timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 230 bejegyzés
1  2  3  4  5  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.07.30. 09:40:03 (19121
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Arról nem is beszélve, h csak a drag nem igazán izgat már, egy autó ami oda épül az semmi másra nem jó...  
Re: Belfegor (19119)
válasz erre előzmények 2013.07.29. 21:50:38 (19120
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Habokban, nincsen rá időm, sem keretem.... sok minden meg van hozzá, egyszer majd...Sok fontosabb volt az elmúlt pár évben 
Re: Belfegor (19119)
válasz erre előzmények 2013.07.29. 08:57:14 (19118
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok előzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsőre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó... 
Re: Lizard21 (19117)
válasz erre előzmények 2013.07.26. 13:17:28 (19116
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ez jól hangzik... Mosolyog ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek... 
Re: Lizard21 (19115)
válasz erre előzmények 2013.07.24. 10:50:51 (19114
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És ami Neked van az nem jó? túl nagy? 
Re: kisqKta (19113)
válasz erre előzmények 2013.07.23. 12:23:32 (19112
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Érdekelhet, de csak télen Mosolyog Szigorú low budget (és emiatt lassú) projekt, elsőre most a futóművet vettem meg, PU szilenteket, el kellene mennem a rendes hajtásért is, aztán télen fék...
H h milyen nyerget? amilyet akarsz Mosolyog attól függ mire kell, milyen széles a tárcsa, milyen felnivel... 
Re: kisqKta (19111)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:53:31 (19110
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mármint közbetétet a nyeregbe... 
Re: MarcoR5 (19109)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:35:27 (19109
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Gondolom nem az újat... Széles vigyor

mérni még nem mértem, de többenk mondtam volna, az Alfa Brembo azt hiszem 3 kg körül van és bele lehet tenni a vastagabb tárcsát is ha egy közbetétet teszel a betétbe, és sztem egy elég olcsó nyereg...
Aluközéppel egy bajom van, 50e ft6db-ért csinálják meg, akkor lenne 295/30as tárcsa amiből lehetne csinálni, de megvétellel együtt lenne 150e Ft 2db tárcsa... azért az húzós... 
Re: Lizard21 (19107)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:21:33 (19106
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ahh 275/25... 
Re: MarcoR5 (19105)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:19:38 (19105
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen, Neked elég, de azért +250kg, azt sajnos nem lehet elfelejteni.. Neked milyen vastag? EBC tárcsákat mondták nekem DS betétek... Igen, a 17es alá nagyobb féket is be lehet, utcán az lesz rajta, de pályán a felni is nehezebb, és ugye nem szabad elfelejteni, h a 288/25 és a 323/28 vagy 335/32 tárcsak között nagyon nagyon sok súlyos kilók vannak, amik pályán egy nem 300 lovas autónál sokat számít... Sztem a Touareg nyereggel csak az a baj, h maga a nyereg nehéz, az megint nagyobb rugózatlan tömeg...
Mi mag a típus? Celica? 
Re: Lizard21 (19104)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 14:54:23 (19103
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello, pont a Te rekaciódat vártam főleg, köszi Mosolyog Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhűtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hűtés, és elég lehet?

Köszi 
Re: Lizard21 (19102)
válasz erre 2013.07.18. 13:43:30 (19101
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Szevasztok!

Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...

a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....

Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...

Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?

Előre is köszi

Marco 
válasz erre előzmények 2012.02.12. 14:25:13 (18801
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez igy van, meg a dieselnel is. Nincsen benne membrán a lecsapatonal amit ki lehetne utni,h konnyebben levegozzon... 
Re: Bruni (18800)
válasz erre előzmények 2012.02.12. 11:31:53 (18798
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekunk is volt ilyen, sztem mar mondtam, ez a motor ott indul meg.alatta nem fog tudni kezdeni sajnos semmit,ezt el kell fogadni,nem talalkoztam meg olyannal ami 3000 alatt ment volt gyari adat ide v oda... 
Re: FM2000 (18797)
válasz erre előzmények 2012.01.25. 22:43:08 (18793
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Természetesen én is az eredetire gondoltam.... 
Re: zsolap406 (18792)
válasz erre előzmények 2012.01.24. 14:59:48 (18791
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mert az a "neve" 
Re: zsolap406 (18788)
válasz erre előzmények 2012.01.21. 21:41:24 (18785
Felhasználói profil
14.77 @ 157
a szepseg relativ,sztem pl az egyik legszebb kockaauto a brinkmann... 
Re: Jeri (18783)
válasz erre előzmények 2012.01.20. 07:32:12 (18781
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jajj jajj...itt ilyen linket ne,mert itt egy egy 1.5os motor helyere egy 2.0 motort tenni is egy eletrevalo teljseithetetlen kihivas,amit csak igazi orultek mernek.... 
Re: zsolap406 (18780)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 15:54:50 (18777
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát ha am m1-nél akkor inkább vigyáznék... Széles vigyor  
Re: zsoltgti (18775)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 13:01:43 (18773
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Macskád is van? Mosolyog  
Re: Robi-ka (18771)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 22:14:50 (18766
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem az én autómról van szó, ilyet pedig sosem mondtam, de tény,h 50 V10 TDi-t tettek 200asba...Te ilyen kötekedős gyerek vagy, amúgy vagy csak elfelejtettél pár Mosolyog -t beledobni? Mosolyog  
Re: Robi-ka (18765)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:47:36 (18763
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Köszi Robi, nem versenyre épülne, csak menjen vhogy egy szép, restaurált élményautó, és viszonylag könnyű, gondoltuk olyan 300 lóval már haldósabb lenne, az alul leírt kis recepttel. igen, a 20vt biztos sokkal jobb, de abba a kocsiba nem korhű, és sok komoly teljesítményt találok a neten a 10VT neve alatt is... 
Re: demerobi (18762)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:39:06 (18761
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Utána jártam a neten, és beigazolódott amit gondoltam,h a K-Jetronikot olyan 15-20 méteres távolságba kell elhajítani rögtön a kiszerelés után...akkor 10VT motronic, akkor viszont mehet a ló feljebb..


