timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 296 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.02.03. 14:33:27 (19087
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Egyenlőre elég volt, utcaim megmarad, az bohóckodni elég. 
Re: ave (19086)
válasz erre előzmények 2013.02.02. 20:50:49 (19084
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kettőbe váltáskor éreztem, hogy itt valami nem kerek, és elvettem, utána meg csak begurultam.
A közepét még tartották a csavarok Kacsint  
Re: ave (19083)
válasz erre 2013.02.02. 11:43:48 (19081
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ez zörgött az uccsó versenyen
 
válasz erre előzmények 2012.06.29. 10:00:21 (18963
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Etanolról és 4 hengerről volt szó, meg gondolom 0,8 körüli lambdánál.
Nálam is közel 90%-on mennek az injektorok, tehát Szabyknak akár még közelítőleg igaza is lehet Széles vigyor  
Re: GMalma (18962)
válasz erre előzmények 2012.06.28. 13:13:49 (18960
Felhasználói profil
10.72 @ 207
342,2 vs 287,3  
Re: ave (18958)
válasz erre előzmények 2012.06.28. 11:12:24 (18956
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Csepelen nekem is 408LE-t mértek, aztán pár napra rá Dynoprojectnél pedig 340-et,ugyanazzal a konfiggal, 2010-ben.
 
Re: Demó (18955)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:22:14 (18545
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Az biztos, hogy egyszer majd kiderül.
Egy zsák kitartást kívánok a projecthez! 
Re: MarcoR5 (18544)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 01:01:14 (18543
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud,"

Kíváncsi vagyok mit fogsz mondani 2-3 év múlva, mikor már elköltöttél egy vagyont a kocsira, nyakig hugyos vagy, és még mindig nem azt fogja futni, mint amit kitűztél magad elé oly bátran, kb 0 versenytapasztalattal. A megbízhatóságról már nem is beszélve.
Persze merjünk nagyot álmodni, de hidd el a sorba beállva sem olyan könnyű a dolog, mint azt te és sokan mások elképzelik. De ha így gondoljátok lehet mások után csinálni, esetleg kicsit túl is lehet szárnyalni a sor elején állókat. 
Re: MarcoR5 (18538)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 16:56:33 (17128
Felhasználói profil
10.72 @ 207
amelyiknél ott van hogy "Serien"
40-50 euro /db !!!
+ 20-25 euro postaköltség

VA, vorne   - első
HA, hinten  - hátsó

bár valamiért az évjáratot 91-95 adja, a 4. gen meg 88-91-ig volt

 
Re: hori (17127)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 14:39:10 (16594
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ez kocsi függő (gátló, gumiméret, súly minden bejátszik)

Nálam a nagy kerék miatt elöl nem lehet lejebb ültetni, mert mindenhova beleérne.
Pedig a gátlóm húzásra van felkeményítve, hátul pedig nyomásra.
Annó próbálkoztam a nagy rugó és közé ilyen gumipogácsákkal hátra, de nálam semmit nem ért.
Itthon szerezték nekem az egyik Fiat boltban 2200ft volt a 6db pogácsa, de ki is vágtam már őket.

Elöl mindenképp összehúzva próbálnám, de hogy hátul csak a feszítés ér-e nálad valamit, abban nem vagyok biztos. Próba. 
Re: GMalma (16590)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 14:31:35 (16593
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem 
Re: Lizard21 (16588)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 11:26:44 (16586
Felhasználói profil
10.72 @ 207
felejtsd el azt gumit, nem jó!
www.sandtler.de
Produkte/Stossdampfer/Federn-Zubehör/Federklammern
 
Re: GMalma (16585)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 15:55:54 (16336
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Én nem látom benne azt a lehetsőget, amit ti.
Ha sikerül is a piros idejét megdönteni,szerintem nem lesz akkora a különbség, ami megérné a hatványozottan felmerülő problémákat. Stabilitásról nem is beszélve.

