timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 94 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.07.26. 15:21:48 (19117
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz Kacsint A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítő. Tömege is nagyobb és a tengelytől is jóval távolabb van...
 
Re: MarcoR5 (19116)
válasz erre előzmények 2013.07.25. 22:12:42 (19115
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhető. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítő, tőcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja Kacsint És sosem melegedett el... 
Re: kisqKta (19113)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:29:29 (19108
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...  
Re: MarcoR5 (19106)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:27:47 (19107
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk. Kacsint  
Re: MarcoR5 (19105)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:12:44 (19104
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhűtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretből, női cicikből és fékből nincs túl nagy Kacsint Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget Mosolyog 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem. 
Re: MarcoR5 (19103)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 14:44:16 (19102
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erőltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hűtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.  
Re: MarcoR5 (19101)
válasz erre előzmények 2012.12.19. 08:23:14 (19043
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pályázásnál ilyet csinált,

http://img836.imageshack.us/img836/2477/rearright01a.jpg

de azóta is működik és elég jól teljesít.  
 
Re: hori (19042)
válasz erre előzmények 2012.07.13. 15:07:27 (18984
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Szívó és kipufogó oldali módosítások. 
Re: scitec86 (18983)
válasz erre előzmények 2012.07.13. 09:27:17 (18982
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ki volt pakolva ~ 110 ló volt. Kacsint  
Re: scitec86 (18981)
válasz erre előzmények 2012.07.11. 11:50:27 (18980
Felhasználói profil
15.58 @ 140
A TSport 105 Le papíron 
Re: scitec86 (18976)
válasz erre előzmények 2012.07.02. 11:32:17 (18974
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Kalászon 8 lóval erősebb volt... 
Re: FM2000 (18973)
válasz erre előzmények 2012.07.01. 16:05:58 (18970
Felhasználói profil
15.58 @ 140
402 méteren! Kacsint
Mi volt a gond, miért nem tudta megmérni? 
Re: szabyk RST (18969)
válasz erre előzmények 2012.07.01. 10:41:35 (18967
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Biztos azért, mert nem rakéták mérésére tervezték Szemforgató  
Re: szabyk RST (18966)
válasz erre 2012.06.29. 16:24:39 (18965
Felhasználói profil
15.58 @ 140

Én is erre voksoltam, pedig az enyém nem egy erőgép. Budakalászhoz képest jelentős difi volt.
Kacsint  
válasz erre előzmények 2012.03.26. 21:35:40 (18886
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ha tudsz, yokohama a048-at vegyél inkább.
Ezek még nem, vagy max nem sokkal szélesebbek, mint az utcai gumik. A pályaslickeknél nagyobb a difi. 
Re: Angelghost (18885)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 13:30:48 (18830
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem 2008 óta csak castrol 5W40 van a yarisba és hibátlan.
Az eredetivel nincs gond, csak ahogy már mondták, sok belőle a kamu.
Én hordóból kapom, ha jól tudom, akkor csak a kis kiszereléseket hamisítják. 
Re: hori (18828)
válasz erre 2012.02.27. 11:29:10 (18815
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Én fehéret vennék rá.
Jól áll a feketa autónak a fehér felni. Íme egy példa:
 
válasz erre előzmények 2011.11.30. 12:11:23 (18703
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Az elejétől működik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítős, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi első féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hűvösebb időben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.  
Re: Bruni (18702)
válasz erre előzmények 2011.11.29. 19:38:00 (18700
Felhasználói profil
15.58 @ 140
A Sárga is bejáratós, nem véletlen. Mindegyiken van egy koptató réteg, ami kvázi felszabályozza a tárcsát. Az is jól fog, de ha az lekopik még jobb lesz, a tárcsa pedig tükör sima. 
Re: Bruni (18699)
válasz erre előzmények 2011.11.26. 09:43:01 (18680
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Mert utcán is járunk vele, ja és mert nem a betét, hanem a tárcsa fogyna el nap végére Nyelvet ölt
 
Re: Master3v (18679)
válasz erre előzmények 2011.11.25. 19:08:50 (18677
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pedig a piros nem is jó, --> nagyon eszi a tárcsát Széles vigyor
Zöld tempósabb utcai közlekedésre kevés, de a sárga iszonyat jó és nem melegítős hidegben sem. 
Re: Master3v (18672)
válasz erre előzmények 2011.11.04. 16:56:07 (18633
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Azé egy turbós benyásnál már akad, a szívó dezsőnél is jóval kevesebb van, mint a turbósnál. Kacsint
Szívót szívóval, turbót turbóssal hasonlítgassunk Széles vigyor  
Re: Jeri (18632)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 19:59:22 (18596
Felhasználói profil
15.58 @ 140
De a tiédből ki lehet látni, úgy  könnyű Szemforgató  
Re: szabyk RST (18595)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 13:06:00 (18571
Felhasználói profil
15.58 @ 140
6 óra volt kipakolni :P

Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért űridőnek nem mondható Szomorú
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó Mosolyog
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.  
Re: Master3v (18569)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 13:00:54 (18567
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ők nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Mosolyog Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.

