Meg nem dontottem el milyen lesz a 2014-es versenynaptaram.
Nem jelentkezett meg x osszeggel egyik versenyszervezo sem hogy ha nala versenyzek akkor a megnyerheto penzen kivul kapok megjelenesi penzdijat...azaz....szabad vagyok oda megyek ahova eppen kedvem van.
Nézőt ez sem hoz és profi versenyzőt sem kategóriákba...
Ennyi erővel profi kategória szűnjön meg és mint régen mindenki együtt és kész?...Akkor meg még kevesebb harc lenen a dobogóért mert még kevesebb street jut oda....ergo megint csak kevesebben jönnek...
Akkor nem tudom mit kellene....túl tág a P4...ahhoz meg nem jár ki folyton mindenki hogy ebből is kettő legyen...mert az sem reális hogy 9 alját lehessen futni 1200 vagy még több kilóval...hajtás pusztul...
Akkor mégiscsak idő kategória jobb mert a 10sec környékiek is egymással versenyeznek, és a 9 környékiek is...
Ha minden marad a régiben akkor kihal a profi.
Nagyon érdekes folyton 3-an cserélni egymást P4-ben Robival meg Brekivel....néha meg kharmannal vívni és vigyelni mit megy cikkcakkban 500 kilóval az 1200 kiló ellen...
Nemtudom...a superfinale kicsit érdekesebb.
De nézőknek meg későn van...és nyilván nem érdekes az időmérőn sem mert el sem indulunk időben, hameg igen, akkor 100 métert adunk egy 12-13 secesnek....időmérőn nincs verseny, döntőre meg nem maradnak.Profi kategóriák meg foghíjas döntősök....unalmasak.
Amúgy a 201 méter szorossága jobb, de arra sem jöttek el sokan nézők...
Nézők szempontjából...tegyük fel motorosok nem jönnek.
8-14 402m qualy, 14-döntők.Latjak a nezok is.Közben meglesz a 201m idosorrend is.402 döntők utan aki benevezett 201m döntők is :-) Profik is kihulnek addig, ha oda neveznek...
Vagy újabb ötlet...a 402m ugymarad mint eddig...döntők 14től....a 201m utána idoalapu kategóriás egy másik bajnokságban...
Zoli?
Így kiprobalhato 1 éven at a 201 idoalapon mindenki egyben....de mellette a 402 ugyanígy marad...
Ez is egy verzió...lényeg a 2 döntő autoke és az egész nap autoke...
Vagy 402 módosított, 12 sec alattiak profiba, P3 határ 2500ra, 14től döntők...201 utána a régi kategóriákban....van sok variáció, de legyen döntő napközben is a nézőknek hátha bejön...
Emeld meg a P3-at 2500ccm-re, vagy annyira hogy beferjenek az audik is.Akkor S8 belefér...porsche meg gtr mehet P4, ben...abból kijön annyi ero mint a nagy ccm nitrobol, vagy a kharmanból...9.2...
Ne kelljen visszapakolnom a kocsit és S8ba neveznem, hogy utána atrakj P3ba....csináljuk normálisan...mindenki egy fasza, feltöltött kategóriában akar versenyezni...
Szerintem P3 jó lehet így...P1, P2-t döntsék el az ott versenyzők hogy legyen.
Meg úgyis jönnek ötletek, de a 12 secnel gyorsabb streeteket, a motorjuk szerinti P-be kellene tenni szerintem.
Én meg annak örülnek ha 10ből 5 HRing lenne...a te autodra ha felteszel egy normalis gumit profiban mondjuk, akkor az autod egy fasza 60lábbal 201m-eren nehezen megfogható....nem vernek oda az erősebbek a második 201-en...
Mekkora ccm-ed van?
Én is unom P4-et...kevesen vagyunk...jobban bejonne a feltöltött P3...ott sokan lennénk 10-esek vagy 9.9-esek...de 2-3 tizeden belül ha megemelne Zoli a P3-P4 közötti ccm-et vagy 2500ra....nem akarok se 500 kilós autóval versenyezni 1 katban, se sokezer com-el, de 2x akkoraval sem mint az enyem
Nyomjuk ezt...akkor legalább 1 Profi kat tele lenne...és 10 környéki idokkel....
Ezért beszélgettet minket itt Zoli, hogy mindenki leírja amit gondol.
Meg ezért jó ha minél hamarabb megvan az új rendszer, vagy a régi marad bemondás.
Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.
Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros időmérő és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntő nekik és vége.
Autós időmérő és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggő, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntők....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....
Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidőt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?
Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD
Másik, mi a terv amiért feldobad ezt a kategóri átszervezősdit?Nyilván úgytűnik mintha Farkasfalka nyomná, de az csak egy dolog.
Mert ha te akarsz változtatni akkor fogsz is...ha meg nem akkor úgyis mindegy itt a sok beírás.
