timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 41 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2009.03.31. 13:23:19 (1955
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)     8.64 @ 158    (2009.03.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.64 @ 158
1/4 ET:   12.68 @ 192
0-100 km/h:   4.93
80-120 km/h:   2.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula a döghöz! Széles vigyor

Azon még nem gondolkoztál, hogy te is fogysz majd egy kicsit? Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Jólvan, vicc vóóót! Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.11.20. 19:12:45 (1811
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jövőre versenyezhetünk már végre, megpróbálok valami konkurrenciaképes dolgot összeépíteni! Mosolyog  
Re: fastcar (1809)
válasz erre 2008.11.20. 19:11:49 (1810
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Anno ezekből volt 1,6GTI meg 1,9GTI? Vagy akkor ez már motorcserés, mert 2,0GTI? (Azaz a Mi16 már egy újabb, 2literes moci?)
Mostani Peugeot-ok nem jönnek be, olyan lufiautók lettek. Még nagyobb, még több hely...
A régiek viszont arányosabbak nekem valahogy. Egyszer mentem egy 306-os valami sima benzinessel, nagyon jó futómű volt alatta gyárilag! :o)
Grat. ezért a gépért is, vigyázz rá, jó kis régi vas! Mosolyog  
válasz erre 2008.11.10. 10:21:11 (1766
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futóművileg nem is volt olyan szar!

Erről az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyű is! 
válasz erre előzmények 2008.11.08. 15:59:20 (1753
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Uhhh, az nem occsó!
Nekem 1 tengelyem lett profilozva, a Pipernél csinálták, brutto 100 GBP volt az az 1db.
(4 henger kipuff tengely, azaz öszvissz 8 bütyök) 
Re: fastcar (1750)
válasz erre előzmények 2008.11.07. 14:44:23 (1743
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Öööö, miben is? Hö?
Lehet nézelődhetnél legközelebb a polcomon! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Fish (1737)
válasz erre előzmények 2008.11.07. 00:48:32 (1732
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nézzed meg oldalról az autókat:
BMW: első kerék elé mennyit nyúlik a kasztni?
Audi S3?
Vigyázz, hatalmas lekerekítés van az első lökösben, hogy ne legyen annyira nyilvánvaló ez az optikailag sem sportos feature...

Ha meg is adják a súlyeloszlást, dinamikusról mély hallgatás, mert ekkora túlnyúlással az biza nem épp ideálisan alakul. Szomorú
Bár a multilink csodafelfüggesztés csodákra képes, max javítani költséges egy kissé... Szemforgató  
Re: Sanyi00 (1727)
válasz erre előzmények 2008.11.07. 00:43:10 (1731
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Máábocs, de ha egy autót vezetés szempontjából kell megítélnem, akkor nem biztos hogy elsősorban arra gondolok, hogy van olyan emberke, akivel akár össze érhet a vállunk...
Ez amúgy inkább szekrény típusú tagokkal szokott előfordulni, szóval még veled sem! Széles vigyor (kb. 10% azoknak, akik eddig mellettem ültek, de 70%-ban nem ül mellettem senki, úgyhogy nemigazán érdekel! Mosolyog )) 
Re: ave (1725)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:53:41 (1724
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Arról még nincs annyi input, de biztosan az se szar, ha a KTM azt rakta az X-Bov-ba (vagy hogy hívják...)
Néha vannak félresikerült fejlesztések is, de összességében azért csak jutunk 1-ről 2-re! Széles vigyor  
Re: Atommanó (1722)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:46:34 (1723
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azt sosem írtam hogy a ki-és beszállás jobb se lehetne, de az autózás időtartamát tekintve %-ban is csekény!
Belül totál passzol minden, még úgy is, hogy az egyetlen állítási lehetőség az ülés előre-hátra.
Amikor lehetőségem volt a kormányt közelebb vagy távolabb vinni, beraktam eredeti helyére, mert az is ott volt jó helyen! Szerencsém volt! Kacsint