A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tőle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van. 
Re: GodRat (18564)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:55:21 (18565
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Azért Árpi dezső yarisától sokáig kikaptam volna én is....
930 kg papíron, most 900 körül van, ehhez jön a 120 japcsiKó Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18563)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:02:07 (18560
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pedig sokat számít, és rajtba nem pattog el az eleje.

Nélküle:
http://www.youtube.com/watch?v=yL3pp32axzI

Vele:
http://www.youtube.com/watch?v=jBU78TcYqis&feature=related
 
Re: sh adam (18559)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:17:11 (18558
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es időt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült.... 
Re: MarcoR5 (18557)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:38:04 (18556
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Rövid 6-os váltó, némi súlycsökkentés és fel kéne programozni végre.
Ha csak pályára akarsz autót, akkor honda. Könnyű, olcsó és minden van hozzá.  
Re: MarcoR5 (18554)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:34:34 (18555
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz. 
Re: Master3v (18553)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:24:46 (18552
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón. 
Re: MarcoR5 (18551)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:11:03 (18549
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Jó lesz az!
Utcai gumin, kisebb fékkel határon autózva ilyen volt:
http://www.youtube.com/watch?v=dVRFmuhMC_M

Most sok minden nem stimmelt, jövőre szeretnék 1:25-öt menni Kacsint  
Re: GodRat (18546)
válasz erre 2011.10.19. 23:23:19 (18542
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Féknél szempont volt, hogy legyen nagy és sok dugós, és hogy férjen be a 15-ös felni alá.
275-ös a tárcsa... Asszem jó darabig nem kell nagyobb. Besza, behu! 
válasz erre 2011.10.19. 23:21:24 (18541
Felhasználói profil
15.58 @ 140
A sport cliót utsó 2.0 szívót megettem hungaroringen Mosolyog Egy Corolla TS motor 3 kiló e-bayen (onnan indul gyári kivitelben) ennyiért majdnem veszek egy yaris motort és kovácsolt belsőt hozzá. 7000 körül van a lift a corollába, és már nem sokat forog fölötte, alatta viszont nagyon nem megy. Nekem nem tetszik a karakterisztika és az ára sem, nem beszélve arról, hogy már nem sokáig lehet húzni, mivel nagyon ki van hegyezve. A CTS egy nagyon jó autó annak, aki dinamikusan akar közlekedni közúton akár családdal, és gyorsan be akarja fejezni az előzést. Nagy fékkel fél évig szívtam, mire végre találtam egy jó nyereg tárcsa kombót. Celica 2.0, Corolla Ts és Nissan skyline fék is játszott, de nem sikerült összehozni. Magyar turbós yarisról nem sokról hallottam. A TTE féle kompresszorosat (összes gyorsulási adat alapján) papíron verem most is. Köszi srácok, hogy segíteni akartok, de azért ne szívjátok egymás vérét a matchboxom miatt.  
válasz erre előzmények 2011.10.19. 17:32:43 (18533
Felhasználói profil
15.58 @ 140
1.5 szívó benzines, gyári pillangóval 
Re: MarcoR5 (18532)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:52:04 (18531
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Picit vastagabb a kipuff, középdob helyett gázgyorsító, a végén 1 sport dob.
Hf gyári. K&N hideg levegő szűrő levezetve a ködlámpa mögé.
1500 cc 40-es pillangóval... 
Re: MarcoR5 (18530)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:45:21 (18529
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Szívó oldal+kipuff csere. Kati off. Leömlő gyári.
Futómű Tein Super compact.
Szinter kiplung+könnyített lendkerék.

http://www.youtube.com/watch?v=V1d9HDt9yMU
http://www.youtube.com/watch?v=Z_OD99KfYlU 
Re: MarcoR5 (18527)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:13:23 (18526
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Gyári motor 106 Le, most 120-nál járok padon mérve.

Köridők:
Euroring: 1:29.239
Hungaroring: 2:28.892

Ez a köridő dolog sok mindentől függ, de itt találsz időket összehasonlításhoz:

