timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.06.16. 21:00:08 (18170
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az. Azt szokták még 2 db k04-re cserélni,de akkor már 500 is kijön belőle sztem. 
Re: Master3v (18169)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 15:27:24 (18166
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem kisebb a turbina,38mm,a kompresszor meg típusfüggő,van 3 féle méret.

320 lóra biturboval jó a gyári K03,az 1.8T-n 200 lovet tud 1 db,tehát 2 elméletileg a 320-hoz untig elég. 
Re: MarcoR5 (18164)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 12:52:32 (18163
Felhasználói profil
10.97 @ 200
K03S a neve,k04 kompresszor K03 turbina.Lófasz combo,a 38mm-es turbina folytja a motort.Utcai autóba jó,mélyről húz,mint a vízhordó lány. 
Re: MarcoR5 (18162)
válasz erre előzmények 2011.06.15. 23:03:08 (18161
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem 4500nál van most meg az 1 bar,alatta gondolhatod mekkora a nyomaték... 
Re: Master3v (18160)
válasz erre előzmények 2011.06.15. 21:30:03 (18159
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem erős ez még,még csak most tesztelgettem. Tervben van további néhány paripa hozzáadása. 
Re: Master3v (18153)
válasz erre előzmények 2011.06.15. 21:18:26 (18158
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindkettőn néztem,de most épp semmi.

Futómű rendben van,azóta lett lengéscsillapító is cserélve (mondjuk az nem a drag miatt).

A diesel más kategória,jobban tudtok elindulni,mert van nyomaték alul. 
Re: Master3v (18153)
válasz erre 2011.06.14. 19:50:05 (18151
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hol lehetne 205/55/r16-os gumit szerezni,ami street-ben engedélyezett?

Néztem toyo-t újban,de horror az ára...Használtban meg sehol se találok ilyen méretben. 
válasz erre előzmények 2011.06.03. 18:56:33 (18128
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Itt láttam hasonlót,mint a tied.

Szvsz ott a két kicsi fogaskerék még hiányzik. Gyanítom,h az stock honda fogaskerék,szóval szerezz egy gyári diffit.

http://automotortuning.hu/galeria/category/24-difik.html 
Re: hori (18127)
válasz erre előzmények 2011.06.02. 22:30:16 (18124
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A fork a kinyomóvilla. 
Re: GMalma (18123)
válasz erre előzmények 2011.05.10. 07:38:58 (18037
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Örülök,hogy örülsz,h beszoptam! Kacsint  
Re: szabyk RST (18036)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 21:56:07 (18035
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ennél világosabban nem tudom leírni,hogy valószínűleg túl lett feszítve és átfordul már a rugó. 
Re: szabyk RST (18034)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 21:27:32 (18033
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kiszedtük a motort újra,leszedtük az egész kuplungot,lendkereket.
Asztalon összecsavaroztuk,a rugó villái 4mm-el a ház síkja alatt van.Ugyanebben a szerkezetben a kopott tárcsám (7.2mm) 6mm-el kijjebb.

Hol kell állnia,ha minden ok? Ha jól sejtem max síkban lehet,beljebb nem. 
Re: szabyk RST (18026)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 11:26:39 (18027
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tányérrugó a kuplungban. Az van valamiért előfeszítve a csapággyal,legalábbis nekem úgy tűnik.Magyarul olyan,mintha folyamatosan nyomnám a kuplungot.

Délután kiderül,hogy a munkahenger nyomja oda a csapágyat folyamatosan (tehát rossz az automata állítása),vagy tényleg rossz a kuplung előfeszítése (ami a tárcsa vastagságból és a szerkezetből adódik).

Ha jól értem,te arra gondolsz,hogy vastag a tárcsa a szerkezethez,emiatt lehúzáskor már átbillenik a rugó.

 
Re: szabyk RST (18026)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 10:41:17 (18025
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azt hittem a tányérrugó azért felelős,hogy nyomja a nyomólapot a tárcsához,plusz a kiemeléshez.A hidraulika meg működteti a kiemelést és beállítja ,hogy hol fogjon. 
Re: szabyk RST (18023)
válasz erre előzmények 2011.05.09. 08:41:54 (18022
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Értem mire gondolsz,de a hiba már a gyárival kezdődött,nagyon fenn fogott,mégse volt elkopva.Utána az új sachs szett (tárcsa,kinyomó,szerkezet),2 nap után ilyen szar lett.Most meg ezzel.

Ha úgy van,ahogy gondolom,akkor a légtelenítő megnyitásakor ki kellene lőnie az olajat,amíg a rugó nyomja vissza.Ha nem,akkor lehet,h szarul állították be az előfeszítést.Ezt kétlem,az öreg nem ma kezdte,csinált már pár kuplungot.