Sokat filóztam rajta hogy hol bukik a classic FWD koncept nekem, majd egy függővel+mérőszalaggal kiderítettem:
A tűzfal túl közel van a kormány síkjához, így egy más üléspozícióba készteti az embert.
Az átlag ember nem akar annyira "fekvős" pozícióba vezetni, mert a legtöbben még jobban körül szeretnék látni az autójukat. (sarkokat, stb...)
Aztán ez kapóra is jön, mert mára már nem foglalkoznak annyit az alap menetdinamikával (amit egy jó súlyelosztás hozna...), egy kis ESP, aztán máris rendbe van rántva a dolog! (felületesen mindenképp!) Naszóval az jön kapóra, hogy 1db ember hosszirányban jóval kevesebb helyet foglal el, ha nem fekszik! Ezért egy adott külméret mellett nagyobb belteret lehet belevarázsolni az autóba, + még jókora csomitartó is marad, amit gigantikus literszámokkal le lehet írni a katalógusokba. Senkit sem érdekel már, hogy szerencsétlen motor már ott figyel az első lökös után közvetlen. Szomorú
Nem hiába, hogy az újabb Passatokba már úgy rendezgetik a motorokat, mint azt az Audiba már egy ideje meglépték, betették hosszába, FWD ellenére.

Mind1, szélsőségesen látom én a világot, velem ne foglalkozzatok! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (1721)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:28:19 (1720
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A dugóba a legjobb lenne egy elektromos autó, ami standby állapotban gyakorlatilag nem kér kenyeret!
Csak sajna az elektromos autók sem annyira környezetkímélőek, az akksipakk recyclingje horror csapás a környezetre! Szomorú

Na, bocs az offért! Kacsint  
Re: Zolti (1718)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:26:10 (1719
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mindegyiken még nem vagyok túl, de elég sokat meg sikerült tapasztalni, háát mindegyik valahol egy azonos vonalat képviselt... Gondolom a cég filozófiája, hogy alapjában véve a trendnek megfelelő (magas, könnyű beszállást biztosító, kényelmes) autót kell hogy összehozzanak a cégnek is megfelelő max. ráfordítással (FWD Layout).

Nem tudom, azért beleülve egy E46-ba, ott minden olyan volt, mint egy méretre szabott öltöny!

Biztosan én lógok ki a sorból, a mai autógyártók 85%-val már így vagyok, ők nem nekem akarnak autót gyártani. Motort sokan gyártanak jót, ez az 1,8T is arról híres hogy jól sikerült, rosszat nem is hallani róla! De egy motor még számomra nem tesz ki egy autót, abból meg manapság már csak a BMW-nél találok a stílusomnak megfelelőt. Az az autó, ami olyan reakciókat fejt ki, ami nekem kiszámítható. Azokban a gépekben még mindig azt érzem, hogy nem az otthoni asztalhoz ültem le a székre. Széles vigyor

De ez full szubjektív!

Az lenne a dícséretes, ha nem hasonlítana ennyi autó egymásra, nem csak egy másik stílusú karosszéria vagy netán egy szaros lámpa tenné a különbséget!
Így mára már a választás nevtséges szintre ledegradálódik, mert sokesetben már értelmes alternatívák sincsenek... Szomorú  
Re: Falco (1717)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:10:07 (1716
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mé? Hö?  
Re: voszi (1715)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:02:52 (1712
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mondjuk ez teljesen szubjektív, de nekem a Seat még nem gyártotta le azt a futóművet, amit én megszerettem volna...
Lehet ebben benne van a súlyelosztás is.
A BMW-nek viszont már nagyon sokszor sikerült!
Lehet ebben az is benne van, hogy a Leon egy született FWD, amiktől én menekülök, még daily driver szintjén is! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Gomb (1694)
válasz erre előzmények 2008.11.02. 09:37:04 (1652
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
...bár eddig a legdurvább nyomatékot szívó benyásból egy Ford Duratectől láttam, közel az elméleti határ felé, 132,5Nm/literrel. Az még egy 2literes moci volt, és abból is létezik 2,3-as.
A Ford moci még valamivel könnyebb is mint a Honda, de pontosat nem tudok róla.
A Honda teljesítményét viszont nem hozta. Szomorú  
Re: carlosracing (1651)
válasz erre előzmények 2008.11.02. 09:33:46 (1651
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-ből szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t! Hö?
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhető az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!

Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövőbeli projektjeimet! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Leon (1647)
válasz erre előzmények 2008.11.02. 09:27:33 (1650
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Jaja, a 17-18% tipikus az FWD hajtásláncra. Kézi váltót meg "értelmes" ford.szám tartományt feltételezve.
Nekem is annyi. Kacsint  
Re: NISSAN (1646)
válasz erre előzmények 2008.11.01. 21:07:31 (1643
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszi a kimerítő választ! Kacsint  
Re: NISSAN (1642)
válasz erre előzmények 2008.11.01. 19:40:20 (1641
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál... Mosolyog
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyű dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés! Kacsint  
Re: NISSAN (1637)
válasz erre előzmények 2008.11.01. 14:56:29 (1636
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor ez most főtengelyen olyan 140LE körül lehet, ugye?
Ezt a motort nehéz olyan 100LE/liter körülire felhozni?
Nem tudom a peremfeltételeket, nekem a 122 is, meg a 140 is elég lájtosnak tűnik.
2 liter 120LE az ősrégi Ford DOHC-m, ami azért 8szelepes...
Gyári Astra GSI 150LE ha jól tudom. Ford RS2000 is 150LE, és ez mind gyári adat.

Vagy ez egy ilyen gyárilag nem eltalált moci?
Mondom, nulla tapasztalatom van a Nissanokból. Kacsint  
Re: NISSAN (1626)
válasz erre 2008.11.01. 08:38:33 (1625
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
115LE keréken?
Gyári főtengelyre adott érték mennyi? 
válasz erre előzmények 2008.10.27. 10:59:20 (1563
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-11%?
Orrmotor-hátsókerékhajtás?
Biztos hogy ennyit mondtak??? 
Re: voszi (1560)
válasz erre előzmények 2008.10.22. 18:00:42 (1525
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Beindul a nagyvas! Mosolyog

"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."

Kezdjed magaddal először! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Lehet olcsóbb! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: oioio-1 (1520)
válasz erre 2008.10.20. 22:41:23 (1504
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Audi S2 (RT)     7.23 @ 164    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.23 @ 164
1/4 ET:   11.03 @ 213
0-100 km/h:   3.03
80-120 km/h:   1.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyhamar nem fogunk egymással versenyezni, úgy látom! Széles vigyor
Grats amúgy, begyorsultál rendesen! Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.10.11. 10:13:53 (1396
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egy neves gyártó a sok közül. Kacsint  
Re: gt28rs (1394)
válasz erre előzmények 2008.10.11. 10:13:31 (1395
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Rendszer válogatja. Ezt így általánosságban nem lehet megmondani, hogy mindig ott a szűk keresztmetszet! Nagyon sokszor a váltó tudna többet is, csak az addig vezető út a "rögös", mert azt a gyártók sokszor elnagyolják.
Babra meló, el kell kezdeni végigjárni az utat, hol mi lett elfusizva, hol nem stimmel az illesztés, a felületi minőség, hol akad valami, stb...

Én is ezt csinálom most, mert nem a váltómmal van a baj... Kacsint  
Re: ave (1393)
válasz erre előzmények 2008.10.10. 21:44:39 (1392
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ejj, hát ha rövidebb úton tolod a "gombot", akkor nem érsz hamarább A-ból B-be? DE, ezért (is) lesz gyorsabb a váltás!
Azaz még attól is lehet gyorsabban váltani, ha levágsz a váltókarod hosszából.
De egy short shifter nem ennyiből áll, ott arányok változása a lényeg, azaz sokszor a rövidebb váltókarhoz egy hosszabb mozgatórész társul, így a mozgatórész lényegesen gyorsabban fog ugyanazon karmozdulatra mozogni, mivel az nem fog megtenni hosszabb utat, viszont ugyanazon mozdulatra mint amit a régi váltókar tett, hosszabbat tehetne, de le van határolva.