http://timeattack.hu/hun/hungaroring/
http://timeattack.hu/hun/euro-ring/ 
Re: MarcoR5 (18522)
válasz erre 2011.10.19. 16:08:37 (18525
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Már régóta nem töröm rajta a fejem, megvan, hogy milyen alkatrész kell a motorba (hajtókar, dugó stb) Már a műanyag szívósorom is cserélődött fémre, hogy majd bírja a nyomást. A turbó fajtája még képlékeny. Kompresszort nem szeretnék.
Sokan mondják a Corolla TS motort, de 1. nem fér el 2. nem nagy durranás (vagyis nekem nem tetszik). Hamarabb lenne benne integra motor, mint CTS. A kincstár üres, de tervek évekre előre megvannak. Nem sok Yaris TS rohangál, nekem meg fontos hogy egyedi legyen, ne "tucatautó". Ha Hondával kezdtem volna, ennyi pénzből nem itt tartanék. A vele elért idők (mind gyorsulás mind pályázás terén) szerintem magukért beszélnek, és mindezt úgy, hogy a motor belseje és az elektronika érintetlen. Ha rámszakadna a bank lenne egy Sunny, de a yaris is megmaradna. Csak megint ott vagyok, hogy belelóg a bilibe a kezem... 
válasz erre előzmények 2011.10.19. 09:09:54 (18521
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Valahol el kell kezdeni... Én is 17.1-el kezdtem a gyorsulást Széles vigyor
A lelkesedés maradjon, a többi jön magától Kacsint
Én szeretek "egyenesen menni" de a pályázás jobban vonz, ezért ha lehet így mondani, arra hegyezem a járgányt. Lassan, de biztosan épülget. Azt lestem, hogy be van csövezve a bömös, meg 1 kerek lámpa hiányzott, gondolom, hogy több levegőt kapjon. Az audi hangja király volt, akármit ment időben, az egyenesbe combos volt Széles vigyor  
Re: GodRat (18520)
válasz erre előzmények 2011.10.18. 09:52:14 (18519
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Akkor legközelebb lepacsizunk. Az audinak nagyon durva hangja volt a pályán, azt lehet tudni, hogy mit ment? Az E30-ba milyen motor van mekkora ménessel? 
Re: GodRat (18518)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 16:57:10 (18517
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Igen, 1:29.239 Kacsint  
Re: GodRat (18516)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 13:39:34 (18515
Felhasználói profil
15.58 @ 140
 
Re: hori (18512)
válasz erre előzmények 2011.06.15. 12:09:12 (18157
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ilyen rsr egy 1.8-as turbós corollán (kb 210 le) most hétvégén 2xfél óra alatt euroringen érdekes módon szemcséződött, repedések lettek a futófelületén. Azt mondta a srác, bitangul tapad, de nekem így kérdéses, pedig én is ezt néztem ki.  
Re: Ollah (18152)
válasz erre 2011.05.12. 18:16:58 (18076
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Oldalra fordítva pont ilyen képe van Kacsint
Nem olcsó, de mindenkinek ajánlom!

<iframe width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/8Gxzh6asnkg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Itt pedig a lökösön volt...

<iframe width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/dVRFmuhMC_M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 
válasz erre előzmények 2011.05.08. 13:15:08 (18015
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ha épp van kontakt, akkor mérheti reggelig.
Nekem is szopás volt, mire véletlenül jöttünk rá. Addig ment a gyertya és trafó cserebere.
Köcsög hiba, de szerintem is valami picsányi kontakthiba lesz a ludas. 
Re: GMalma (18013)
válasz erre előzmények 2011.05.07. 17:57:27 (18010
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Szia!
Nekem hozzád hasonlóképpen nem ez a szakmám. Nekem is volt hasonló jelenségem. 1 henger nem járt néha. Először csak hidegen jelentkezett a tünet, aztán már melegen is csinálta. Elkezdtük cserélgetni a trafókat (hengerenkénti trafós), de ugyan azt a hibát tárolta be. Elkezdtük nézegetni, hogy milyen szar lesz kiszedegetni az injektorokat, mikor véletlen hozzáértünk a 3-as henger trafójának egyik vezetékéhez, ami ekkor eltört. Vagyis a vezeték már szakadt volt, de a szigetelése összetartotta. Amikor összeért, járt a henger, amikor nem, akkor természetesen nem. Véletlen találtuk meg, de egy kábelcsere után működött, és azóta is...
 
Re: GMalma (18009)
válasz erre 2011.04.07. 21:23:40 (17898
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Sanszos.. Kacsint
Íme a TRD. Sok difi nincs.
 
válasz erre előzmények 2011.04.07. 20:49:13 (17896
Felhasználói profil
15.58 @ 140
JUN kitként vettem, de a szerkezed exedy (made in japán), a tárcsa szerintem JUN, de nem volt rajta felirat. TRD is , Exedy is hasonló tárcsát csinál yarishoz, a "vágásnak" van más fazonja a TRD-nél. 
Re: radics1 (17894)
válasz erre 2011.04.07. 18:43:57 (17891
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nem tudom, Ti mit csináltok a szinter kuplungokkal, hogy ilyen hamar elfogynak. Tudom, hogy nekem csak egy szolid teljesítményű autóm van, de az alábbi kombó van benne 2 éve 40.000+ km-el és ebből elég sok "versenykólóméterrel"...
Azóta is hibátlanul működik. Városban is használom, Euroring, Hungaroring és gyorsulási is sok van benne.
Click to see full size! 

összesen 94 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!