Akkor a következő kérdés...
mit bír a 10VT full felújított motor? 300? 
Re: MarcoR5 (18759)
válasz erre előzmények 2012.01.12. 17:04:46 (18760
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Köszi Kacsint  
Re: Sanyi00 (18758)
válasz erre 2012.01.12. 17:04:36 (18759
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Audisokat kérdezném.

Egy barátom épít egy gyönyörű 81es Coupet. 10VT motor kerül bele, de azért ne 165 lovas legyen (azt hiszem akörül van gyárilag). szóval olyan 220-250 ló lenne a cél... A "szokásos" fogásokat végre lehet hajtani rajta? hf portolás, csőleömlő, nagy cooler, kipuff, ilyenek...de ott van az a csodás K-Jetronic..hogy lehetne több anyagot bejuttatni? tudom Nánássy Petiék tettek fel anno dupla Jetronicot, ezt azért nem akarom, de vmi kellene..

Ötletek?

Köszönöm előre is. 
válasz erre előzmények 2012.01.12. 14:22:14 (18757
Felhasználói profil
14.77 @ 157
hello,adsz nekem egy telefonos elerhetoseget? Koszi 
Re: Sanyi00 (18756)
válasz erre előzmények 2012.01.11. 11:00:14 (18755
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mert ahogy Tomi is mondta már még lehet optimalizálni, a leömlőt is, és akkor nem menne fel az ellennyomás. egy keresztmotoros kisautó soha nem lehet rendes leömlőt csinálni a tűzfal felé meg főleg nem, ez egy örök hátrány a hosszmotorosokkal kapcsolatban...na igen a kisebb cooler is kell, nekem is a gyári 115 lovas cooler kerül most vissza nagyobb bemenetekkel meg egy vízburokkal, majd én is benne lennék egy méregetésbe a sok változtatás után március április környékén, mehetnénk együtt páran, mint már párszor.. 
Re: Master3v (18752)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 17:00:23 (18750
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Illetve módosítsuk úgy a kijelentést,h PD-nek nem, villanyosnak nehéz, mechanikusnak lehetne adni annyit, én most GT3071R tervezek feltenni, Józsinak már az van fent és fenomenális!!!!!! 
Re: Master3v (18749)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 07:01:03 (18744
Felhasználói profil
14.77 @ 157
EGT mar hal' Istennek sok autoban van,nekem is van mar, itt aa AFR lenne a legfontosabb,amit viszont meg mindig nem mer senki...sajnos.. 
Re: Master3v (18736)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 06:59:43 (18743
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jajj ne mar EMBER..azt gondoltam a Széles vigyor jel vmennyire ertelmezheto...ne kelljen csalodnom.. Mosolyog  
Re: GMalma (18740)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 14:03:34 (18735
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Jó irányban haladnak vele páran, lesz válasz a kérdésedre, de a dieselnél elsődleges volt a max power elérése, utána gondolkodnak inkább a finomításon, főleg,h nincsen kitaposott út és nincsenek ismérvek irányutak és irányadók, ilyen szempontból az "egyszerűsége" miatt a benzines tuning mögött van a fejlettsége... 
Re: sh adam (18734)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 12:21:16 (18733
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nagyon jól mondod, ez nagyon gyerek cipőben jár, sztem még nincsen is az országban aki ezt normálisan megmérte volna, vagy én nem tudok róla, ha jól tudom most mennek rá kísérletezések, de egyenlőre nem tudok eredményekről...

