak az 1.8t-k Kacsint  
Re: carlosracing (1719)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:06:13 (1714
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne offoljááá Oszibácsi...hanem lassan indulás... Széles vigyor  
Re: voszi (1713)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 17:03:20 (1706
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Amúgy érdekes, hogy anno én is említettem, hogy az elektromos gázpedál mennyit hezitál mielött jönne a kraft...itt pontosan látszik is... Szemforgató  
Re: voszi (1704)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 11:32:30 (1701
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valóban szép eredmény...Ami valóban érdekes, hogy én pályán (x rollouttal szintén 18-as kerékkel) megyek 14.6-ot...én is 1470kg vagyok autóstul...
Igen, ezekben van potenciál szépen, a chippelés terén...300 ló fölé lehet őket írni biztonsággal, és akkor tolják a 13.8-9-es időket...ami nem rossz eredmény egy utcai verdától...(tekintsünk el Fapuma 9-es melóbajárósától... Széles vigyor )
Én is agyalok a hogyan továbbon...de igazából jó így is...és nekem az upgrade-hez kéne turbót is cserélnem, és fix progi nyista...így újra kéne íratni az egészet...és ettől már fosok... Szemforgató

Na de szó mi szó...szép eredmény...jól megy... Kacsint Grat... Kacsint  
Re: voszi (1691)
válasz erre előzmények 2008.11.05. 12:12:53 (1683
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Zsír a paripa...vagyis tehén...őőő...boci... Széles vigyor

Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne... Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Boci01 (1681)
válasz erre előzmények 2008.10.15. 21:48:59 (1440
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     7.17 @ 190    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.17 @ 190
1/4 ET:   10.48 @ 242
0-100 km/h:   3.42
80-120 km/h:   1.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Leejtőn a szar is gurul... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: gt28rs (1438)
válasz erre 2008.10.15. 08:36:22 (1428
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     7.17 @ 190    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.17 @ 190
1/4 ET:   10.48 @ 242
0-100 km/h:   3.42
80-120 km/h:   1.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Álllllat...csak nekem van az az érzésem, hogy hamarosan piroskából fix 9-es verda lesz??? Szemforgató Széles vigyor  
válasz erre 2008.10.14. 08:38:45 (1407
Felhasználói profil
13.16 @ 168
BMW E46 330Cd     9.53 @ 130    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   9.53 @ 130
1/4 ET:   14.43 @ 163
0-100 km/h:   6.26
80-120 km/h:   3.66
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szééééééép... Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.10.08. 11:18:19 (1339
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
360LE keréken és kb 440LE főtengelyen :-)
szép ez így nagyon...csak tényleg a váltások...mondjuk ezt mondom én aki megettem 3 váltót...aztán most meg olyan bazi lassan váltok (mert féltem) hogy nem csak kávézni, de még egy ebéd is belefér... Széles vigyor Széles vigyor
Mondjuk ez tényleg azért érdekes, mert akkor a kb 400ps-t hibátlanul bírja egy gyári EVO belső... 
Re: Fapuma8 (1338)
válasz erre előzmények 2008.09.29. 18:21:28 (1268
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De nem akkortól indul a mérés, mikor elhagyod a staget? Így ergo nem mindegy, hogy már sebességgel vagy 0-ról kezdesz... Szemforgató  
Re: NISSAN (1267)
válasz erre előzmények 2008.09.29. 17:39:09 (1266
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Amúgy a stageben hova érdemes állni??? Minél előrébb (rögtön a lámpa villanásakor), vagy hátrább (amíg el lehet gurulni)??  Mennyit számíthat a beállás??? 
Re: voszi (1258)
válasz erre 2008.07.03. 11:29:04 (1102
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Audi S4 (Jens Eklund)     6.61 @ 197    (2008.06.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.61 @ 197
1/4 ET:   9.86 @ 248
0-100 km/h:   2.82
80-120 km/h:   1.21
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Milyet szűkülhet a tér mikor eltolja 1-2-ben... Hö? Hö?  
válasz erre előzmények 2007.11.15. 15:24:19 (828
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát a gázpedált elég erősen nyomtam...de váltani lassan váltok... 
Re: B_Csaba (827)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 15:13:33 (825
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
8-10 fokban, utcai gumikkal, nem olyan rossz idő...de bőven lett volna még mit javítani...de majd a c-vel... 
Re: B_Csaba (823)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 15:07:28 (822
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jeee...ott vagyok én is a legalján...Anti turbó... 
Re: NISSAN (821)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 08:59:09 (613
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem sámli...az biztos...pár éve ha valaki ilyet mond, hogy 7.45 vagy 10.7, akkor azért erősen megmosolyogtuk volna...
A vicces hogy 201-en nagyobb sebességet ér el mint én 402-őn...
Na jó...nem is vicces... 
Re: Rafi (612)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 10:26:07 (161
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát le a kalappal, ez így önmagában bitang...el tudom képzelni, hogy indulásnál leszakad az ember feje... 
Re: SRobi (156)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 17:57:17 (127
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
6 után még szúr egy rükit, hogy az se maradjon ki... 
Re: NitroPetya (126)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:28:25 (80
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha ilyen kocsikkal rohangálsz...én, akár még lennék is... Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: EclipseGST (78)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:37:59 (44
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: ave (43)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:58:54 (40
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én még nem látom át teljesen kristálytiszten ezeket a diagrammokat, de nem lehet, hogy a kuplunggal nem okés valami???  Szemforgató  
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 11:53:20 (37
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vótam már ott is...
Csak ott sem volt egyértelmű, hogy mi alapján számolnak, ha csak simán 4-ben végigtolják...aztán mondanak egy számot...
lehet, hogy nekem egy 2-es fokozat fogaskereke van a négyes helyén...akkor szóval minél rövidebb a váltód annál több lóerős a mocit...mekkora tunying már... Cartman  Hö?  
Re: Sirk (36)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 09:14:51 (35
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát amit én tok, hogy ilyenkor több verzióban kell mérni...5-ben végsebesség, meg 4, ben húzatva végig...kell valami jó pár mérés, hogy ezt meg lehessen állapítani...de hol menjek én végsebességet sima egyenes úton...ezért ezt hanyagolom... 
Re: Sirk (34)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:12:24 (33
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jó, de én arra lettem volna kiváncsi, hogy ha jobb a tapadás, akkor ugye nagyobb a mérhető G, és ezáltal a gyorsulás is...magyarul a kütyü is több lóerőt fog írni??? Szemforgató  
Re: voszi (32)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 11:33:45 (5
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az időmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegű:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: Rafi (4)

összesen 25 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!