A váltás részét képezi a kar másik pozícióba tolása, ez nélkül sajna lehetetlen.
Maga a váltás sebessége nem pusztán a váltó belsejében történő retesezlés, hanem az egész úgy ahogy van. Ennek egyik része a mech-human connection. Kacsint

Csak hogy jobban értsed: Féktávot sem csak azzal lehet csökkenteni, hogy erősebb fékeket szerelsz a gépedre! Sőt, ha beleveszed hogy az előtted hirtelen fékező után kell megállnod, akkor még az előző emberke esetleg LED-es féklámpái is be fognak segíteni! Kacsint  
Re: ave (1386)
válasz erre előzmények 2008.10.09. 21:40:34 (1383
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Összezavarodott
Pedig de, máskülönben mire való?
Amúgy tök egyszerű mechanizmus, ha lemodellezed, rájössz hogy gyorsítja a váltást, mégha nem is világmegváltás! Kacsint  
Re: ave (1369)
válasz erre előzmények 2008.10.06. 10:15:32 (1321
Felhasználói profil
13.20 @ 166
VW Vento TDI (TDIVento)     9.12 @ 138    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 138
1/4 ET:   13.71 @ 175
0-100 km/h:   5.66
80-120 km/h:   3.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jajaa, nézem, gázolaj+1.9=majdnem 300LE? :o)
Szép! 
Re: NISSAN (1320)
válasz erre 2008.10.06. 09:53:00 (1319
Felhasználói profil
13.20 @ 166
VW Vento TDI (TDIVento)     9.12 @ 138    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 138
1/4 ET:   13.71 @ 175
0-100 km/h:   5.66
80-120 km/h:   3.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hehh, frankó kis hozzávalók induláskor:
Fehér füst, fekete füst, kész füstgép! Széles vigyor
(3. kép) 
válasz erre előzmények 2008.10.05. 21:21:53 (1315
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon cső közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában. Szomorú
A karbon bírta volna a hőt, azzal nincs baj! 
Re: Jugo (1312)
válasz erre előzmények 2008.10.05. 21:18:21 (1314
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kéne, jah...
Biztos az, amikor már ott vagyok! Mosolyog Kacsint  
Re: Themiamivice (1307)
válasz erre előzmények 2008.10.03. 07:40:38 (1305
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jah, tényleg...benézés!DDD 
Re: etitech (1303)
válasz erre előzmények 2008.10.02. 21:52:11 (1299
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Grat! Kacsint
Ha sikerül kijutnom KKL-ra, akkor remélhetőleg szoros versenynek nézhetünk elébe! Mosolyog  
Re: etitech (1295)
válasz erre 2007.06.13. 12:00:21 (360
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sanya, milyen gumma volt ezen? :o)
...és akkor mondja nekem valaki azt hogy a középmoci mekkora előny! Egyforma g-vel indulunk, jesszus! :o)
Gratulaaa te Hondaszobrász! 
válasz erre 2007.06.13. 11:57:17 (359
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Soma, nagy gratula a projekthez! Így kell ezt csinálni!
Lehet szívni sokat közben, de a célt nem szabad figyelmen kívül hagyni!
Most jön a legszebb része a melónak, finomítani az apróságokat, meg megőrizni az eddigi elért dolgokat!

Gratula, ügyik voltatok!!! 
válasz erre előzmények 2007.04.28. 21:05:01 (220
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja, utcai gépedet kihívom egy tizenhatodmérföldes versenyre!
Talán majd ott! 
Re: carlosracing (219)
válasz erre előzmények 2007.04.28. 20:59:38 (219
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagyüzem megy ott kéremszépen!

Gratula CCH! 
Re: Gomb (216)
válasz erre előzmények 2007.04.24. 07:21:50 (174
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Leggyorsabb angol most kié?
....csak kellően kuriózum verdát kell választani, azt biztos a siker! 
Re: Falco (170)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 21:21:58 (167
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Na akkor hiányosak voltak az infók, látszik sok görbét még nem veséztem ki...
Akkor ha jól értelmezem meg volna minden, csak nem 1 futamon belül?
Azaz ha minden összejön 1 futamra (jó start+full power), akkor lesz a 10es idő? :o)
A héten remélem találkozunk!  
Re: SRobi (156)
válasz erre 2007.04.23. 07:09:10 (152
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula Robi!
Már az Ikeyával váltasz, vagy az még nincsen benne?
Az vagyon oda írva hogy az indulás akár még húzósabb is lehet, volt már olyan hogy több mint 1g-vel indulsz? :o) 

összesen 41 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!