Mi volt az eredeti koncepció amúgy?
Stabil 9 közepe-teteje?
Célvonaliban? 
Re: bulijoe (16335)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 12:50:49 (16333
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szerintem legyen "hibamentes és stabil" a mostani konfiggal, és azután lehet kísérletezni olyan gumival, ami garantáltan fog még megoldandó feladatot adni a szerelőidnek.

Mondjuk én csak a kihívást látom ebben a bimoto projectben. 
Re: bulijoe (16330)
válasz erre előzmények 2010.05.13. 10:46:36 (15923
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Papíron nem vészes, de ugye a valóság az mindig más (rövid táv,klíma, nyáron BP-Balcsi 150km), átlagfogyiban meg szerintem min. 2-3L-es eltérés igenis jelentős lehet hosszú távon. Arról nem beszélve, hogy ezen dízelek még talán jobban is mennek mint a LE-ben megfelelő benzines társaik. (itt most 65-80LE-ről beszélek)
Azért nézünk ilyen fiatal autót, mert hacsak nincs nagy dráma nem 1-2 évre tervezzük.
Persze alap, hogy tetszen is a kocsi, ez nem vitás.
Ha nekem kellene, biztosan nem dízelt választanék , de nem ez van. 
Re: ave (15922)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 12:49:25 (15920
Felhasználói profil
10.72 @ 207
az kellene, hogy 6l-nél ne legyen több a városi fogyasztása 
Re: tRebroN (15918)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 12:41:04 (15919
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Yarisék més számrendszerben áraznak, de 2M-ből 2006-ost nem kapni, ha mégis  rengeteg km-rel. Így kilőve.
 
Re: Lizard21 (15901)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 14:57:25 (15900
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszi.

Igen ezt többen írták, hogy az első pár percben igen hangos, de a többire is igaz.
Sokan a fékeket is szídják, meg hogy alig lehet kilátni belőle hátra, meg hogy nincs vízhőfok visszajelző , emiatt nem is vagyok annyira biztos benne, hogy jó ötlet lenne hölgyeknek. 
Re: Kutasi Richárd (15897)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 14:54:35 (15899
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Grandénél amúgyis szar a szellőzés, hátmég az 1.3 Mjet-tel, mindenhol ezt olvasni.

1.4 8v igénytelen igen (de ez itt most előny lenne), de azért a városi fogyasztása jóval több mint ezen 1.3-1.4 dízel csodáknak. 
Re: LacUS (15898)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 13:37:10 (15895
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Panda nem bejövős.
Punto 1.3 Mjet a nem létező fűtése miatt esett ki, (meg neg. hogy nincs digit klímával) pedig  külsőre az jön be a legjobban nekem a kicsik körül. De nem nekem kellene, hanem anyumnak.

Aztán lehet hogy 1.4 8v lesz mint kompromisszum, meglátjuk mennyire szídják a másik 2 márkát. 
Re: LacUS (15894)
válasz erre 2010.05.11. 13:08:16 (15893
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Seat Ibiza 1.4 Pd TDI-ről vkérnék infót, véleményeket, szervízigényről is, ha tud valaki.

Másik lehetőség Ford Fiesta 1.4 TDCi?

(Kis fogyasztású, olcsó fenntartási költségű, városi kisautót keresnék, 2 éves körülit,  hölgy tulajnak, lehetőleg valamennyi garancia is legyen még rajta. Elvárás, klíma (digit előnyben), szervókormány, elektromos ablak.) 
válasz erre előzmények 2010.01.13. 20:53:03 (15255
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szeretnék visszatérni a 25-re, majd ha sikerül 
Re: ave (15225)
válasz erre előzmények 2009.09.29. 14:49:47 (14644
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szaby tökét tenném rá Széles vigyor  
Re: civiccoupe (14643)
válasz erre előzmények 2009.09.29. 14:31:28 (14642
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Re: civiccoupe (14641)
válasz erre előzmények 2009.08.21. 21:14:49 (14502
Felhasználói profil
10.72 @ 207
asszony a FORD nevű drogtól még nem tiltotta el? 
Re: gizi525ix (14500)
válasz erre 2009.08.21. 20:52:00 (14499
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szaby a szódát is vízzel issza Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.05.29. 14:59:20 (14097
Felhasználói profil
10.72 @ 207
csak gyárit! 
Re: Kau (14088)
válasz erre előzmények 2009.05.20. 10:27:41 (13826
Felhasználói profil
10.72 @ 207
köszönöm a linket 
Re: ESI (13820)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 17:18:19 (13814
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ez nem FORD Kacsint