Induljunk ki a hozzászólásodból, idő alapú...beszéltem közben DCS-vel is ezzel kapcsolatban és Demeter Robi is beírta kb amit DCS mondott nekem, hogy ha idő alapú lesz akkor az újak már nem fognak fejleszteni és autót építeni mert minek....És igazuk van.
Amikor megvettem az evót 13.6-ot ment.Pici pénzzel ment volna 13.0 és 13.1-et és kész, ott meg ellehettem volna és utcán is járok, nyerhető a 13-14 kategória.A Subaruk is 13.1 környékét tudják 1db kuplungcserével és megírt Ecutek tuninggal azt csókolom...
Lehet nem gyorsítottam volna rajta 10.0-áig.
Idő alapú megint csak nem érdekel amikor padlón kell a gázon állni, ne vacakoljunk, ha időalapú meg játsszunk az idővel kategóriák lesznek akkor valami utcaival jövök, meg GPS alapú real time szarral ami majd méri nekem az időt hol tartok és pontosan annyit fogok menni amennyit akarok.....de ne IT fejlesztésekkel kelljen már gyorsulást nyernem.
Ez sem tetszik.
Superfinale elég jó arra hogy a gyors autók egymással csatázzanak szoros versenyeken, de ez meg nem adatik meg az oda be nem jutóknak valóban.
Azaz szerintem vagy sűrítsük bele a streeteket profi kategóriákba ha gyorsak mondjuk 11sec alatt és akkor nem zavarja a Streeteket az irreálisan gyors autó sok pénzből vagy a profi maradjon így, a sztreetet meg időalapúzzátok le ha nekik az tetszik, de 11 sec alatt P3 meg P4...P3-at meg ccm emeléssel sűrítsétek meg és az egy fasza kis versenyes 8-as fa lenne mondjuk 2500ccm-ig engedve.
Mehet külön is a 2 sorozat....Profi autókkal nem fogunk időre szarakodni szerintem....se brakettelni....hamár gyors az autónk és kikönnyített, nyilván nem máshogy akarunk nyerni, hanem padlón.
Lényeg, mi itt a kérdés és mi legyen?Mit szeretnél?Szorosabb versenyt?Tömött kategóriákat?Több versenyzőt?Nem irreálisan túl gyors streetet?
Mit?
Másik, lábon jövő street autóba szerintem elengedhető hogy ne legyen overál, utcán sincs neki, ott is eléghet...sőt... és akkor lehet szívesen átjön profiba is akár...
Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.
Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros időmérő és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntő nekik és vége.
Autós időmérő és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggő, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntők....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....
Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidőt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?
Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD
Igen, az utcai 11.0, nal gyorsabbak kerüljenek at profiba, egyetertek.
De P4 meg határtalan, évek óta...most egy dolog hogy nem járnak folyamatosan a gmc, vette, nitros amcsik, meg a porsche S8-at terheli magával, de azonos ccm-ek mennek az alsóbb kategóriákban, itt meg a csillagos eggel is menni kell ha épp kitalál nyáron...
Tehát én mennek szívesen hasonló com-el mint én, profiban, de nem irreális ccmesekkel hozzám képest.
Szerintem jó lenne eltolni a ccm határt kicsit és akkor az S8ból is befernek meg ide, de mégsem kell a 7.8sec-es corvette, meg Gmc, 500kilós nitros kharman...ellen mennem 1200 kilosan 2.3ccm-el....meg az S8 atsoroltaknak sem....
Zoli, tavaly már kértem hogy a P3, P4 határt toljuk feljebb.
Mondjuk 2500ccm-re...ekkor P3 telelenne lehet...sor5 audik is jöhetnek S8ból, én is P3-as lennék eddigiek is...akár subaru is...stb, de tele lenne...
P4 maradna a 2500ccm feletti Nissan Gtr, 997biturbo, amerikai nitro nagy ccm, kharmann...stb.
És streetbol automatan a 10 seces vagy gyorsabb autókat at kell küldeni profiba...utcai forgalmasokban pl nem kellene tuzallo ruha, csak sisak vagy barmi...
Én erre gondoltam és így P3 is telne mert kibovitened, meg nem kellene a nagy ccm-esekkel menni eselytelenul és az S8 is porsche mentes lenne, mehetnek az 1000 lovukkal meg a dupla turboikkal P4ben...S8 10-esek így atjonnek P3-ba hozzánk ha en is odakerulok, 9-esek meg P4be..a nitrosokhoz...így se tobb kategória nincs, nem is kell nekem sem 3.8biturbo...Gmc, Corvette ellen menni, S8 is könnyebb lenne, és lenne verseny S8, P3 szinten szorosabb, P4-be meg hasonló autók mennének....én a 2270-esemmel nem tudok mit kezdeni a 8 környéki adósokkal, meg a 9 aljakkal a kis com-és porszivommal :-)))
Na? Zoli? A street 10-es vagy jobb idotlenitve?Jobban street lenne mint most...igazságosabb.P3 meg 2500ig.Akkor kilesz a 8-as fánk, 10-es autókkal....ha meg jön Ádám 9-es is lesz benne...
