timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  27  28  29  30  31  32  33  34  35  [...]   Következő  

Gyorskeresés
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 14:01:40 (676
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni. 
Re: Rusher_Tompi (675)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:33:37 (675
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es időt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésről:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray 
Re: Rusher_Tompi (674)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:27:57 (674
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valószínű kidobta neki a kettest nagy gázadásnál. Nekem is ugyen ez a sorozatú 6 gangos
összkerekes váltóm van, és ha megkopik akorr kidobja a sebbességeket. 
Re: ave (673)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 11:02:53 (673
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha kettes volt, miert olyan pici a gyorsulas, alig 0.5 g... 
Re: Bobo54 (672)
válasz erre 2007.11.05. 10:56:08 (672
Felhasználói profil
14.94 @ 148
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Lehet 2.esbe volt, csak kidobta. neeem?

Egyébként elég szépen adja le a teljesítményt. elég hosszan nem esik. 
válasz erre 2007.11.05. 10:05:19 (671
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)     6.64 @ 198    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.64 @ 198
1/4 ET:   9.85 @ 233
0-100 km/h:   2.83
80-120 km/h:   1.36
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem rossz egy rajt de nekem még mindik a cj7 a favorit. 
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 10:01:35 (670
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Marpedig gyorsult 2 es 3 mp kozott is, tehat valamilyen fokozatban volt, kerdes melyikben.  
Re: Rusher_Tompi (669)
válasz erre 2007.11.05. 03:50:19 (669
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Beszéltem Ivánnal és azt mondta, hogy a kettest nem tudta bevenni, csak néha sikerült neki.
A turbóval is volt valami gondja. 
 ESI
válasz erre 2007.11.05. 00:27:03 (668
Felhasználói profil
14.84 @ 149
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
250 kerékló???
Aztaqrva 
válasz erre előzmények 2007.11.03. 17:25:59 (667
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tudnál nekem ezekről a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvők nagyon primitivek  volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is előszeretettel használják őket! 
Re: tschokker (666)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:34:25 (666
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.  
Re: normanrls (665)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:04:51 (665
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges. 
Re: firewall (664)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 08:36:51 (664
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából... 
Re: normanrls (654)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 07:14:47 (663
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera GT (Leon)    11.09 @ 110    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   11.09 @ 110
1/4 ET:   16.93 @ 135
0-100 km/h:   9.12
80-120 km/h:   6.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor Leonnak 18% a vesztesége ezek szerint ha 1,23 -s szorzóval szorzunk.Az meg hihető. 
Re: ave (485)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 06:06:10 (662
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezekről ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Főleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget! 
Re: firewall (653)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 01:31:29 (661
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A cimlapon alul ott a cim.   antispam1 beigli timeslip potty hu 
Re: Robi-ka (660)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:57:50 (660
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az időpontal kapcsolatban, hova külldhetem? 
Re: Robi-ka (659)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:54:43 (659
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...  
Re: ave (658)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:20:36 (658
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.  
Re: Robi-ka (656)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:12:32 (657
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!! 
Re: FM2000 (652)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 23:58:43 (656
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.

De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot... 
Re: ave (651)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:57:53 (655
Skoda S100 (normanrls)     9.95 @ 119    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 119
1/4 ET:   15.46 @ 143
0-100 km/h:   7.17
80-120 km/h:   4.91
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A médiasztár!  
Re: normanrls (645)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:51:57 (654
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
 
Re: firewall (653)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 20:17:02 (653
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?  
Re: FM2000 (652)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:57:53 (652
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor te voltál az a duenes hirdető
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak 
Re: Cines (648)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:42:03 (651
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!

Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?  
 