Fodort elértem, meglátjuk mi lesz.
Köszönöm 
Re: szabyk RST (13813)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 14:16:14 (13811
Felhasználói profil
10.72 @ 207
csak 1-et Kacsint
a víz és olaj nem folyt össze, annak ellenére, hogy a hengerfejem és szétment mint kiderült

de nem is ez most a kérdés, hanem, hogy beszerezhető-e itthon samco vízcső 
Re: ave (13810)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 13:53:43 (13809
Felhasználói profil
10.72 @ 207
vagy vegyük le a kocsidról és kapsz újat? Széles vigyor  
Re: szabyk RST (13807)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 13:52:27 (13808
Felhasználói profil
10.72 @ 207
vízcső bazz, vízcső Széles vigyor
hogy ne járjak úgy mint legutóbb Kacsint  
Re: szabyk RST (13807)
válasz erre 2009.05.15. 13:36:28 (13806
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tudja valaki, hogy samco vízcsövet, vagy hasonlót lehet valahol kapni Budapesten, MA? Kacsint  
válasz erre előzmények 2009.05.15. 10:37:53 (13800
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hallottam énis ezeket hogy gyorsan kopnak, főleg a punto gt-jé, de szerencsére én sosem tapasztaltam, nekem sosem volt gondom ezzel. Szerintem nem a tengelyben van a hiba, hanem ahogy Szabyk is írta kis szelphézag, rosszul lett kikorongozva, esetleg rossz fokolás.
De ha anyaghiba is lenne, akkorsem csodálkoznék mivel huszon X-éves gépekről beszélünk, 800 tualjdonos, nem jól karbantartva a legtöbb, mindeki csak a gázt nyomta Kacsint

Mellesleg ez az 1.6 szívó tengely kicsit túl van misztifikálva, kb 80 féle létezik belőle, én összesen Joey 1.4 Racingjében éreztem, hogy tényleg passzolt minden és hozott is valamit ténylegesen időben.

Nem egy 1.6-ot próbálgattam a sajátomban, fokolókerékkel, ahogyan a "Novitec" tengelyét is (1.5 Uno 138xxx motorkóddal), elég csalóka volt minddel a tapasztalat, volt olyan ford tartomány ahol érzésre nagyon ment, de összességében minimálisan vagy még úgy sem volt jobb a gyárinál.
Én kidobtam az enyémből az összes szívó szart Széles vigyor  
Re: Gtaati (13786)
válasz erre előzmények 2009.04.29. 10:53:06 (13691
Felhasználói profil
10.72 @ 207
páros lábbal
te fényt kaptál Bobby Kacsint

felhő, ég, nap, hold és a csillagok Széles vigyor  
Re: szabyk RST (13686)
válasz erre előzmények 2009.04.29. 00:15:08 (13682
Felhasználói profil
10.72 @ 207
az volt
komplett benzinrendszer ki lett cserélve, a teljes kipufogó, a downpipe is 3", új kuplung, könnyitett lendkerék, volt pici könnyités is (habár nem ez volt a fő cél), jah és átléptük a bűvös 2 bar-t Kacsint

Köszönet érte: Krisztiánnak, Janinak és Kulinpapának mégegyszer. 
Re: Atommanó (13681)
válasz erre előzmények 2009.04.28. 23:04:26 (13679
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Széles vigyor

Hazafelé elrúgtam párszor, jó volt. Mosolyog
Köszönöm.

Meglátjuk mire lesz elég.
 
