Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítő. Tömege is nagyobb és a tengelytől is jóval távolabb van...
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhető. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítő, tőcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja És sosem melegedett el...
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk.
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhűtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretből, női cicikből és fékből nincs túl nagy Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem.
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erőltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hűtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.
Nekem 2008 óta csak castrol 5W40 van a yarisba és hibátlan.
Az eredetivel nincs gond, csak ahogy már mondták, sok belőle a kamu.
Én hordóból kapom, ha jól tudom, akkor csak a kis kiszereléseket hamisítják.
Az elejétől működik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítős, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi első féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hűvösebb időben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.
A Sárga is bejáratós, nem véletlen. Mindegyiken van egy koptató réteg, ami kvázi felszabályozza a tárcsát. Az is jól fog, de ha az lekopik még jobb lesz, a tárcsa pedig tükör sima.
Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért űridőnek nem mondható
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.
Ők nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.
A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tőle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van.
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es időt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült....
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz.
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón.
Féknél szempont volt, hogy legyen nagy és sok dugós, és hogy férjen be a 15-ös felni alá.
275-ös a tárcsa... Asszem jó darabig nem kell nagyobb. Besza, behu!
A sport cliót utsó 2.0 szívót megettem hungaroringen Egy Corolla TS motor 3 kiló e-bayen (onnan indul gyári kivitelben) ennyiért majdnem veszek egy yaris motort és kovácsolt belsőt hozzá. 7000 körül van a lift a corollába, és már nem sokat forog fölötte, alatta viszont nagyon nem megy. Nekem nem tetszik a karakterisztika és az ára sem, nem beszélve arról, hogy már nem sokáig lehet húzni, mivel nagyon ki van hegyezve. A CTS egy nagyon jó autó annak, aki dinamikusan akar közlekedni közúton akár családdal, és gyorsan be akarja fejezni az előzést. Nagy fékkel fél évig szívtam, mire végre találtam egy jó nyereg tárcsa kombót. Celica 2.0, Corolla Ts és Nissan skyline fék is játszott, de nem sikerült összehozni. Magyar turbós yarisról nem sokról hallottam. A TTE féle kompresszorosat (összes gyorsulási adat alapján) papíron verem most is. Köszi srácok, hogy segíteni akartok, de azért ne szívjátok egymás vérét a matchboxom miatt.
Picit vastagabb a kipuff, középdob helyett gázgyorsító, a végén 1 sport dob.
Hf gyári. K&N hideg levegő szűrő levezetve a ködlámpa mögé.
1500 cc 40-es pillangóval...
Már régóta nem töröm rajta a fejem, megvan, hogy milyen alkatrész kell a motorba (hajtókar, dugó stb) Már a műanyag szívósorom is cserélődött fémre, hogy majd bírja a nyomást. A turbó fajtája még képlékeny. Kompresszort nem szeretnék.
Sokan mondják a Corolla TS motort, de 1. nem fér el 2. nem nagy durranás (vagyis nekem nem tetszik). Hamarabb lenne benne integra motor, mint CTS. A kincstár üres, de tervek évekre előre megvannak. Nem sok Yaris TS rohangál, nekem meg fontos hogy egyedi legyen, ne "tucatautó". Ha Hondával kezdtem volna, ennyi pénzből nem itt tartanék. A vele elért idők (mind gyorsulás mind pályázás terén) szerintem magukért beszélnek, és mindezt úgy, hogy a motor belseje és az elektronika érintetlen. Ha rámszakadna a bank lenne egy Sunny, de a yaris is megmaradna. Csak megint ott vagyok, hogy belelóg a bilibe a kezem...
Valahol el kell kezdeni... Én is 17.1-el kezdtem a gyorsulást
A lelkesedés maradjon, a többi jön magától
Én szeretek "egyenesen menni" de a pályázás jobban vonz, ezért ha lehet így mondani, arra hegyezem a járgányt. Lassan, de biztosan épülget. Azt lestem, hogy be van csövezve a bömös, meg 1 kerek lámpa hiányzott, gondolom, hogy több levegőt kapjon. Az audi hangja király volt, akármit ment időben, az egyenesbe combos volt
Akkor legközelebb lepacsizunk. Az audinak nagyon durva hangja volt a pályán, azt lehet tudni, hogy mit ment? Az E30-ba milyen motor van mekkora ménessel?
Ilyen rsr egy 1.8-as turbós corollán (kb 210 le) most hétvégén 2xfél óra alatt euroringen érdekes módon szemcséződött, repedések lettek a futófelületén. Azt mondta a srác, bitangul tapad, de nekem így kérdéses, pedig én is ezt néztem ki.
Ha épp van kontakt, akkor mérheti reggelig.
Nekem is szopás volt, mire véletlenül jöttünk rá. Addig ment a gyertya és trafó cserebere.
Köcsög hiba, de szerintem is valami picsányi kontakthiba lesz a ludas.
Szia!
Nekem hozzád hasonlóképpen nem ez a szakmám. Nekem is volt hasonló jelenségem. 1 henger nem járt néha. Először csak hidegen jelentkezett a tünet, aztán már melegen is csinálta. Elkezdtük cserélgetni a trafókat (hengerenkénti trafós), de ugyan azt a hibát tárolta be. Elkezdtük nézegetni, hogy milyen szar lesz kiszedegetni az injektorokat, mikor véletlen hozzáértünk a 3-as henger trafójának egyik vezetékéhez, ami ekkor eltört. Vagyis a vezeték már szakadt volt, de a szigetelése összetartotta. Amikor összeért, járt a henger, amikor nem, akkor természetesen nem. Véletlen találtuk meg, de egy kábelcsere után működött, és azóta is...
JUN kitként vettem, de a szerkezed exedy (made in japán), a tárcsa szerintem JUN, de nem volt rajta felirat. TRD is , Exedy is hasonló tárcsát csinál yarishoz, a "vágásnak" van más fazonja a TRD-nél.
Nem tudom, Ti mit csináltok a szinter kuplungokkal, hogy ilyen hamar elfogynak. Tudom, hogy nekem csak egy szolid teljesítményű autóm van, de az alábbi kombó van benne 2 éve 40.000+ km-el és ebből elég sok "versenykólóméterrel"...
Azóta is hibátlanul működik. Városban is használom, Euroring, Hungaroring és gyorsulási is sok van benne.