Nem 300-400NM-nél csúszik meg,hanem kb 150-nél,tehát amikor még kicsi a teljesítmény is. 
Re: szabyk RST (18021)
válasz erre előzmények 2011.05.08. 17:58:53 (18020
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mi köze a kuplungnak a mozgató hidraulikához? Szarul csinálták meg a szinterem,azért kopott meg egy alkatrész a felső munkahengerben? 
Re: szabyk RST (18019)
válasz erre előzmények 2011.05.08. 16:29:55 (18018
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kiszedtem a felső munkahengert,a visszacsapójában meg van kopva a lemez,valószínűleg visszaengedéskor túl sok olajat enged utána,és így szépen fel van pumpálva olajjal.Magyarul az automata állítása szar.

Megnéztem a kinyomóvillát,még 2-3 cm-t vissza lehet húzni,ha nincs benn a munkahenger,tehát nem lehet mechanikailag előfeszítve.
 
Re: szabyk RST (18017)
válasz erre előzmények 2011.05.08. 13:46:24 (18016
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Persze olajos,gyári a mozgatása. 
Re: szabyk RST (18007)
válasz erre előzmények 2011.05.07. 10:03:08 (18006
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem érted látom a problémát.Nem 300 nm-nél csúszik meg ez a fos,hanem 100nál,tehát elég picsa nyomatéknál.Nehogy már 3 szett legyen zsinórban szar.Sachs volt,vadi új,komplett szett,azzal is szar volt,fent fogott. 
Re: Master3v (18005)
válasz erre 2011.05.06. 21:09:36 (18004
Felhasználói profil
10.97 @ 200
X-akta:

Adott az 1.8t-m. Gyári kuplung le lett cserélve tdi-re egytömegűsítés miatt,meg már fent fogott,mondom kopott.Utána ugyanaz a tárcsa került be rövid időre,,dettó ugyanaz az effekt,fent fog,épp hogy ráteszem a lábam,kiemel,puha mint a fos.

Utána jött az új kuplung:szerkezet,tárcsa,kinyomó.Ez jó volt 2 napig,középen fogott,ahogy kell,aztán egyszercsak ez is fenn fogott.Itt vissza volt tekerve a nyomás,téli kímélő üzemmód.Nem is volt vele baj,amíg nem erősödött meg a kocsi,csúszni kezdett.

Most lett bele egy 6 ágú szinter,mondhatom,rosszabb,mint előtte a sachs.Nagyon fent fog,nagyon könnyen megcsúszik menet közben is.

Már nem tudok mire gondolni,alsó munkahengert megnéztük,azzal minden ok,még a felső van hátra.Olyan,mintha valamiért rosszul állítaná be magát.

Találkozott már valaki hasonló méretű szopással? 
válasz erre előzmények 2011.05.06. 09:54:34 (17995
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ilyen DOHC motoroknál,ahol középen van a gyertya,nagyon könnyen ki lehet szűrni,csapágyas-e és melyik: felhajtod a hengert felső holtponra és tovább fordítod kicsit,hogy elinduljon lefelé a dugó.Egy hosszú csavarhúzóval vagy egyéb eszközzel,ami nem sértimeg a dugót,megnyomod erősen lefelé.Ha csapágyas,érezni fogod még a pár tized lógást is. 
Re: powered (17994)
válasz erre előzmények 2011.05.02. 22:53:58 (17992
Felhasználói profil
10.97 @ 200
szinter 
Re: Belfegor (17991)
válasz erre előzmények 2011.05.02. 20:45:56 (17990
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Holnap kész a kuplung ,addig menekül?autó van. 
Re: Belfegor (17989)
válasz erre 2011.05.02. 08:11:49 (17988
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szétszedtük a kuplungot,laza 10-15k alatt 7mm-esre kopott a tárcsa.Úgy néz ki,mint a gyári kuplungom 200K+-al...

Valami fos anyagból lehetett ez a cseh gyártású sachs,vagy egyszerűen a csúszár miatt ette meg ennyire?

Amúgy olyan ropogós hangja van,szerintem üvegkeményre égett. Dühös

Szabyknak lesz igaza,szinter lesz bele... 
válasz erre előzmények 2011.04.22. 15:36:16 (17979
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Esetleg zsákfurat és a kedves júzer 5mm-rel hosszabb csavarokkal rakja össze.Lehúzási nyomaték meglesz,csak épp szorítás nincs. 
Re: sh adam (17977)
válasz erre előzmények 2011.04.16. 20:21:11 (17965
Felhasználói profil
10.97 @ 200
De nem is értemmitől 120 fog,amikor csak 60-2es kerék van 
Re: Belfegor (17963)
válasz erre előzmények 2011.04.16. 20:19:18 (17964
Felhasználói profil
10.97 @ 200
MS1 adatok,de mindenhol mást találni.