Ha választani kellene a Garrett GT3071R (int WG) és a Turbonetics T04B (ext WG) között egy dieselre (az én 2.5ösöm utcára) akkor ki melyiket mondaná jónak? 
Re: sh adam (18732)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 11:06:57 (18731
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A 12 psi nagy nyomás? Széles vigyor Széles vigyor  
Re: GMalma (18724)
válasz erre előzmények 2012.01.02. 11:18:40 (18720
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ezért kell faszig tuningolni minden autót, mert a gyári érték úgy sem jó.... Széles vigyor  
Re: Zolti (18719)
válasz erre előzmények 2011.12.21. 19:28:03 (18716
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekem/nekunk a csaladban volt ilyen,es szinten csak 3000 felett kezdett el menni. Sztem csak siman szar adatokat ad meg a gyar, es egyik sem indul meg olyan alacsonyan, speciel a mienket is gyuruzni kellett.... 
Re: FM2000 (18704)
válasz erre előzmények 2011.11.28. 11:55:13 (18689
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Girling60? 
Re: Bruni (18688)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 16:26:41 (18593
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Kacsintok Kacsint  
Re: Fapuma8 (18591)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 14:02:53 (18588
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Pumaaaaa...

Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót? Mosolyog

Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen.... 
Re: Fapuma8 (18587)
válasz erre 2011.10.25. 08:09:11 (18586
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A kedvencem, csakis full hangerőn szabad hallgatni:

http://www.youtube.com/watch?v=1W1yLkKJhoI

 
válasz erre előzmények 2011.10.25. 08:08:42 (18585
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ha jól tudom akkor itt nincsen nitro, nem biztos, mert nem tudom pontosan itt milyen kategóriában indult éppen, de nitro nélkül "csak" metanollal is tu egy-két motor 600+ lovat.
Füst azért nincsen mert vagy 2.5-3.0 barral fújják meg (giga levegőmennyiséggel), és át is megy rajta 24 szelep miatt a levegő, na meg a rev limit az 6800... 
Re: Maico685 (18581)
válasz erre előzmények 2011.10.25. 08:06:38 (18584
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Itt nagyon durva mennyire nem füstöl....

http://www.youtube.com/user/jeemu79#p/u/10/MNaY4fAFwK4

 
Re: Jeri (18580)
válasz erre előzmények 2011.10.24. 09:38:48 (18578
Felhasználói profil
14.77 @ 157
van olyan félelmem,h kicsi lesz, akkor jó lesz kerítésnek... Széles vigyor  
Re: Maico685 (18577)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 22:16:49 (18576
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jaja,5000 felett egy allat...jo pofa ez a kemeny dolog,de en utcan szeretnem mozgatni,marad a 88as rendszer.
Vagy nagyot szol v nagyot szivok... Mosolyog  
Re: Maico685 (18575)
válasz erre előzmények 2011.10.23. 17:55:23 (18574
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez Osmo gepe,O most a leggyorsabb,komoly a technika, az o faterja ennek az egesz mercedes superturbonak az atyja. Ha jol tudom ez Street class B,ami azt jelenti,h a sulyhatar 1350 kg,senkit ne tevessszen meg a slick es a kemeny,kint kicsit masok a szabalyok,mint nalunk. A legnagyobb kulonbseg az a kasztni,ez ugye 124 nekem 190be epul. Motor ua,annyi,h ott Myna technika van az adagoloban,nekem Krezi. A valto az hasonlo, 3 sebesseges. Van par 100 kilo elonyom,cserebe a turbo kisebb egyenlore joval. Itt ilyen HX55 (105 nagykor komp oldalon pl) nekem GT35. Ez forog vagy 6500ot en elsore 5800at tervezek.
Marciusban lesz egy terdmutetem, nem hiszem,h az elso versenyen kint leszek vele,de remelem majus fele mar meglepodhetnek paran... 
Re: Maico685 (18573)
válasz erre előzmények 2011.10.21. 15:06:40 (18572
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nem ertem,h jon ide,h mennyi munka meg mi a jo ido? En csak azt mondtam,h a benya gyorsabb lehet,mint a diesel...mi koze van hozza annak amit Te irtal?most akkor Zrpi Te is ilyen Magadra vevo leszel ahelyett,h azt olvasnad ami oda van irva???csalodnek.... Mosolyog  
Re: Master3v (18569)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:46:04 (18563
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sztem ez mindent elmond... Széles vigyor

http://www.youtube.com/watch?v=ZrIckEo_sn0

 
Re: Master3v (18550)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:06:33 (18562
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Persze,h az a lényeg, ez tény,de azért a kényelmes fullos autóról sem szeretnék lemondani, sztem jó lesz az a tervek szerint, ez 1475 kg . A Yaro mennyi? 
Re: Lizard21 (18558)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:04:51 (18561
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát köszönöm, de sztem az nem lesz az én autóm sosem, tudom,h jó, csak nem vok olyan... Széles vigyor
Golf/Bora futóműben a tapasztalatok szerint nagyon sokat számít a merevítő elől hátul... 
Re: sh adam (18559)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:10:26 (18557
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A jó isten mentsen meg tőle Széles vigyor Széles vigyor (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futóművet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítő elől fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elől hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló 
Re: Lizard21 (18556)

összesen 230 bejegyzés
1  2  3  4  5  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!