Etanolról és 4 hengerről volt szó, meg gondolom 0,8 körüli lambdánál.
Nálam is közel 90%-on mennek az injektorok, tehát Szabyknak akár még közelítőleg igaza is lehet
"en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud,"
Kíváncsi vagyok mit fogsz mondani 2-3 év múlva, mikor már elköltöttél egy vagyont a kocsira, nyakig hugyos vagy, és még mindig nem azt fogja futni, mint amit kitűztél magad elé oly bátran, kb 0 versenytapasztalattal. A megbízhatóságról már nem is beszélve.
Persze merjünk nagyot álmodni, de hidd el a sorba beállva sem olyan könnyű a dolog, mint azt te és sokan mások elképzelik. De ha így gondoljátok lehet mások után csinálni, esetleg kicsit túl is lehet szárnyalni a sor elején állókat.
Ez kocsi függő (gátló, gumiméret, súly minden bejátszik)
Nálam a nagy kerék miatt elöl nem lehet lejebb ültetni, mert mindenhova beleérne.
Pedig a gátlóm húzásra van felkeményítve, hátul pedig nyomásra.
Annó próbálkoztam a nagy rugó és közé ilyen gumipogácsákkal hátra, de nálam semmit nem ért.
Itthon szerezték nekem az egyik Fiat boltban 2200ft volt a 6db pogácsa, de ki is vágtam már őket.
Elöl mindenképp összehúzva próbálnám, de hogy hátul csak a feszítés ér-e nálad valamit, abban nem vagyok biztos. Próba.
Én nem látom benne azt a lehetsőget, amit ti.
Ha sikerül is a piros idejét megdönteni,szerintem nem lesz akkora a különbség, ami megérné a hatványozottan felmerülő problémákat. Stabilitásról nem is beszélve.
Mi volt az eredeti koncepció amúgy?
Stabil 9 közepe-teteje?
Célvonaliban?
Szerintem legyen "hibamentes és stabil" a mostani konfiggal, és azután lehet kísérletezni olyan gumival, ami garantáltan fog még megoldandó feladatot adni a szerelőidnek.
Mondjuk én csak a kihívást látom ebben a bimoto projectben.
Papíron nem vészes, de ugye a valóság az mindig más (rövid táv,klíma, nyáron BP-Balcsi 150km), átlagfogyiban meg szerintem min. 2-3L-es eltérés igenis jelentős lehet hosszú távon. Arról nem beszélve, hogy ezen dízelek még talán jobban is mennek mint a LE-ben megfelelő benzines társaik. (itt most 65-80LE-ről beszélek)
Azért nézünk ilyen fiatal autót, mert hacsak nincs nagy dráma nem 1-2 évre tervezzük.
Persze alap, hogy tetszen is a kocsi, ez nem vitás.
Ha nekem kellene, biztosan nem dízelt választanék , de nem ez van.
Igen ezt többen írták, hogy az első pár percben igen hangos, de a többire is igaz.
Sokan a fékeket is szídják, meg hogy alig lehet kilátni belőle hátra, meg hogy nincs vízhőfok visszajelző , emiatt nem is vagyok annyira biztos benne, hogy jó ötlet lenne hölgyeknek.
Panda nem bejövős.
Punto 1.3 Mjet a nem létező fűtése miatt esett ki, (meg neg. hogy nincs digit klímával) pedig külsőre az jön be a legjobban nekem a kicsik körül. De nem nekem kellene, hanem anyumnak.
Aztán lehet hogy 1.4 8v lesz mint kompromisszum, meglátjuk mennyire szídják a másik 2 márkát.
Seat Ibiza 1.4 Pd TDI-ről vkérnék infót, véleményeket, szervízigényről is, ha tud valaki.
Másik lehetőség Ford Fiesta 1.4 TDCi?
(Kis fogyasztású, olcsó fenntartási költségű, városi kisautót keresnék, 2 éves körülit, hölgy tulajnak, lehetőleg valamennyi garancia is legyen még rajta. Elvárás, klíma (digit előnyben), szervókormány, elektromos ablak.)
Hallottam énis ezeket hogy gyorsan kopnak, főleg a punto gt-jé, de szerencsére én sosem tapasztaltam, nekem sosem volt gondom ezzel. Szerintem nem a tengelyben van a hiba, hanem ahogy Szabyk is írta kis szelphézag, rosszul lett kikorongozva, esetleg rossz fokolás.
De ha anyaghiba is lenne, akkorsem csodálkoznék mivel huszon X-éves gépekről beszélünk, 800 tualjdonos, nem jól karbantartva a legtöbb, mindeki csak a gázt nyomta
Mellesleg ez az 1.6 szívó tengely kicsit túl van misztifikálva, kb 80 féle létezik belőle, én összesen Joey 1.4 Racingjében éreztem, hogy tényleg passzolt minden és hozott is valamit ténylegesen időben.
Nem egy 1.6-ot próbálgattam a sajátomban, fokolókerékkel, ahogyan a "Novitec" tengelyét is (1.5 Uno 138xxx motorkóddal), elég csalóka volt minddel a tapasztalat, volt olyan ford tartomány ahol érzésre nagyon ment, de összességében minimálisan vagy még úgy sem volt jobb a gyárinál.
Én kidobtam az enyémből az összes szívó szart
az volt
komplett benzinrendszer ki lett cserélve, a teljes kipufogó, a downpipe is 3", új kuplung, könnyitett lendkerék, volt pici könnyités is (habár nem ez volt a fő cél), jah és átléptük a bűvös 2 bar-t
Köszönet érte: Krisztiánnak, Janinak és Kulinpapának mégegyszer.
gyári tengellyel 4000-től kezdett mocorogni, de inkább értékelhetőt 4500-tól kezdett produkálni.
Sosem néztem mettől volt 0,5bar nyomás de az biztos , hogy húzni 4500 alatt nemigen húzott. Mondjuk másik szívósor, másik pillangó, portolt hf meg még egy csomó minden más volt az enyémen.
felhasználó nevem , végére '69' és citromail-es a cím
semmi nincs ezeknél kerámiából, nissan-ank volt egy szériája amin kerámia bevonat volt, de tudtommal a tengelyen, de a skyline tudorok ezt jobban vágják
A rugalmasan használható legyen és a 200 lovat tudjon közült válassz egyet.
A kettő együtt nem megy szerintem Unonál.
Mondjuk elég szubjektiv, az hogy kinek mi a rugalmas, mindenesetre nekem nem jött össze hogy 4,5k alatt fürge legyen. Onnan vot értékelhető nyomásom, onnantól ment is, de mindennek nevezném, csak rugalmasnak nem.
Unoban nekem egy Racing volt a legfeelingesebb egy K03-al 1,5bar-on. Az úgy viselkedett mint a gyári turbóval , csak ment is
200 Le-nél utcán a legfőbb gondod az lesz, hogy haladj is ,ne csak gumit füstölj.Viszon át fogod értékelni magadban az utcai autó fogalmát ha elérted azt a szintet, ezt garantálom.
A golyóscsapágyasok nem felújithatóak, illetve fődarabjaiban cserélhetőek, amik nagyjábol árban megegyeznek a komplett turbó árával.
De inkább hivj fel pár turbó szervizt (pl: AH turbó, Ferryker) azt ezeket tőlük kérdezd meg, ebben én nem tudok segiteni sorry.