Van 80,84,78,90,120,320,324....Mindenféle variációban 
Re: Belfegor (17963)
válasz erre 2011.04.16. 18:51:32 (17962
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tudja valaki,hogy m50B25 motoron mekkora a 1st tooth angle? Összezavarodott  
válasz erre előzmények 2011.04.11. 08:30:41 (17945
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez a szomorú,hogy a főtengelyt egy zéger fogta a helyére,nem legalább egy alu szimmeringház,vagy valami. 
Re: hobizoli (17940)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 15:34:16 (17915
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nagy faszságot nem akarok mondani,de úgy tűnik,mintha a főtengely nem lenne egytengelyű a nyelestengellyel. Kivéve tök jó a kuplung,bent mégse jól működik,érdekes. 
Re: GMalma (17911)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 15:26:34 (17914
Felhasználói profil
10.97 @ 200
street Dühös  
Re: radics1 (17913)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 15:26:07 (17913
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Igen abban,egy utólagos turbós steet zetorral

4 puck,sorry... Kacsint  
Re: szabyk RST (17912)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:18:39 (17910
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem volt 4 tárcsás fix,sima lendkerékkel,semmi negatív hatást nem tapasztaltam,csak kicsit határozottabban fogott.Lehet ott kisebb volt a nyomóerő,mint nektek,viszont sose csúszott meg. 
Re: sh adam (17909)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:08:58 (17907
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondjuk akkor nem csak indulásnál rángatna... 
Re: radics1 (17906)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:08:36 (17906
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Váltóban minden fog megvan? Kacsint Széles vigyor  
Re: GMalma (17905)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 13:51:15 (17904
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kéttömegű lendkerék,vagy sima 1? 
Re: GMalma (17902)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 13:22:40 (17900
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Néztem a videódat,de elég rövid ideig hallani.Nem lehet,hogy a váltó vagy a diffi szól? Vagy csak indulásnál hallani? 
Re: GMalma (17899)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 20:35:54 (17895
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Exedy,már látom
 
Re: radics1 (17894)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 20:35:23 (17894
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekes,ennek egészen fékbetét formája van,nem olyan,mint a többi szinter kuplung.Ki a gyártó? 
Re: Lizard21 (17891)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 20:32:06 (17893
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Fasza Mérges  
Re: Belfegor (17892)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 15:32:18 (17888
Felhasználói profil
10.97 @ 200
80-ashoz ír 1Z-t,de az meg elvileg nem passzol ehhez a váltóhoz.Szerkezet se egyezik meg cikkszámok alapján. 
Re: radics1 (17887)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 15:25:21 (17887
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Biztos van,de ebben 1Z tdi kuplung van,hogy 1 tömegű legyen.A katalógusban meg nem találtam ilyet,csak a 2 tömegűhöz. 
Re: GMalma (17886)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 11:53:28 (17884
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A noname kínai szar szettek is 1000usd++-ért mennek,akkor mennyi lehet egy sachs racing... 
Re: sh adam (17883)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 11:33:28 (17880
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nézegettem azokat is,elvileg van mindenhez,de nekem 1 tömegű tdi szerkezet+tárcsa kellene,de az a motorkód nincs a katalógusukban,kép alapján mindegyik 2 tömegű. 
Re: sh adam (17879)
válasz erre 2011.04.07. 08:08:12 (17877
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Raknék én fel szintert is,nem sajnálom rá a pénzt,de nem tehetem meg,hogy havonta cserélgessem a kuplungot,mint GMalma.

Volt szinterem az előző kocsiban,sose csúszott meg,egészen 1 éves koráig.Akkor szétszedtem,minden sértetlen és kopásmentes volt,viszont a lendkerékből elfogyott kb 2mm anyag.Ezt nem szeretném megjátszani egy munkába járó autóval. 
válasz erre előzmények 2011.04.06. 20:57:47 (17870
Felhasználói profil
10.97 @ 200
http://www.specclutch.com/products

http://www.clutchmasters.com/index.php?module=site&action=GetPage&id=15&nav=leftnav_products.tpl

http://www.ctsturbo.com/products/SBC_B6_A4_1_8T_Clutch_Kit_5spd-199-65.html

Fogalmam sincsen a kuplungokról,biztos igazad van.A Sachs racing az egyetlen,ahol nem találtam kevlár tárcsát..

Nem tudom,neked mi a komolyabb gyártó,sztem a QM már az. 
Re: szabyk RST (17864)
válasz erre előzmények 2011.04.06. 19:18:01 (17861
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha rajtad múlna,raknál bele 3 tárcsás tiltont.

Csak mi a fasznak... Dühös  
Re: szabyk RST (17860)
válasz erre előzmények 2011.04.06. 13:32:27 (17857
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kevlár ennyit kibír?

Nekem csak 228mm,de azért 550Nm nem mostanában lesz a gép.Lehet akkor kevlár+szerkezet módosítás kell,aztán akkor jó leszek. 
Re: MarcoR5 (17856)
válasz erre előzmények 2011.04.06. 12:34:24 (17855
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Milyen kuplungod van és hány mm,hogy átviszi az 500Nm-t? 
Re: MarcoR5 (17854)
válasz erre előzmények 2011.04.06. 09:05:50 (17851
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Olajkályhának mindegy,pakurával is elmegy Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (17848)

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!