Re: Robi-ka (650)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:58:13 (650
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás. 
Re: ave (649)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:50:43 (649
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet.  Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman. 
Re: FerrG (641)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:46:15 (648
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!! 
Re: FM2000 (647)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:42:42 (647
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
thanx én is meg Norman is 
Re: Cines (646)
válasz erre 2007.10.31. 16:38:28 (646
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jol megy a Skodád!!
Te voltál Sármelléken is ugye?simán elsö lettél 
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:22:36 (645
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Skoda S100 (normanrls)     9.95 @ 119    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 119
1/4 ET:   15.46 @ 143
0-100 km/h:   7.17
80-120 km/h:   4.91
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
koszi 
Re: B_Csaba (642)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 10:34:13 (644
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Skoda S100 (normanrls)     9.95 @ 119    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 119
1/4 ET:   15.46 @ 143
0-100 km/h:   7.17
80-120 km/h:   4.91
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mer bena vagyok!  az 1/8 is elter!
Javitom mindjart!! 
Re: FM2000 (643)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 10:30:41 (643
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda S100 (normanrls)     9.95 @ 119    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 119
1/4 ET:   15.46 @ 143
0-100 km/h:   7.17
80-120 km/h:   4.91
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, az hogy lehet, hogy a listázásban eltér a 0-100, illetve a 80-120 érték? 
Re: B_Csaba (642)
válasz erre 2007.10.31. 08:38:08 (642
Skoda S100 (normanrls)     9.95 @ 119    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 119
1/4 ET:   15.46 @ 143
0-100 km/h:   7.17
80-120 km/h:   4.91
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratulálok, jól tép a gép...  
válasz erre előzmények 2007.10.29. 21:45:12 (641
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelő haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Előre is köszi 
Re: ave (640)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.28. 23:30:15 (640
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hi,

Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval.  A motor ugy emlekszem elegge gyari volt. 
Re: FerrG (639)
válasz erre 2007.10.28. 22:00:06 (639
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Helló!
Ez egy sima golf2 gti 8v?Miket cseréltél ki,h bírja a motor a megterhelést? 
válasz erre előzmények 2007.10.21. 18:15:18 (638
Felhasználói profil
15.75 @ 142
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezt én sem értem. 100 kg minusz ilyen sokat számítana? + a grafikon szerint nem lett erősebb az autó. 
Re: Dazoli (633)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.20. 12:20:55 (637
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat szerintem ha 100-as lenne a motor, nem fustolhetne ennyire.
Szerintem merjel egy kompressziot igy elsore. 
Re: Dazoli (633)
válasz erre előzmények 2007.10.20. 10:51:08 (636
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szép eredmény, grat. Sokat javult az autó és fejlődik szépen, csak így tovább. 
Re: Dazoli (632)
válasz erre előzmények 2007.10.20. 08:27:45 (635
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát kiváncsi lennék rá de biztosan  nme nehezebb mint 880 veled. 
Re: Dazoli (633)
válasz erre 2007.10.20. 08:27:00 (634
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jaja olyan 170 körül cca. 
válasz erre előzmények 2007.10.20. 07:50:53 (633
Felhasználói profil
13.79 @ 163
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az eredményem javul az autom pedig gyengül??
Nem értem ezt! Oloyan sok kg-t nem szedtem ki belőle!
Az lesz, hogy lemérlegeltetem pontosan az autót! 
Re: szabyk RST (630)
válasz erre előzmények 2007.10.20. 07:48:01 (632
Felhasználói profil
13.79 @ 163
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Persze főtengelyen mérve van a gyári adat!!!!
Az enyim akkor 180le körül van!
Azt hiszem!
 
Re: szabyk RST (629)
 bad
válasz erre előzmények 2007.10.19. 13:17:47 (631
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
van belőle gyárilag 147 és 160Le-s változat is. ezek 1.9esek és alublokkosak. van 150le körüli Mi16is de 2.0 és jóval nehezebb motor 
Re: szabyk RST (629)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:52:46 (630
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor mégi csak van 15Le plusz 
Re: ave (628)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:52:02 (629
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor annyira nem lett jo a tuning mert ez 150Le gyáriba nem? 
Re: ave (625)
 ave
válasz erre 2007.10.19. 10:34:52 (628
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ok, most nezem, hogy vegulis rossz tomeg adatot irtam be, soforrel egyutt a verda 880 kg, ami jo 15 loero pluszt jelent fotengelyre saccolva, szoval inkabb 155-160 loero.

Tehat a tomeget atirtam, az eddigi kommentekben a 790 kg-mal szamolt meresre kommentalt mindenki. 
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:25:50 (627
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jol csinalod, en is abbol szoktam kiindulni, kiveve, ha nagyon rovid fokozatok vannak, es/vagy nagyon eros a verda.

Valoban, gordulesi ellenallas es a CdA  csak saccoltak. 
Re: tschokker (626)

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  27  28  29  30  31  32  33  34  35  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!