Ja, én pl P4-ben szeretnék ccm határt, mert akár egy 7200ccm, biturbó nitró is mehet itt 7-es időt összkerékben, mert felfelé nyitott a kategória :-)
De ugye mivel nem vagyunk sokan, minek még 1 kategória...így amikor pl összejönne Dutter meg, Vette, GMC, Nitró nagy ccm hátsókerekek akkor éppen a 10 alja vagy 9 teteje idővel a P4 is akár 8 fa esélytelen is lenne....
Csak ugye nem jár senki folyamatosan....ezért nincs feszegetve...
Továbbmegyek ezzel.
Turbós autó többet is javulhat/romolhat.
Turbós autók közül, az enyém azért elég stabil....
KKLH-n betonról 1.5-öt lehúzva ugyanaznap mindent padlón állva, lehúzva volt 10,02-m is és 10.3-am is 1.7 60lábbal ragasztóról.A legjobb időm este volt döntőben, pedig nem csináltam semmit, csak betonról mentem, mert épp vállaltam hogy kanyargok az egyenes beállás helyett...
Nekem ott a ragasztó rosszabb...
Hungaroringen érdekes volt nézni hogy pl a hátsókerekeseknek jobb oldalon pl 7.4 és 7.5 ment csak mert az a koszosabb, bal oldalon meg 6,9 és 7,0 pár órán belül...201méteren...
Szívók értem én hogy nem szórnak annyit, de pl ha délután 15 órakkor a meleg aszfalton betapadva megyünk 1.5 60lábat este meg a hidegebben csak 1.7-et az erősen odabasz a végén...ok hogy ez pont a lassabb verzió, de Kunmadarason szokott lenni hogy a 40 fokban megfutott idődet nap végén a hűvösebb döntőkben is jócskán javítunk tizedeket...turbós sokkal erősebb hidegben....
És ez nem csalás....ez a szopó ebben.
Az meg nem túl jó ha a végén ha vezetsz elengeded vagy fékezel....az gáz....és a gyorsulás átmegy kombinatív szerepjátékba vagy .... :-D
De értem a kezdeményezést, csak egy jó szabályt ki kell találni.
Viszont ez rengeteg problémával járr... meg elmehet emberek kedve ha pl kizárod őket másodszor...
Macerás....jó ha tele a kategória, csak ez túj szubjektív vagy teljesíthetetlen szagú....
Titeket akarlak megkímélni hirtelen változtatásoktól, ne legyen balhé.
Engem ez nem érint.
Nekem jók a mostani kategóriák, hameg változtatsz az is jó lesz.
Az autóm 9 tetejét fog menni jövőre terveim szerint.Nem költök rá többet, de versenyzek.
Én 0,1 és 0,2 között nyomok folyamatosan.Nekem belefér az időalapú is.
Neked akartam csak felhívni a figyelmedet a szórós autókra, többi kategóriát nem figyeltem időben, csak eredményben.
hameg 1,5-ön belül lesz mindenki az időalapúban, az nekem jó...., mert valljuk be P4-ben a csillagos égig lehet gyorsulni....ha valaki standard 9,2-t megy folyamatosan én meg 9,9-et....sosem verem meg....max ha szór....időalapúban meg pár tizeddel bárkire veszélyes vagyok....
Bármi lesz én versenyzek jövőre is 10sec +- 0,1sec teljesítménnyel...
A mi kategóriánkban pl Brekié szokott szórni erősen.
Bekvalifikál 10.1-el mert valamiért annyit tud az autó, döntőben meg kizárod mert 9.5-öt megy mert épp betapad, meg a motorerő is kijön rendesen vagy épp szereltek valamit?
Érdekes ez a direkt nem nyomta...kiszűrés...Vagy épp annyit tud aznap az autó verzió....ez a nehéz ebben a felállásban....túl szubjektív lesz a kizárás....szerintem a street kategóriák szórnak azért rendesen...
Ezzel nagyon sok vitás témátok lenne az indító sátornál meg veszekedés, sértődés....
Köszi mindenkinek az idei évet aki valamit is segített és azoknak is akikkel jókat dumáltunk és szórakoztunk kint.Gratulálok mindenkinek.
Díjátadón találkozunk, meg jövőre.
Ma kicseréltük a szaros főtengely jeladót és minden a régi.Tehát az alap adott a továbbfejlődéshez.
Összefoglaltam a pályafutásomat egy pár gondolatban, ahogy én gondolom.Minden nézőpont kérdése, de én elégedett vagyok eddig.Menne van az autó paramétereinek fejlődése limitáltan, meg hogy mikor mivel mentem.Meg a haverok, buli, fanta is :-)
Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.
Hajrá.