Re: KulinPapa (13674)
válasz erre előzmények 2009.04.28. 22:32:25 (13672
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nekem még mindig zúg a fejem Széles vigyor  
Re: KulinPapa (13656)
válasz erre előzmények 2009.03.09. 16:53:47 (13423
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"-ban természetesen 
Re: Crybaby (13422)
válasz erre 2009.03.09. 16:53:00 (13422
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Dash 6:


Dash 10:


 
válasz erre előzmények 2009.03.09. 11:22:51 (13420
Felhasználói profil
10.72 @ 207
jóvan úgyis mondta ugorjak majd be, max viszek egy bevásárlókocsit meg egy végtelenített hitelkártyát Kacsint  
Re: szabyk RST (13419)
válasz erre előzmények 2009.03.08. 22:28:27 (13418
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akkor jelentkezzen akinek lenne kb 40cm 6-osa Széles vigyor

nem drágább mint a 6-os, max a 2 nagyobb fitting miatt pár dodóval 
Re: szabyk RST (13417)
válasz erre előzmények 2009.03.08. 22:19:39 (13416
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mert 6-ost amit kinéztem rendelni kéne, 10-es van azonnal, itthon, ha szeretem , ha nem
ezért
vélemény? 
Re: szabyk RST (13415)
válasz erre 2009.03.08. 20:31:37 (13413
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Walbro 255-ös pumpa Dash 10-es benzinhidhoz amiben 7xx ccm-es befecsik lennének megfelelő?

Vagy legyen kisebb benzinhid vagy nagyobb pumpa, esetleg ezek kombinációi? Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.02.26. 12:08:14 (13351
Felhasználói profil
10.72 @ 207
gyári tengellyel 4000-től kezdett mocorogni, de inkább értékelhetőt 4500-tól kezdett produkálni.

Sosem néztem mettől volt 0,5bar nyomás de az biztos , hogy húzni 4500 alatt nemigen húzott. Mondjuk másik szívósor, másik pillangó, portolt hf meg még egy csomó minden más volt az enyémen.

felhasználó nevem , végére '69' és citromail-es a cím 
Re: princodvd (13317)
válasz erre előzmények 2009.02.20. 00:24:18 (13310
Felhasználói profil
10.72 @ 207
igen közben énis rájöttem, miközben a kezemben fogom az általad linkelt turbot és nemcsak a tengely hanem a turbina lapátok is bevonatosak Széles vigyor  
Re: ave (13309)
válasz erre előzmények 2009.02.19. 23:24:25 (13308
Felhasználói profil
10.72 @ 207
semmi nincs ezeknél kerámiából, nissan-ank volt egy szériája amin kerámia bevonat volt, de tudtommal a tengelyen, de a skyline tudorok ezt jobban vágják 
Re: Gtaati (13278)
válasz erre előzmények 2009.02.19. 23:21:48 (13307
Felhasználói profil
10.72 @ 207
utcára szerintem nagy. főleg gyári comppal

persze ha 3-ban vadászol akkor jó lehet Mosolyog  
Re: princodvd (13274)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 21:08:57 (12804
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Jézusom mennyi kérdés Széles vigyor

A rugalmasan használható legyen és a 200 lovat tudjon közült válassz egyet.
A kettő együtt nem megy szerintem Unonál.
Mondjuk elég szubjektiv, az hogy kinek mi a rugalmas, mindenesetre nekem nem jött össze hogy 4,5k alatt fürge legyen. Onnan vot értékelhető nyomásom, onnantól ment is, de mindennek nevezném, csak rugalmasnak nem.
Unoban nekem egy Racing volt a legfeelingesebb egy K03-al 1,5bar-on. Az úgy viselkedett mint a gyári turbóval , csak ment is Kacsint

200 Le-nél utcán a legfőbb gondod az lesz, hogy haladj is ,ne csak gumit füstölj.Viszon át fogod értékelni magadban az utcai autó fogalmát ha elérted azt a szintet, ezt garantálom.

A golyóscsapágyasok nem felújithatóak, illetve fődarabjaiban cserélhetőek, amik nagyjábol árban megegyeznek a komplett turbó árával.

De inkább hivj fel pár turbó szervizt (pl: AH turbó, Ferryker) azt ezeket tőlük kérdezd meg, ebben én nem tudok segiteni sorry. 
Re: Gtaati (12799)

összesen 296 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!