Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok előzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsőre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó...
Ez jól hangzik... ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek...
Érdekelhet, de csak télen Szigorú low budget (és emiatt lassú) projekt, elsőre most a futóművet vettem meg, PU szilenteket, el kellene mennem a rendes hajtásért is, aztán télen fék...
H h milyen nyerget? amilyet akarsz attól függ mire kell, milyen széles a tárcsa, milyen felnivel...
mérni még nem mértem, de többenk mondtam volna, az Alfa Brembo azt hiszem 3 kg körül van és bele lehet tenni a vastagabb tárcsát is ha egy közbetétet teszel a betétbe, és sztem egy elég olcsó nyereg...
Aluközéppel egy bajom van, 50e ft6db-ért csinálják meg, akkor lenne 295/30as tárcsa amiből lehetne csinálni, de megvétellel együtt lenne 150e Ft 2db tárcsa... azért az húzós...
Igen, Neked elég, de azért +250kg, azt sajnos nem lehet elfelejteni.. Neked milyen vastag? EBC tárcsákat mondták nekem DS betétek... Igen, a 17es alá nagyobb féket is be lehet, utcán az lesz rajta, de pályán a felni is nehezebb, és ugye nem szabad elfelejteni, h a 288/25 és a 323/28 vagy 335/32 tárcsak között nagyon nagyon sok súlyos kilók vannak, amik pályán egy nem 300 lovas autónál sokat számít... Sztem a Touareg nyereggel csak az a baj, h maga a nyereg nehéz, az megint nagyobb rugózatlan tömeg...
Mi mag a típus? Celica?
Hello, pont a Te rekaciódat vártam főleg, köszi Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhűtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hűtés, és elég lehet?
Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...
a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....
Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...
Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?
nekunk is volt ilyen, sztem mar mondtam, ez a motor ott indul meg.alatta nem fog tudni kezdeni sajnos semmit,ezt el kell fogadni,nem talalkoztam meg olyannal ami 3000 alatt ment volt gyari adat ide v oda...
jajj jajj...itt ilyen linket ne,mert itt egy egy 1.5os motor helyere egy 2.0 motort tenni is egy eletrevalo teljseithetetlen kihivas,amit csak igazi orultek mernek....
Nem az én autómról van szó, ilyet pedig sosem mondtam, de tény,h 50 V10 TDi-t tettek 200asba...Te ilyen kötekedős gyerek vagy, amúgy vagy csak elfelejtettél pár -t beledobni?
Köszi Robi, nem versenyre épülne, csak menjen vhogy egy szép, restaurált élményautó, és viszonylag könnyű, gondoltuk olyan 300 lóval már haldósabb lenne, az alul leírt kis recepttel. igen, a 20vt biztos sokkal jobb, de abba a kocsiba nem korhű, és sok komoly teljesítményt találok a neten a 10VT neve alatt is...
Utána jártam a neten, és beigazolódott amit gondoltam,h a K-Jetronikot olyan 15-20 méteres távolságba kell elhajítani rögtön a kiszerelés után...akkor 10VT motronic, akkor viszont mehet a ló feljebb..
Akkor a következő kérdés...
mit bír a 10VT full felújított motor? 300?
Egy barátom épít egy gyönyörű 81es Coupet. 10VT motor kerül bele, de azért ne 165 lovas legyen (azt hiszem akörül van gyárilag). szóval olyan 220-250 ló lenne a cél... A "szokásos" fogásokat végre lehet hajtani rajta? hf portolás, csőleömlő, nagy cooler, kipuff, ilyenek...de ott van az a csodás K-Jetronic..hogy lehetne több anyagot bejuttatni? tudom Nánássy Petiék tettek fel anno dupla Jetronicot, ezt azért nem akarom, de vmi kellene..
Mert ahogy Tomi is mondta már még lehet optimalizálni, a leömlőt is, és akkor nem menne fel az ellennyomás. egy keresztmotoros kisautó soha nem lehet rendes leömlőt csinálni a tűzfal felé meg főleg nem, ez egy örök hátrány a hosszmotorosokkal kapcsolatban...na igen a kisebb cooler is kell, nekem is a gyári 115 lovas cooler kerül most vissza nagyobb bemenetekkel meg egy vízburokkal, majd én is benne lennék egy méregetésbe a sok változtatás után március április környékén, mehetnénk együtt páran, mint már párszor..
Illetve módosítsuk úgy a kijelentést,h PD-nek nem, villanyosnak nehéz, mechanikusnak lehetne adni annyit, én most GT3071R tervezek feltenni, Józsinak már az van fent és fenomenális!!!!!!
Jó irányban haladnak vele páran, lesz válasz a kérdésedre, de a dieselnél elsődleges volt a max power elérése, utána gondolkodnak inkább a finomításon, főleg,h nincsen kitaposott út és nincsenek ismérvek irányutak és irányadók, ilyen szempontból az "egyszerűsége" miatt a benzines tuning mögött van a fejlettsége...
Nagyon jól mondod, ez nagyon gyerek cipőben jár, sztem még nincsen is az országban aki ezt normálisan megmérte volna, vagy én nem tudok róla, ha jól tudom most mennek rá kísérletezések, de egyenlőre nem tudok eredményekről...
Ha választani kellene a Garrett GT3071R (int WG) és a Turbonetics T04B (ext WG) között egy dieselre (az én 2.5ösöm utcára) akkor ki melyiket mondaná jónak?
nekem/nekunk a csaladban volt ilyen,es szinten csak 3000 felett kezdett el menni. Sztem csak siman szar adatokat ad meg a gyar, es egyik sem indul meg olyan alacsonyan, speciel a mienket is gyuruzni kellett....
Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót?
Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen....
Ha jól tudom akkor itt nincsen nitro, nem biztos, mert nem tudom pontosan itt milyen kategóriában indult éppen, de nitro nélkül "csak" metanollal is tu egy-két motor 600+ lovat.
Füst azért nincsen mert vagy 2.5-3.0 barral fújják meg (giga levegőmennyiséggel), és át is megy rajta 24 szelep miatt a levegő, na meg a rev limit az 6800...
ez Osmo gepe,O most a leggyorsabb,komoly a technika, az o faterja ennek az egesz mercedes superturbonak az atyja. Ha jol tudom ez Street class B,ami azt jelenti,h a sulyhatar 1350 kg,senkit ne tevessszen meg a slick es a kemeny,kint kicsit masok a szabalyok,mint nalunk. A legnagyobb kulonbseg az a kasztni,ez ugye 124 nekem 190be epul. Motor ua,annyi,h ott Myna technika van az adagoloban,nekem Krezi. A valto az hasonlo, 3 sebesseges. Van par 100 kilo elonyom,cserebe a turbo kisebb egyenlore joval. Itt ilyen HX55 (105 nagykor komp oldalon pl) nekem GT35. Ez forog vagy 6500ot en elsore 5800at tervezek.
Marciusban lesz egy terdmutetem, nem hiszem,h az elso versenyen kint leszek vele,de remelem majus fele mar meglepodhetnek paran...
nem ertem,h jon ide,h mennyi munka meg mi a jo ido? En csak azt mondtam,h a benya gyorsabb lehet,mint a diesel...mi koze van hozza annak amit Te irtal?most akkor Zrpi Te is ilyen Magadra vevo leszel ahelyett,h azt olvasnad ami oda van irva???csalodnek....
Persze,h az a lényeg, ez tény,de azért a kényelmes fullos autóról sem szeretnék lemondani, sztem jó lesz az a tervek szerint, ez 1475 kg . A Yaro mennyi?
Hát köszönöm, de sztem az nem lesz az én autóm sosem, tudom,h jó, csak nem vok olyan...
Golf/Bora futóműben a tapasztalatok szerint nagyon sokat számít a merevítő elől hátul...
A jó isten mentsen meg tőle (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futóművet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítő elől fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elől hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló